Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij zal in de kleine ruimte voorin bij manu zeker wel moeilijker gaan krijgen
Ik vraag me af waarom je een glazen bol nodig hebt om te concluderen dat Depay voor minstens 2,5 miljoen euro meer vertrekt dan Suarez.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn TV op VH1 Classic gezet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op een tv meubel staat hij beter xDquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Dit liedje is ooit gesampled door Muse.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gewoon die dikke Rooney wegduwen inderdaad. 'Who the fuck is Wayne, me is Memphis'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schiet
dat is weer allemaal overdrevenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay gaat het moeilijk krijgen door zijn gebrek aan techniek en wilde afwerking.. zijn enige hoop is dat hij er een paar vrije trappen in schiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |