Luis Enrique, Barcelona coachquote:We are happy we are in the semi-finals. We are 3-0 down and we are up against the best team of the last 15 years. We have to defend well first and foremost and then see how the game goes. You never know what might happen – for 77 minutes it was 0-0 in Barcelona.
Of course we have to score goals. We have to make use of the few chances we will probably get, but with our ability, the game will show what we can do. We did not expect to win by such big margins against Porto or Shakhtar Donetsk. We have to be patient. We can't do everything we need to do in 20–25 minutes.
I am happy here and I want to do my best for the club and my players. I have done my best for Bayern from my first day here in Munich. If it is not good enough then I am sorry. It is a dream for me to be here. Of course I want to win this tie, but my life will not change if we do not win.
Everything comes down to the players – I am not fighting for my own reputation, I am here for the players. We are Bayern and I never think we have no chance. It is not a game we cannot win, but we have to use our heads and our hearts.
We zijn zes dagen verder na een enerverend duel in Camp Nou. Pas in het laatste kwartier brak Messi de ban en drukten de Catalanen door naar 3-0. FC Barcelona was over de hele wedstrijd gezien wel de verdiende winnaar. Er werden vele kansen gecreëerd tegen een op het oog naïef voetballend Bayern wat later wat meer compact ging staan. Dit hield de schade enigszins beperkt, met vooral dank aan Manuel Neuer.quote:Yes, we are the best counterattacking team. If Pep said that, we accept it – we don't want to have a crazy game. We want to have the ball and create chances, as Bayern will too. We will need to focus on attacking and defending because if we just defend, we have no chance of scoring goals.
You can't be too confident as you have to respect your opponent, so we will need to keep our players calm. We know how big Bayern are so we will try our best not to allow them too many chances. They will have their fans behind them, so we will try to keep possession and create as much as possible up front.
If we take the lead it will be good for us. However, Bayern have the quality to score and did cause us problems in Barcelona. The common goal is to reach the final. The most important thing is to be motivated; of course we have a very good result from the first leg, but it's important the players trust themselves.
Bayern will go on the attack and try to create chances – I know what [Guardiola] is going to try to do and I'm looking forward to a really nice game.
Hij heeft toch net een auto gewonnen, waarom zou hij dan boos zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat Davy maar, deze avond is al erg genoeg voor hem
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende: [..] Sked was er al bij de voorbeschouwing
![]()
Bayern heeft Robben idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayern heeft meer sterren dan Ajax.
Daarom VH1quote:
Morgen vliegt Real Madrid eruit en dan is zijn nachtmerrie compleet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat Davy maar, deze avond is al erg genoeg voor hem
Dan ga ik ook slightly madquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen vliegt Real Madrid eruit en dan is zijn nachtmerrie compleet.
Voetbalclubs kunnen helemaal niet vliegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5.4999999/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Voetbalclubs kunnen helemaal niet vliegen.
Als Vitesse dan zondag nog ook Europees voetbal haalt roep ik dit uit tot de beste week van mijn levenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spannend leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Vitesse dan zondag nog ook Europees voetbal haalt roep ik dit uit tot de beste week van mijn leven
Jij gaat plaatsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Vitesse dan zondag nog ook Europees voetbal haalt roep ik dit uit tot de beste week van mijn leven
Over zondag gesproken. Naast PEC-FEY wordt nog DOR-AJA uitgezonden in plaats van EXC-AZ/Vit-UTRquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit toch in het stadionquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over zondag gesproken. Naast PEC-FEY wordt nog DOR-AJA uitgezonden in plaats van EXC-AZ/Vit-UTR.
ohja, da's waar. Overwinning van Real is ongunstigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overwinning Juve is beste voor PSV.
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Voetbalclubs kunnen helemaal niet vliegen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zoek je nou de hele tijd ruzie Davy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat je altijd mij moet hebben, waarom is dat? Ik wil juist zo graag vrienden maken hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo?we lopen hier altijd te kloten.
Juve heeft weinig dingen wat lelijk isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Weet ik, maar het was te proberen.
Maar wat heeft Fledderus met Juventus te maken? Verzin jij er eentje voor mij dan.
Jij durftquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Als Bayern dit nog red, neem ik een week lang de UI van de beslissende doelpuntenmaker
Als Ter Stegen een eigen gol maakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Als Bayern dit nog red, neem ik een week lang de UI van de beslissende doelpuntenmaker
zo zo, waaghals.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Wauw, een hele week?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
3-4 zou mooi zijn jaquote:
Voor 20 euro ben ik je vriend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd mij moet hebben, waarom is dat? Ik wil juist zo graag vrienden maken hier
Over Haags Kwartiertje gesproken, waar is hij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kwartiertje voor drie goals. Moet lukken.
Heb je weer iets nieuws om op te terenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef DonRaja het volgende:
Mijn voorspelling lijkt weer te gaan uitkomen.
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd mij moet hebben, waarom is dat? Ik wil juist zo graag vrienden maken hier
En snapt niet dat Bayern dan nog niet doorgaat ook ...quote:
Samen metquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Clattenburg leeft op een andere planeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
barca heeft er nu 5 gemaakt
bayern pas 3
mis ik iets als mensen zeggen dat bayern kans maakt....
Die weet zelf niet eens hoeveel ze er nog moeten maken om door te gaan ...quote:
Barca 7 hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern pas 3
Yep, je mist het land waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern pas 3
z,on kop heeft die wel. Hitlerjugend als achtergrondquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef Replicat het volgende:
[..]
in een ander tijdperk zou 't idd niets verbazen
barca 7quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern pas 3
Wordt ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ECHT IEDERE KEER WORDT IK GESTOORD VAN DIE COMMENTATOREN VAN DE NOS
wat lullen die gasten toch gewoon debiel joh
Bereidt zich voor op zijn aanstaand modschap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over Haags Kwartiertje gesproken, waar is hij?
Die jongens hebben er gewoon kijk op hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Wordt ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Kan jij niet mod worden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
origineel manquote:
Op 100% had het al 3-9 gestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Barca zit deze hele 2e helft al met de kop al in het vliegtuig. Spelen echt op 50 procent.
Bij atletiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Barca zit deze hele 2e helft al met de kop al in het vliegtuig. Spelen echt op 50 procent.
PSV kan dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef Rickertman96 het volgende:
het kan nog!!! 3 goals in 10 minuten!!!
VMBO-B bedoel jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie moeten je bek houwen...ik zit hier niet voor mijn gramaticale spelling ofzo
ik hadt op het gymnasium een 8 voor mij nederlands
ik hoop dat ik duidelijk ben nu
1 jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Als Bayern nog doorgaat nemen davy en ik 3 weken een Robben-UI.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie moeten je bek houwen...ik zit hier niet voor mijn gramaticale spelling ofzo
ik hadt op het gymnasium een 8 voor mij nederlands
ik hoop dat ik duidelijk ben nu
6-4quote:
dat is je eigen opleiding bedoel jequote:
OOOOOOOOOOOOOOOOH ZIEKE COUNTERquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is je eigen opleiding bedoel je
Waarschijnlijk loopt Snoeks zijn contract binnenkort af en moet ie zich weer even in de picture lullen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
Snoeks doet net of Bayern er nog maar 1 hoeft te maken.
Ze kijken juist Snoeks om hier te klagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef hoekandit het volgende:
Je kunt ook ZDF kijken als je je stoort aan Snoeks..
Of Sierdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef hoekandit het volgende:
Je kunt ook ZDF kijken als je je stoort aan Snoeks..
quotum moet gehaald wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Clattenburg geeft nu wel voor iedere scheet geel.
Ja leuk...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja leuk...Ik legde hem nog even uit voor Klaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Verkapte raymannquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
Tijd om naar RTL 4 te zappen jongens.
#Humberto
Jij bent wel voorbarig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
barca door naar de finale
nu madrid nog
kan een mooie finale worden
CL staat duidelijk boven Humberto.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
Tijd om naar RTL 4 te zappen jongens.
#Humberto
Ik kijk VH1 classicquote:
Snoeks heeft er ook bijzonder weinig kijk op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Bayern er niet meer 3 maken.
Dit zou Snoeks zeggen.
Ik wil niet weten wat er zich in zijn broek dan allemaal verheft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer die euforische stemverheffing als Messi aan de bal komt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er zich in zijn broek dan allemaal verheft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje jammer dat bayern deze wedstrijd wint
duitsers moeten altijd verliezen
ze hebben al onze fietsen gejat in de wo
Had jij al een fiets in WO2?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
ze hebben al onze fietsen gejat in de wo
Hij zou niet opvallen bij de jostibandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Wie zou jij hier voor solliciteren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat je niet geband kunt worden vanwege domheid.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Bayern er niet meer 3 maken.
Dit zou Snoeks zeggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat deed Snoeks ook al jaren hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef tralalala het volgende:
Grueter krijgt geen wedstrijden meer van Barca door dat gegeil op Messi, nu doet Snoeks precies hetzelfde.
een sparta metquote:
fixedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
ze hebben al onze fietsen gejat ingevorderd in de wo
Hoi Roland, wat een zwarte dag voor het voetbal.quote:
Klaas moet wel minstens 80 zijn.quote:
Klopt, deze scheids is ook nog eens zwaar aids maar thats football.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi Roland, wat een zwarte dag voor het voetbal.
Had 2 goals gescheeldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
hadden zet het wel gered met ribery en robben?
Ribbery en robben op het veld is nog geen suarez op de bankquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
Nu klink je als een feyenoorder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, deze scheids is ook nog eens zwaar aids maar thats football.
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
Suarez mocht dat willen iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ribbery en robben op het veld is nog geen suarez op de bank
Met Robben hadden ze gewonnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, deze scheids is ook nog eens zwaar aids maar thats football.
Zolang je niet met United airlines vliegt is dat gewoon veilig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef hoekandit het volgende:
Ik ga in oktober weer naar München...
komt wel erg dichtbij zo...
Realquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Ter Stegen trouwens![]()
![]()
Als Juve/Real dit niet afmaakt man man man
Wil je niet zo vloeken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd dat had gewoon een doelpunt moeten zijn
neymar gaf die bal zwaar kut zeg
Beter dan die Ronaldo weet je welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zijn wel erg sociaal voorin bij Barca vanavond.
quote:
Bayern ook nietquote:
Grappig...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zolang je niet met United airlines vliegt is dat gewoon veilig.
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Vasion het volgende:
Barcelona verliest, maar gaat wel door naar de finale.
Die waren allang met het weekend bezig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft oogden ze ongeïnteresseerd, maar dat is logisch.
Als die staking doorzet, hoeven ze pas op 6 juni weer te spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die waren allang met het weekend bezig.
Die hoefde natuurlijk helemaal niets meer te doen die 2e helft. Dat deden ze ook niet. Ze hadden verdomme nog 2 goals kunnen tegenkrijgen en dan nog was er niks aan de hand.quote:
Dan trapt Go Ahead ook al weer af toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die staking doorzet, hoeven ze pas op 6 juni weer te spelen.
Dat plaatje van GGMM staat er nog niet in, wel een beetje campagne voeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef onlogisch het volgende:
Dan kunnen we meteen door naar de volgende ontknoping
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? #2: Wie kan de leegte die Guitarist achter
Drie en een halve week daarna.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan trapt Go Ahead ook al weer af toch?
Het wordt een beetje treurig als ik 'm er zelf in zet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat plaatje van GGMM staat er nog niet in, wel een beetje campagne voeren.
Ja, maar wanneer de vervanger van een van de grote drie Pedro is dan ben je kwetsbaar als club.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die hoefde natuurlijk helemaal niets meer te doen die 2e helft. Dat deden ze ook niet. Ze hadden verdomme nog 2 goals kunnen tegenkrijgen en dan nog was er niks aan de hand.
Oh, dan gaan de laatste 2 wedstrijden toch nog door?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die staking doorzet, hoeven ze pas op 6 juni weer te spelen.
whenever whereverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |