ah, 1 van de debiele droppies is gearriveerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je maakt er wel heel erg een self-fulfilling prophecy van.
Jouw bewijs dat er dingen worden tegengehouden is, dat volgens jou onbelangrijk werk niet wordt tegengehouden, en dat wordt gedaan omdat allen belangrijke vindingen worden tegengehouden.
Flierp
Ach gossie, is inhoudelijk reageren weer eens te moeilijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef overstekendekameel het volgende:
ah, 1 van de debiele droppies is gearriveerd
Of anders? Ga je me uitschelden? Doodwensen? Bedreigen?quote:kssst, wieberen joh
Ik zou es andere medicijnen nemen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
wat moet ik hiermee? wat kan niet?
chemische wapens zijn eng, boehoee
en nu?
Ik denk dat je feitelijk gewoon geen idee hebt waar je over praat. Zonder mijn anonimiteit te verliezen wil ik wel vrijgeven dat veel van mijn werk veelvuldig gebruikt wordt in de totatandkoming en het debat van/over nationaal en europees financieel recht. Bij uitstek een gebied waar ik zo'n invloed zou moeten voelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:13 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dat wat jij of je collega's schrijven is niet belangrijk genoeg (lees; waar men wijzer van wordt) om het tegen te houden, lijkt me
goede tijden begint johquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ach gossie, is inhoudelijk reageren weer eens te moeilijk?
[..]
Of anders? Ga je me uitschelden? Doodwensen? Bedreigen?
ik vind jou onduidelijk, wat wil je nu weten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou es andere medicijnen nemen, als ik jou was.
Niet ingeënt zeker?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ach gossie, is inhoudelijk reageren weer eens te moeilijk?
jij bent niet belangrijk, sorry manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik denk dat je feitelijk gewoon geen idee hebt waar je over praat. Zonder mijn anonimiteit te verliezen wil ik wel vrijgeven dat veel van mijn werk veelvuldig gebruikt wordt in de totatandkoming en het debat van/over nationaal en europees financieel recht. Bij uitstek een gebied waar ik zo'n invloed zou moeten voelen.
Maar again: ik neem aan dat jij eerstehands andere ervaringen hebt, want anders zou je zo'n uitspraak niet doen. Daar ben ik benieuwd naar.
Tsja. Ik vrees dat ik zojuist moeite heb gestopt in een troll.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
jij bent niet belangrijk, sorry man
je zal wel goed werk doen maar als het belangrijk wordt slaan ze jou over
het is niet anders
ah origineelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Tsja. Ik vrees dat ik zojuist moeite heb gestopt in een troll.
Ga dan eens inhoudelijk in gesprek. Je hebt eindelijk iemand die in het hart van de wetenschap staat te pakken, en waar je wellicht wat van kan opstekem t.a.v. dit onderwerp, en dan weiger je meer te doen dan je stelling herhalen. Dat is gewoon zonde.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ah origineel
ik zei het toch?
niet belangrijk
net was ik nog een trol, het zal welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ga dan eens inhoudelijk in gesprek. Je hebt eindelijk iemand die in het hart van de wetenschap staat te pakken, en waar je wellicht wat van kan opstekem t.a.v. dit onderwerp, en dan weiger je meer te doen dan je stelling herhalen. Dat is gewoon zonde.
nee hoor, ik weet gewoon hoe het wereldje werktquote:Overigens, de vraag die je negeert, maar wel van belang is: ik neem aan dat jij zelf ook eerstehands ervaringen hebt met publicaties die tegengehouden worden omdat hogerhand dit zo besluit. Vertel.
Laat maar hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
net was ik nog een trol, het zal wel
[..]
nee hoor, ik weet gewoon hoe het wereldje werkt
verdiep je eens, dan kom je erachter dat de wereld anders in elkaar zit dan je nu denkt
Heb je dan een concreet voorbeeld van een artikel dat niet in de grote vakliteratuur is gepubliceerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
net was ik nog een trol, het zal wel
[..]
nee hoor, ik weet gewoon hoe het wereldje werkt
verdiep je eens, dan kom je erachter dat de wereld anders in elkaar zit dan je nu denkt
BNW, de enige plek waar je mag trollen en inhoudelijke argumentatie iets is om de reet van Lambiekje mee af te vegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef overstekendekameel het volgende:
vind het best, dit is bnw he
weet waar je zit
nee, die heb ik nu niet zo gauw voorhanden, ik volg die blaadjes nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heb je dan een concreet voorbeeld van een artikel dat niet in de grote vakliteratuur is gepubliceerd?
over schelden gesprokenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
BNW, de enige plek waar je mag trollen en inhoudelijke argumentatie iets is om de reet van Lambiekje mee af te vegen.
En toch weet je zeker dat er alleen onbelangrijke zut in staat.quote:
Heb je enig idee hoe peer review werkt?quote:mocht er al iets kritisch instaan wordt het gelijk ontkracht, gebagatelliseerd of er wordt een draai aan gegeven door bepaalde mannetjes
alles om de macht te behouden
Oh, dáár kun je wel op reageren?quote:
Ga je nog inhoudelijk reageren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ga je me uitschelden? Doodwensen? Bedreigen?
jongen, je snapt er niks van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:12 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
En toch weet je zeker dat er alleen onbelangrijke zut in staat.
Gôh.
[..]
Heb je enig idee hoe peer review werkt?
[..]
Oh, dáár kun je wel op reageren?
[..]
Ga je nog inhoudelijk reageren?
Ja zo kan ie wel weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
jongen, je snapt er niks van.
houden zo
die wereld van jou en je vriendjes op fok is de mickey mouse wetenschap
ga maar proefjes doen met ballonnen opblazen en weer leeg laten lopen, belangrijker werk krijg je toch niet
Iets zinnigs heb jij niet te melden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
jongen, je snapt er niks van.
houden zo
die wereld van jou en je vriendjes op fok is de mickey mouse wetenschap
ga maar proefjes doen met ballonnen opblazen en weer leeg laten lopen, belangrijker werk krijg je toch niet
jij maakt toch mri scanners van binnen schoon? of was dat tuinhek?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja zo kan ie wel weer.
Wat voor werk doe ik dan, als je daar zo zeker van bent?
quote:
Wil je een nieuwe poging doen die dichter bij de waarheid ligt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef overstekendekameel het volgende:
jij maakt toch mri scans van binnen schoon? of was dat tuinhek?
je hebt wel eens gezegd wat je deedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
[..]
Wil je een nieuwe poging doen die dichter bij de waarheid ligt?
Maar je weet het dus niet.
Mooi.
Hebben we even bevestigd dat jij geen idee hebt waar je over praat en enkel komt trollen.
wat heb jij voor zinnigs te melden op bnw? nada niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets zinnigs heb jij niet te melden?
Gelukkig kun je tegenwoordig met 'totaal onbelangrijk werk' blijkbaar probleemloos een dubbelmodaal inkomen binnenharken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:23 schreef overstekendekameel het volgende:
totaal onbelangrijk kan ik me herinneren
als je belangrijk werk had dan had ik het wel onthouden
niet slecht voor een mickey mouse wetenschap jobquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je weet het dus niet.
Duidelijk.
[..]
Gelukkig kun je tegenwoordig met 'totaal onbelangrijk werk' blijkbaar probleemloos een dubbelmodaal inkomen binnenharken.
alle (wannabe) wetenschappers op fok neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je weet niet wat ik doe maar weet wel dat het mickey mouse is?
Trollll.....
Wat moet jij met je fascinatie voor het BNW-forum dan het meest nutteloze werk ooit hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:33 schreef overstekendekameel het volgende:
als je echt belangrijk bent heb je geen tijd om dagelijks op een forum een beetje flink te lopen doen
Daar krijg je echt geen antwoord op hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kameel, wil je even onderbouwen waarom je denkt dat de wetenschappelijke tijdschriften gecensureerd worden van bovenaf en wat voor bewijs je daarvoor hebt?
Ik wed dat ze allemaal vanavond huilend in slaap zullen vallen, want jij neemt ze niet serieus...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:33 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
alle (wannabe) wetenschappers op fok neem ik niet serieus
als je echt belangrijk bent heb je geen tijd om dagelijks op een forum een beetje flink te lopen doen
ik kan dat wel onderbouwen maar bewijs heb ik niet, dus laat maarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kameel, wil je even onderbouwen waarom je denkt dat de wetenschappelijke tijdschriften gecensureerd worden van bovenaf en wat voor bewijs je daarvoor hebt?
denk het ook, ze huilen nu al, anders kwamen ze welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wed dat ze allemaal vanavond huilend in slaap zullen vallen, want jij neemt ze niet serieus...
LOL
Nee hoeft niet hoor, een gewoon nieuwsbericht of een verhaal van een beteuterde afgewezen promovendus kan ook wat waard zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:38 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik kan dat wel onderbouwen maar bewijs heb ik niet, dus laat maar
jullie willen toch wetenschappelijke linkjes voor het bewijs? anders past het niet in je straatje
jammer dan
ander keertje misschienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, een gewoon nieuwsbericht of een verhaal van een beteuterde afgewezen promovendus kan ook wat waard zijn
dan moet ik zoeken, pff, geen fut meer voorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je had me net nieuwsgierig gemaakt...
Bummer.
Bij McDonalds waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:42 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dan moet ik zoeken, pff, geen fut meer voor
ik werk
ik ben goed bezig, dank uquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wat moet jij met je fascinatie voor het BNW-forum dan het meest nutteloze werk ooit hebben
Je lult dus gewoon uit je nek. Net zoals Lambiekje, ControlAltDelete en Japie77. Wees gewoon eerlijk tegenover jezelf en tegenover je discussie partners en zeg dat je niks concreets kan vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:42 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dan moet ik zoeken, pff, geen fut meer voor
ik werk
Moet jij niet de burgers eens omdraaien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef overstekendekameel het volgende:
ah, daar komt er weer 1
vergeetachtige henk is in the house
Wat jij wilt joh. Tot nu toe nog niks zinnigs gezien van je de hele avond. Daarin ben je tenminste wel consequentquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef overstekendekameel het volgende:
ah, daar komt er weer 1
vergeetachtige henk is in the house
Jij kan niets anders dan afzeiken, al zou ie bij de Mac werken wat dan nog? Kijk je daar op neer?quote:
Net wat Kameel al aangaf, het is zinloos wat je ook aandraagt. Het levert alleen maar dit soort zinloze opmerkingen op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je lult dus gewoon uit je nek. Net zoals Lambiekje, ControlAltDelete en Japie77. Wees gewoon eerlijk tegenover jezelf en tegenover je discussie partners en zeg dat je niks kan vinden.
spiegeltje hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:46 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh. Tot nu toe nog niks zinnigs gezien van je de hele avond. Daarin ben je tenminste wel consequent
Als hij (of jij) gewoon wat zinnigs inhoudelijks te melden zouden hebben, dan zou je serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij kan niets anders dan afzeiken, al zou ie bij de Mac werken wat dan nog? Kijk je daar op neer?
Ik geef anders net aan, dat het heus niet uit een gepeerreviewed tijdschrift hoeft te komen. Maar gewoon wat concreters dan een overtuiging. Maar dan is het ineens teveel werk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij kan niets anders dan afzeiken, al zou ie bij de Mac werken wat dan nog? Kijk je daar op neer?
[..]
Net wat Kameel al aangaf, het is zinloos wat je ook aandraagt. Het levert alleen maar dit soort zinloze opmerkingen op.
Nee joh, ik kon het alleen niet laten om er een klein zegje over te doen, verder reageer ik niet op trollen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:47 schreef overstekendekameel het volgende:
hoi cad, laat je niet wegjagen hoor
dat willen ze graag
Dat vind jij. Dat zeg je dan ook ook voortdurend. Best wel jammer want op die manier kun je iedere echt serieuze discussie maar blijven ontlopen (en in het begin waren er best wel leuke discussies hier) maar dankzij firguren zoals Lambiekje is dat echt tot een nulpunt gedaald (Wie noemt hier alle artsen moordenaars? Wie gaat er nooit echt inhoudelijk in op wat hij hier post?)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Net wat Kameel al aangaf, het is zinloos wat je ook aandraagt. Het levert alleen maar dit soort zinloze opmerkingen op.
Zo klopt iequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee joh, ik kon het alleen niet laten om er een klein zegje over te doen, verder reageer ik nooit inhoudelijk.
Nee hoor. Ik zou graag eens een inhoudelijke discussie willen zien. Maar je loopt er ook voor weg. Je hebt immers geen zin want je werkt. Ik heb nieuws voor je. Ik denk dat we hier allemaal werken dus zo speciaal ben je niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:47 schreef overstekendekameel het volgende:
hoi cad, laat je niet wegjagen hoor
dat willen ze graag
Als je gewoon eens een inhoudelijke discussie zou aangaan, zou je wellicht een zinnige informatie kunnen delen en echt wat opstekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarschijnlijk net als Biek heb ik geen zin om met jullie al te veel in discussie te gaan. Het is nooit goed, levert niet meer op dan stom gebash en debunken welk complot dan ook. Ik zit hier om andere mensen te lezen en info te vergaren waar ik wel iets aan heb ipv steeds hetzelfde geleuter.
Jammer want een van de belangrijkste dingen die je kunt leren in je leven is om juist die discussie aan te gaan en te kjjken waar je misschien fout zit. Maar het lijkj erop dat jij en biekje zo overtuigd zijn van jullie gelijk dat jullie iedere vorm van discussie nutteloos vinden. Wat is er trouwens mis mee dat als we iets debunken van wat je zegt? Dat je dat als vervelend ziet zegt eigenlijk al genoeg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarschijnlijk net als Biek heb ik geen zin om met jullie al te veel in discussie te gaan. Het is nooit goed, levert niet meer op dan stom gebash en debunken welk complot dan ook. Ik zit hier om andere mensen te lezen en info te vergaren waar ik wel iets aan heb ipv steeds hetzelfde geleuter.
Ik kom op verschillende sites en ook andere forums die zich met BNW bezig houden maar het aantal debunkers is op Fok-BNW enorm hoog. Vraag me nog steeds af waarom en wat die mensen hier zoeken als je er niks van moet hebben? Vreemde hobby maar ik heb me erbij neergelegd en probeer ze zoveel mogelijk te negeren want ik heb er niets aan. Fijne voortzetting nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Jammer want een van de belangrijkste dingen die je kunt leren in je leven is om juist die discussie aan te gaan en te kjjken waar je misschien fout zit. Maar het lijkj erop dat jij en biekje zo overtuigd zijn van jullie gelijk dat jullie iedere vorm van discussie nutteloos vinden. Wat is er trouwens mis mee dat als we iets debunken van wat je zegt? Dat je dat als vervelend ziet zegt eigenlijk al genoeg....
Ah Dus je mag hier alleen maar komen als jet het eens bent met de BNW mensen. Mooi forum zal dat worden met alleen maar ja-knikkers. Elkaar gek makend met de ene na de andere theorie. Het feit dat hier zoveel mensen zitten die er niks van moeten hebben komt omdat er in de samenleving bijna niemand is die er iets van moet hebben. De meeste negeren jullie gewoon. Wij proberen (tevergeefs vaak) nog een discussie met jullie aan te gaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kom op verschillende sites en ook andere forums die zich met BNW bezig houden maar het aantal debunkers is op Fok-BNW enorm hoog. Vraag me nog steeds af waarom en wat die mensen hier zoeken als je er niks van moet hebben? Vreemde hobby maar ik heb me erbij neergelegd en probeer ze zoveel mogelijk te negeren want ik heb er niets aan. Fijne voortzetting nog.
Mogelijk komt dat omdat Fok een algemeen forum is, waar BNW een onderdeel van is. Behalve voor de fora waar aparte toestemming vereist is, is alles vrij toegankelijk, dus je kan ook mensen verwachten die kritisch zijn. Net als er af en toe mensen het afval- of kleurtopic bekritiseren, worden hier de berichten ook onder de loep gelegd. Niets mis mee en het is jammer dat je toe zou willen naar een linkdump zonder discussie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kom op verschillende sites en ook andere forums die zich met BNW bezig houden maar het aantal debunkers is op Fok-BNW enorm hoog. Vraag me nog steeds af waarom en wat die mensen hier zoeken als je er niks van moet hebben? Vreemde hobby maar ik heb me erbij neergelegd en probeer ze zoveel mogelijk te negeren want ik heb er niets aan. Fijne voortzetting nog.
Het is offtopic maar BNW is gewoon een forum waar alles welkom is en dat brengt frustratie mee maar ook een goede balans. Niet alles wat MSN zegt is waar en niet alles wat de alternatievere media brengt is onzin. En in die middenmoot is juist waar volgens mij de grootste moot van de waarheid zit. Dus ja het botst en ja er moet soms best hard gediscussieerd worden maar dat is ook BNW.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje gemakkelijke houding? Wat info neerplempen en dan wegrennen als er mensen op in gaan en daar niet over willen discussieren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Na ja ieder zijn ding hoor, maar voor mezelf zou ik het nogal gek vinden als ik op nieuws mijn bnw-visie zou geven. Lijkt me vragen om moeilijkheden. Maar goed het is een vrije wereld tot zolang dit nog duurt, dus ga jullie gang maar.
True, actie - reactie inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag ik nog even toevoegen dat een van de reden dat 'nietcomplotfanatici' hier zitten? Misschien wel omdat uitspraken worden gedaan die maken dat iemand zich aangesproken voelt. Artsen zijn dom en/of moordenaars, apothekers vergiftigen en de wetenschap is een corrupte bende. Logisch dat de mensen die het betreft staan voor wat ze doen en het niet zonder meer accepteren als dit soort bewoordingen op internet staat.
Nogmaals ik ga liever in discussie met mensen die mijn visie delen ipv van alles te moeten aandragen wat toch nooit voldoet. Ik heb geen behoefte om buitenstaanders (om ze zo maar te noemen) te moeten overtuigen. Maar way off topic inmiddels, laten we het maar weer hebben over hoe goed BP het met de mensheid voorheeft, niks mis met pillen en vaccinaties enzo. Slaap lekker straksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje gemakkelijke houding? Wat info neerplempen en dan wegrennen als er mensen op in gaan en daar niet over willen discussieren?
Je geeft dus toe dat de BigPharma een corrupte bende is e.d. en je je aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag ik nog even toevoegen dat een van de reden dat 'nietcomplotfanatici' hier zitten? Misschien wel omdat uitspraken worden gedaan die maken dat iemand zich aangesproken voelt. Artsen zijn dom en/of moordenaars, apothekers vergiftigen en de wetenschap is een corrupte bende. Logisch dat de mensen die het betreft staan voor wat ze doen en het niet zonder meer accepteren als dit soort bewoordingen op internet staat.
Is het niet zo dat je geen zin hebt om tegengesproken wilt worden en alleen maar bevestiging wilt? Je geen behoefte hebt om echt kritisch te zijn of inhoudelijk ergens over na te denken om, oh schrik, er wellicht achter te komen dat het toch ff anders is dan je dacht en je wat opgestoken hebt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nogmaals ik ga liever in discussie met mensen die mijn visie delen ipv van alles te moeten aandragen wat toch nooit voldoet. Ik heb geen behoefte om buitenstaanders (om ze zo maar te noemen) te moeten overtuigen. Maar way off topic inmiddels, laten we het maar weer hebben over hoe goed BP het met de mensheid voorheeft, niks mis met pillen en vaccinaties enzo. Slaap lekker straks
Als iedereen je visie deelt valt er weinig te discussiëren. Preken voor je eigen parochie heet dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nogmaals ik ga liever in discussie met mensen die mijn visie delen ipv van alles te moeten aandragen wat toch nooit voldoet. Ik heb geen behoefte om buitenstaanders (om ze zo maar te noemen) te moeten overtuigen. Maar way off topic inmiddels, laten we het maar weer hebben over hoe goed BP het met de mensheid voorheeft, niks mis met pillen en vaccinaties enzo. Slaap lekker straks
Nee ik geef toe dat ik een arts ben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:27 schreef Angelyna het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat de BigPharma een corrupte bende is e.d. en je je aangesproken voelt.
Maar je wil alleen niet dat het op internet komt te staan.
onbegrijpelijk idd...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom in BNW om dingen van een andere kant te zien, dat wil niet zeggen dat ik het overal mee eens moet zijn.quote:
Als er gewoon over een weer gediscussiëerd wordt met aandragen van argumenten en/of bewijs zal er echt niet gebashed worden hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is nooit goed, levert niet meer op dan stom gebash en debunken welk complot dan ook.
Ik zit niet op die discussie te wachten. Voor mij staat het één en ander allang vast daar hoef ik niet met een derde die daar anders over denkt opnieuw in conclaaf te gaan. Mijn doel is niet om deze mensen te overtuigen maar info op te doen van mensen die net zo tegen de wereld aan kijken dan ik. Daar heb je hier op het forum er maar een paar van, je kunt ze op één hand tellen zelfs, en deze mensen zoek ik op. De rest negeer ik zoveel mogelijk en al helemaal als er van die kleinzielige opmerkingen worden gemaakt. Het woord sheeple zie ik trouwens zelden voorbij komen. Misschien is sleeple een betere vervanging (.. grapje ..)quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom in BNW om dingen van een andere kant te zien, dat wil niet zeggen dat ik het overal mee eens moet zijn.
Wat is de meerwaarde van naar een forum gaan waar geen enkele discussie is en alles direct voor waarheid aan wordt genomen?
Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat de 'waarheidszoekers', degenen die roepen 'onze ogen te openen' en de mensen willen verlichten schijnbaar alleen op zoek zijn naar mensen die Ja en Amen roepen op alles wat ze posten.
En dan maken ze degenen die tegenspraak durven te geven uit voor sheeple.
Prachtig.
Dat je het fout kan hebben komt dus niet bij je op en kritisch ben je ook totaal nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit niet op die discussie te wachten. Voor mij staat het één en ander allang vast daar hoef ik niet met een derde die daar anders over denkt opnieuw in conclaaf te gaan. Mijn doel is niet om deze mensen te overtuigen maar info op te doen van mensen die net zo tegen de wereld aan kijken dan ik. Daar heb je hier op het forum er maar een paar van, je kunt ze op één hand tellen zelfs, en deze mensen zoek ik op. De rest negeer ik zoveel mogelijk en al helemaal als er van die kleinzielige opmerkingen worden gemaakt. Het woord sheeple zie ik trouwens zelden voorbij komen. Misschien is sleeple een betere vervanging (.. grapje ..)
Duh. Het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat medische wetenschap hyperbedrog is.quote:Editor In Chief Of World’s Best Known Medical Journal: Half Of All The Literature Is False
“The case against science is straightforward: much of the scientific literature, perhaps half, may simply be untrue. Afflicted by studies with small sample sizes, tiny effects, invalid exploratory analyses, and flagrant conflicts of interest, together with an obsession for pursuing fashionable trends of dubious importance, science has taken a turn towards darkness.”
bron
Saillant detail is natuurlijk het gegeven dat de kans dat hetgeen dat jij quote gefingeerd is ook 50% isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duh. Het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat medische wetenschap hyperbedrog is.
Overigens denk ik dat het eerder in de 80% zit. En gros daarvan is doelbewust onjuist.
5% van de proportie van daadwerkelijke 0-effecten, dus een lager percentage van al het uitgevoerde onderzoek. Een veel hoger percentage als je file-drawer, (bewuste of onbewuste) p-hacking etc. meeneemt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:18 schreef starla het volgende: En vergeet niet dat sowieso bijna 5% van alle onderzoeken op kans is berust vanwege de gekozen p-factor.
Kortom de patient verlaat zwakker het hospitaal. En je moet het ziekenhuis vermijden. (Dat is een understatement). En ja het staat vandaag in de krant. Als uitspraak van directeur Ziekenhuis Breda.quote:De patiënt moet zijn bed uit: Liggen is dodelijk
Wie in het ziekenhuis verblijft, verliest snel veel spiermassa. Een gezonde 65-jarige is na tien dagen liggen zo'n 15 procent van zijn spieren kwijt. En dat bouw je niet snel meer op. Hoogleraar interne geneeskunde Andrea Maier en ziekenhuisdirecteur Hans Meij pleiten daarom voor een revolutie: de patiënt moet zijn bed uit.
bron
'Een gezonde 65-jarige is na tien dagen liggen zo'n 15 procent van zijn spieren kwijt.'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kortom de patient verlaat zwakker het hospitaal. En je moet het ziekenhuis vermijden. (Dat is een understatement). En ja het staat vandaag in de krant. Als uitspraak van directeur Ziekenhuis Breda.
Nee iemand die 10 dagen niks uitvoert verliest spiermassa, of je nu tien dagen in het ziekenhuis of in je eigen bed ligt maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kortom de patient verlaat zwakker het hospitaal. En je moet het ziekenhuis vermijden. (Dat is een understatement). En ja het staat vandaag in de krant. Als uitspraak van directeur Ziekenhuis Breda.
Idd. Wat jij zegt klopt precies. Zelfs na een grote operatie komt de fysio de volgende dag al om zo snel mogelijk de patient te mobiliseren. Al is het eerst alleen maar even op de rand van het bed zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:53 schreef Fixers het volgende:
10 dagen stil liggen is voor niemand bevorderlijk of het nu thuis of in een ziekenhuis is.
Het is niet voor niets dat ze je in ziekenhuizen zo snel mogelijk uit bed willen hebben. Bewegen, al is het maar een rondje op de gang, is bevorderlijk voor je spijsvertering, voorkomt doorligplekken, voorkomt bloedstolsels (ik kreeg om dat ik een paar dagen immobile was dagelijks bloedverdunners) en versnelt de genezing in het algeheel.
Lambiekje neemt een eenvoudige uitspraak en statistiekje en trekt dit volledig uit de context. Hij denkt er een statement mee te kunnen maken. Maar door de manier hoe hij dat doet verliest de uitspraak alle waarde.
De pot verwijt de ketel....quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat je het fout kan hebben komt dus niet bij je op en kritisch ben je ook totaal niet
Dus jij bent het wat dit betreft eens met Lambiekje?quote:
Hij is het zonder ook maar een woord te lezen het altijd met alles wat anti-vaccers eens. Dat is toch een van de kenmerken van ze gezien de gigantische hoeveelheid linkdumps die hier worden gepost.quote:Op zondag 24 mei 2015 07:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dus jij bent het wat dit betreft eens met Lambiekje?
Er is dan dus ook absoluut niets positief aan vaccins afgezien dat het een biljarden melkkoe is.quote:Op zondag 24 mei 2015 09:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hij is het zonder ook maar een woord te lezen het altijd met alles wat anti-vaccers eens. Dat is toch een van de kenmerken van ze gezien de gigantische hoeveelheid linkdumps die hier worden gepost.
Vaccins tegen Polio, Pokken, Tyfus, Cholera, Japanse Encefalitis, Hepatitus, Tetanus en TBC laten zien dat jij niet weet waar je het over hebt.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is dan dus ook absoluut niets positief aan vaccins afgezien dat het een biljarden melkkoe is.
Als jij naar de tropen gaat, laat je je dan vaccineren?quote:
Jij zou het ook fout kunnen hebben, komt die gedachte wel eens in je op?quote:Op zondag 24 mei 2015 07:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dus jij bent het wat dit betreft eens met Lambiekje?
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij zou het ook fout kunnen hebben, komt die gedachte wel eens in je op?
Het ging trouwens helemaal niet over Lambiekje, Chewie gaf een reactie op CTRL dus snap niet waarom je Biekje erbij haalt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij naar de tropen gaat, laat je je dan vaccineren?
Dit moet wel je kroonjuweeltje zijn qua comments.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraag: Waarom ben je zo rabiaat tegen de medische (en andere) wetenschappen? Is er iets voorgevallen, ben je door iemand benadeeld of ziek geworden van je vaccinaties?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is dan dus ook absoluut niets positief aan vaccins afgezien dat het een biljarden melkkoe is.
Vaccins het is gewoon veruit het meest doortrapte wat de mens ooit heeft bedacht.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraag: Waarom ben je zo rabiaat tegen de medische (en andere) wetenschappen? Is er iets voorgevallen, ben je door iemand benadeeld of ziek geworden van je vaccinaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |