abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152447623
Zwangerschap en Geboorte
2015

2 mei: twist02 (meisje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor updates graag quoten!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152451419
Aangezien ik eruit moest om te plassen }:| en je nooit te vroeg kunt beginnen met jompelen...

*O* vandaag 40 weken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_152451437
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:00 schreef klumsy het volgende:
Aangezien ik eruit moest om te plassen }:| en je nooit te vroeg kunt beginnen met jompelen...

*O* vandaag 40 weken *O*
Dan feliciteer ik je graag met deze mijlpaal der mijlpalen! *O*
pi_152451471
Dankje :) wie weet doet Frits nog eenno verwachts cadeau, maar echt 0,0 tekenen dat er ook maar iets gaande is helaas
pi_152451519
UD voor klumsy! *O*
pi_152451523
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 04:18 schreef klumsy het volgende:
Dankje :) wie weet doet Frits nog eenno verwachts cadeau, maar echt 0,0 tekenen dat er ook maar iets gaande is helaas
Dan bestel je lekker Chinees voor het ontbijt, misschien dat er dan wat op gang komt ;)
pi_152451590
Yes Klumsy! *O* Lamakomme dan!

Al nieuws van het Twist02front?
  zondag 10 mei 2015 @ 07:44:08 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152451702
Twist heeft gisteravond nog gepost, maar selvaria heb ik gisteren de hele dag niet gezien.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_152451710
Oei, Chinees in de ochtend :X dat bewaar ik wel voor vanavond :P

Dan neem ik vanmorgen wel ananas en vanmiddag pannenkoeken, verder een beetje traplopen en seksen en dan moet het wel wat doen toch? :P
pi_152451747
Hoop voor jullie dat er iets gaat gebeuren twist en klumsy! Moederdag is wel een mooie dag voor baby's ;)
pi_152451759
Zou zeker leuk zijn! Maar gezien ik echt helemaal geen voorteken heb verwacht ik er niks van :)
pi_152451831
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 07:44 schreef Mariposas het volgende:
Twist heeft gisteravond nog gepost, maar selvaria heb ik gisteren de hele dag niet gezien.
Ik ben er nog! Drukke dag gisteren, maar geen actie. ;)

UD voor klumsy! *O*
pi_152451950
Klumsy *O* yay je ud! En voor twist ook nog een KOMTZEAL-jompel *O*

En als laatste voor alle (aanstaande) moeders: een hele fijne moederdag gewenst O+ :*
pi_152452077
Klumsy *O* UD
pi_152452186
UD voor Klumsy *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152452239
40 weken! De mijlpaal der mijlpalen! *O*
Tralalalaaa
pi_152452264
Klums *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152452273
Kom maar op dan Klumsbaby!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_152452350
Fritsie kom er eens uit jonguh!
pi_152452924
UD voor Klumsy *O*

Was ook benieuwd naar Selvaria, maar ook nog geen actie dus.

Hier voorlopig ook nog geen tekenen van een moederdag baby maar wie weet :)
pi_152453184
Klumsy UD mijnpaal! :D

Twist, is het nog wat vol te houden? Je bent vast reuze nieuwsgierig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:23 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind dat niet stom Jantina, ik zou hetzelfde hebben. Gewoon aangeven inderdaad. Als het niet goed voelt, gewoon lekker zelf kopen.
Wij hebben ook veel gehad van schoonzus. Ze heeft het nooit over lenen of krijgen gehad maar als wij er weer van af zoiden willen, zou ik haar wel vragen of ze het terug wilde. Maar dat is anders dan als iemand bij voorbaat zegt het terug te willen.
sommige dingen wilden we gewoon in onze smaak/voorkeur hebben, en voor sommige dingen, rompers of onderleggers ofzo, die koop ik dan liever helemaal nieuw aangezien het toch al weinig kost. Of het was me net iets te zichtbaar dat er al twee kinderen gebruik van hadden gemaakt.
Uiteindelijk bleek dus dat ze eigenlijk alle meubeltjes en spullen op wat rompertjes en molton / hoeslakens etc. terug wil hebben.

Dus toen heb ik gewoon gezegd dat ik het wel zelf koop. Het is ook weer niet zo dat het spul wat ze heeft er zo geweldig uit ziet en de wereld kost :@

Nouja, uiteindelijk (met wat tegenzin) :@ een aankleedkussen, boxkleed en wipstoel meegenomen, maar moeten uiteraard ook terug. Dus zit mij sinds die tijd al de hele tijd te bedenken of ik die ook niet gewoon zelf wil kopen. Wipstoeltje is echt duidelijk af te zien gebruikt... aankleedkussen wat kost dat nou? En ik wil sowieso zelf nog een boxkleed kopen, want deze is rechthoekig en mijn box is vierkant. O-)

Mijn vriend er gisteren over gesproken, maar die vind dat ik me er veel te druk om maak en dat het prima geleend kan worden. Ik werd er een beetje emotioneel van en half huilend riep ik dat ik het toch wel belangrijk vind. Ik wil eigen spulletjes, ook met het oog op een tweede. Ik wil niet jaren lang lenen??! Tja, hormonen? :?
pi_152453371
Gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen Klumsy *O*

En andere beebjes schiet eens op, jullie mama's en papa's zitten te wachten! Moederdag is mooie dag om geboren te worden *O*

Jantina: ik begrijp je helemaal.. Als je het liever zelf (nieuw) koopt, dan moet je dat gewoon doen. Gooi het lekker op de hormonen ;-)

Hier word ik een beetje gek van al die mensen die blijven vragen of ik 'zus' of 'zo' al heb gekocht voor de baby. (En als je dat dan in huis hebt, verzinnen ze weer wat nieuws.) We hebben helaas nog steeds geen geldboom in de tuin en sommige dingen kan ik straks ook heus wel kopen..
pi_152453394
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:38 schreef JantinaGr het volgende:
Klumsy UD mijnpaal! :D

Twist, is het nog wat vol te houden? Je bent vast reuze nieuwsgierig.

[..]

Uiteindelijk bleek dus dat ze eigenlijk alle meubeltjes en spullen op wat rompertjes en molton / hoeslakens etc. terug wil hebben.

Dus toen heb ik gewoon gezegd dat ik het wel zelf koop. Het is ook weer niet zo dat het spul wat ze heeft er zo geweldig uit ziet en de wereld kost :@

Nouja, uiteindelijk (met wat tegenzin) :@ een aankleedkussen, boxkleed en wipstoel meegenomen, maar moeten uiteraard ook terug. Dus zit mij sinds die tijd al de hele tijd te bedenken of ik die ook niet gewoon zelf wil kopen. Wipstoeltje is echt duidelijk af te zien gebruikt... aankleedkussen wat kost dat nou? En ik wil sowieso zelf nog een boxkleed kopen, want deze is rechthoekig en mijn box is vierkant. O-)

Mijn vriend er gisteren over gesproken, maar die vind dat ik me er veel te druk om maak en dat het prima geleend kan worden. Ik werd er een beetje emotioneel van en half huilend riep ik dat ik het toch wel belangrijk vind. Ik wil eigen spulletjes, ook met het oog op een tweede. Ik wil niet jaren lang lenen??! Tja, hormonen? :?
Dat is mannen vs. Vrouwen logica hoor meis, dat gaat hier net zo. Ik wil nieuw en vriend vindt voor eigenlijk alles 2ehands ook wel prima. 'T wordt hier dus een mix van. Spullen die je leent zou ik ook lastig vinden; wat dan als er iets stuk gaat? Als je moet lenen ivm de financieen is het fijn dat het kan, maar ik zou anders marktplaats e.d. Is in de gaten houden! Zeker voor zaken als wipstoeltjes e.d!
  zondag 10 mei 2015 @ 10:51:01 #25
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152453432
Een aankleedkussen terugvragen! Ik heb er gisteren 1 bij de HEMA gekocht voor 10 euro. 8)7 Nja, ik zou het gewoon allemaal lekker in de berging gooien, eerlijk gezegd...
Als je niet tevreden bent over de spullen, en het voor jou prettiger voelt, en je financiële situatie het uiteraard ook toelaat, zou ik het lekker nieuw kopen.
Wij hebben overigens ook een wipstoel gekregen/te leen, die ik ook een beetje schmutzig er uit vind zien. Maar daar bestel ik wel een hoes voor (a de prijs van een nieuwe eenvoudige wipstoel :')), omdat ik sowieso wel graag die wipstoel wilde.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')