Mijn 2 centen, laat elkaar in waarde en ga niet lopen roddelen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat men die aanstoot kan nemen aan de mensen in topic X niet meer posten in topic Y. En als ze er echt aanstoot aan nemen misschien zelfs wel niet meer lezen, of althans op eigen risico.
Maar he, ik ben maar een simpele posterGeen mod, geen FA.
Maar wat ik bedoel is dat toen ik vroeger nog crew was we er alles aan deden om mensen naar FOK toe te halen, en dit eerder het tegenovergestelde effect heeft.
Overal waar mensen komen gebeurt dat... Hou je ook niet tegen. Neemt niet weg dat Ryuuzen feitelijk niets anders zegt dan als hij antwoord moet geven wat er gebeurt is dat Q en Crunchy er niet meer zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn 2 centen, laat elkaar in waarde en ga niet lopen roddelen.
Vrij kinderachtig allemaal en geen reet ontopic.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef sanger het volgende:
Even serieus, maar waarom wordt er nu bepaald dat er niet meer over pindakaas gesproken mag worden? Dat kun je toch met geen mogelijkheid topicverziekend noemen
Op deze manier escaleert het alleen maar....
Dat is min of meer de running gag van het moment bij de vaste kern in dat topic. Er zijn genoeg andere SC's waar dit wel getolereert wordt volgens mij.... Overigens was het op dit moment misschien nog wel het meest on topic van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vrij kinderachtig allemaal en geen reet ontopic.
Een geintje valt en staat met timing. In dit geval valt het geintje (af).quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh kom op dus een geintje onderling kan ook al niet meer? Kom die zure sloot eens uit.
Ik heb de voorgeschiedenis niet, dus geen reden adem te halen. Daarom zie ik ook misschien wat objectiever dat zo hard snijden in topics averechts werkt, zeker omdat bij anderen dit niet of een stuk minder gebeurt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:18 schreef Pharkus het volgende:
En dat dreigen met escalatie dit dat. Gewoon even een break nemen, rustig ademhalen en weer normaal mee posten.
Hihi, je maakte een grapje en was off topicquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een geintje valt en staat met timing. In dit geval valt het geintje (af).
Ja grappigquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen en rustig met de mods van lif over leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Hihi, je maakte een grapje en was off topic![]()
Maar om terug te komen op mijn vraag, moeten we het voortaan SC noemen dan?
Dan zou ik haast het volgende zeggen:quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie staan echt op scherpquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:18 schreef Pharkus het volgende:
En dat dreigen met escalatie dit dat. Gewoon even een break nemen, rustig ademhalen en weer normaal mee modden.
Prima, maar dan moet dat andere topic ook een SC worden he. Gelijke monikken gelijke kappen he.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen en rustig met de mods van lif over leggen.
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
Slaat gewoon nergens op. Misschien overal maar even melden dat een geintje beslist niet kan. Wat is er mis met een lopend geintje in een groep posters? Het is niet alsof er iemand mee beledigd wordt ofzo.
Wat maakt dat uit dan? Het is toch ook alleen boeiend voor mensen die er posten en eventueel meelezen? Het is nogal een probleem zeg praten over pindakaas. Zo kun je overal wel een verbod op leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.
Zou je denken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....
Ik heb het idee, zonder de voorgeschiedenis he, dat er met 2 maten gemeten wordt...
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Het is toch ook alleen boeiend voor mensen die er posten en eventueel meelezen? Het is nogal een probleem zeg praten over pindakaas. Zo kun je overal wel een verbod op leggen.
Van stal halen? Heb je de laatste TT's gezien? Je doet alsof we het expres doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.
Het is echt al dagen bezig... Dus juist dat jullie nu er ineens een probleem van maken is gek.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.
Zie mijn eerdere post.. Dat er ineens outsiders zijn is een bewust geplande actie geweest, dus moeten we bij zo een topic kaap nog onze running gag laten varenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat hele topic is toch ontstaan omdat de ene groep in andere maten wilde meten dan de andere groep?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....
Ik heb het idee, zonder de voorgeschiedenis he, dat er met 2 maten gemeten wordt...
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.. Dat er ineens outsiders zijn is een bewust geplande actie geweest, dus moeten we bij zo een topic kaap nog onze running gag laten varen
Wacht even, zal de FB post even opzoeken en print screen hier posten.
Wat ik begrepen heb is dat sommige er niet tegen konden dat mensen andere ideeen hadden over hoe af te vallen. En dus niet begrepen dat sommige afvallen combineren met spieropbouw en dus lijstjes posten met meer kcal dan zei wenselijk achten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat hele topic is toch ontstaan omdat de ene groep in andere maten wilde meten dan de andere groep?
Check je box maar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.
En zo ben ik er ook in geroldquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef aapieannie het volgende:
Ik als nieuwkomer in het topic stoor me er er in iedergeval enorm aan dat er nu ineens van alles niet meer mag.
Als er zo streng word gekeken haalt het de lol er wel af ja jeetje.
Wat is er gebeurd met het advies als je het niet wilt lezen doe het dan niet? Net zo simpel toch sjeetje
In onze WA groep besluiten we niet om jullie topic te kapenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Als jullie het FB groepje hier willen beoordelen, laten jullie dan ook jullie hele Whatsapp gesprekken aan de crew zien?
Lijkt me dat beide weinig met fok te maken heeft
En ook niet om die 'grapjes' uit te halen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:45 schreef sanger het volgende:
[..]
In onze WA groep besluiten we niet om jullie topic te kapen
Welke grapjes?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ook niet om die 'grapjes' uit te halen?
Ik postte een 1.200kcal lijstje met het idee gezond bezig te zijnquote:
Zelfde gaat voor mij op. En dat komt omdat mensen verschillen. En daarom is het goed dat er twee topics zijn (al hoeft dat voor mij niet eens). Maar laat ieder topic dan in zijn waarde....quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik postte een 1.200kcal lijstje met het idee gezond bezig te zijnWas juist blij met de directheid en ben nu veel beter bezig dan als ze de VIVA methode hadden gehanteerd.
En datquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ik had er afgelopen weekend echt enorm de shit in en dan helpen ze me ook heel goed ook al had ik tijden niks laten horen
Oeh pindakaas dat is ook een soort gemeenschappelijke liefde..quote:
Al nieuws?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.
Okiedokie. Zou je trouwens de posts weer terug willen plaatsen?quote:
Waarom? Verwijderen heb je ook zonder overleg gedaan. We geven aan dat het satire was en nu moet je ineens overleggenquote:
Ik was er even niet en ik had achter aangegeven om LIF even in de gaten te houden. In dit geval is het Ole even geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom? Verwijderen heb je ook zonder overleg gedaan. We geven aan dat het satire was en nu moet je ineens overleggen
Bij bestaande posters is hij toch gewoon terug te vinden via de MYAT?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:28 schreef matthijst het volgende:
Dit topic is na een spamgolf van Aesthetics privé gezet (niet te vinden via Google en niet te zien als je niet ingelogd bent), maar het lijkt erop dat bestaande posters 'm nu ook lastiger kunnen vinden.
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 9, issie al weg?
Zou die misschien weer openbaar kunnen worden?
Mocht d'r weer gespamd worden dan kan ie altijd weer "privé"?
Klopt, maar zie laatste post in t topic, Shenk klaagde erover en toen we van 8 naar 9 gingen kreeg ik PM's van mensen die dachten dat ik het topic gesloten had (was pagina 7 auto topic closed).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Bij bestaande posters is hij toch gewoon terug te vinden via de MYAT?
Ik denk niet dat het nut heeft hem weer openbaar te zetten, dna begint de spamgolf weer van voren af aan
Het was niet zinnigs, gewoon een kinderachtige manier van posten. De edit is duidelijk genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi! Ik heb wat zinnigs te melden mylene, dat heb ik zojuist gedaan. Of mogen er alleen maar knuffelkusjekroel reacties op lijstjes?
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Het huidige topic staat weer in Google. Oude topics laten we voor wat het is.
Als het weer fout gaat dan zetten we het wel weer gewoon terug.
De topics zijn ook gewoon te bereiken vanuit de MYAT als je er in post.
Oh en eventueel kan ik hem nog centraal zetten, dan hangt hij onderaan de open topics lijst, en zakt hij niet weg naar onzichtbare oorden als er een tijd niet in gepost wordt.
Als hij centraal staat, staat hij vast onderaan de topiclijst, voor de gesloten topics. Denk je dat hij dan beter vindbaar is voor vaste posters?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef Shenk het volgende:
[..]
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:59 schreef Mylene het volgende:
Er is eerder gezegd dat het geneuzel over pindakaas klaar is, niet doorgaan.
Al we zeggen dat het klaar is, is het klaar. Doe het maar leuk ergens anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:39 schreef Ryuuzen het volgende:
beste fok moderators.
waar kan ik een vraag stellen over het moderaten zelf? Ik heb al eens eerder gehoord dat dit niet de bedoeling is om hier te doen en om weer een ban te voorkomen doe ik het graag goed.
Alvast bedankt
Dat viel laatste keren tegen, want dingen werden gedelete.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkomquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Omdat het flauw is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkom
Lees anders in beiden mee en kijk waar je het meest bij past. Er zijn ook mensen die gewoon in beide topics meekletsen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Thanks!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Was er ooit nog wat uitgekomen omtrent het wel/niet SC maken van die reeksen?
dat klopt natuurlijk dat het een onderlinge grap was, maar wat ik niet begrijp is hoe de beslissing dan gemaakt is dat het niet meer mag. Ik begrijp dat het er natuurlijk niet altijd over moet gaan. Het lijkt er nu iig op dat er geen grap gemaakt meer mag worden anders komt de modstok langs en snel daarna de banstok.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
snap dat het op dat moment zo was en dat was ook echt flauw. (moet alsnog kunnen vind ik maar goed)quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
ok dat is duidelijk dus er mogen geen pindakaas grappen meer gemaakt worden.dan hoop ik dat de volgende running gag ook niet ooit te veel gebruikt wordt want dan hebben we natuurlijk 2 grappen die niet meer kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Wij houden enkel in de gaten of de grap uit de hand loopt. Niet zo moeilijk met flauwe grappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.
thanks
Huh wat, dat zie ik ook nu pasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Done, en meteen maar de reekstitel aangepast![]()
Ach, misschien word ik oud en paranoïde...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |