Fat Bottomed Girlsquote:
Jij was van Muse toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt af van wat voor rock muziek. Het een kan ik beter hebben dan het ander.
Deze is alleen in het thuisland goed bekend.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij ken ik dit nummer niet.
Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is alleen in het thuisland goed bekend.
quote:
Offspring is meh inderdaadquote:
Nee nee, ik vind de muziek tot nog toe matig.quote:
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nee, ik vind de muziek tot nog toe matig.
Al vind ik wel heel veel tof van Dire Straits
Geld voor niks en kippen voor gratis.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.
Sultans of swingquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die draaien ze echt tyfusvaak is mijn ervaring.
Nee specifiek dit liedjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sultans of swing
Walk of life
Private investigations
Sultans of Swing vind ik wel heel goed hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sultans of swing
Walk of life
Private investigations
Deze haalt bij mij een 10.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer ja, dit nummer haalt net een 6.0 bij mij.
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sultans of Swing vind ik wel heel goed hoor.
Marco Borsato?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze haalt bij mij een 10.
Ik kreeg op de FP trouwens gebitch over me heen toen ik Brothers in Arms een onluisterbaar album noemde. Iemand zei dat ik graag naar Marco luisterde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |