Godin.quote:
Doe dit soort onzin lekker in VBLquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez is van het veld af gehaald trouwens.
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zoek een soort play list voor in de OP. Maar kan niks vinden. Iemand?
Jammerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.
Gewoon at random gooien ze iets er in uit het grote cliparchief. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.
Komt die ook uit de 90's?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Morendo het volgende:
Mueller vind ik zo'n typisch irritant Duits zeikerdje.
Zijn wel een aantal nummers waarvan ik weet dat ze HEEEEEEL vaak langskomenquote:
Dat mag je allemaal wel gouden oude noemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn wel een aantal nummers waarvan ik weet dat ze HEEEEEEL vaak langskomen
- Fiona Apple met Criminal
- Mel C en Bryan Adams met When You're Gone
- Fleetwood Mac met Little Lies
- Eurythmics met Sweet Dreams
- RHCP met Give it Away
- Guns n Roses met November Rain
in 1999 stonden er nog heerlijke classics in de top 2000. Heb de top 2000 van 99 nog op mijn computer staanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
When You're Gone was de eenentwintigste single van Bryan Adams en de doorbraak van Melanie C. als solo-zangeres. De kleine Canadees en de sportiefste van ex-meidengroep de Spice Girls in duet met elkaar. Voor Mel C was het de mogelijkheid om de critici eindelijk eens de mond te snoeren en te laten zien dat ze wel degelijk écht kon zingen.
Het nummer 'When You're Gone' is afkomstig van Adams' studioalbum On A Day Like Today uit 1998. Het nummer staat in de Top 2000 van 2007 voor het eerst in die oudejaarslijst: 1659.
Ik vind Mama hun leukstequote:
Dexysquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Bugno het volgende:
Waarschuw mij even als ze "Come on, Eileen" draaien...
Die heb ik niet op mijn pc helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in 1999 stonden er nog heerlijke classics in de top 2000. Heb de top 2000 van 99 nog op mijn computer staan
Ik heb hier om gelachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Genesis is trouwens beter.
HAHA
vroeger waren ze wel leuker dan nuquote:
Droeg jij ook hoge hakken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik op de basisschool zat was Spice girls helemaal in. Met die verschrikkelijk hoge hakken. Ik gok dat ik in groep 6/7 zat toen.
Porcelainquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Moby vind ik eigenlijk alleen Feeling so Real tof
Hoe kom jij op deze vergelijking?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
Klinkt een beetje als Bills van Lunchmoney Lewis.
GOquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Moby vind ik eigenlijk alleen Feeling so Real tof
Zelfde loopje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kom jij op deze vergelijking?
oja die is ook wel tofquote:
Het moet geen verplichting worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We moeten iedere avond een uurtje hebben of 2, dat wij dit met zijn allen gezamenlijk kijken.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het moet geen verplichting worden.
Heartquote:
Ik weet precies welke.. ik kan alleen niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Bugno het volgende:
Hoe heet dat plaatje van Moby van Fifa ook alweer...? '98 denk ik?
"Don't stop y'all, to the beat y'all" ofzoietsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet precies welke.. ik kan alleen niet op de naam komen.
Goede zender he Bugnoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Bugno het volgende:
Dit is een geniaal plaatje, in al zijn kitscherigheid
Bodyrockquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Don't stop y'all, to the beat y'all" ofzoiets
Ik kan daar geen keuze in maken. Zijn er veel erg goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alone is de beste powerballad ooit.
http://www.msk-tv.com/page/vh1-classic-tv-online.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Ik kan die zender niet eens ontvangen. Ziggo
1. Alonequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan daar geen keuze in maken. Zijn er veel erg goed.
Ga klagen bij Ziggo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Ik kan die zender niet eens ontvangen. Ziggo
Dit laatste nummer heeft overigens weinig met het land China van doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Alone
2. Listen to Your Heart
3. China in Your Hand
1. Kayleighquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Alone
2. Listen to Your Heart
3. China in Your Hand
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
http://www.msk-tv.com/page/vh1-classic-tv-online.html
Ik wilde dus dit nummer wat nu kwam opnoemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Alone
2. Listen to Your Heart
3. China in Your Hand
Frankenstein toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit laatste nummer heeft overigens weinig met het land China van doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde dus dit nummer wat nu kwam opnoemen
Mja die bedoelde ik ipv Listen to your heartquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde dus dit nummer wat nu kwam opnoemen
How do you doquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Roxette is ook wel lekker hoor, maar dit nummer vind ik een van de mindere.
Joyridequote:
Ik vind Troy mooierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nothing compares 2 u, ook volgt dit uur. Prachtig nummer!
Beste is Abba natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roxette is de op 1 na beste groep uit Zweden.
Op drie staat overigens Pain of Salvation
Mét traanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nothing compares 2 u, ook volgt dit uur. Prachtig nummer!
Het zijn stuk voor stuk klassiekers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af. Dacht dat dit een zender van klassiekers was
Die komt ook regelmatig langs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Ronan Keating solo echt goed.
Die draaien ze ook vaak af jaquote:
Dit vind ik wel een vette classic, de rest van zijn materiaal boeit me minderquote:
Love me tender. Vind ik een goede!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een vette classic, de rest van zijn materiaal boeit me minder
Sowieso prachtige opbouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die overgang voor het laatste refrein in Here I Go Again is prachtig
Als je de fadeout wegdenkt jaquote:
Pretenders vind ik sowieso maar niks, alleen 2000 Miles is een mooi kerstliedjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen mening over dit nummer van The Pretenders. Niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht.
Mwoah. Aardig ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pretenders vind ik sowieso maar niks, alleen 2000 Miles is een mooi kerstliedje
Ik vind het net niet power genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen mening over dit nummer van The Pretenders. Niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht.
1982 he, nog geen drummachinequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het net niet power genoeg.
Nee, dit is echt een puntgaaf liedjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij beoordeeld nu op het uiterlijk.
Dit nummer zegt me niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze draai ik niet dagelijks.... daar is alles mee gezegd.
nee johquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit nummer van RIhanna is toch een cover?
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer van RIhanna is toch een cover?
In de verte ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze altijd lijken op My Immortal
Wat was de reden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is heel lang 1 van mijn favoriete nummers geweest!
Dit is het type muziek waar ik een hekel aan heb. Knuffelrock.quote:
Kensington klinkt ook een beetje zoquote:
Ethervervuilingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington klinkt ook een beetje zo
Believe vind ik leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cher heeft een hoop nummers maar ik vind er maar 6/7 leuk
Vooral met Sonny.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cher heeft een hoop nummers maar ik vind er maar 6/7 leuk
Ik heb Robbie Williams live gezien in de Arena. Genot dat concertquote:
En toch vind ik Take That in zijn geheel leuker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Robbie Williams live gezien in de Arena. Genot dat concert.
Zijn ook goed ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En toch vind ik Take That in zijn geheel leuker.
Laatste liedje dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om 23.00 kap ik ermee. Dan ga ik even pauw kijken..
Ik kijk nu evenquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk pas vanaf half 11 denk ik.
Dit nummer gaat over Juventus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 18 minuten mee partyen op de power ballads
Kutband.quote:
Dat wel.quote:
Jawel, het zit hier vol lurkers en stille genieters.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er echt niet meer fokkers die dit kijken
http://www.thedeviltv.com/vh1-classic/quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:48 schreef Flippiee het volgende:
ik zou wel willen meegenieten, maar kan niet mee kijken. Dus ik lees jullie enthousiaste posts.
Er is een live stream op internet te vindenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:48 schreef Flippiee het volgende:
ik zou wel willen meegenieten, maar kan niet mee kijken. Dus ik lees jullie enthousiaste posts.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.thedeviltv.com/vh1-classic/
Kun je online kijken.
Wat fijn, bedankt!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een live stream op internet te vinden
Niks mis meequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kuttekapsel Turner
Dat vind ik een mindere. Private Dancer en We Don't Need Another Hero daarentegen..quote:
Dit is pas een zeiknummerquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik een mindere. Private Dancer en We Don't Need Another Hero daarentegen..
Mijn vrouw is daar groot fan van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Sonic Youth. Die heb ik leren kennen via VH1
Teamthurston of Teamkim?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn vrouw is daar groot fan van.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vrouw is daar groot fan van.Teamthurston
Queen is wel relaxt toch.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matig begin van dit rock uurtje.
Ik ben definitely Team Thurston.quote:
Hangt van het nummer af, deze is gaaf. Jazz is een toffe plaatquote:
Bicycle is bijzonder...quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hangt van het nummer af, deze is gaaf. Jazz is een toffe plaat
Fat Bottomed Girlsquote:
Jij was van Muse toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt af van wat voor rock muziek. Het een kan ik beter hebben dan het ander.
Deze is alleen in het thuisland goed bekend.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij ken ik dit nummer niet.
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is alleen in het thuisland goed bekend.
quote:
Offspring is meh inderdaadquote:
Nee nee, ik vind de muziek tot nog toe matig.quote:
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nee, ik vind de muziek tot nog toe matig.
Al vind ik wel heel veel tof van Dire Straits
Geld voor niks en kippen voor gratis.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.
Sultans of swingquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.
Nee specifiek dit liedjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sultans of swing
Walk of life
Private investigations
Sultans of Swing vind ik wel heel goed hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sultans of swing
Walk of life
Private investigations
Deze haalt bij mij een 10.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer ja, dit nummer haalt net een 6.0 bij mij.
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sultans of Swing vind ik wel heel goed hoor.
Marco Borsato?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze haalt bij mij een 10.
Ik kreeg op de FP trouwens gebitch over me heen toen ik Brothers in Arms een onluisterbaar album noemde. Iemand zei dat ik graag naar Marco luisterde
Ja.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kreeg op de FP trouwens gebitch over me heen toen ik Brothers in Arms een onluisterbaar album noemde. Iemand zei dat ik graag naar Marco luisterde
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.quote:
Wat een redenatiequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Private investigations, die opbouw van dat nummer is gewoon epicquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.
Private Investigations vind ik wel mooi en Brothers in Arms en Sultans of Swing kan ik ook goed hebben. Daar houdt het wel op. Walk of Life vind ik een gimmick
Doedezemaar en ik kunnen hem niet zo goed verstaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit nummer ROCKT, met hoofdletters!
zat niet naar het clipje te kijken, sorryquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heet die locatie waar die optreed ook alweer?
Misschien weet Opper het.. al heb ik het idee dat die in slaap gevallen is...quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zat niet naar het clipje te kijken, sorry
Genoeg nu.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.
Private Investigations vind ik wel mooi en Brothers in Arms en Sultans of Swing kan ik ook goed hebben. Daar houdt het wel op. Walk of Life vind ik een gimmick
ja, alleen kijken jullie op momenten dat ik iets anders doequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Mex over laten.
Klassiekertje nu hoor.
Zullen we een afspraak maken?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, alleen kijken jullie op momenten dat ik iets anders doe
Jij houdt wel van stevige Duitse dames. Niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Savage Gardengoden![]()
De Cascada versie was ook wel relaxt eigenlijk.
Dat symbool staat er standaard. Ik kijk via TV dan staat het er niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap niet helemaal wat er 16+ is aan deze video.
Het zou raar zijn als het andersom is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je tv loopt voor op mijn stream.
Dat liedje begint nu pas hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het andersom is.
Dan heb je het beste nog te goed. Ook wel lekker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje begint nu pas hier.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik dus
volgende keer beter
quote:
Tijd voor VH1 Classic dames en herenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap niet helemaal wat er 16+ is aan deze video.
Mooie lokquotequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[qu
[..]
[..]
[..]
[..]
Tijd voor VH1 Classic dames en heren
Geen flauw idee wat voor muziek genre we dit uur voorgeschoteld krijgen. Maar het is wel een verademing.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Weer eens wat anders dan power ballads die ze maandag t/m donderdag hebben.
Ik denk dansbare muziek om ons in de stemming te krijgen voor het weekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor muziek genre we dit uur voorgeschoteld krijgen. Maar het is wel een verademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |