Luis Enrique, Barcelona coachquote:We are happy we are in the semi-finals. We are 3-0 down and we are up against the best team of the last 15 years. We have to defend well first and foremost and then see how the game goes. You never know what might happen – for 77 minutes it was 0-0 in Barcelona.
Of course we have to score goals. We have to make use of the few chances we will probably get, but with our ability, the game will show what we can do. We did not expect to win by such big margins against Porto or Shakhtar Donetsk. We have to be patient. We can't do everything we need to do in 20–25 minutes.
I am happy here and I want to do my best for the club and my players. I have done my best for Bayern from my first day here in Munich. If it is not good enough then I am sorry. It is a dream for me to be here. Of course I want to win this tie, but my life will not change if we do not win.
Everything comes down to the players – I am not fighting for my own reputation, I am here for the players. We are Bayern and I never think we have no chance. It is not a game we cannot win, but we have to use our heads and our hearts.
We zijn zes dagen verder na een enerverend duel in Camp Nou. Pas in het laatste kwartier brak Messi de ban en drukten de Catalanen door naar 3-0. FC Barcelona was over de hele wedstrijd gezien wel de verdiende winnaar. Er werden vele kansen gecreëerd tegen een op het oog naïef voetballend Bayern wat later wat meer compact ging staan. Dit hield de schade enigszins beperkt, met vooral dank aan Manuel Neuer.quote:Yes, we are the best counterattacking team. If Pep said that, we accept it – we don't want to have a crazy game. We want to have the ball and create chances, as Bayern will too. We will need to focus on attacking and defending because if we just defend, we have no chance of scoring goals.
You can't be too confident as you have to respect your opponent, so we will need to keep our players calm. We know how big Bayern are so we will try our best not to allow them too many chances. They will have their fans behind them, so we will try to keep possession and create as much as possible up front.
If we take the lead it will be good for us. However, Bayern have the quality to score and did cause us problems in Barcelona. The common goal is to reach the final. The most important thing is to be motivated; of course we have a very good result from the first leg, but it's important the players trust themselves.
Bayern will go on the attack and try to create chances – I know what [Guardiola] is going to try to do and I'm looking forward to a really nice game.
Dit is een nog betere slogan dan Eerlijk, Helder, Henk. Chapeau GGMM.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is echt geweldig gelukt.
Ik voel dat dit een daverend succes wordt.
1-1
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is echt geweldig gelukt.
Ik voel dat dit een daverend succes wordt.
1-1
Misschien moet je weer een Limburgse heuvel opfietsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Nou, dat was het dan.
Ik ga zelfmoord plegen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft dagen lang bij z'n moeder gezeurd en toen mocht het.
Wij zitten in het stadion.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef b2py het volgende:
Zit iedereen heer analoog te kijken ofzo? Man man man man
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Kingronald maakte mij wijs dat Bayern beter is dan Barca.
Dat zou de mooiste manier zijn ja. In het harnas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je weer een Limburgse heuvel opfietsen.
Lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik drink chocomel van nesquik. Heerlijk vind ik dat
Poedermelkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik drink chocomel van nesquik. Heerlijk vind ik dat
Doe nog eens wat voorspellingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
zo nog 2 doelpunten voor barca en mijn voorspelling komtg weer uit
zoals gewoonlijk
Groningen blijkt wel een club te zijn waar toekomstig topspelers goed gedijenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
Ja, hij heeft het bij Groningen geleerd. Wat een ouwehoer.
Voor de Barca fans ook wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef Coco98 het volgende:
Voor de neutrale kijker een heerlijke wedstrijd.
Daar zit hij 4 uur voor in de auto, hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man ik zie Bayern niet meer doorgaan.
Jij was blij met de loting tegen Real, Eduard.quote:
Echt welquote:
haags_kwartiertje voor een avondje stappen...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje poeder.
Volgens mij heb je al een handicap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Barça full time gaat 'm gewoon worden. Kom op, doordrukken, ik wil m'n handicapje
I'm in love with the cocoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
haags_kwartiertje voor een avondje stappen...
[ afbeelding ]
Klopt Hans, maar ze blijken toch minder te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was blij met de loting tegen Real, Eduard.
Opeens noem je hem Eduard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was blij met de loting tegen Real, Eduard.
is rutten al opgerot?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een fukking duik weer van die ajax jood hahahaha
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
haags_kwartiertje voor een avondje stappen...
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Toen rekenden we nog op een Bayern op volle krachtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt Hans, maar ze blijken toch minder te zijn.
Groningen heeft Suarez voetbal geleerd, en Ajax de maniertjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Chielini had Messi doormidden getackeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:17 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Juve zou ontzettend hard verkracht zijn.
2-6quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan maar 1-5 ofzo, lekker Bayern vernederen.
Als je afhankelijke bent van een kale boer zegt dat wel wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen rekenden we nog op een Bayern op volle kracht
Misschien speelt die over 5 jaar wel bij Real op de positie van Ronaldo, weet jij veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk dat Depay voor meer geld weggaat uit de Eredivisie dan Suarez toen der tijd
Jij waait ook met alle winden mee he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Zou Bayern op volle kracht ook de defensieve wanordelijkheden opgelost hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen rekenden we nog op een Bayern op volle kracht
Real B jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien speelt die over 5 jaar wel bij Real op de positie van Ronaldo, weet jij veel.
Neymar heeft nog wel wat recht te zetten geloof ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
*toentertijdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk dat Depay voor meer geld weggaat uit de Eredivisie dan Suarez toen der tijd
Depay is een hype.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij waait ook met alle winden mee he.
Nee, maar wel vaker hebben gescoordquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Bayern op volle kracht ook de defensieve wanordelijkheden opgelost hebben?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Groningen heeft Suarez voetbal geleerd, en Ajax de maniertjes.
Simba zit bij de prijs inbegrepen. En Memphis' moeder wordt de nieuwe wasvrouw. 3 voor 1 dus.quote:
Kan ik via deze weg om een handtekening vragen of moet dit via de DM?quote:
En zijn vader?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Simba zit bij de prijs inbegrepen. En Memphis' moeder wordt de nieuwe wasvrouw. 3 voor 1 dus.
en en passant de Copa Americaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez gaat gewoon 3 prijzen pakkuh in zn eerste seizoen pakken wat een beest
Dat gaat per chequequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan ik via deze weg om een handtekening vragen of moet dit via de DM?
Mag ik je glazenbol lenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Deze zin klopt niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez gaat gewoon 3 prijzen pakkuh in zn eerste seizoen pakken wat een beest
Niet iedereen heeft recht op mijn handtekening. Dus DM!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan ik via deze weg om een handtekening vragen of moet dit via de DM?
Brandsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Eerder Colombia.quote:
Begrijpelijk. Komt in orde.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft recht op mijn handtekening. Dus DM!
Over een uurtje de Rijdende Rechter op NPO1quote:
Toen België ooit tegen het Argentinië van Maradona speelde op het WK was de legendarische Raymond Goethals zich in de TV-studio énorm aan het opwinden over het feit waarom geen van de Belgen die Maradona gewoon van de mat schopte. "Want met 10 tegen 11 heb je nog méér kans om te winnen dan 11 tegen 11 met Maradona erbij" ...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Chielini had Messi doormidden getackeld.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/tvgids/quote:
ik denk dat depay gewoon een goede speler is die het gaan redden in de topquote:
Nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een uurtje de Rijdende Rechter op NPO1
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder Colombia.
Colombiaantjes moet je kort houden.
quote:
Laat ik het zo zeggen: het is niet mijn favoriete type buitenspeler.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat depay gewoon een goede speler is die het gaan redden in de top
hij had eigenlijk beter naar een italiaanse counterploeg moeten gaan. psv speelt voornamelijk counter
hij zal in de kleine ruimte voorin bij manu zeker wel moeilijker gaan krijgen
Niet stiekem een pic van je pik sturenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft recht op mijn handtekening. Dus DM!
Sked... Ik krijg een popup die vraagt of ik jouw post uit het Duits wil vertalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet nog even teren op die 6-1 ben ik bang
Ik heb alleen Penthouse TVquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je moeder op meiden van holland hard
immers had over de bal gemaaid,...die schiet altijd met ogen dichtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers had die goal van Neymar niet gemaakt
Met mijn hand aan mijn pik. Geniale handtekening welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet stiekem een pic van je pik sturen
Daar klopt dan iets nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sked... Ik krijg een popup die vraagt of ik jouw post uit het Duits wil vertalen.
Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij zal in de kleine ruimte voorin bij manu zeker wel moeilijker gaan krijgen
Ik vraag me af waarom je een glazen bol nodig hebt om te concluderen dat Depay voor minstens 2,5 miljoen euro meer vertrekt dan Suarez.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn TV op VH1 Classic gezet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op een tv meubel staat hij beter xDquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Dit liedje is ooit gesampled door Muse.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gewoon die dikke Rooney wegduwen inderdaad. 'Who the fuck is Wayne, me is Memphis'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schiet
dat is weer allemaal overdrevenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schiet
Ik ga zelf geen abonnement afsluiten, hé. Dat verdien je gewoon. Ik heb er in 2012 één gehad dankzij mijn meest favoriete user Stevenmac. Vorige maand kreeg ik er één van Insomnia_ nadat hij een belofte aan mij deed.quote:
quote:
Nee, ik durfde niet te kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb je de eerste goal gemist?
right back at yaquote:
Wat een slecht liedje is datquote:
Hij ziet ook bijna niks met die helm op.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja heeft ie, hij was namelijk aan het solliciteren voor modquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ja heeft ie, hij was namelijk aan het solliciteren voor mod
Ik vind het echt zeikmuziekquote:
Die ziet de ballen toch niet aankomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern speelt echt de verkeerde tactiek
ze moeten meer via de zijkanten hoge ballen op lewandoswkie geven
dan is barca erg kwetsbaar
net als in fifa
De buitenspelers zijn geblesseerd wijsneus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern speelt echt de verkeerde tactiek
ze moeten meer via de zijkanten hoge ballen op lewandoswkie geven
dan is barca erg kwetsbaar
net als in fifa
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben uiteraard Barçafan, maar dat was een goal.
Je bent vreemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
1/10, nou wegwezenquote:
Het is een complot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
quote:
Ik maak het straks bekend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer wordt nou de nieuwe mod bekend dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Echt binnenkort.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets met de blinde en de lammequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
NO GOALquote:
Dannyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
met welke slet van fok moet ik het bed induiken om mod te worden.....
geef me maar een naam ik doe het blind
Johannesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
met welke slet van fok moet ik het bed induiken om mod te worden.....
geef me maar een naam ik doe het blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |