Nja of toch opnieuw de splitsing voor echt dieeters en de 'sporters' ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Ole het volgende:
Dus dan is dit topic voor gevorderden? Dan kunnen we ook een topic maken voor Noobs. Opgelost.
Is een SC er naast sowieso niet handig? Dan wordt het ook meteen minder een kliekje met inside gesprekken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Beledigen en ontmoedigen is niet hetzelfde.
Ik ben gewoon voor meer variatie in het topic, anders kan het net zo goed officieel een SC worden. En als een vriendelijke OP helpt, waarom niet wat aanpassen?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die link is bijvoorbeeld best prima, een overzichtje van informatie voor als je begint, maar zet er dan achter: "lees deze link even door om alvast antwoord te vinden op veel gestelde vragen".
Dat staat al een stuk vriendelijker.
Nee, we proberen er nu al een frisse wind er doorheen te voeren. Iedereen moet zich er welkom voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is een SC er naast sowieso niet handig? Dan wordt het ook meteen minder een kliekje met inside gesprekken.
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En weer een voorbeeldje van hoe laagdrempeling het hier is en hoe welkom iedereen (!!!) hier is.
Als je geen krachttraining doet wordt er gewoon weer op ingehakt.
Lekker zoeken om het zoeken want boohoo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.
Voorbeeld van hoe ik het de volgende keer dan moet verwoorden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.
Doen we dat de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Gewoon niet? Rapporteren is daar een mooie functie voor.
ze zegt niets over je verwoording. Ze zegt dat je niet constant op zoek moet gaan naar voorbeelden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voorbeeld van hoe ik het de volgende keer dan moet verwoorden?
Ook jij mag wel letten op de manier waarop je post, is totaal niet wenselijk. Let er daarom voortaan op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ook commentaar krijgt dan van mensen van wie het niet gewenst is. Sterkte daarmee.
Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:23 schreef Qwea het volgende:
LIF / Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 37. Nog meer poep!
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:21 schreef Qwea het volgende:
Ey mylene, kun je kappen om mijn posts te verwijderen?! De tyfus
Lmao. Dat je nog niet alle fucking posts op fok delete dan joh!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.
En wat nu als de rest van de posters in dat topic het wel iets vinden toevoegen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.
Ja, het wordt alleen wel een probleem als die omgangsvormen tegen de policy ingaan waardoor we moeten ingrijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef sanger het volgende:
[..]
En wat nu als de rest van de posters in dat topic het wel iets vinden toevoegen?
Wat is het probleem als er een bepaalde groep in topic X wil zitten met hun eigen omgangsvormen, en een andere groep in hun eigen topic?
Gebeurt dat dan wel aan beide kanten? Want ik kan me herinneren dat in dat andere topic men ook dergelijke opmerkingen maakte vroeger, maar nooit ingegerepen werd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, het wordt alleen wel een probleem als die omgangsvormen tegen de policy ingaan waardoor we moeten ingrijpen.
We gaan geen oude koeien uit de sloot halen. Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan wel aan beide kanten? Want ik kan me herinneren dat in dat andere topic men ook dergelijke opmerkingen maakte vroeger, maar nooit ingegerepen werd.
Volgens mij is het hele probleem dat die oude koeien er nog steeds zijn, en men tegen beter weten in toch steeds "in dat andere" topic blijft kijken.....quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
We gaan geen oude koeien uit de sloot halen. Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |