Ik ben behoorlijk mannelijk. Ik kan dat bestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen er geen echte mannen komen dan? Wie steekt de bbq dan aan?
Wat Cali dus zegt. Laat maar even weten, we appen amper maar je hebt mijn nummer en ik kan je komen oppikken zodat je gratis kunt meereizen.quote:
Denken dat daar mannen voor nodig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Tja, dan blijf je jezelf dat voor eeuwig afvragenquote:
Lief, jullie. Allemaal. Srs. Not even close to kiddingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat Cali dus zegt. Laat maar even weten, we appen amper maar je hebt mijn nummer en ik kan je komen oppikken zodat je gratis kunt meereizen.
Huehuehue :$quote:
Ik regel alvast wat extra bedden bij het Brandwondencentrum Beverwijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat daar mannen voor nodig zijn
Of ze kan gewoon wat rondvragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan blijf je jezelf dat voor eeuwig afvragen
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes met het vinden van de personen die daar antwoord op kunnen gevenquote:
Mocht er echt een man nodig zijn dan zijn er genoeg vrouwen die dat dan ook wel kunnen fixenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meet
Ja of de auto start niet, of het vlees leeft nog, of ze zijn de aansteker vergeten? En dan??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meet
Dat is dus de vraag die mij nu bezighoudtquote:
Maar even serieus:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik regel alvast wat extra bedden bij het Brandwondencentrum Beverwijk
Nobody really knowsquote:
Ik ben geen homo helaas voor yats!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody really knows. Probeer het uit zou ik zeggen
Gewoon tieten op de rug tekenen en gaan, niet zo bekrompen johquote:
You just have to askquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag die mij nu bezighoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |