SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Skedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
FULL TIME
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
voor wie ben jij nu?quote:
Kazim ofzo zal wel mad zijn geweest omdat die nou zelf eens verkracht wordtquote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja wat was dat nou?
Misschien dat we er zo nog wat van zien in Studio Sport.
Fout.quote:
Waarom FC Dordrecht - Ajax?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 14:30
Kanaal 1: Schakelen
Kanaal 3: PEC Zwolle - Feyenoord
Kanaal 5: FC Dordrecht - Ajax (vraag me niet waarom)
ADO Den Haag - PSV
NAC Breda - FC Groningen
SC Cambuur - Willem II
Vitesse - FC Utrecht
Excelsior - AZ
sc Heerenveen - FC Twente
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Om nog maar niet te spreken over de amusementswaarde van Ajax dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom FC Dordrecht - Ajax?
Gaat nergens meer om en Ajax speelt zo slecht dat ze nog gaan verliezen ook.
Kijkcijfers Hansquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom FC Dordrecht - Ajax?
Gaat nergens meer om en Ajax speelt zo slecht dat ze nog gaan verliezen ook.
Bizarre keuze van FOX. Had dan AZ en/of Vitesse uitgezonden. Die strijden nog mee om de derde plaats.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 14:30
Kanaal 1: Schakelen
Kanaal 3: PEC Zwolle - Feyenoord
Kanaal 5: FC Dordrecht - Ajax (vraag me niet waarom)
ADO Den Haag - PSV
NAC Breda - FC Groningen
SC Cambuur - Willem II
Vitesse - FC Utrecht
Excelsior - AZ
sc Heerenveen - FC Twente
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Ze kunnen ook gewoon FOX 4 en 6 gebruiken, zodat mensen die alles van FOX hebben gewoon dat kunnen kijken via de televisie in plaats van dat je op een of ander flutstreampje via de FOX site moet kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizarre keuze van FOX. Had dan AZ en/of Vitesse uitgezonden. Die strijden nog mee om de derde plaats.
Ook dat. Maar Dordrecht - Ajax is wel de meest bizarre keuze van allemaal. Twee ploegen die hun eindklassering al zeker weten. Er staat helemaal niks meer op het spel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon FOX 4 en 6 gebruiken, zodat mensen die alles van FOX hebben gewoon dat kunnen kijken via de televisie in plaats van dat je op een of ander flutstreampje via de FOX site moet kijken
Zal ze daar een zorg zijn, naar Dordt - Ajax kijken misschien nog wel de meeste mensen omdat Ajaxquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook dat. Maar Dordrecht - Ajax is wel de meest bizarre keuze van allemaal. Twee ploegen die hun eindklassering al zeker weten. Er staat helemaal niks meer op het spel.
Dat snap ik ook wel.quote:
Of je bent een diehard Ajax-tokkiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je naar Dord - Ajax kijkt ben je geen voetbalfan.
Ik mis het verschil?quote:
Ik specificeer het enkel, diehard Ajax-tokkies zijn geen voetbalfans, maar dat zijn diehard tokkies van sommige andere clubs ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik specificeer het enkel, diehard Ajax-tokkies zijn geen voetbalfans, maar dat zijn diehard tokkies van sommige andere clubs ook
jij kijk vorige week nog wel psv hafcquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga ook niet naar ADO - PSV zitten loeren.
ja omdat ik een seizoenskaart heb, als fan van dordrecht zou ik ook niet lekker op de buis PEC - Feyenoord gaan kijken als ik ook in het stadion zou kunnen zittenquote:
ik twijfel nog om te gaan morgenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja omdat ik een seizoenskaart heb, als fan van dordrecht zou ik ook niet lekker op de buis PEC - Feyenoord gaan kijken als ik ook in het stadion zou kunnen zitten
PSV wint makkelijk.quote:
Bloedstollende wedstrijd waarin PEC aan het langste eind trekt.quote:
Een gelijkopgaande pot waarin Twente eigenlijk nauwelijks wat laat zien. Eindigt in een bloedeloze 0-0.quote:
Iddquote:
Daar kijkt geen hond naarquote:Op zondag 17 mei 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is meer de vraag waarom Excelsior - AZ/Vitesse - FC Utrecht niet uitgezonden wordt.
Was ook meteen de enige wedstrijd ooit, die Luijckx goed speelde...quote:Op zondag 17 mei 2015 12:47 schreef GGMM het volgende:
Ik moet weer lachen om Stijn Schaars die liep te janken omdat Kees Luijckx goed speelde.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was ook meteen de enige wedstrijd ooit, die Luijckx goed speelde...
Ja. Altijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:54 schreef DonRaja het volgende:
Ze zullen toch ook wel weer een schakelprogramma hebben?
Ja, FS1 is schakelquote:Op zondag 17 mei 2015 12:54 schreef DonRaja het volgende:
Ze zullen toch ook wel weer een schakelprogramma hebben?
Hehe.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef Alan_Bastard het volgende:
Oh nee, wacht, dat is al bekend
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mario heeft alleen maar Feyenoorders gekozen, die heeft Graafland nog bij top 3 beste keepersquote:Op zondag 17 mei 2015 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik was erg benieuwd naar de mening van Regi Blinker en Mario Been.
Verdomme, nu twijfel ik of ik niet toch Feyenoord moet gaankijken.quote:
Ik zat net nog te twijfelen welke wedstrijd ik moest gaan kijken. Het is duidelijk nuquote:
Wat een domoor die Cocuquote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruma, deed hij vorige week ook even toen Alberto inviel.
Genieten.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruma, deed hij vorige week ook even toen Alberto inviel.
Dat had ie ook niet meer moeten trainenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je voorstellen dat Depay een kruisband scheurt
Als de meerderheid voor is, maar we hebben een competitie vol met pauperclubs die nog armer dan Ma Flodder zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer begint de KNVB met doellijntechnologie in alle stadions?
Ik zie het voor deze ene keer door de vingersquote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel of ik nu een permban moet opleggen
Er zit helaas wel een kostenplaatje aan ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de meerderheid voor is, maar we hebben een competitie vol met pauperclubs die nog armer dan Ma Flodder zijn.
Ja, maar jij bent geen ordehandhaverquote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik zie het voor deze ene keer door de vingers
Al zou de KNVB ook een deel kunnen financieren.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zit helaas wel een kostenplaatje aan ja.
Go Ahead was vorig seizoen veel beter.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Jongens wens me succes tegen Go Ahead.Vorig jaar wonnen ze. Ibn ons kampioensjaar wonnen ze en in de beker wonnen ze 4 jaar terug:)
Oh wordt Rickert de nieuwe moderator?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat hem eens groeien in zijn nieuwe rol als moderator
Ja, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wordt Rickert de nieuwe moderator?
Dit wordt gezellig
de enige rol die hij heeft is een vetrolquote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat hem eens groeien in zijn nieuwe rol als moderator
trquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de enige rol die hij heeft is een vetrol
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de enige rol die hij heeft is een vetrol
quote:
ftfyquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik rol weer eens achter de feiten aan merk ik
Nee, die kleine Napoleon houdt zich liever met andere dingen bezig.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zou de KNVB ook een deel kunnen financieren.
Heb je er geld op ingezet?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk krijgt FC Twente vandaag weer eens een goed pak rammel.
Maar dat is dan ook logisch. Koude kroketten zijn niet acceptabel.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die kleine Napoleon houdt zich liever met andere dingen bezig.
XXL frikandel is not dun.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook logisch. Koude kroketten zijn niet acceptabel.
Die Barney heeft zelfs Ben of Dean Saunders loppen verdedigingen op Facebook.quote:
Sowieso. Die kwal van een Maaskant gun ik geen enkel punt.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag juichen we allemaal voor FC Groningen.
Ik moet een goede eindsprint maken met mijn manager.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sowieso. Die kwal van een Maaskant gun ik geen enkel punt.
Nu lijkt hij meer op een Neder-mocro.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb er eens een prachtige paint van gemaakt.
Inclusief halve kroket.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu lijkt hij meer op een Neder-mocro.
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag juichen we allemaal voor FC Groningen.
Hij kijkt wel heel erg gelukkig, dus ik gok op de snackbar.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is Barney weer binnen gehopt. Daar links lijkt verdacht veel op stelling waar kroketten liggen. Of hij is natuurlijk bij de ijscoboer.
Dat is ook een luxe febo zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johannes pinkt nu een traantje weg.
ach dat foutje begon bij jouw ouders uiteraard.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk. Ajacied422 maakt een foutje. Allemaal even lachen HAHYAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach dat foutje begon bij jouw ouders uiteraard.
Wow, je hoeft niet zo boos te doen :Squote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk. Ajacied422 maakt een foutje. Allemaal even lachen HAHYAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Paxcon ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johannes pinkt nu een traantje weg.
Dat duurde lang. Deze zag je totaal niet aankomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet nog geen frikandel om 2 uur smiddags.
Is dit Ayaan Hirsi Ali in je UI?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 10 bakken koffie krijg je wel een droge bek, Fred.
Dat deed ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk boos
Ik maakte een grapje joh, doe relax
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uth natuurlijktwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 17-05-2015 om 13:53:30Wie wordt topscorer van de Eredivisie? 01. Memphis Depay 22 02. Luuk de Jong 19 03. Michiel Kramer 17 04. Mark Uth 15 reageer retweet
Nouja die spelen tegen Twente, ik sluit het niet uitquote:Op zondag 17 mei 2015 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uth natuurlijktwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 17-05-2015 om 13:53:30Wie wordt topscorer van de Eredivisie? 01. Memphis Depay 22 02. Luuk de Jong 19 03. Michiel Kramer 17 04. Mark Uth 15 reageer retweet
Tienklapper Uth.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee onserieusquote:Op zondag 17 mei 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
"Zijn ervaring is gewenst want dit is een finale."
Is dit serieus gezegd door Fred over Mathijsen?
Mad?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Leuke TT hoor, die had ik nog nooit eerder gehoord.
Jaquote:Op zondag 17 mei 2015 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Feyenoord gewoon gaat winnen vandaag?
Oh, jij hebt ook de opstelling nog niet gezien...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wow, wat de neuk, Vilhena en Mathijsen? Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op zondag 17 mei 2015 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook de opstelling nog niet gezien...
Ik denk van wel, ja. Er is op het moment weinig aanleiding voor een overwinning van Feyenoord vandaag. Ploegen die uit wanhoop Joris Houten Mathijsen (zonder wedstrijdritme) in een basisopstelling zetten, Nelom in de basis laten staan, kan ik niet serieus nemen. Tevens heeft PEC thuis alleen maar goede wedstrijden gespeeld tegen de betere ploegen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn competitie is al afgelopenquote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Totaal niet, vanmorgen 1-3 gewonnen dus blijdschap heerst.
Fretsj will het seizoen afsluiten met een knal.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow, wat de neuk, Vilhena en Mathijsen? Wat is dat nou weer voor bullshit
Er was zo'n gast die zat te lachen omdat er mensen waren die dachten dat Juventus naar de finale zou gaanquote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Feyenoord gaat gewoon winnen vandaag. PEC bakt er niets van de afgelopen weken.
Dankje! Wij moeten nog 5 wedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn competitie is al afgelopen
Maar gefeliciteerd![]()
Feyenoord wel?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Feyenoord gaat gewoon winnen vandaag. PEC bakt er niets van de afgelopen weken.
Nog kans op het kampioenschap?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dankje! Wij moeten nog 5 wedstrijden.
Duidelijk, het is de schuld van de knjbquote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de recente interlandonderbreking is Feyenoord echt dramatisch.
Dat wordt met een beetje geluk vandaag wel bekend als Vitesse ook klaar is.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duurt wel lang voordat Brands Davygod binnen heeft.
Ik verwacht maandag of dinsdag.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt met een beetje geluk vandaag wel bekend als Vitesse ook klaar is.
Eerst verkopen, dan kopen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij twijfelt vanwege z'n voornaam.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mag hem ook altijd wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Jan Everse wel cool. Praat lekker openlijk. Ofzo.
Ik heb zo'n gevoel dat jij niet objectief bent.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Intellectueel het volgende:
Everse is een act. Altijd zo geweest.
In tegenstelling tot jullie, weet ik waar ik over praat. Ik ken vrienden die onder Everse hebben gefunctioneerd toen hij nog trainer was in Zwolle. De Everse met camera is een andere Everse dan zonder.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat jij niet objectief bent.
Je bent zelf een baby.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik speel nog één potje Mario Kart en dan ga ik kijken.
Baby Park
In zijn manier van praten voel je ook wel dat hij een kleine act opvoert.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie, weet ik waar ik over praat. Ik ken vrienden die onder Everse hebben gefunctioneerd toen hij nog trainer was in Zwolle. De Everse met camera is een andere Everse dan zonder.
Wat een bazenquote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Goden als Jack Tuyp en Kees Kwakman komen ook weer terug bij Volendam, dat is toch heerlijk man.
Zou het jou vandaag lukken eindelijk een grap te maken waar iemand om moet lachen?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Ajax vandaag nog kampioen kunnen worden?
Ik heb 7,95 betaald voor ADO - PSVquote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geforceerd naar het schakelprogramma kijken
Ik moest om hem lachen in het wielertopic.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou het jou vandaag lukken eindelijk een grap te maken waar iemand om moet lachen?
Rekiki schijnt hij ook erg grappig te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou het jou vandaag lukken eindelijk een grap te maken waar iemand om moet lachen?
Zei hij dat wielrennen een sport was?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest om hem lachen in het wielertopic.
Mijn moeder.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is aardig van jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte in dit topic
Zowel schakelkanaal als Feyenoord.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar het schakelkanaal kijken
Gelukkig kan je de noemenswaardige momenten zien bij het schakelprogramma.quote:
Voor leuke grappen kun je mij altijd DM'enquote:Op zondag 17 mei 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar blijft het ook wel bij natuurlijk.
Zo grappig zijn mijn grappen.
Normaal dm ik daarvoor naar GGMMquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voor leuke grappen kun je mij altijd DM'en
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Intellectueel het volgende:
Niemand die PEC - Feyenoord kijkt op FS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |