Ja, en dan 5 min naar zo'n balkje zitten staren tot uiteindelijk de foutmelding kwamquote:Op maandag 11 mei 2015 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met zo'n 0.8MP camera op je flip-phone
Its true...quote:
Ja, bij mij wel. Dan weet je iig dat er iemand is die van je houd ook al is die persoon op dat moment niet bij je.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan voelt het anders op eenzame momenten?
Ja, zolang je daar zelf maar tevreden mee bent welquote:
je moet ook gewoon wat gaan eten tussendoor, of een brief schrijven naar je ouders ofzo. Dan werkt t wel gewoonquote:Op maandag 11 mei 2015 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan 5 min naar zo'n balkje zitten staren tot uiteindelijk de foutmelding kwam.
Ja. Precies. Ben het nu wel even zat met die gevoelens van mijquote:Op maandag 11 mei 2015 14:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich ook niet erg natuurlijk. Kan mij wel voorstellen dat het dan niet even fijn is als dit onbeantwoord blijft. Dat je zit van: 'not again...'
We shall seequote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer ruggengraat heb dan dat.. Laat mij dat denken
Verliefd, wat is dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben al bijna 7 jaar niet verliefd gewórden.
Nou oke. Vooruit dan, omdat jij het bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer ruggengraat heb dan dat.. Laat mij dat denken
Ook dat idd, dan kreeg je een MMS, dacht je, en moest je weer een ander apparaat zoeken. Er is wel een reden of 2 te bedenken waarom het nooit echt is aangeslagenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg ze ook wel eens binnen, maar kon ze nooit bekijken. Dan moest je weer naar een link, want mijn telefoon kon het niet aan.
Maanden?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig ook al maanden niet meer gehad, en dat bevalt prima.
Ook al heb ik mijn oude toestellen nog wel die MMS aankunnen, ik denk dat ik het toch maar bij mijn smartphone met 4g hou nuquote:Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet ook gewoon wat gaan eten tussendoor, of een brief schrijven naar je ouders ofzo. Dan werkt t wel gewoon
Zodat jij diegene zeker kunt afwijzen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Precies. Ben het nu wel even zat met die gevoelens van mijIemand moet maar eens eerst verliefd op mij worden
Jij wilt te graag Yv, dat maakt het minder interessant.quote:
Doe het wel ff via DM dan, ook goed?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel in jouw geval natuurlijk.
misschien wel handiger jaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al heb ik mijn oude toestellen nog wel die MMS aankunnen, ik denk dat ik het toch maar bij mijn smartphone met 4g hou nu.
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe het wel ff via DM dan, ook goed?
Ohw is dat hetquote:Op maandag 11 mei 2015 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wilt te graag Yv, dat maakt het minder interessant.
Nee, zodat ik helemaal verliefd word op iemand die op me gejaagd heeftquote:
Ja, de laatste keer was vorig jaarquote:
Ja, ik hou wel van oude meuk om mee te kloten of het nog aan de praat te krijgen is, maar mijn Nokia 3650 is toch net ff te beperktquote:
4Gquote:Op maandag 11 mei 2015 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al heb ik mijn oude toestellen nog wel die MMS aankunnen, ik denk dat ik het toch maar bij mijn smartphone met 4g hou nu.
Dat weet je ook nooit van te voren, soms kun je jagen wat je wilt.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zodat ik helemaal verliefd word op iemand die op me gejaagd heeft
Ik ben echt wel iemand die vooral toch wel zijn eigen ding doetquote:Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou oke. Vooruit dan, omdat jij het bent.
goh, wat gekquote:Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van oude meuk om mee te kloten of het nog aan de praat te krijgen is, maar mijn Nokia 3650 is toch net ff te beperkt.
hoe kom ik erbij dat jij n vriendin had?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Verliefd, tijd terug, crush+, wel iets korter geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |