Een beetje vent neemt de bochten gewoon met 300 kmhquote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef Beach het volgende:
Waarom geeft Max niet gewoon meer gas dan de rest?
Waarom gelijk zo negatief johquote:Op zondag 10 mei 2015 14:33 schreef marcodej het volgende:
De Torro Rosso's gaan gewoon buiten de punten eindigen op deze manier.
12e ofzo, maar al die pitstops vertekenen het beeld een beetje.quote:
Ze worden aan alle kanten voorbij gereden op de rechte lijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo negatief johHet gaat toch prima.
Blancpain Sprint Series over een uur.quote:
Ja, dat zijn toch ook gewoon snellere auto'squote:Op zondag 10 mei 2015 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze worden aan alle kanten voorbij gereden op de rechte lijn.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 10-05-2015 om 14:36:23.@Pastormaldo posts almost identical lap time to @RGrosjean on that last lap. #RipUpTheAeroTextbook... http://t.co/3WGi408haI reageer retweet
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef marcodej het volgende:
Gewoon voor Sainzje eindigen is het enige wat hij nog kan doen.
Zwartkijker.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef marcodej het volgende:
Precies, en als het meezit nog een puntje meepakken..quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef marcodej het volgende:
En de verschillen zijn nog minimaal ookquote:Op zondag 10 mei 2015 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
Hij rijdt op de harde band. De rest om hem heen op de medium. Hij pakt ze later nog wel op de mediums als de rest op hard rijdt.
Andere band.quote:
Zoals ik daarstraks al zei: de achtervleugels steunen op de middensteil, de enige reden waarom die endplates er nog opzitten is voor de sponsoren.quote:
Maldonado op de baan bedoelt hijquote:Op zondag 10 mei 2015 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die middensteun houdt de boel omhoog
Is toch sneu dat zo'n coureur als hij op de zeventiende plekk moet rondscheuren.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Button haat weer op de auto, wil gewoon thuis met Jessica zitten.
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Is toch sneu dat zo'n coureur als hij op de zeventiende plekk moet rondscheuren.
Een 1-2 in Japan.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komen
Zei je wat?quote:
quote:
Al 20 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Olav Mol maar zwak commentaar geven.
Is dat iedere week zo?
Nee. Alleen tijdens raceweekenden.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
Nope. De laatste keer was drie weken geleden.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
Max spaart zijn banden.quote:
quote:
nee, hij doet het altijd geweldig, nu ook!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
In de pits?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komen
Dat denk je maar, dat is onwetendheid omdat je niet beters gewend was....quote:
Kimi zit op hards, Bottas op mediumsquote:Op zondag 10 mei 2015 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi levert wel veel op Bottas in zeg
Ik hoop eigenlijk dat max nog tot rondje 45 ofzo door kanquote:Op zondag 10 mei 2015 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
Max gaat nu z'n banden oprijden voor de volgende pitstop
weet ik, maar het gat is nu ruim elf seconden, dus hij heeft straks op de mediums nog een groot gat dicht te rijdenquote:
Tegen Rosberg ging het ook best aardigquote:Op zondag 10 mei 2015 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet ik, maar het gat is nu ruim elf seconden, dus hij heeft straks op de mediums nog een groot gat dicht te rijden
Je luistert naar Mol voor het enthousiasme. Niet voor de oplettendheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:54 schreef aesop het volgende:
Hij maakt wel heel veel fouten tegenwoordig. Vooral zijn commentaar bij de start over Sainz en Max was tenenkrommend.
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je luistert naar Mol voor het enthousiasme. Niet voor de oplettendheid.
Echt he al die haters hier!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:55 schreef caspervc het volgende:
Kan dat geklaag over Olaf in KLB ofzo? Ik vind dat hij het in z'n eentje goed doet
De rondetijden zeggen iets anders...quote:
Ik ben van ellende naar RTL. Ik erger me met de minuut meer aan Mol. Alleen voor de reclameonderbrekingen op RTL schakel ik nog even over.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:54 schreef aesop het volgende:
Hij maakt wel heel veel fouten tegenwoordig. Vooral zijn commentaar bij de start over Sainz en Max was tenenkrommend.
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het wisselt een beetje, deze ronde komt hij wel weer 0,3 dichter
Ja. nu net deze rondequote:Op zondag 10 mei 2015 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De rondetijden zeggen iets anders...
Ja, net zo erg als al die trollen die hier tegenwoordig rondhangenquote:
Gewoon allemaal bannenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, net zo erg als al die trollen die hier tegenwoordig rondhangen
Ja precies. Als je hier zit te haten op max valt het hele forum over je heen, zit je te haten op olav dan mag hetquote:Op zondag 10 mei 2015 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, net zo erg als al die trollen die hier tegenwoordig rondhangen
Dat ze de F1 maar bannen, dit gaat nergens meer over. Terug naar V10's zonder toerenbeperking.quote:
Olav geeft daar (heel veel) reden toe. Max niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja precies. Als je hier zit te haten op max valt het hele forum over je heen, zit je te haten op olav dan mag het
Jezelf niet in mijn opmerking herkennenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja precies. Als je hier zit te haten op max valt het hele forum over je heen, zit je te haten op olav dan mag het
Helemaal niet, Olav doet het meer dan prima.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Olav geeft daar (heel veel) reden toe. Max niet.
Jezelf niet in mijn opmerking herkennenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jezelf niet in mijn opmerking herkennen![]()
_!
Olavquote:Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Helemaal niet, Olav doet het meer dan prima.
Ze kunnen beter jou bannen. De huidige F1 is veel competitieverband dan toen met de V10.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze de F1 maar bannen, dit gaat nergens meer over. Terug naar V10's zonder toerenbeperking.
Moah ik heb er niet zo'n probleem mee eerlijk gezegd. Ik hecht sws niet bijster veel waarde aan het commentaar.quote:
Denk dat de jackman zijn onderbroek wel even moet vervangenquote:
Hamilton moet ook nog naar binnen want doet 3 stops?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
Met HAM z'n ervaring hoe het is om achter iemand te zitten denk ik dattie er gewoon voor wil komen en dan ROS in de weg gaat zitten. Hij kan het nog winnen ook!
Of mis ik iets?
Denk dat hij hem probeert uit te rijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hamilton moet ook nog naar binnen want doet 3 stops?
Volgende weekquote:Op zondag 10 mei 2015 15:10 schreef Fopje het volgende:
Sainz naar binnen, benieuwd waar hij naar buiten komt.
Ja ... OF niet. Hij staat nu op hard, toch? En hij heeft net ik weet neit hoeveel ronden achter Vettel gezeten waar 'ie nu al 14 seconden van los is.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hamilton moet ook nog naar binnen want doet 3 stops?
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:09:39Interesting stop there with @RGrosjean http://t.co/I9Y0roATLr reageer retweet
Kimi kan goed overweg met zachte bandenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus 24 rondjes op de zachte band voor Räikkönen... Dat kost hem in de kaatste 4 rondjes 4 plaatsen.
Is er alweer voorbij.quote:
Tot nu toe heeft het 19 ronden uitgehouden op zacht. 5 rondjes extra is dan wel veelquote:Op zondag 10 mei 2015 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi kan goed overweg met zachte banden
Doet die darter hier mee???quote:
lichtere auto, veel rubber op de baan, dan kan het welquote:Op zondag 10 mei 2015 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het 19 ronden uitgehouden op zacht. 5 rondjes extra is dan wel veel
10 jaar geleden werd er nauwelijks op de baan ingehaald. Alleen in de pits. Dat is nu wel beter.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
Olav Mol was 10 jaar geleden beter net als als de formule 1.
Het is weer een race met die totaal nutteloze DRS inhaal acties ik mis het racen. Ik hoor Olav steeds weer zeuren over de banden. Formule1 is een bespaar klasse geworden.
Het gaat dus puur DRS wordenquote:
uhuh en gewoon door blijven gaan tot de streep. Zie Vettel niet veel dichterbij komen namelijkquote:
Kimi regelt het welquote:Op zondag 10 mei 2015 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Zo, Kimi heeft ook leuk vermaak tijdens die Finse winters.
We zullen zien. Ik geloof er niet in.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lichtere auto, veel rubber op de baan, dan kan het wel
Je username klopt niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wordt een beetje moe van die popie jopie uitspraken van die commentatoren
wat een sufkutten......die denken echt dat ze in de speeltuin zitten ofzo
daarom kijk ik beter altijd naar de bbc
Zolang hij 1 seconden per ronde sneller is dan Vettel gewoon door blijven rijden.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef marcodej het volgende:
Als Hamilton nu niet meer naar binnen gaat en wint, dan wordt het lachen met Rosberg.
quote:
Manor.... 22e in quali als ze in de GP2 hadden meegedaanquote:
aaaand, it's gone....quote:
Nee, want als iedereen pech krijgt. Finished hij zelf ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Als iedereen nou pech krijgt dan kan verstappen gewoon winnen
behalve verstappenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, want als iedereen pech krijgt. Finished hij zelf ook niet.
Dat zei je niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
behalve verstappen
wat is dit nou joh
ben jij de nieuwe olav ofzo
iedereen op fok weet dat ik iedereen fopquote:
Dit is geen foppen, dit is irritant trollen. Ga lopen kutten in ONZ of KLB ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen op fok weet dat ik iedereen fop
wie ben jij nou weerquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef caspervc het volgende:
[..]
Dit is geen foppen, dit is irritant trollen. Ga lopen kutten in ONZ of KLB ofzo
Dit jaquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef aesop het volgende:
Pfff Olav...Sainz rijdt een gat dicht van 5 seconden naar Max...
Heeft 3 stops gedaan, dus gaat makkelijk uitrijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Gaat Sainz uitrijden op medium? Wanneer stopte ie?
die punten die hij haalt hebben geen nutquote:Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Verstappen rijdt dus liever op safe en verliest daarmee 2 plaatsen, maar hij maakt wel zijn punt.
1996?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon de standaard Spanje race. Iedereen kent die baan van binnen en van buiten van het testen, ik heb nog nooit een spannende race hier gezien die ik me herinner.
2012 met Maldo? Op het eind nog een mooi gevecht met Alonso.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon de standaard Spanje race. Iedereen kent die baan van binnen en van buiten van het testen, ik heb nog nooit een spannende race hier gezien die ik me herinner.
Verschil is niet groot hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou Max is gewoon de betere van de 2 in de race. Qua pure racepace is Max gewoon een level beter dan Sainz. Top!
Twee. Stopte de tweede keer later dan Max en ging naar zacht.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft 3 stops gedaan, dus gaat makkelijk uitrijden
Ik was er bij toen Fangio zijn eerste GP won, ik zat achter het doel.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer
ook iemand die nooit iets te vertellen heeft en alleen het woord trol in elke post kan plaatsen
ik ben een grote formule 1 kenner
Ik heb de moter van Senna nog afgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |