abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152447623
Zwangerschap en Geboorte
2015

2 mei: twist02 (meisje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor updates graag quoten!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152451419
Aangezien ik eruit moest om te plassen }:| en je nooit te vroeg kunt beginnen met jompelen...

*O* vandaag 40 weken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_152451437
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:00 schreef klumsy het volgende:
Aangezien ik eruit moest om te plassen }:| en je nooit te vroeg kunt beginnen met jompelen...

*O* vandaag 40 weken *O*
Dan feliciteer ik je graag met deze mijlpaal der mijlpalen! *O*
pi_152451471
Dankje :) wie weet doet Frits nog eenno verwachts cadeau, maar echt 0,0 tekenen dat er ook maar iets gaande is helaas
pi_152451519
UD voor klumsy! *O*
pi_152451523
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:18 schreef klumsy het volgende:
Dankje :) wie weet doet Frits nog eenno verwachts cadeau, maar echt 0,0 tekenen dat er ook maar iets gaande is helaas
Dan bestel je lekker Chinees voor het ontbijt, misschien dat er dan wat op gang komt ;)
pi_152451590
Yes Klumsy! *O* Lamakomme dan!

Al nieuws van het Twist02front?
  zondag 10 mei 2015 @ 07:44:08 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152451702
Twist heeft gisteravond nog gepost, maar selvaria heb ik gisteren de hele dag niet gezien.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152451710
Oei, Chinees in de ochtend :X dat bewaar ik wel voor vanavond :P

Dan neem ik vanmorgen wel ananas en vanmiddag pannenkoeken, verder een beetje traplopen en seksen en dan moet het wel wat doen toch? :P
pi_152451747
Hoop voor jullie dat er iets gaat gebeuren twist en klumsy! Moederdag is wel een mooie dag voor baby's ;)
pi_152451759
Zou zeker leuk zijn! Maar gezien ik echt helemaal geen voorteken heb verwacht ik er niks van :)
pi_152451831
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 07:44 schreef Mariposas het volgende:
Twist heeft gisteravond nog gepost, maar selvaria heb ik gisteren de hele dag niet gezien.
Ik ben er nog! Drukke dag gisteren, maar geen actie. ;)

UD voor klumsy! *O*
pi_152451950
Klumsy *O* yay je ud! En voor twist ook nog een KOMTZEAL-jompel *O*

En als laatste voor alle (aanstaande) moeders: een hele fijne moederdag gewenst O+ :*
pi_152452077
Klumsy *O* UD
pi_152452186
UD voor Klumsy *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152452239
40 weken! De mijlpaal der mijlpalen! *O*
Tralalalaaa
pi_152452264
Klums *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152452273
Kom maar op dan Klumsbaby!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_152452350
Fritsie kom er eens uit jonguh!
pi_152452924
UD voor Klumsy *O*

Was ook benieuwd naar Selvaria, maar ook nog geen actie dus.

Hier voorlopig ook nog geen tekenen van een moederdag baby maar wie weet :)
pi_152453184
Klumsy UD mijnpaal! :D

Twist, is het nog wat vol te houden? Je bent vast reuze nieuwsgierig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:23 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind dat niet stom Jantina, ik zou hetzelfde hebben. Gewoon aangeven inderdaad. Als het niet goed voelt, gewoon lekker zelf kopen.
Wij hebben ook veel gehad van schoonzus. Ze heeft het nooit over lenen of krijgen gehad maar als wij er weer van af zoiden willen, zou ik haar wel vragen of ze het terug wilde. Maar dat is anders dan als iemand bij voorbaat zegt het terug te willen.
sommige dingen wilden we gewoon in onze smaak/voorkeur hebben, en voor sommige dingen, rompers of onderleggers ofzo, die koop ik dan liever helemaal nieuw aangezien het toch al weinig kost. Of het was me net iets te zichtbaar dat er al twee kinderen gebruik van hadden gemaakt.
Uiteindelijk bleek dus dat ze eigenlijk alle meubeltjes en spullen op wat rompertjes en molton / hoeslakens etc. terug wil hebben.

Dus toen heb ik gewoon gezegd dat ik het wel zelf koop. Het is ook weer niet zo dat het spul wat ze heeft er zo geweldig uit ziet en de wereld kost :@

Nouja, uiteindelijk (met wat tegenzin) :@ een aankleedkussen, boxkleed en wipstoel meegenomen, maar moeten uiteraard ook terug. Dus zit mij sinds die tijd al de hele tijd te bedenken of ik die ook niet gewoon zelf wil kopen. Wipstoeltje is echt duidelijk af te zien gebruikt... aankleedkussen wat kost dat nou? En ik wil sowieso zelf nog een boxkleed kopen, want deze is rechthoekig en mijn box is vierkant. O-)

Mijn vriend er gisteren over gesproken, maar die vind dat ik me er veel te druk om maak en dat het prima geleend kan worden. Ik werd er een beetje emotioneel van en half huilend riep ik dat ik het toch wel belangrijk vind. Ik wil eigen spulletjes, ook met het oog op een tweede. Ik wil niet jaren lang lenen??! Tja, hormonen? :?
pi_152453371
Gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen Klumsy *O*

En andere beebjes schiet eens op, jullie mama's en papa's zitten te wachten! Moederdag is mooie dag om geboren te worden *O*

Jantina: ik begrijp je helemaal.. Als je het liever zelf (nieuw) koopt, dan moet je dat gewoon doen. Gooi het lekker op de hormonen ;-)

Hier word ik een beetje gek van al die mensen die blijven vragen of ik 'zus' of 'zo' al heb gekocht voor de baby. (En als je dat dan in huis hebt, verzinnen ze weer wat nieuws.) We hebben helaas nog steeds geen geldboom in de tuin en sommige dingen kan ik straks ook heus wel kopen..
pi_152453394
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:38 schreef JantinaGr het volgende:
Klumsy UD mijnpaal! :D

[..]

Uiteindelijk bleek dus dat ze eigenlijk alle meubeltjes en spullen op wat rompertjes en molton / hoeslakens etc. terug wil hebben.

Dus toen heb ik gewoon gezegd dat ik het wel zelf koop. Het is ook weer niet zo dat het spul wat ze heeft er zo geweldig uit ziet en de wereld kost :@

Nouja, uiteindelijk (met wat tegenzin) :@ een aankleedkussen, boxkleed en wipstoel meegenomen, maar moeten uiteraard ook terug. Dus zit mij sinds die tijd al de hele tijd te bedenken of ik die ook niet gewoon zelf wil kopen. Wipstoeltje is echt duidelijk af te zien gebruikt... aankleedkussen wat kost dat nou? En ik wil sowieso zelf nog een boxkleed kopen, want deze is rechthoekig en mijn box is vierkant. O-)

Mijn vriend er gisteren over gesproken, maar die vind dat ik me er veel te druk om maak en dat het prima geleend kan worden. Ik werd er een beetje emotioneel van en half huilend riep ik dat ik het toch wel belangrijk vind. Ik wil eigen spulletjes, ook met het oog op een tweede. Ik wil niet jaren lang lenen??! Tja, hormonen? :?
Dat is mannen vs. Vrouwen logica hoor meis, dat gaat hier net zo. Ik wil nieuw en vriend vindt voor eigenlijk alles 2ehands ook wel prima. 'T wordt hier dus een mix van. Spullen die je leent zou ik ook lastig vinden; wat dan als er iets stuk gaat? Als je moet lenen ivm de financieen is het fijn dat het kan, maar ik zou anders marktplaats e.d. Is in de gaten houden! Zeker voor zaken als wipstoeltjes e.d!
  zondag 10 mei 2015 @ 10:51:01 #25
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152453432
Een aankleedkussen terugvragen! Ik heb er gisteren 1 bij de HEMA gekocht voor 10 euro. 8)7 Nja, ik zou het gewoon allemaal lekker in de berging gooien, eerlijk gezegd...
Als je niet tevreden bent over de spullen, en het voor jou prettiger voelt, en je financiële situatie het uiteraard ook toelaat, zou ik het lekker nieuw kopen.
Wij hebben overigens ook een wipstoel gekregen/te leen, die ik ook een beetje schmutzig er uit vind zien. Maar daar bestel ik wel een hoes voor (a de prijs van een nieuwe eenvoudige wipstoel :')), omdat ik sowieso wel graag die wipstoel wilde.
pi_152453469
*O* *O* UD voor Klumsy!! *O* *O*

Jantina ik zou ook niet willen lenen, ja ik leen t badje en badstandaard van een goede vriendin maar die is nog geen jaar oud en nauwelijks gebruikt. Ik gok dat de kleine hier al snel mee gaat onder de douche of in bad namelijk.
Maar het ligt natuurlijk ook aan je budget. Wij hadden ingecalculeerd dat er een kleine ging komen en dat wij alle 2 een dure smaak hebben en dat kon nu financieel uit dus hebben alles nieuw kunnen kopen. Maar ik heb wel gekeken of bepaalde dingen 2e hands konden.
pi_152453525
Ja, marktplaats houd ik gewoon in de gaten. Het hoeft van mij echt niet allemaal nieuw, maar ik wil het wel graag voor mezelf hebben. En des te meer ik er over nadenk, des te meer ik alles gewoon terug wil doen...

Wipstoeltje is van prenatal, die zag ik dacht ik nieuw voor 30/40 euro staan daar.
En inderdaad, een aankleedkussen kost een tientje en via marktplaats zelfs gratis. :')

Maar ik denk dat ik e.a. via mijn moeder ga spelen. O-) Die snapt me wel.
pi_152453534
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:47 schreef kazy het volgende:
Gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen Klumsy *O*

En andere beebjes schiet eens op, jullie mama's en papa's zitten te wachten! Moederdag is mooie dag om geboren te worden *O*

Jantina: ik begrijp je helemaal.. Als je het liever zelf (nieuw) koopt, dan moet je dat gewoon doen. Gooi het lekker op de hormonen ;-)

Hier word ik een beetje gek van al die mensen die blijven vragen of ik 'zus' of 'zo' al heb gekocht voor de baby. (En als je dat dan in huis hebt, verzinnen ze weer wat nieuws.) We hebben helaas nog steeds geen geldboom in de tuin en sommige dingen kan ik straks ook heus wel kopen..
mijn moeder en oma deden (doen!) dat veel maar ik kan het wel waarderen eigk. Ze willen liever iets kopen wat ik goed kan gebruiken dan pakje nummer 800 zeg maar.
Ik heb bij de oudste een lijst met benodigdheden gemaakt op www.lijstje.nl daar kan de persoon dan de items bekijken en als ze iets besluiten te kopen dan kunnen ze het afstrepen zodat je nie tig keer hetzelfde krijgt. Ideaal vond ik. Iedereen blij, zij blij want oeh babyspul, ik blij want nuttige spulletjes die we nog niet hadden.

Ik maak er nu weer een en zet daar dingen op als een setje kammetje/borsteltje, verzorgingsspul van bijvoorbeeld weleda, hydrofiele washandjes, neuspeertje, kruikenzakken en overslagrompers enz. Noem maar op xD
:)
pi_152453571
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

mijn moeder en oma deden (doen!) dat veel maar ik kan het wel waarderen eigk. Ze willen liever iets kopen wat ik goed kan gebruiken dan pakje nummer 800 zeg maar.
Ik heb bij de oudste een lijst met benodigdheden gemaakt op www.lijstje.nl daar kan de persoon dan de items bekijken en als ze iets besluiten te kopen dan kunnen ze het afstrepen zodat je nie tig keer hetzelfde krijgt. Ideaal vond ik. Iedereen blij, zij blij want oeh babyspul, ik blij want nuttige spulletjes die we nog niet hadden.

Ik maak er nu weer een en zet daar dingen op als een setje kammetje/borsteltje, verzorgingsspul van bijvoorbeeld weleda, hydrofiele washandjes, neuspeertje, kruikenzakken en overslagrompers enz. Noem maar op xD
Ik voel me weer dom, maarre, wat is een neuspeertje?
pi_152453633
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei
2015 10:59
schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik voel me weer dom, maarre, wat is een neuspeertje?
zo'n ding om snot uit te zuigen :P niet iedereen kan er wat mee maar ik vond het ideaal.

pi_152453639
snot van de baby eh. niet van jezelf :') :+
pi_152453675
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 11:03 schreef mignonne het volgende:
snot van de baby eh. niet van jezelf :') :+
Nog noooit van gehoord... :{ zou wel makkelijk zijn als het ook bij jezelf kan!
pi_152453716
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 11:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nog noooit van gehoord... :{ zou wel makkelijk zijn als het ook bij jezelf kan!
maar jij kan je neus snuiten :D dat wordt bij een baby wat lastig.

Nogmaals lang niet iedereen kan met zo'n peertje uit de voeten maar ik vond het ideaal bij verkouden/snotterige baby die wel wil maar niet kan slapen.
  zondag 10 mei 2015 @ 11:10:09 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152453750
Ik gebruik altijd een neuspeertje bij mijn man, heerlijk! ^O^ :P

Mijn moeder vroeg ook al of ik nog wat nodig had. Ik had haar laatst op pad gestuurd voor het HEMA poezenpakje en ze was zo blij dat ze wat 'mocht' kopen van mij, dat ze meteen die hele lijn daarvan heeft gekocht. _O- Ik heb wat aangewakkerd bij d'r geloof ik. Nu heb ik voorgesteld om nog een keertje te gaan winkelen samen, dan mag ze van mij best wat kruiken en neuspeertjes kopen. En dan wijs ik in de tussentijd wat dingen aan die vallen in de categorie 'leuk, maar niet direct essentieel', dan kan ze dat eventueel later als 'verrassing' kopen. ;)
pi_152453792
hahaha mariposas je moeder :D O+ daarom, het is gewoon leuk ook vind ik om te zien hoe blij de opa's en oma's worden van babyspul. Ook al is het maar een kruik of bedlakentje. Brings back memories I guess.
pi_152454246
Ik heb ook een lijstje op lijstje.nl gemaakt en koop ook bewust sommige dingen niet die nog niet meteen nodig zijn en eventueel zo gekocht zijn. Ik geef de toekomstige kraamvisite graag wat keuze zodat ze niet allemaal met kleertjes aankomen, die heb ik nu grotendeels wel. Ik heb m'n vriend ook bijna zover om voorlopig nog geen ledikant te kopen, tot de baby niet meer in de co-sleeper past. Dat scheelt ook veel ruimte in de toch al kleine babykamer.
  zondag 10 mei 2015 @ 11:37:26 #37
409579 LuDann
All the way
pi_152454297
UD voor Klumsy! *O*

Jantina, dat zou ik ook echt niet leuk vinden hoor, lenen. Gewoon retour doen die bende en lekker nieuw of tweedehands kopen!

Hier is het trouwens vriend die alles nieuw wil hebben, ik ben diegene die Marktplaats ook wel prima vindt. Hij wint meestal. :')

Dat lijstje.nl is een goed idee zeg! Ik geloof dat mijn moeder een babyshower van plan is dus dan is zoiets ideaal.
pi_152454364
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:38 schreef JantinaGr het volgende:
Ja, de nieuwsgierigheid neemt wel flink toe nu ja! Had gisteren even een momentje dat ik het echt beu was, maar dat kwam vooral door alle vragen "wanneer ze nu eindelijk eens kwam?" want "het is zo spannend en duurt zo lang". Ja fijn dat het voor jullie ook spannend is, maar wat dacht je van ons?! o|O

En toen voelde ik me weer schuldig dat ik zo ongeduldig ben terwijl het fysiek nog best vol te houden is bij mij, terwijl er ook vrouwen zijn die met 20 weken al allerlei klachten hebben :')

Maar goed, ik hou me er maar aan vast dat het nu écht elk moment kan beginnen en dat het nu écht niet lang meer kan duren :) en dan gaan we gewoon eindelijk ons meisje ontmoeten O+
pi_152454367
je kan ook op pinterest een board aanmaken met dingen die je leuk vindt maar dan is het afwachten of je t dubbel krijgt. Hoewel dat in de praktijk vaak zat meevalt.

Qua kleertjes ben ik echt gewoon een zeikerd. Ik heb een moeilijke smaak en vind lang niet alles mooi/leuk, voor meisjes al, laat staan voor jongetjes. Dat koop ik dus echt het liefst zoveel mogelijk zelf. Anders eindigt het achterin de kast, superzonde...
pi_152456832
Gisteren stonden vriendinnen onverwacht op de stoep voor babyshower O+ Of eigenlijk meer verrassingsmiddag met vriendinnen in het teken van de baby, geen tuttige babydingen oid (prima voor iedereen die dat leuk vindt maar ik niet :)). Gewoon gezellig met lekker eten, ik lag 's avonds helemaal blij in bed, heel fijn om zo bij elkaar te zijn. En ik vond het ook gewoon zo lief dat ze het bedacht hadden (ik ben meestal niet zo heel attent :D)

Mijlpaal voor klumsy!
En 35 weken voor Lijnloos en mij! :)

Jantina, lastig. Ik heb een lijstje met spullen die ik graag zelf koop en dat geef ik ook aan als mensen me daar iets van aanbieden, maar dat gebeurt niet zo vaak, alleen met de Maxicosi.

Een wipstoel, ik lees er vaak over, wanneer is die handig? Is dat eigenlijk ergonomisch?

Nu zit ik buiten in de zon in afwachting van opkomende nesteldrang zodat ik binnen ga opruimen. Zonlicht stopt nesteldrang, denk ik.
  zondag 10 mei 2015 @ 13:42:39 #41
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152457024
Ik ben sowieso moeilijk met alles. :D kleertjes, verzorgingsproducten, lakens, noem maar op. Ik ben wel van het weinig spullen hebben, en dan wil ik dat hetgeen wat ik heb ook echt mijn smaak is (ik heb bv maar 2 tassen en 5 paar schoenen wat voor een vrouw echt belachelijk weinig is :D). Enige uitzondering is babykledinglijn, ik dacht eerst ook dat er geen leuk jongensspul was, maar dat blijkt er toch na wat zoeken te zijn. Dus er is vast hoop voor je, mignonne. ;)
Maar anyway, ik verwacht dat mensen toch wel wat zelf gaan kopen en niet vragen wat we willen, is mijn ervaring in mijn omgeving en wat ik op gok heb gehoord. Dan gaat het wel vooral om ooms en tante's hoor, familie en vrienden met wie ik veel contact heb, weten wel wat ik vooral niet wil. ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 13:48:43 #42
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152457201
Dat klinkt als een super babyshower, minarosa! Wat leuk!

Een wipstoel is niet ergonomisch, net als een MaxiCosi. Voor even kan het geen kwaad, maar niet langer dan noodzakelijk. In mijn opvatting belemmert het sowieso de vrije bewegingsontwikkeling van een baby, net als een box. Het is dat ik een box heb gekregen anders had ik m niet gekocht. Maar goed we zullen zien, misschien maak ik er veel gebruik van als de baby er is. :X
pi_152457303
De wipstoel van BabyBjorn (of björn?) is wel ergonomisch.
pi_152457404
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef Mariposas het volgende:
Dat klinkt als een super babyshower, minarosa! Wat leuk!

Een wipstoel is niet ergonomisch, net als een MaxiCosi. Voor even kan het geen kwaad, maar niet langer dan noodzakelijk. In mijn opvatting belemmert het sowieso de vrije bewegingsontwikkeling van een baby, net als een box. Het is dat ik een box heb gekregen anders had ik m niet gekocht. Maar goed we zullen zien, misschien maak ik er veel gebruik van als de baby er is. :X
Ik had ze beide niet willen missen... de wipstoel is ze nu ontgroeit maar daar kon ze echt even in bijkomen na de fles.. en de box is nu haar rustplekje..
je moet ze er natuurlijk geen uren inzetten.
S. 2014
J. 2016
pi_152457804
Wij hebben de stokke steps wipstoel in combinatie met de kinderstoel ervan, zo kan de kleine er bij "zitten" als we gaan eten. Wij hebben hem vooral voor de momenten dat je even je handen vrij moet hebben maar hem wel in de buurt wil hebben, zoals ook bijvoorbeeld koken. De stokke steps lijkt een vrij rechte zitting/leuning te hebben. Maar nog is het niet de bedoeling dat hij er de hele dag in zit.

Minarosa, wat leuk die babyshower! Die van mij was ook vooral gezellig kletsen en eten en we hebben allemaal een rompertje gemaakt.

*O* *O* voor de weekwissels en het lekkere weer!
pi_152458021
Ik vond het wipstoeltje ook handig bij het gegeven van de eerste hapjes, als ie nog te klein was voor de kinderstoel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 10 mei 2015 @ 14:47:20 #47
140412 Danaa
🍎
pi_152458850
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:10 schreef -ik86- het volgende:
Wij hebben de stokke steps wipstoel in combinatie met de kinderstoel ervan, zo kan de kleine er bij "zitten" als we gaan eten. Wij hebben hem vooral voor de momenten dat je even je handen vrij moet hebben maar hem wel in de buurt wil hebben, zoals ook bijvoorbeeld koken. De stokke steps lijkt een vrij rechte zitting/leuning te hebben. Maar nog is het niet de bedoeling dat hij er de hele dag in zit.

Minarosa, wat leuk die babyshower! Die van mij was ook vooral gezellig kletsen en eten en we hebben allemaal een rompertje gemaakt.

*O* *O* voor de weekwissels en het lekkere weer!
Onze kleine zit er geweldig in!

Op mijn werk al vele wippers voorbij zien komen die niet ergononisch zijn.
Stokke Steps daarintegen lijkt me wel ergonomisch (geen onderzoek naar gedaan)
  zondag 10 mei 2015 @ 14:52:21 #48
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152458966
Hier een BabyBjorn wipstoel, met dank aan Tante Soesa, die m in een mega-doos naar me opgestuurd heeft. Is meer een soort hangmat-achtig zitje, vormt dus mee met de rug en wel ergonomisch idd. Mij een raadsel waarom ze dat bij BB dus wel kunnen met een wipstoel, maar wel die achterlijke babydragers blijven maken :?

Bij J. had ik er eentje geleend van een vriendin, maar dat was zo'n standdaard ding. Hij zat er alleen in bij de eerste hapjes idd. Misschien vind nr 2 deze wipstoel wel leuk en comfortabel ;)
pi_152459075
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:52 schreef mousemicky het volgende:
Hier een BabyBjorn wipstoel, met dank aan Tante Soesa, die m in een mega-doos naar me opgestuurd heeft. Is meer een soort hangmat-achtig zitje, vormt dus mee met de rug en wel ergonomisch idd. Mij een raadsel waarom ze dat bij BB dus wel kunnen met een wipstoel, maar wel die achterlijke babydragers blijven maken :?
Dat laatste snap ik ook echt niet..

Volgens mij heeft de StokkeSteps een verstevigd rugdeel en is daarom niet ergonomisch.
  zondag 10 mei 2015 @ 15:14:15 #50
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152459601
Ik heb bij de oudste 2 de wipstoel zo min mogelijk gebruikt, ze hingen altijd een bepaalde kant uit en leken nooit lekker te zitten. Nu hebben we een stokke Trip Trap met newborn set! Een stuk beter vind ik dat! M. zit bij ons als hij wakker is en we zitten te eten en als ik in de keuken ben kan hij erbij zitten. Kortom, als ik mn handen even vrij moet, en hij rustig en wakker is.

Oh, en verkleedkussen heb ik nieuwe gekocht want ik wilde een kleur hoes die ze alleen bij prenatal hebben en het kleedkussen van de hema is groter dan die van prenatal dus een nieuwe gekocht bij prenatal :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')