Poll: Wie wordt de nieuwe moderator??quote:Beste users,
Wij: Drizzt, DonRaja en ik zijn op zoek naar een aanvulling van ons team op VBL die ons kunnen helpen bijv. de live- en clubtopics in goede banen te leiden. Ben jij een actieve user en denk je dat je een nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM, wat vrijwel onmogelijk is. Wat een geweldige moderator was dat zeg dan staat het je vrij een sollicitatie te sturen voor de functie van VBL mod naar:
forum@fok.nl
Er is behalve Stijn die helaas niet wil natuurlijk niet één ideale kandidaat en daarom staan wij open voor sollicitaties van iedereen die affiniteit voelt met dit fantastische subforum. Bij twijfel: gewoon doen, is toch heerlijk man.
Bij interesse: probeer binnen twee weken te reageren.
Momentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie graag een poll in de OP met de kandidaten. Dan mogen wij de nieuwe mod bepalen.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Held!
Ik ben je eeuwig dankbaar.
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
Ja, geweldig ja. Die vent begon te janken na 2 ontgroeningstopics dat het nu toch wel genoeg geweest wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erwin was er ook nooit, maar die was wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |