Hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zoek je nou de hele tijd ruzie Davy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat je altijd mij moet hebben, waarom is dat? Ik wil juist zo graag vrienden maken hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo?we lopen hier altijd te kloten.
Juve heeft weinig dingen wat lelijk isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Weet ik, maar het was te proberen.
Maar wat heeft Fledderus met Juventus te maken? Verzin jij er eentje voor mij dan.
Jij durftquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Als Bayern dit nog red, neem ik een week lang de UI van de beslissende doelpuntenmaker
Als Ter Stegen een eigen gol maakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Als Bayern dit nog red, neem ik een week lang de UI van de beslissende doelpuntenmaker
zo zo, waaghals.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
Wauw, een hele week?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
3-4 zou mooi zijn jaquote:
Voor 20 euro ben ik je vriend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd mij moet hebben, waarom is dat? Ik wil juist zo graag vrienden maken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |