pics?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen scharrel op het moment trouwens.
Ja, maar, hoezo zou dat anders moeten zijn dan nu?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er simpelweg geen tijd voor.
Ook trauma?quote:
Ja dat zei je er niet bij. Dat het ook nog eens moeite kostquote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, buiten geweest, geen scharrel geregeld, das anders.
Alsof ik mij zelf hoor pratenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er simpelweg geen tijd voor.
Nouja, een relatie schept toch vaak bepaalde verwachtingen. Elkaar in ieder geval eens per maand zien. Verjaardagen. Families ontmoeten enzo. Dat zijn dingen waar ik gewoon geen zin in heb en geen tijd voor hebquote:Op maandag 11 mei 2015 17:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar, hoezo zou dat anders moeten zijn dan nu?
Tis niet dat je opeens elkaar meer moet zien omdat het "officieel" is?
Ik zal er wel niets van begrijpen
Wat moet jij met pics van mijn scharrel?quote:
Nauwelijks voor jou, maar wel ietsquote:Op maandag 11 mei 2015 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij. Dat het ook nog eens moeite kost
Dan ga je op dates en met een scharrel voornamelijk seks, toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar, hoezo zou dat anders moeten zijn dan nu?
Tis niet dat je opeens elkaar meer moet zien omdat het "officieel" is?
Ik zal er wel niets van begrijpen
jij hebt geen scharrel, ik zie n opening en vraag dus pics van jouquote:Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet jij met pics van mijn scharrel?.
Eens per maand? Dat lijkt me vrij weinig.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, een relatie schept toch vaak bepaalde verwachtingen. Elkaar in ieder geval eens per maand zien. Verjaardagen. Families ontmoeten enzo. Dat zijn dingen waar ik gewoon geen zin in heb en geen tijd voor heb
Elkaar zien doe je toch al. En ik heb zeker in de eerst 4 a 5 maand van een relatie geen zin om families te ontmoeten enz enz. Maar als je beiden echt verliefd bent zou ik het er wel voor over hebben, dan maak je die tijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, een relatie schept toch vaak bepaalde verwachtingen. Elkaar in ieder geval eens per maand zien. Verjaardagen. Families ontmoeten enzo. Dat zijn dingen waar ik gewoon geen zin in heb en geen tijd voor heb
quote:
Ja maar qua tijdsindeling is het toch niet anders? Als je verliefd word op je scharrel heb je toch ook met die jongen serieuze gesprekken gevoerd? Boeit dat dan of dat in bed is of in een restaurantquote:Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ga je op dates en met een scharrel voornamelijk seks, toch?
Ja, want als je voor het restaurant kiest volgt daarna alsnog het bed. 2x zoveel tijd dus.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar qua tijdsindeling is het toch niet anders? Als je verliefd word op je scharrel heb je toch ook met die jongen serieuze gesprekken gevoerd? Boeit dat dan of dat in bed is of in een restaurant?
De gesprekken niet. De seks wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar qua tijdsindeling is het toch niet anders? Als je verliefd word op je scharrel heb je toch ook met die jongen serieuze gesprekken gevoerd? Boeit dat dan of dat in bed is of in een restaurant?
Ik vind restaurant echt niet boeiend. Gewoon lekker in bed blijvenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, want als je voor het restaurant kiest volgt daarna alsnog het bed. 2x zoveel tijd dus.
We zien elkaar nu eens in de 2 maanden ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens per maand? Dat lijkt me vrij weinig.
Heb nog niet echt heel erg serieuze gesprekken gevoerd. Daar staat hij nog niet echt voor open ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |