Ah ik heb gelijk de POLL ingevuld!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb aangifte tegen je gedaan bij coc.
Ja die, onzijdig stond er niet tussenquote:
Vraag 1:quote:Ik doe mee aan het grote onderzoek betrokkenheid LHBT-beweging.
[ ] JA
[ ] NEE
[ ] GEEN MENING / WEET NIET
Antwoord: JA
Bedankt voor het onderzoek en misschien tot een volgende keer, tot ziensquote:Voelt u zich betrokken bij het LHBT?
[ ] JA
[ ] NEE
[ ] LHBT ?? De watte?
Antwoord: NEE
Ik zat met dezelfde vraag hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / '16-jarige homo weggestuurd uit McDonald's De Kuip'
Zit ik net te typen, wordt het topic dichtgeknald.
Ik wilde een inhoudelijke vraag stellen:
Voorafgaand aan het wegsturen wegens sluitingstijd werd het groepje gepest door Marokkaanse jongeren, staat in de oorspronkelijke tekst. Is dat wél gebeurd of ook niet?
Hoeft al niet meer dus...
Maar wij wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Fylax het volgende:
Doe dan een hele andere TT, maar geen ''Conchita'' want ik heb totaal geen hekel aan Conchita.
Nee, want dit stond al in het topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Nu lijkt het net alsof ik die TT heb bedacht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
Dat staat pas in post 9... Als je bij nieuwe topics kijkt zie je nu staan [NWS SC] Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want dit stond al in het topic.
[..]
Heeft hij ook al eens bij mij gedaan, had ik toen stennis om geschopt maar daar bereik je niks mee natuurlijkquote:
Je had het topic van timmm gekaapt, ga nu niet hier huilen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat staat pas in post 9... Als je bij nieuwe topics kijkt zie je nu staan [NWS SC] Conchitatopic gemaakt door Fylax.
timmmmm zei dat Mani het nieuwe topic mocht maken, en toen vroeg ik aan mani of ik hem mocht maken en dat mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had het topic van timmm gekaapt, ga nu niet hier huilen hoor.
Slaat echt NERGENS op dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij ook al eens bij mij gedaan, had ik toen stennis om geschopt maar daar bereik je niks mee natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |