SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Skedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
FULL TIME
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
voor wie ben jij nu?quote:
Kazim ofzo zal wel mad zijn geweest omdat die nou zelf eens verkracht wordtquote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja wat was dat nou?
Misschien dat we er zo nog wat van zien in Studio Sport.
Fout.quote:
Waarom FC Dordrecht - Ajax?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 14:30
Kanaal 1: Schakelen
Kanaal 3: PEC Zwolle - Feyenoord
Kanaal 5: FC Dordrecht - Ajax (vraag me niet waarom)
ADO Den Haag - PSV
NAC Breda - FC Groningen
SC Cambuur - Willem II
Vitesse - FC Utrecht
Excelsior - AZ
sc Heerenveen - FC Twente
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Om nog maar niet te spreken over de amusementswaarde van Ajax dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom FC Dordrecht - Ajax?
Gaat nergens meer om en Ajax speelt zo slecht dat ze nog gaan verliezen ook.
Kijkcijfers Hansquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom FC Dordrecht - Ajax?
Gaat nergens meer om en Ajax speelt zo slecht dat ze nog gaan verliezen ook.
Bizarre keuze van FOX. Had dan AZ en/of Vitesse uitgezonden. Die strijden nog mee om de derde plaats.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 14:30
Kanaal 1: Schakelen
Kanaal 3: PEC Zwolle - Feyenoord
Kanaal 5: FC Dordrecht - Ajax (vraag me niet waarom)
ADO Den Haag - PSV
NAC Breda - FC Groningen
SC Cambuur - Willem II
Vitesse - FC Utrecht
Excelsior - AZ
sc Heerenveen - FC Twente
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles
Ze kunnen ook gewoon FOX 4 en 6 gebruiken, zodat mensen die alles van FOX hebben gewoon dat kunnen kijken via de televisie in plaats van dat je op een of ander flutstreampje via de FOX site moet kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizarre keuze van FOX. Had dan AZ en/of Vitesse uitgezonden. Die strijden nog mee om de derde plaats.
Ook dat. Maar Dordrecht - Ajax is wel de meest bizarre keuze van allemaal. Twee ploegen die hun eindklassering al zeker weten. Er staat helemaal niks meer op het spel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon FOX 4 en 6 gebruiken, zodat mensen die alles van FOX hebben gewoon dat kunnen kijken via de televisie in plaats van dat je op een of ander flutstreampje via de FOX site moet kijken
Zal ze daar een zorg zijn, naar Dordt - Ajax kijken misschien nog wel de meeste mensen omdat Ajaxquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook dat. Maar Dordrecht - Ajax is wel de meest bizarre keuze van allemaal. Twee ploegen die hun eindklassering al zeker weten. Er staat helemaal niks meer op het spel.
Dat snap ik ook wel.quote:
Of je bent een diehard Ajax-tokkiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je naar Dord - Ajax kijkt ben je geen voetbalfan.
Ik mis het verschil?quote:
Ik specificeer het enkel, diehard Ajax-tokkies zijn geen voetbalfans, maar dat zijn diehard tokkies van sommige andere clubs ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik specificeer het enkel, diehard Ajax-tokkies zijn geen voetbalfans, maar dat zijn diehard tokkies van sommige andere clubs ook
jij kijk vorige week nog wel psv hafcquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga ook niet naar ADO - PSV zitten loeren.
ja omdat ik een seizoenskaart heb, als fan van dordrecht zou ik ook niet lekker op de buis PEC - Feyenoord gaan kijken als ik ook in het stadion zou kunnen zittenquote:
ik twijfel nog om te gaan morgenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja omdat ik een seizoenskaart heb, als fan van dordrecht zou ik ook niet lekker op de buis PEC - Feyenoord gaan kijken als ik ook in het stadion zou kunnen zitten
PSV wint makkelijk.quote:
Bloedstollende wedstrijd waarin PEC aan het langste eind trekt.quote:
Een gelijkopgaande pot waarin Twente eigenlijk nauwelijks wat laat zien. Eindigt in een bloedeloze 0-0.quote:
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |