*Zegt niks*quote:Op maandag 11 mei 2015 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als je zegt dat je je teen stoot ben je over een paar posts al dood
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dit volledig van jullie tweeën af. Dat ik daar heen issue van maak, maakt mij nog geen pimp.
Daarom had ik het ook specifiek over 'ik' en niet over 'voor mensen met mijn lengte'.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er weinig moeite mee, en zoveel schelen wij niet in lengte toch? Nja, ieder zijn meug uiteraard
Vooral z'n eigen pimpquote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje haar pimp, he?
Oh jee, ik voel een afwijzing aankomen.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:53 schreef rival het volgende:
[..]
Niet dat dat mij normaal ergens van weerhoud
Best een slechte dan.quote:
Dat staat er los vanquote:Op maandag 11 mei 2015 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jee, ik voel een afwijzing aankomen.
Trapped me...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zo droog, en daardoor zo grappigquote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Fascination het volgende:
Godver, ik moet deze serie echt gaan kijken, ik lig al dubbel om de gifjes.![]()
[ afbeelding ]
Hrmpfquote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat er los van
Maar Air verzint ze weer waar je bij staat uit eigenbelang
Zonde van je tijdquote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Fascination het volgende:
Godver, ik moet deze serie echt gaan kijken, ik lig al dubbel om de gifjes.![]()
[ afbeelding ]
Eerste twee seizoenen zijn wel leukquote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het Echt goedquote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |