Dat symbool staat er standaard. Ik kijk via TV dan staat het er niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap niet helemaal wat er 16+ is aan deze video.
Het zou raar zijn als het andersom is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je tv loopt voor op mijn stream.
Dat liedje begint nu pas hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het andersom is.
Dan heb je het beste nog te goed. Ook wel lekker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje begint nu pas hier.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik dus
volgende keer beter
quote:
Tijd voor VH1 Classic dames en herenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap niet helemaal wat er 16+ is aan deze video.
Mooie lokquotequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[qu
[..]
[..]
[..]
[..]
Tijd voor VH1 Classic dames en heren
Geen flauw idee wat voor muziek genre we dit uur voorgeschoteld krijgen. Maar het is wel een verademing.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Weer eens wat anders dan power ballads die ze maandag t/m donderdag hebben.
Ik denk dansbare muziek om ons in de stemming te krijgen voor het weekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor muziek genre we dit uur voorgeschoteld krijgen. Maar het is wel een verademing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |