wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:23 schreef Dqod het volgende:
Als ik met mijn tong in cali's mond hang moet niemand t proberen zijn tong erbij te drukken, want die ben je dan kwijt
Welk festival ga je naartoe? Ga je alleen dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
3e Dag festival. Heb combiticket en was maar 10,- meer dan 2 dagen. Misschien als ik het na 2 dagen gezien heb dat ik dan naar Amsterdam ga.
Zeg je.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:23 schreef Dqod het volgende:
Als ik met mijn tong in cali's mond hang moet niemand t proberen zijn tong erbij te drukken, want die ben je dan kwijt
Daarom juistquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet of yatsgezellig nou wel of niet batsen is!
Je weet dat ik je hier aan ga houden ehquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Bijzondere humor
[..]
Dat mag altijd!
[..]
Elke meet weerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh, is pas de eerste keer dat ik hem dit zie posten dit.
Dunk, in Belgie. Klein, mannetje of 500 denk ik. En jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk festival ga je naartoe? Ga je alleen dan?
Ik meen ditquote:
quote:
Lijkt me leuk! Maar ga vooral niets afzeggen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat ik je hier aan ga houden eh
Nee maar ff srs. Ik kan het nog niet beloven, maar ik ga morgen direct even kijken hoe en wat. DAT beloof ik
quote:
Ik hou jou en jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]!
[..]
Lijkt me leuk! Maar ga vooral niets afzeggen enzo
Alwaysquote:
One way to find that outquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Bijzondere humor
[..]
Dat mag altijd!
[..]
Not sure if I want toquote:
Ach, als je alleen gaat kun je altijd nog kijken. Ik zou mezelf persoonlijk echt geen drie dagen in m'n eentje kunnen vermaken, ookal is de muziek nog zo tof.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Faxie het volgende:
Dunk, in Belgie. Klein, mannetje of 500 denk ik. En ja
Ach ben het wel gewendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als je alleen gaat kun je altijd nog kijken. Ik zou mezelf persoonlijk echt geen drie dagen in m'n eentje kunnen vermaken, ookal is de muziek nog zo tof.
Ik ben behoorlijk mannelijk. Ik kan dat bestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen er geen echte mannen komen dan? Wie steekt de bbq dan aan?
Wat Cali dus zegt. Laat maar even weten, we appen amper maar je hebt mijn nummer en ik kan je komen oppikken zodat je gratis kunt meereizen.quote:
Denken dat daar mannen voor nodig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Tja, dan blijf je jezelf dat voor eeuwig afvragenquote:
Lief, jullie. Allemaal. Srs. Not even close to kiddingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat Cali dus zegt. Laat maar even weten, we appen amper maar je hebt mijn nummer en ik kan je komen oppikken zodat je gratis kunt meereizen.
Huehuehue :$quote:
Ik regel alvast wat extra bedden bij het Brandwondencentrum Beverwijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat daar mannen voor nodig zijn
Of ze kan gewoon wat rondvragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan blijf je jezelf dat voor eeuwig afvragen
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |