Het is prettiger met zijn tweeen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees vooral: ik wil helemaal niet alleen in bed liggen.
Als dat een probleem is, is de deken in kwestie gewoon te klein.quote:
Niet meer naast mij willen liggenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook slapen. Heb nu zin om die zeester te doen.
Fijne avond nog iedereen of welterusten.
Zou spoonen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik slaap altijd heel klein. En ik ben, volgens mij, geen dekenjatter
Eerst klagen en nu zeuren dat het feest niet doorgaat.quote:
quote:
Heel selectief is rival niet nee.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, kijk. Een man die wel naast mij wilt liggen
Goed verwoordquote:Op maandag 11 mei 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat voelt niet eens beter dan normaal liggen, dat is vooral zo'n 'ik hoef lekker met niemand rekening te houden'-houding vergelijkbaar met die van kinderen die de hele week pizza gaan eten wanneer ze voor het eerst alleen thuis mogen blijven wanneer de rest op vakantie gaat.
Trusten Friend.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook slapen. Heb nu zin om die zeester te doen.
Fijne avond nog iedereen of welterusten.
Als het niet te warm is hou ik dat wel langer volquote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Voor 5 minuten is het best fijn, dat spoonen.
Hmm, misschien, maar ik wil de deken ook helemaal om me heen vouwen, anders tocht het. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een probleem is, is de deken in kwestie gewoon te klein.
Naast?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, kijk. Een man die wel naast mij wilt liggen
Kan ook prima met een grote deken. Maar dat merk je vanzelf tijdens je logeerdate met Miss.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, misschien, maar ik wil de deken ook helemaal om me heen vouwen, anders tocht het. :$
Nee, ik noem jou niet selectief.quote:
quote:
Wel selectief met lezen..quote:
Zou rival Yvie lelijk vinden?quote:
Je bent wel een beetje haar pimp, he?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ook prima met een grote deken. Maar dat merk je vanzelf tijdens je logeerdate met Miss.
Ditquote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
deken van 2 bij 2 meter, groter Dan het bed. Nooit issues
Maakt dat hem een schoft?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou rival Yvie lelijk vinden?De schoft...
Volgens mij kwam dit volledig van jullie tweeën af. Dat ik daar heen issue van maak, maakt mij nog geen pimp.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje haar pimp, he?
Ja, want jij bent een schatje.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt dat hem een schoft?![]()
Hij mag mij lelijk vinden hoor. Ieder zijn voorkeuren natuurlijk.
Dit ja, genoeg voor iedereenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
deken van 2 bij 2 meter, groter Dan het bed. Nooit issues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb nog geen wijn op deze vakantie.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je lief vanavond. Neem nog een wijntje
Ik word niet heel gelukkig van een dekbed van 2 meter. Veel te klein.quote:
Die hele deken is van mijquote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ook prima met een grote deken. Maar dat merk je vanzelf tijdens je logeerdate met Miss.
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan maar beter mijn mond houden merk ik al
Ja, als je zegt dat je je teen stoot ben je over een paar posts al doodquote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan maar beter mijn mond houden merk ik al
Ik heb er weinig moeite mee, en zoveel schelen wij niet in lengte toch? Nja, ieder zijn meug uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word niet heel gelukkig van een dekbed van 2 meter. Veel te klein.
Natuurlijk schat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |