Is toch sneu dat zo'n coureur als hij op de zeventiende plekk moet rondscheuren.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Button haat weer op de auto, wil gewoon thuis met Jessica zitten.
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Is toch sneu dat zo'n coureur als hij op de zeventiende plekk moet rondscheuren.
Een 1-2 in Japan.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komen
Zei je wat?quote:
quote:
Al 20 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Olav Mol maar zwak commentaar geven.
Is dat iedere week zo?
Nee. Alleen tijdens raceweekenden.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
Nope. De laatste keer was drie weken geleden.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
Max spaart zijn banden.quote:
quote:
nee, hij doet het altijd geweldig, nu ook!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:46 schreef Droopie het volgende:
Is dat iedere week zo?
In de pits?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop dat McLaren later dit jaar nog wat naar voren kan komen
Dat denk je maar, dat is onwetendheid omdat je niet beters gewend was....quote:
Kimi zit op hards, Bottas op mediumsquote:Op zondag 10 mei 2015 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi levert wel veel op Bottas in zeg
Ik hoop eigenlijk dat max nog tot rondje 45 ofzo door kanquote:Op zondag 10 mei 2015 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
Max gaat nu z'n banden oprijden voor de volgende pitstop
weet ik, maar het gat is nu ruim elf seconden, dus hij heeft straks op de mediums nog een groot gat dicht te rijdenquote:
Tegen Rosberg ging het ook best aardigquote:Op zondag 10 mei 2015 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet ik, maar het gat is nu ruim elf seconden, dus hij heeft straks op de mediums nog een groot gat dicht te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |