Tenzij Fax, want Fax zou haar overladen met dickpicjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat kom je van een koude kermis thuis
+1 zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me ook prima. Heerlijk, Dat vrijgezellenbestaan. Het word alleen kut als er toch gevoelens om de hoek komen kijken. Of als je je even vet eenzaam voelt
Tja welke single niet. Maar dat is ook maar net hoeveel behoefte je er zelf aan hebt op een bepaald moment. Ik begrijp het wel overigens.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Ik heb niet eens tijd voor een relatie en heb er ook helemaal geen zin in. Al dat gezeur erbij en families ontmoeten enMaar ik wil weer lekker verliefd zijn en dat dat andersom ook weer eens zo is. Iemand die mij op een roze wolk laat zweven en hopelijk andersom ook. Iemand die me op die speciale manier leuk, lief, mooi en sexy vind. Maar dat kennen we allemaal wel, vermoed ik zo.
Denk dat er hier wel meer zitten hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij Fax, want Fax zou haar overladen met dickpicjes.
Maar dan is er iig iemand die van je houdquote:Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarin is het niet eens significant verschillend van het leven wanneer je geen vrijgezel bent.
Mooi toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ik me vermaak staat vast
Ik heb vaker last van het feit dat ik na enkele dates juist niet die gevoelens heb/krijg...
Moment....quote:Op maandag 11 mei 2015 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu kijkt op telefoon en in DM
Niks, noppes, nada.
Denk het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat er hier wel meer zitten hoor
Die op verzoek door brandende hoepels springen
Zoals jij?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat er hier wel meer zitten hoor
Die op verzoek door brandende hoepels springen
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment....
Bijlage te groot om via MMS te sturen zegt ie
Ik heb het gelukkig ook al maanden niet meer gehad, en dat bevalt prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb al heel lang dat ik vrijwel niet verliefd ben geweest. Vaak is het dan wel des te narer (ondanks dat het ook een supergevoel is) wanneer het je keihard in je gezicht raakt en het van niets opeens vrijwel de enige dagbesteding is die je hebt.
Helemaal niet. Fax is liefquote:Op maandag 11 mei 2015 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij Fax, want Fax zou haar overladen met dickpicjes.
Ok, good to know.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat kom je van een koude kermis thuis
Just keep telling yourself thatquote:
En dan voelt het anders op eenzame momenten?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan is er iig iemand die van je houd
Begrijpelijk wel in jouw geval natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment....
Bijlage te groot om via MMS te sturen zegt ie
Ik word blijkbaar eens per jaar verliefd ofzoquote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb al heel lang dat ik vrijwel niet verliefd ben geweest. Vaak is het dan wel des te narer (ondanks dat het ook een supergevoel is) wanneer het je keihard in je gezicht raakt en het van niets opeens vrijwel de enige dagbesteding is die je hebt.
Volgens mij is het me nog nooit gelukt om 1 MMS te versturen toenquote:
Met zo'n 0.8MP camera op je flip-phonequote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij is het me nog nooit gelukt om 1 MMS te versturen toen.
Op zich ook niet erg natuurlijk. Kan mij wel voorstellen dat het dan niet even fijn is als dit onbeantwoord blijft. Dat je zit van: 'not again...'quote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word blijkbaar eens per jaar verliefd ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |