Op Monza (quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
Red Bull ook niet.quote:
Was gewoon racen toch, binnen de lijntjes blijven als je duw krijgt telt dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:46 schreef Geralt het volgende:
Sainz en Kvyat doen ze verder niks mee qua eventuele straf of iets lees ik.
Nouja ik vond het discutabel. Sainz was er niet voorbij want hij zat aan de buitenkant. Dat Kvyat dan een remfoutje maakt en daarbij Sainz naar buiten de baan dwingt doet er imo niet zo heel veel toe; hij ging er (al dan niet buiten zijn schuld om) buiten de baan voorbij. En dat mag niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was gewoon racen toch, binnen de lijntjes blijven als je duw krijgt telt dan niet.
Al die regeltjes is niet mijn ding, gewoon racen en dan de grintbak maar weer terug als het niet mag.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik vond het discutabel. Sainz was er niet voorbij want hij zat aan de buitenkant. Dat Kvyat dan een remfoutje maakt en daarbij Sainz naar buiten de baan dwingt doet er imo niet zo heel veel toe; hij ging er (al dan niet buiten zijn schuld om) buiten de baan voorbij. En dat mag niet.
Dat was stukken beter jaquote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Als er grind had gelegen lag Sainz eruit, zo simpel is het.
[ afbeelding ]
Volgas het rechte stuk op
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef Coelho het volgende:
Wat is tegenwoordig de regel bij blauwe vlaggen? Het lijkt erop alsof die dingen soms al bij een gat van nog 150 meter gezwaaid worden. Vroeger moest je ronden aan een stuk in iemands achterkant zitten voordat er gezwaaid werd...
Gelapt worden is opzij gaan, om dat met zo min mogelijk verlies te doen is ook een kunst.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.
er valt wel wat van te zeggen wat coelho zegt. "Vroegah" moest je letterlijk vast zitten achter een achterligger, tegenwoordig beginnen die gasten al te miepen als ze nog 1,5s erachter rijden omdat ze dan merken dat ze last hebben van dirty air. Vandaag was de onboard radio van Vettel weer een mooi voorbeeld van met zijn "come on, blue flags, get them out of the way...." en die broadcast was al later dan het effectieve gesprek en zo kort zat Vettel nog steeds niet erachter weet even niet meer achter wie het eigenlijk wasquote:Op zondag 10 mei 2015 22:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.
en dit is ook eenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou bijna willen dat Max nog geen F1 reed, want ik ben al die josti's die ineens lollig moeten komen doen hier nu wel weer beu
Gewoon negeren, gaan ze vanzelf wegquote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou bijna willen dat Max nog geen F1 reed, want ik ben al die josti's die ineens lollig moeten komen doen hier nu wel weer beu
Ik zeg ook niet dat ik hem niet gelijk geef. Ik geef alleen aan dat Racecontrol of te wel Charlie Whiting en zijn mannen de beslissing nemen. Ik weet wel toen ik nog official was op CPZ dat de afstand van blauwe vlag dichterbij ligt maar daar mag je ook zelf beslissen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er valt wel wat van te zeggen wat coelho zegt. "Vroegah" moest je letterlijk vast zitten achter een achterligger, tegenwoordig beginnen die gasten al te miepen als ze nog 1,5s erachter rijden omdat ze dan merken dat ze last hebben van dirty air. Vandaag was de onboard radio van Vettel weer een mooi voorbeeld van met zijn "come on, blue flags, get them out of the way...." en die broadcast was al later dan het effectieve gesprek en zo kort zat Vettel nog steeds niet erachter weet even niet meer achter wie het eigenlijk was.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Die MAxi Verstappen moet zo langzamerhand zijn grote muil gaan houden zeg
Ik lees weer allerlei gekke dingen wat hij allemaal roept over de motoren enzovoort en dat hij daar gek van wordt....wat een flikker zeg
Hij mag blij zijn dat hij op zijn leeftijd al mee mag rijden met de top van de autosport, gaat hij lekker bijdehand doen over zijn auto en nog van alles. Eigenlijk is het grote kritiek op zijn ploeg en de mensen die vertrouwen in hem hebben...
Als dat kutventje zo door blijf gaan pleuren ze hem er zo uit....
wie denkt hij wel dat hij niet is met zijn 3 races .....idioot![]()
![]()
![]()
Grindbak terug! Helemaal mee eens!quote:Op zondag 10 mei 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
En grindbakken mogen van mij per direct weer terug. De F1 is veilig zat
Not that story againquote:Op zondag 10 mei 2015 23:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kwam op youtube deze flimpje tegen van de gp van San Marino 2004 met alleen onboard camera's van de hele race. Dat was nog in de tijd met de v10 motoren zonder al die achterlijk besparing regels. Toen werdt er echt nog geracet dat is nu heel erg anders.
die chicane vlak voor start/finish draagt er aan bij dat er weinig ingehaald kan worden. waren de laatste bochten vloeiender geweest dan had je vaker gezien dat coureurs dichter bij elkaar zaten bij het oprijden van het rechte stuk.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Spanje is door zijn natuur (Hoge bochtsnelheid) nou eenmaal een baan waar coureurs niet dicht achter elkaar kunnen rijden. Dit viel eigenlijk al te verwachten van tevoren.
Dat waren ze ooit, toen dit nog een gaaf circuit was.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waren de laatste bochten vloeiender geweest
Dan had je alsnog het probleem op de rest van het circuit gehad.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die chicane vlak voor start/finish draagt er aan bij dat er weinig ingehaald kan worden. waren de laatste bochten vloeiender geweest dan had je vaker gezien dat coureurs dichter bij elkaar zaten bij het oprijden van het rechte stuk.
quote:Alle rätseln über den ungewöhnlich großen Rückstand von Ferrari auf Mercedes. Hat Mercedes das bessere Upgrade gebracht? War die Strecke schuld? Oder liegt der Grund darin, dass die FIA die Benzindurchflussmenge strenger kontrolliert? Experten glauben, dass Ferrari deshalb speziell in Sektor 3 langsamer ist.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zei de man op het journaal nou Jos Verstappen terwijl hij Max bedoelde?
Het begint steeds meer op schaken te lijken ipv racen.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:33 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)chfluss-9518483.html
Interessant stuk over Ferrari.
[..]
Continue, altijd en overal.quote:
Monaco is meestal de saaiste race van het seizoen, inhalen is daar zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Spanje is door zijn natuur (Hoge bochtsnelheid) nou eenmaal een baan waar coureurs niet dicht achter elkaar kunnen rijden. Dit viel eigenlijk al te verwachten van tevoren.
Monaco heeft dit totaal niet, in Canada is er minder aero nodig en speelt dit probleem dus ook niet, Oostenrijk gaat leuk worden, Silverstone heeft genoeg afwisseling, en dan de Hungaroring... dat zal vast ook niet geweldig zijn.
Dus voorlopig gaat het weer goed
Dat is inderdaad 1 van de races waar Q leuker is, maar wie weet regent hetquote:Op maandag 11 mei 2015 08:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Monaco is meestal de saaiste race van het seizoen, inhalen is daar zo goed als onmogelijk.
Dat hadden ze ook bedacht. Het was de bedoeling van de FIA om met de nieuwe motoren ook ground-effect te introduceren. Alleen is dit door de teams tegen gehouden, want die wilden verder met de huidige aero regels.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:54 schreef Fer het volgende:
Enige wat ze nog moeten bedenken is dat ze nog dichter achter elkaar kunnen rijden, zonder banden oproken. En dat de man op pole niet automatisch wint, door het rijden in schone lucht.
Ben nooit anti geweest, eerder onverschillig, wel pro Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Dat heb je altijd met een hype dan heb je ook mensen die anti worden
Is prima hoor, ik heb niets tegen Sainz al was het alleen al vanwege zijn legendarische vader, maar om te verkondigen dat die continue altijd en overal de betere is slaat nergens op want de feiten liggen anders.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben nooit anti geweest, eerder onverschillig, wel pro Sainz.
Jammer.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook bedacht. Het was de bedoeling van de FIA om met de nieuwe motoren ook ground-effect te introduceren. Alleen is dit door de teams tegen gehouden, want die wilden verder met de huidige aero regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |