Ja.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze haalt bij mij een 10.
Ik kreeg op de FP trouwens gebitch over me heen toen ik Brothers in Arms een onluisterbaar album noemde. Iemand zei dat ik graag naar Marco luisterde
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.quote:
Wat een redenatiequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze haalt bij mij een 10.
Ik kreeg op de FP trouwens gebitch over me heen toen ik Brothers in Arms een onluisterbaar album noemde. Iemand zei dat ik graag naar Marco luisterde
Private investigations, die opbouw van dat nummer is gewoon epicquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.
Private Investigations vind ik wel mooi en Brothers in Arms en Sultans of Swing kan ik ook goed hebben. Daar houdt het wel op. Walk of Life vind ik een gimmick
Doedezemaar en ik kunnen hem niet zo goed verstaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit nummer ROCKT, met hoofdletters!
zat niet naar het clipje te kijken, sorryquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heet die locatie waar die optreed ook alweer?
Misschien weet Opper het.. al heb ik het idee dat die in slaap gevallen is...quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zat niet naar het clipje te kijken, sorry
Genoeg nu.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb heel weinig met de Dires. Saaie band. Paxcon en Johannes vinden dit niet leuk trouwens.
Private Investigations vind ik wel mooi en Brothers in Arms en Sultans of Swing kan ik ook goed hebben. Daar houdt het wel op. Walk of Life vind ik een gimmick
ja, alleen kijken jullie op momenten dat ik iets anders doequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Mex over laten.
Klassiekertje nu hoor.
Zullen we een afspraak maken?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, alleen kijken jullie op momenten dat ik iets anders doe
Jij houdt wel van stevige Duitse dames. Niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Savage Gardengoden![]()
De Cascada versie was ook wel relaxt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |