Ze zoekt wel iemand om een kind mee te verwekken, iets voor jou?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Halina krijgt er weer terecht van langs met haar concentratiekamplook.
Haha nee.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zoekt wel iemand om een kind mee te verwekken, iets voor jou?
Met zijn gladde armen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij te vermoeiend. Denk dat ik je na vijf minuten een hoek wil verkopen.
En lekker water eten ondertussen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo'n gast die maar door blijft ratelen. Walgelijk.
Ik ga dan de hele tijd moppen vertellen, dat wordt echt wel leuk hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij te vermoeiend. Denk dat ik je na vijf minuten een hoek wil verkopen.
Ik wil Tem wel helpen om jou met tent in al een rivier in te gooienquote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga dan de hele tijd moppen vertellen, dat wordt echt wel leuk hoor.
Dan fiets ik gewoon heel hard weg.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil Tem wel helpen om jou met tent in al een rivier in te gooien.
Lijkt me sterk, vorige meet durfde je niet eens te komen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga dan de hele tijd moppen vertellen, dat wordt echt wel leuk hoor.
Ook goed.quote:
Ik ben hard aan het werk met mijn psycholoog om dit ontwijkende gedrag te verbeteren.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, vorige meet durfde je niet eens te komen.
Oh die geheimzinnige meet was dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was zeker JR, die dikzak.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is iemand die niet van wielrennen houdt in het VI topic. Ik dreigde jou te roepen
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |