Op Monza (quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel. Maar Monza wordt weer een klote race als Renault dan zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
Red Bull ook niet.quote:
Was gewoon racen toch, binnen de lijntjes blijven als je duw krijgt telt dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:46 schreef Geralt het volgende:
Sainz en Kvyat doen ze verder niks mee qua eventuele straf of iets lees ik.
Nouja ik vond het discutabel. Sainz was er niet voorbij want hij zat aan de buitenkant. Dat Kvyat dan een remfoutje maakt en daarbij Sainz naar buiten de baan dwingt doet er imo niet zo heel veel toe; hij ging er (al dan niet buiten zijn schuld om) buiten de baan voorbij. En dat mag niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was gewoon racen toch, binnen de lijntjes blijven als je duw krijgt telt dan niet.
Al die regeltjes is niet mijn ding, gewoon racen en dan de grintbak maar weer terug als het niet mag.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik vond het discutabel. Sainz was er niet voorbij want hij zat aan de buitenkant. Dat Kvyat dan een remfoutje maakt en daarbij Sainz naar buiten de baan dwingt doet er imo niet zo heel veel toe; hij ging er (al dan niet buiten zijn schuld om) buiten de baan voorbij. En dat mag niet.
Dat was stukken beter jaquote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Als er grind had gelegen lag Sainz eruit, zo simpel is het.
[ afbeelding ]
Volgas het rechte stuk op
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef Coelho het volgende:
Wat is tegenwoordig de regel bij blauwe vlaggen? Het lijkt erop alsof die dingen soms al bij een gat van nog 150 meter gezwaaid worden. Vroeger moest je ronden aan een stuk in iemands achterkant zitten voordat er gezwaaid werd...
Gelapt worden is opzij gaan, om dat met zo min mogelijk verlies te doen is ook een kunst.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.
er valt wel wat van te zeggen wat coelho zegt. "Vroegah" moest je letterlijk vast zitten achter een achterligger, tegenwoordig beginnen die gasten al te miepen als ze nog 1,5s erachter rijden omdat ze dan merken dat ze last hebben van dirty air. Vandaag was de onboard radio van Vettel weer een mooi voorbeeld van met zijn "come on, blue flags, get them out of the way...." en die broadcast was al later dan het effectieve gesprek en zo kort zat Vettel nog steeds niet erachter weet even niet meer achter wie het eigenlijk wasquote:Op zondag 10 mei 2015 22:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal aangestuurd door racecontrol. De officials hebben daar niet zoveel over te zeggen.
en dit is ook eenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou bijna willen dat Max nog geen F1 reed, want ik ben al die josti's die ineens lollig moeten komen doen hier nu wel weer beu
Gewoon negeren, gaan ze vanzelf wegquote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou bijna willen dat Max nog geen F1 reed, want ik ben al die josti's die ineens lollig moeten komen doen hier nu wel weer beu
Ik zeg ook niet dat ik hem niet gelijk geef. Ik geef alleen aan dat Racecontrol of te wel Charlie Whiting en zijn mannen de beslissing nemen. Ik weet wel toen ik nog official was op CPZ dat de afstand van blauwe vlag dichterbij ligt maar daar mag je ook zelf beslissen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er valt wel wat van te zeggen wat coelho zegt. "Vroegah" moest je letterlijk vast zitten achter een achterligger, tegenwoordig beginnen die gasten al te miepen als ze nog 1,5s erachter rijden omdat ze dan merken dat ze last hebben van dirty air. Vandaag was de onboard radio van Vettel weer een mooi voorbeeld van met zijn "come on, blue flags, get them out of the way...." en die broadcast was al later dan het effectieve gesprek en zo kort zat Vettel nog steeds niet erachter weet even niet meer achter wie het eigenlijk was.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Die MAxi Verstappen moet zo langzamerhand zijn grote muil gaan houden zeg
Ik lees weer allerlei gekke dingen wat hij allemaal roept over de motoren enzovoort en dat hij daar gek van wordt....wat een flikker zeg
Hij mag blij zijn dat hij op zijn leeftijd al mee mag rijden met de top van de autosport, gaat hij lekker bijdehand doen over zijn auto en nog van alles. Eigenlijk is het grote kritiek op zijn ploeg en de mensen die vertrouwen in hem hebben...
Als dat kutventje zo door blijf gaan pleuren ze hem er zo uit....
wie denkt hij wel dat hij niet is met zijn 3 races .....idioot![]()
![]()
![]()
Grindbak terug! Helemaal mee eens!quote:Op zondag 10 mei 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
En grindbakken mogen van mij per direct weer terug. De F1 is veilig zat
Not that story againquote:Op zondag 10 mei 2015 23:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kwam op youtube deze flimpje tegen van de gp van San Marino 2004 met alleen onboard camera's van de hele race. Dat was nog in de tijd met de v10 motoren zonder al die achterlijk besparing regels. Toen werdt er echt nog geracet dat is nu heel erg anders.
die chicane vlak voor start/finish draagt er aan bij dat er weinig ingehaald kan worden. waren de laatste bochten vloeiender geweest dan had je vaker gezien dat coureurs dichter bij elkaar zaten bij het oprijden van het rechte stuk.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Spanje is door zijn natuur (Hoge bochtsnelheid) nou eenmaal een baan waar coureurs niet dicht achter elkaar kunnen rijden. Dit viel eigenlijk al te verwachten van tevoren.
Dat waren ze ooit, toen dit nog een gaaf circuit was.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waren de laatste bochten vloeiender geweest
Dan had je alsnog het probleem op de rest van het circuit gehad.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die chicane vlak voor start/finish draagt er aan bij dat er weinig ingehaald kan worden. waren de laatste bochten vloeiender geweest dan had je vaker gezien dat coureurs dichter bij elkaar zaten bij het oprijden van het rechte stuk.
quote:Alle rätseln über den ungewöhnlich großen Rückstand von Ferrari auf Mercedes. Hat Mercedes das bessere Upgrade gebracht? War die Strecke schuld? Oder liegt der Grund darin, dass die FIA die Benzindurchflussmenge strenger kontrolliert? Experten glauben, dass Ferrari deshalb speziell in Sektor 3 langsamer ist.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zei de man op het journaal nou Jos Verstappen terwijl hij Max bedoelde?
Het begint steeds meer op schaken te lijken ipv racen.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:33 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)chfluss-9518483.html
Interessant stuk over Ferrari.
[..]
Continue, altijd en overal.quote:
Monaco is meestal de saaiste race van het seizoen, inhalen is daar zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Spanje is door zijn natuur (Hoge bochtsnelheid) nou eenmaal een baan waar coureurs niet dicht achter elkaar kunnen rijden. Dit viel eigenlijk al te verwachten van tevoren.
Monaco heeft dit totaal niet, in Canada is er minder aero nodig en speelt dit probleem dus ook niet, Oostenrijk gaat leuk worden, Silverstone heeft genoeg afwisseling, en dan de Hungaroring... dat zal vast ook niet geweldig zijn.
Dus voorlopig gaat het weer goed
Dat is inderdaad 1 van de races waar Q leuker is, maar wie weet regent hetquote:Op maandag 11 mei 2015 08:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Monaco is meestal de saaiste race van het seizoen, inhalen is daar zo goed als onmogelijk.
Dat hadden ze ook bedacht. Het was de bedoeling van de FIA om met de nieuwe motoren ook ground-effect te introduceren. Alleen is dit door de teams tegen gehouden, want die wilden verder met de huidige aero regels.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:54 schreef Fer het volgende:
Enige wat ze nog moeten bedenken is dat ze nog dichter achter elkaar kunnen rijden, zonder banden oproken. En dat de man op pole niet automatisch wint, door het rijden in schone lucht.
Ben nooit anti geweest, eerder onverschillig, wel pro Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Dat heb je altijd met een hype dan heb je ook mensen die anti worden
Is prima hoor, ik heb niets tegen Sainz al was het alleen al vanwege zijn legendarische vader, maar om te verkondigen dat die continue altijd en overal de betere is slaat nergens op want de feiten liggen anders.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben nooit anti geweest, eerder onverschillig, wel pro Sainz.
Jammer.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook bedacht. Het was de bedoeling van de FIA om met de nieuwe motoren ook ground-effect te introduceren. Alleen is dit door de teams tegen gehouden, want die wilden verder met de huidige aero regels.
Die feiten spreken tot nu toe voor Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is prima hoor, ik heb niets tegen Sainz al was het alleen al vanwege zijn legendarische vader, maar om te verkondigen dat die continue altijd en overal de betere is slaat nergens op want de feiten liggen anders.
Omdat Sainz niet 3x zijn motor heeft opgeblazen vanuit kansrijke positie?quote:Op maandag 11 mei 2015 10:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die feiten spreken tot nu toe voor Sainz.
Ground effect is nog een stuk kwetsbaarder dan gewone downforce. Het beste lijkt mij om een flinke stap terug te doen in de verhouding mechanische/aerodynamische grip. Bredere sloffen, kleinere vleugels en meer motorvermogen.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook bedacht. Het was de bedoeling van de FIA om met de nieuwe motoren ook ground-effect te introduceren. Alleen is dit door de teams tegen gehouden, want die wilden verder met de huidige aero regels.
Het blijven wel de feiten, hoe verkapt ze op dit moment ook lijken!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Sainz niet 3x zijn motor heeft opgeblazen vanuit kansrijke positie?
Gelukkig is dat niet hoe top teams daar naar kijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 10:29 schreef lasters het volgende:
[..]
Het blijven wel de feiten, hoe verkapt ze op dit moment ook lijken!
Dat is ook waarquote:Op maandag 11 mei 2015 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet hoe top teams daar naar kijken
Nee, omdat hij volwassener rijdt. Hij is momenteel verder. Aan Max is het dus om zich te verbeteren en wel meer dan Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Omdat Sainz niet 3x zijn motor heeft opgeblazen vanuit kansrijke positie?
ietsjes wel ja en dat is wat anders dan altijd en overal, maar ik vind het nog wat te vroeg voor een oordeel.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die feiten spreken tot nu toe voor Sainz.
we moeten het ook niet gaan overdrijven en ik vind dat ervaringsverhaal ook onzin.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:21 schreef twiFight het volgende:
Ik zou liever in Sainz zijn positie zitten om eerlijk te zijn. Wat meer ervaring 'under the belt', wat je mentale zelfverzekerdheid kan geven, en je hebt de media een stuk minder op je dak. Als je als Sainz een rookie mistake maakt dan maak je gewoon een rookie mistake. Doet Max dat dan zijn de reacties wat extremer.
Ik vind het ook jammer dat deze loophole gesloten is. Het kost Ferrari ongeveer 0,4 seconden per ronde. Dat is een flinke veer die ze hebben moeten laten ...quote:Op maandag 11 mei 2015 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het zo gaar dat nu het gesjoemel met de brandstofdruk wordt aangepakt... Juist dit soort slimmigheden maakt de F1 toch interessant?
Ik vind het juist fascinerend hoe teams binnen de regeltjes zo creatief mogelijk loopholes vinden voor net die ene tiende tijdswinst. Om die reden ben ik ook een fan van Newey die altijd wel weer iets slims wist te vinden in zijn design. Dat maakt het technisch zo boeiend en volgens mij ook juist voor fabrikanten interessant om mee te blijven rijden. Creativiteit wordt beloont en dat moet gestimuleerd worden.
Als ze het veld gelijk willen trekken moeten ze dingen niet ineens halverwege gaan verbieden, maar bijvoorbeeld aan het einde van het seizoen openlijk bekend laten maken zodat hetzelfde trucje het jaar daarop niet nogmaals werkt, waardoor nieuwe trucjes bedacht moeten worden.
Niet mee eens. Het staat 1 - 1 in de races die ze beiden gefinisht zijn. Verstappen is drie keer buiten zijn schuld uitgevallen door problemen met de Renault motor. In Maleisië was Verstappen beter, nu Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ietsjes wel ja en dat is wat anders dan altijd en overal, maar ik vind het nog wat te vroeg voor een oordeel.
Er is een verschil tussen profiteren van een loophole en profiteren van iets dat al verboden was, maar niet strikt werd gecontroleerd. En volgens mij gaat het hier om het laatste.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat deze loophole gesloten is. Het kost Ferrari ongeveer 0,4 seconden per ronde. Dat is een flinke veer die ze hebben moeten laten ...
Dat hebben ze in 2009 al gedaan. Sindsdien horen we de hele race save tyres en zodra je binnen 2 seconden komt slijten ze 3x zo snel. Zo zal de polezitter altijd blijven winnen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ground effect is nog een stuk kwetsbaarder dan gewone downforce. Het beste lijkt mij om een flinke stap terug te doen in de verhouding mechanische/aerodynamische grip. Bredere sloffen, kleinere vleugels en meer motorvermogen.
Misschien eens al die opstaande randjes verbieden over de hele wagen. Gewoon een taartschep voor en achter. Geen curling winds, alleen maar een vleugel die de boel naar beneden drukt. En dus ook kans op slipstreamen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat hebben ze in 2009 al gedaan. Sindsdien horen we de hele race save tyres en zodra je binnen 2 seconden komt slijten ze 3x zo snel. Zo zal de polezitter altijd blijven winnen.
Als ze in 2017 meer power willen, zullen ze de downforce ook moeten verhogen en het liefst op een manier waarbij ze dicht achter elkaar kunnen rijden.
Nee, ze hebben nauwelijks wat veranderd. Ik bedoel een drastische verandering.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat hebben ze in 2009 al gedaan. Sindsdien horen we de hele race save tyres en zodra je binnen 2 seconden komt slijten ze 3x zo snel. Zo zal de polezitter altijd blijven winnen.
Waarom zou de downforce verhoogd moeten worden? Gewoon hele kleine vleugeltjes zodat ze op het rechte stuk niet over de kop waaien, en verder mechanische grip. Dan kun je gewoon slipstreamen en zonder DRS er voorbij. Lagere bochtsnelheden, hogere topsnelheid, auto's kunnen zwaarder worden, en er is minder winst te behalen met al die dure aerodynamische simulaties, dus wordt het ook nog eens goedkoper. Je krijgt waarschijnlijk ook een bredere marge waarin slippen geen of weinig tijd kost zodat er meer te zien is aan de rijstijl.quote:Als ze in 2017 meer power willen, zullen ze de downforce ook moeten verhogen en het liefst op een manier waarbij ze dicht achter elkaar kunnen rijden.
Laten we ze meteen op ovals racen en hey je hebt Indycar.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nauwelijks wat veranderd. Ik bedoel een drastische verandering.
[..]
Waarom zou de downforce verhoogd moeten worden? Gewoon hele kleine vleugeltjes zodat ze op het rechte stuk niet over de kop waaien, en verder mechanische grip. Dan kun je gewoon slipstreamen en zonder DRS er voorbij. Lagere bochtsnelheden, hogere topsnelheid, auto's kunnen zwaarder worden, en er is minder winst te behalen met al die dure aerodynamische simulaties, dus wordt het ook nog eens goedkoper. Je krijgt waarschijnlijk ook een bredere marge waarin slippen geen of weinig tijd kost zodat er meer te zien is aan de rijstijl.
Wat ik begrepen heb gaat het om het eerste. De stroomsnelheid van de brandstof is op de voorgeschreven meetpunten nog steeds volgens de regels, maar drukverschillen toe te passen en hier en daar belletjes brandstof te creëren konden ze op cruciale momenten meer vermogen genereren.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen profiteren van een loophole en profiteren van iets dat al verboden was, maar niet strikt werd gecontroleerd. En volgens mij gaat het hier om het laatste.
Belangrijker vind ik dat Verstappen in Maleisie en China heeft laten zien dat ie bijzonder is, door in te halen op plaatsen waar anderen het niet doen, niet 1 keer maar meerdere keren. Dat is een eigenschap die hem ver gaat brengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het staat 1 - 1 in de races die ze beiden gefinisht zijn. Verstappen is drie keer buiten zijn schuld uitgevallen door problemen met de Renault motor. In Maleisië was Verstappen beter, nu Sainz.
Precies dit, Verstappen heeft dingen laten zien die Sainz niet heeft laten zien. Die inhaalacties van Verstappen waren gewoon goud. Het bijzondere talent van die gozer spatte er gewoon van af.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:09 schreef aesop het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik dat Verstappen in Maleisie en China heeft laten zien dat ie bijzonder is, door in te halen op plaatsen waar anderen het niet doen, niet 1 keer maar meerdere keren. Dat is een eigenschap die hem ver gaat brengen.
Dat ie in de kwalificatie nu achter staat kan zo zijn, maar dat is denk ik echt een kwestie van ervaring.
Dat is zo maar dat is ook al best weer lang geleden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies dit, Verstappen heeft dingen laten zien die Sainz niet heeft laten zien. Die inhaalacties van Verstappen waren gewoon goud. Het bijzondere talent van die gozer spatte er gewoon van af.
Klopt. En als die motor heel was gebleven was hij nu qua punten verder dan Sainz. Verstappen heeft nu 1 mindere race achter de rug waarin hij gewoon minder was, en dat was afgelopen race. De rest van de races was Verstappen gelijkwaardig of beter dan Sainz.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:09 schreef aesop het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik dat Verstappen in Maleisie en China heeft laten zien dat ie bijzonder is, door in te halen op plaatsen waar anderen het niet doen, niet 1 keer maar meerdere keren. Dat is een eigenschap die hem ver gaat brengen.
Dat ie in de kwalificatie nu achter staat kan zo zijn, maar dat is denk ik echt een kwestie van ervaring. Hij zit nog iets te vaak te worstelen met de afstelling. Sainz lijkt daar idd wat volwassener en dat is niet zo gek. Overigens doet Sainz het ook gewoon goed, die zal nog jaren meegaan als ie zo doorgaat.
Het is wat mij betreft nog te vroeg om te speculeren wie als eerste de overstap naar Red Bull maakt. Wat mij betreft rijdt Max straks gewoon nog een jaar STR, dat lijkt mij voor hem het beste.
Best lang geleden?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is zo maar dat is ook al best weer lang geleden.
Mensen gaan zich toch afvragen of het geen toeval was
De eerste was een onbezonnen actie die niet in tranen is geëindigd doordat de ander voor hem aan de kant ging.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:13 schreef tja77 het volgende:
Precies dit, Verstappen heeft dingen laten zien die Sainz niet heeft laten zien. Die inhaalacties van Verstappen waren gewoon goud. Het bijzondere talent van die gozer spatte er gewoon van af.
Je weet toch helemaal niet wat ze aan het doen zijn qua ontwikkeling, ze hebben niemand ontslagen dus ik neem aan dat ze op dat gebied volop bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:19 schreef twiFight het volgende:
Het is nog maar de vraag of RBR volgend jaar nog wel een topteam is. Het middenveld klopt het hele seizoen al bij ze aan. Wil RBR een topteam blijven dan moeten ze ophouden met huilie huilie doen en eens aan het werk gaan. Ja, de Renault is bagger en daar wordt aan gewerkt. Maar met de RBR is nog veel meer mis, maar i.p.v. alle schouders eronder gaan ze huilen dat ze de sport uit willen stappen.
Ik weet niet of RBR het team is waar Max groot moet willen worden, maar aan de andere kant is RBR de hele reden dat hij in de F1 zit nu. Max zou een Hamiiltontje kunnen proberen en kampioen proberen te worden bij 'zijn team' en daarna naar een ander team gaan om zich opnieuw te bewijzen, maar Hamilton had in de McLaren een winnende auto omdat te doen. Ik zie de RBR de komende jaren nog niet terugkomen met hun huidige houding.
Tuurlijk jongen. Dat waren gewoon goedgeplaatste inhaal acties.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
De eerste was een onbezonnen actie die niet in tranen is geëindigd doordat de ander voor hem aan de kant ging.
Het lijkt een beetje op alles of niets zo... Te vroeg om daar over te oordelen, maar ik ben dus wat kritischer.
Jouw mening. Mag ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Dat waren gewoon goedgeplaatste inhaal acties.
Tuurlijk, maar RBR wil doen geloven dat ze niks presteren omdat de motor zo beroerd is, maar los daarvan hebben ze ook geen goede auto. Niet zo goed als Mercedes/Ferrari in ieder geval en ze mogen blij zijn dat Williams ook problemen heeft dit jaar. Ze presteren amper beter dan STR en die hebben toch echt dezelfde motor. Daarom ben ik er niet (meer) van overtuigd dat een stap naar RBR voor Max een stap naar een topteam zou zijn. Dat kan RBR wel weer worden, maar niet zoals ze nu met de sport omgaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet wat ze aan het doen zijn qua ontwikkeling, ze hebben niemand ontslagen dus ik neem aan dat ze op dat gebied volop bezig zijn.
De manier waarop Marko klaagt en dreigt verdient de schoonheidsprijs niet maar Renault verdient natuurlijk wel harde kritiek.
Ik ben het toch echt 100% met DS4 eens. Hij heeft mooie dingen laten zien maar die eerste inhaalactie was alleen maar mooi omdat de coureur die hij inhaalde genoeg oplette en een crash voor kwam. Onder het motto "de geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars" staat het nu te boek als een mooie actie, maar als er een crash was geweest denk ik dat als onbezonnen actie van een rookie te boek was gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Dat waren gewoon goedgeplaatste inhaal acties.
Wij Nederlanders vinden dat hij er niets van kan want hij staat nooit op het podium en verliest een race van zijn teamgenoot. Daarnaast sloopt hij motoren eb staat hij altijd in de grindbak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten we serieus na 4 races al de carriere van Max Verstappen gaan voorspellen?
Laat die jongen toch lekker 2 jaar rijden, hij is pas 17.. Laat hem maar wennen aan de F1, de wagens, de banen, de hele scene eromheen. Als hij goed genoeg is, komt hij wel bovendrijven.
Schandalig is het, niet vanaf 1e race gewoon altijd pole pakken en iedereen op 3 rondes zettenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij Nederlanders vinden dat hij er niets van kan want hij staat nooit op het podium en verliest een race van zijn teamgenoot. Daarnaast sloopt hij motoren eb staat hij altijd in de grindbak.![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schandalig is het, niet vanaf 1e race gewoon altijd pole pakken en iedereen op 3 rondes zetten
Wat een prutser
Ook andere coureurs moeten opletten dat is hun werk. Max wist echt wel wat hij deed toen hij die inhaalactie deed. Hij keek in de rondes daarvoor al steeds dus de sauber boys wisten dat er een aanval aan zat te komen. m.a.w. ze verwachten hem wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ben het toch echt 100% met DS4 eens. Hij heeft mooie dingen laten zien maar die eerste inhaalactie was alleen maar mooi omdat de coureur die hij inhaalde genoeg oplette en een crash voor kwam. Onder het motto "de geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars" staat het nu te boek als een mooie actie, maar als er een crash was geweest denk ik dat als onbezonnen actie van een rookie te boek was gegaan.
Mwah was gewoon risicovol vond ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Ook andere coureurs moeten opletten dat is hun werk. Max wist echt wel wat hij deed toen hij die inhaalactie deed. Hij keek in de rondes daarvoor al steeds dus de sauber boys wisten dat er een aanval aan zat te komen. m.a.w. ze verwachten hem wel.
Als je naast de baan staat maakt het voor de puntentelling niet zo uit of je gelijk had of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:17 schreef Spatzmann het volgende:
Inhalen mag best risicovol zijn. Een kamikaze-actie is het andere uiterste. Als er ruimte is, dan er gewoon voorgaan. Hij was er voorbij, dus dan moet de ander ook maar uitkijken bij het insturen.
Dat is werkelijk onzin. Hij wordt juist in zijn algemeenheid heel positief benaderd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Beach het volgende:
Typisch Nederlands. Zodra je boven het maaiveld komt krijg je kritiek van iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |