abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:50:26 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152425350

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?
Feiten en fabels over voeding en sport.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Artoo op 09-05-2015 11:55:34 ]
Fear is the path to the Dark Side.
pi_152425363
'Of niet' :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:52:27 #3
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152425374
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:51 schreef Ballet9 het volgende:
'Of niet' :P
Ik dacht eerst aan Crunch en zijn weegschaal. En vervolgens aan mezelf en mijn weegschaal. :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:53:36 #4
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152425389
Nou ok doei, ik ga naar de gym!
pi_152425548
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 03:19 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Witte bolletjes met halvarine en dat is het dan?
Jups :@ Mijn guilty pleasure om in de soep te dompelen.
Twiddel
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:13:11 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152425608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:49 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ah, thanks voor de waarschuwing!
Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.

Ik schrok me de touwtyfus toen ik net begon met zware kt :')

En nu ben ik na een workout nog steeds zwaarder. Ws combinatie van veel vocht en vocht vasthouden, Want als ik op maandag weeg is het altijd minder doorgaans.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:13:56 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152425615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef Artoo het volgende:
Nou ok doei, ik ga naar de gym!
Have fun! En succes!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:25:05 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152425743
pi_152425994
Thx All O+

@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152426028
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Jups :@ Mijn guilty pleasure om in de soep te dompelen.
Handig als je wil afvallen :P
pi_152426037
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All O+

@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel :)
Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?
pi_152426047
quote:
Goed stukje tekst :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152426060
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?
Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.

Regelmatig is groot woord, vaak dat wel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152426194
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Handig als je wil afvallen :P
Nou ja, ik zou beter bruine bolletjes kunnen gebruiken, maar die waren op :+
Twiddel
pi_152426276
Zo na de afwas ga ik een mooie wandeling maken, dan lunch (geen idee nog wat) en dan als tussendoortje een banaan. Net een kom meusly gehad met noten en melk, en een glas verse sinaasappelsap.
Gisteren een poging gedaan om yoga te doen. Ik kan de helft niet bijhouden en ben echt totaal niet flexibel :')
En bij veel oefeningen zit mijn grote buik gewoon in de weg, frustrerend.
Twiddel
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:22:34 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152426580
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed stukje tekst :Y
Ik kon me er wel kei goed in vinden
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:43:10 #17
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152426909
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.

Ik schrok me de touwtyfus toen ik net begon met zware kt :')

En nu ben ik na een workout nog steeds zwaarder. Ws combinatie van veel vocht en vocht vasthouden, Want als ik op maandag weeg is het altijd minder doorgaans.
Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's maken :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:43:32 #18
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152426914
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All O+

Pjoew, dan ben je al een heel eind! Super knap man!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:47:55 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152426999
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's maken :P
:Y
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:51:01 #20
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152427058
En ik neem ook maar aan dat als ik nu wel aankom en me redelijk strak aan mijn maximale aantal kcal houd (1800-2000 ga ik maar even vanuit), ik eigenlijk haast niet 'dikker' kan worden/echt in vet aan kan komen? Ik zal de weegschaal uiteraard blijven monitoren maar ik moet me inderdaad dan maar niet te veel vastpinnen op minder dan 65kg willen wegen op niet al te lange termijn, I guess.

Oh en wat voor macro's kan ik het beste aanhouden? Heb MFP nu ingesteld op 45/30/25 oftewel 203/135/50. (ik weeg momenteel dus 66.8 bij 1.71m)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:52:49 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152427088
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
En ik neem ook maar aan dat als ik nu wel aankom en me redelijk strak aan mijn maximale aantal kcal houd (1800-2000 ga ik maar even vanuit), ik eigenlijk haast niet 'dikker' kan worden/echt in vet aan kan komen? Ik zal de weegschaal uiteraard blijven monitoren maar ik moet me inderdaad dan maar niet te veel vastpinnen op minder dan 65kg willen wegen op niet al te lange termijn, I guess.

Oh en wat voor macro's kan ik het beste aanhouden? Heb MFP nu ingesteld op 45/30/25 oftewel 203/135/50. (ik weeg momenteel dus 66.8 bij 1.71m)
Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder was :') I was like, "WTF?" :')

Ben je endo, meso of eckto? :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:57:54 #22
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152427168
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder was :') I was like, "WTF?" :')

Ben je endo, meso of eckto? :P
Uhh. Beetje tussen endo en meso in geloof ik.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:13:53 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152427493
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:21:23 #24
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152427656
quote:
Yay! *leest
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:35:37 #25
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152427952
Ik heb gisteren asperges gehaald en wil vanmiddag aspergesoep maken. Alleen zie ik in alle recepten slagroom staan :o Dat wil ik helemaal niet. Kan ik slagroom gewoon vervangen door kwark of is dat niet zo verstandig? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:36:08 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152427960
quote:
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?

Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.

Iets met de bomen en het bos. Potverdikkie. :')
pi_152427985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gisteren asperges gehaald en wil vanmiddag aspergesoep maken. Alleen zie ik in alle recepten slagroom staan :o Dat wil ik helemaal niet. Kan ik slagroom gewoon vervangen door kwark of is dat niet zo verstandig? :P
kookroom een optie?
Twiddel
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:37:51 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152427990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:

[..]

Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?

Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.

Ik dacht exact hetzelfde toen ik het artikel las _O-
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:38:09 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152427996
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

kookroom een optie?
Oh ja, dat bestaat ook nog :o Dat lijkt me een beter alternatief! Thanks :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:49:16 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152428190
quote:

[..]

In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken

quote:

Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten wel :P doe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:53:32 #31
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152428267
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken

[..]

Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten wel :P doe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
Aight. Ja, ik loop ook hard inderdaad en ik wil nu het weer beter is ook 1x in de week een fietstocht van een uur of 1,5-2 implementeren (en daar 1x hardlopen voor laten vallen). Denk dat ik de macro's dan maar gewoon laat staan op 45/30/25. Ik denk dat voorlopig zwaarder trainen inderdaad al wel genoeg effect zal hebben. En ik heb dus ook nog geen idee wat dit met mijn lijf gaat doen en wat ik er over een maand of 3 over kan zeggen.

Don't worry alles :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:54:21 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152428279
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.
Mijn bccaa zijn echt vies. ik wil geen apple!!

@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:55:51 #33
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152428300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
Ok, thanks. Dan zit ik denk ik aardig in de goede richting :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:58:19 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152428334
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.
Mijn bccaa zijn echt vies. ik wil geen apple!!

@ artoo
Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:02:56 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152428411
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!
Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!
maar vandaag pas begonnen dus weet het nog niet. Zweette me wel kapot in de gym vanmorgen :D
pi_152428460
quote:

[..]

Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:08:07 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152428497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'
Het is inderdaad het beste om te kiezen uiteindelijk. Mja als je wil afvallen is het wel handig krachttraining te blijven doen natuurlijk :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:24:16 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152428827
Boh 2gr eitwitten per kilo lichaamsgewicht :o Dan mag ik wel wat meer eiwitten gaan bulken :P
pi_152428865
Ik zit ook niet op 2 gr per kg. Op ongeveer 1,6 ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:43:28 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152429222
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!
maar vandaag pas begonnen dus weet het nog niet. Zweette me wel kapot in de gym vanmorgen :D
Hmmmmmmmm. Zo ff vragen in de shop. Wat heb je gedokt?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:43:52 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152429231
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook niet op 2 gr per kg. Op ongeveer 1,6 ofzo.
Ik zit op 3.2 :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:09:09 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152429806
Wacht.. doen we hier aan fatburners? :o Ik dacht altijd dat dat van die TellSell dingen waren
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:15:19 #43
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152429950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'
Het is inderdaad het beste om te kiezen uiteindelijk. Mja als je wil afvallen is het wel handig krachttraining te blijven doen natuurlijk :)
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de combinatie eerst wel gaat werken ja. Als ik een kcal-tekort houd en voldoende eiwitten blijf consumeren (2g per kg lichaamsgewicht) dan denk ik wel dat ik minder vetmassa zal krijgen. Kom ook pas net kijken bij KT, dus het echte bulken en cutten is nog niet aan de orde voor mij. De toename in trainingsintensiteit will do the trick, verwacht ik.
Al heb ik ook al begrepen dat de weegschaal dus niet persé omlaag hoeft te gaan. Waar begin ik aan ey :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:25:06 #44
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152431458
Hallo dames, ik wil graag een #fitchick worden, is helemaal on-trend trouwens O+

Hoe kan ik het beste macros doseren? Zit nu op 28% BF.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_152431605
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.

Regelmatig is groot woord, vaak dat wel.
Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:45:36 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152431806
PWO psycho van muscle junkie (drugs!!!) Fatburner, samples en nieuwe beker in de pocket! Vanaf maandag ook maar ff cardio toevoegen aan de workouts
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:46:14 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152431819
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:25 schreef Montelly het volgende:
Hallo dames, ik wil graag een #fitchick worden, is helemaal on-trend trouwens O+

Dat ligt aan je doelstellingen :P doe eens vertellen wat je wil?
pi_152431856
Jullie zijn zo serieus bezig met trainen en de definities zijn adacadabra voor mij. Ik denk dat ik nooit zo serieus kan trainen :( maar hadden jullie ooit ook de denkwijze dat jullie nooit zo serieus en hard gingen sporten?
pi_152432110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:33 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?
Niet helemaal van begin. Ergens halverwege.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152432127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Ballet9 het volgende:
Jullie zijn zo serieus bezig met trainen en de definities zijn adacadabra voor mij. Ik denk dat ik nooit zo serieus kan trainen :( maar hadden jullie ooit ook de denkwijze dat jullie nooit zo serieus en hard gingen sporten?
Ik doe ook geen kt. Sporten is niet noodzaak voor afvallen, maakt het alleen makkelijker.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:08:00 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152432296
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:25 schreef Montelly het volgende:

Ten eerste moet je een instagram aanmaken, zonder kan je net zo goed niet beginnen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:10:29 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ten eerste moet je een instagram aanmaken, zonder kan je net zo goed niet beginnen.
Ik moest keihard lachen
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:11:12 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432385
Post es door! Ik heb de lapo nodig ivm aanpassen op :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:11:26 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152432395
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen
Jij hebt er toch ook wel een hoop ik? anders kan je wel stoppen! :o
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:13:36 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152432433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oei, goed idee!

:*

#fitchick #healthyfood #yesshesquats
pi_152432473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef Qwea het volgende:
Post es door! Ik heb de lapo nodig ivm aanpassen op :P
Je kunt artoo ook vragen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:15:32 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij hebt er toch ook wel een hoop ik? anders kan je wel stoppen! :o
Ik wist dat ik het allemaal voor de kat zijn kut deed!

*chocolade gaat eten
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:15:54 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432495
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je kunt artoo ook vragen :P
Nee want moet hem herschrijven:P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:16:39 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432508
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef Montelly het volgende:

[..]

Oei, goed idee!

:*

#fitchick #healthyfood #yesshesquats
#cleaneating #powergirl #mybicepsarebiggerthenyours
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:17:27 #60
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152432521
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

#cleaneating #powergirl #mybicepsarebiggerthenyours
Kom naar gym ;)
pi_152432529
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:17 schreef Montelly het volgende:

[..]

Kom naar gym ;)
Waarom zou iemand dat doen? :')
pi_152432551
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee want moet hem herschrijven:P
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152432566
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat doen? :')
Dat ja.

Het haantjesgedrag hier soms _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:20:15 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152432592
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:17 schreef Montelly het volgende:

[..]

Kom naar gym ;)
Nee je moet nu aan de kayla itsinis ofzo, bikini body!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:20:45 #65
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152432609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee je moet nu aan de kayla itsinis ofzo, bikini body!
Ja dat, en de fitgirlsguide! Allesguides!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:21:20 #66
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152432625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
kayla itsinis
Ik ben meer een https://instagram.com/nikkiblackketter/ type O+

zaterdag 9 mei 2015 @ 16:23:49 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152432684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik ben meer een https://instagram.com/nikkiblackketter/ type O+

[ afbeelding ]
goeie streef
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:25:38 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152432712
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

goeie streef
#goals
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:26:07 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152432725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

#goals
Dus wanneer hakken ze 'm eraf?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:26:16 #70
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152432731
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

#goals
#dedication
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:28:10 #71
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152432788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niks afhakken, gewoon beetje plakband en je ziet niks meer, wellicht af en toe een bulge..
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:28:11 #72
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152432789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dát zou pas dedication zijn :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:31:49 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152432912
fml, ik zie nu pas dat het mont is _O-
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:36:45 #74
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152433075
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
fml, ik zie nu pas dat het mont is _O-
ohh qwea..
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:42:24 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152433267
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Montelly het volgende:

[..]

ohh qwea..
Ja, ik zat mobiel! Struggles, alles.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:42:41 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152434829
Hmm... heb nog 570kcal over voor de rest van de avond :')_! Ene dag is het ontzettend moeilijk om eronder te blijven, en dan heb je dagen zoals vandaag
pi_152434912
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik doe ook geen kt. Sporten is niet noodzaak voor afvallen, maakt het alleen makkelijker.
Wat doe je dan?
pi_152434950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:42 schreef Maraca het volgende:
Hmm... heb nog 570kcal over voor de rest van de avond :')_! Ene dag is het ontzettend moeilijk om eronder te blijven, en dan heb je dagen zoals vandaag
:') Hier ook.

400 kcal nog. Moet nog eten :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152434962
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:46 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Wat doe je dan?
Vrij weinig eigenlijk. Paar weken niet gesport, gister weer voor het eerst. Nu weer even oppakken.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:51:59 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152435049
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:') Hier ook.

400 kcal nog. Moet nog eten :')
Dat scheelt al _O- Ik heb m'n avondeten al op.. eens kijken wat ik de rest van de avond ga eten om aan m'n kcal te komen. Denk dat de kwark eraan gaat :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:54:39 #81
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152435109
Rip kwark.

Ik tel in het weekend eigenlijk nog steeds niet. Zit me voorlopig wel best. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:19:07 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152435702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Rip kwark.

Ik tel in het weekend eigenlijk nog steeds niet. Zit me voorlopig wel best. :+
Maar let je dan wel op of is het

pi_152436133
Jeeej pannenkoeken bakken zo!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152436178
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar let je dan wel op of is het

[ afbeelding ]
Ik heb soms ook momenten van eat all THE dood! Wie niet
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:57:52 #85
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152436684
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:34 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ik heb soms ook momenten van eat all THE dood! Wie niet
Huuuuu zombiieeesss! RUUUUNNNNN!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_152437126
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:57 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hahahaha o autocorrect!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:17:27 #87
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152437175
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:57 schreef -Peach het volgende:

[..]

Wel een geinig ren appje, trouwens. :+

En ik let wel op hoor, alleen wat minder zin om te noteren. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:23:17 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152437308
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel een geinig ren appje, trouwens. :+

En ik let wel op hoor, alleen wat minder zin om te noteren. :)
Dan kan het prima :Y Zou alleen zonde zijn als je elk weekend volledig losgaat.. :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:26:49 #89
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152437381
Vandaag alleen al ruim 1500 kcal verbruikt met extra beweging. :D
Daar kan ik niet tegenop eten vandaag haha.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:29:36 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152437435
Hey Artoo... ik ga de OP herschrjven... kun je de edit knop voor me inrammen, en hem ff mailen? :@
pi_152437457
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo... ik ga de OP herschrjven... kun je de edit knop voor me inrammen, en hem ff mailen? :@
Quote hem gewoon, dan copy paste
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:31:17 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152437471
:') /stupid me
pi_152437476
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:31 schreef Qwea het volgende:
:') /stupid me
Dat was bekend :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:35:03 #94
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152437556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan kan het prima :Y Zou alleen zonde zijn als je elk weekend volledig losgaat.. :P
Klopt, er zijn uiteraard wel weekenden waarin het idealiter wel wat minder kan, maar per saldo blijft de boel, zonder frequent sporten doordeweeks, tenminste stabiel. En dat vond ik op zich wel prima, maar nu wordt het toch wel tijd om de volgende 10kg eraf te krijgen. Dus deze week weer braaf twee keer wezen hardlopen ipv weer eens hobbelen en dan twee weken niet ofzo.

En mezelf weer even zooi doordeweeks ontzeggen, want dat gaat de verkeerde kant op weer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:51:43 #95
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152438000
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Moet ik de OP even copypasta-en en naar je mailen?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:53:08 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152438047
Nom.. kwark met verse aarbeien :9
pi_152438120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:53 schreef Maraca het volgende:
Nom.. kwark met verse aarbeien :9
:9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:00:39 #98
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152438268
OW goddd...heb mezelf net op 2 van deze badboys getrakteerd :9

zaterdag 9 mei 2015 @ 20:01:27 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152438286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:

[ afbeelding ]
Zonder kappertjes hoop ik??? :r
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:01:47 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152438300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:

[ afbeelding ]
:9~
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:01:58 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152438304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:51 schreef Artoo het volgende:

[..]

Moet ik de OP even copypasta-en en naar je mailen?
Had al gequote :Y maar thnx!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:03:12 #102
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152438339
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zonder kappertjes hoop ik??? :r
klopt..gewoon plain ui en ei :9 dayumm

Kon me niet schelen hoeveel kcal, lekker genieten!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:04:11 #103
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152438367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goede binnenkomer in dit topic :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:06:11 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152438428
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Filet american :9 !! Beetje peper erover. Bohhh
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:08:20 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_152438502
Zo, dat was wel een hoop beweging vandaag :P

40 m2 bestrating in een aanhanger laden en even verderop weer uitladen. Sportschool is er niets bij :P

Mijn lijstje kwam vandaag op precies 0 uit *O* Totdat mijn vrouw kan aanzetten met een kop latte machiato... Nou ja, dan maar 89 kcal boven dagdoel :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:10:14 #106
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152438557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:08 schreef sanger het volgende:
Zo, dat was wel een hoop beweging vandaag :P

40 m2 bestrating in een aanhanger laden en even verderop weer uitladen. Sportschool is er niets bij :P

Mijn lijstje kwam vandaag op precies 0 uit *O* Totdat mijn vrouw kan aanzetten met een kop latte machiato... Nou ja, dan maar 89 kcal boven dagdoel :)
Vrouwen :N :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:11:13 #107
65960 sanger
pi_152438588
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vrouwen :N :P
Maar koffie O+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:13:50 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152438682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar koffie O+
Koffie *;
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:14:17 #109
65960 sanger
pi_152438705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Koffie *;
Maar ja, jij bent dan weer vrouw :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:29:31 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152439256
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Filet american :9 !! Beetje peper erover. Bohhh
En zout! :Y
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:31:44 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_152439317
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En zout! :Y
Viezevuileteringhoer zout!
(grof zout)
En een gekookt hard eitje en bosui
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:33:39 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152439375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

(grof zout)
Ja grof zout!
pi_152439482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

(grof zout)
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152440145
Oja ik had Waldenfarms siroop gevonden in een winkel in de stad, best prima! Smaakt een beetje als Amerikaanse pancake syrup, kan niet helemaal tippen aan de Nederlandse maar voor 0 calorieen smaakt het toch best prima!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152440887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja ik had Waldenfarms siroop gevonden in een winkel in de stad, best prima! Smaakt een beetje als Amerikaanse pancake syrup, kan niet helemaal tippen aan de Nederlandse maar voor 0 calorieen smaakt het toch best prima!
Welke smaak heb je?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152440927
Hey Q als je toch met die op bezig bent.

Die extra info bronnen onder in. Tweede link is dood.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152440946
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Welke smaak heb je?
Gewoon pancake syrup heet het geloof ik..
pi_152441080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gewoon pancake syrup heet het geloof ik..
Meh. Die vond ik minder. Als je Caramel tegenkomt moet je die ff proberen. Ook lekker :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:46:29 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152444062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q als je toch met die op bezig bent.

Die extra info bronnen onder in. Tweede link is dood.
Noted!
  zondag 10 mei 2015 @ 03:45:54 #120
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152451353
Hoi, jullie hebben een nieuw iemand erbij. Ik heb allerlei "plannen" al een tijdje en geen zin om het nog langer uit te stellen. :D

Ga wat steun nodig hebben denk ik om uberhaupt iets vol te houden gezien mijn huidige levensstijl van chillen, roken en eten wanneer ik er zin in heb. :') Ik dacht laat ik fok eens aanzwengelen, daar is vast wel een afvaltopic met mensen die begrijpen waar ik aan begin.

Ik ben nu tussen de 86 en 88 kilo gok ik, met een lengte van 1.84, heb momenteel geen weegschaal in huis. Een aantal jaar terug voor ik ging studeren was ik 80 kilo met 1.82 en dat was toen ik nog veel sportte. Ik zag er toen een heel stuk beter uit. Voor nu wordt dat ook mijn streven, en daarbij gaat het dus niet zozeer om het afvallen zelf maar vooral om het converteren van vet in spiermassa.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 10 mei 2015 @ 05:49:01 #121
65960 sanger
pi_152451563
Mogguh
  zondag 10 mei 2015 @ 06:42:05 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152451596
Mogguh
  zondag 10 mei 2015 @ 06:44:22 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152451602
quote:
6s.gif Op zondag 10 mei 2015 03:45 schreef Kutmanager het volgende:
maar vooral om het converteren van vet in spiermassa.
Succes. Want dat kan niet.
pi_152451902
Jeej, vandaag weer onder de 63, was dus geen uitgedroogdheid :D
  zondag 10 mei 2015 @ 08:51:03 #125
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152451928
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej, vandaag weer onder de 63, was dus geen uitgedroogdheid :D
Nice :D
  zondag 10 mei 2015 @ 09:27:00 #126
217702 Lonaa
Honger!
pi_152452196
Meurning. Ik ga zo wegen.
  zondag 10 mei 2015 @ 09:31:08 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_152452236
101.1 *O* *O*
pi_152452263
Mogguh
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152452265
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
101.1 *O* *O*
*O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152452285
quote:
101.1 *O* *O*
👍

Van hoeveel kom jij?
  zondag 10 mei 2015 @ 09:35:50 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_152452293
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:35 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

👍

Van hoeveel kom jij?
125. :')
  zondag 10 mei 2015 @ 09:45:39 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152452418
quote:
101.1 *O* *O*
*O*
  zondag 10 mei 2015 @ 10:00:02 #133
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152452609
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Meurning. Ik ga zo wegen.
eerst ff grote boodschap doen ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 10:00:45 #134
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152452616
82 kg @ 1.82m..BF 12% *O*
  zondag 10 mei 2015 @ 10:01:33 #135
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152452629
quote:
101.1 *O* *O*
*O* Nice :D Nog maar een superklein stukje yo!
  zondag 10 mei 2015 @ 10:12:47 #136
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152452781
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:00 schreef Montelly het volgende:

[..]

Of voor het poepen wegen, en daarna nog eens! :P
  zondag 10 mei 2015 @ 10:14:38 #137
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152452812
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:12 schreef Artoo het volgende:

[..]

Of voor het poepen wegen, en daarna nog eens! :P
Bij mij scheelt het meestal wel paar onsjes, grote keutels jwt :7
  zondag 10 mei 2015 @ 10:20:28 #138
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152452873
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:14 schreef Montelly het volgende:

[..]

Bij mij scheelt het meestal wel paar onsjes, grote keutels jwt :7
Alles voor de cijfertjes.
  zondag 10 mei 2015 @ 10:27:17 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152452983
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:20 schreef Artoo het volgende:

[..]

Alles voor de cijfertjes.
Lijkt me briljant als dat bij Obese zou gebeuren _O_ Je doel niet gehaald hebben, even weglopen, later terugkomen en dan je doel gehaald hebben :D
  zondag 10 mei 2015 @ 10:36:01 #140
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152453132
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Lijkt me briljant als dat bij Obese zou gebeuren _O_ Je doel niet gehaald hebben, even weglopen, later terugkomen en dan je doel gehaald hebben :D
Haha! Ja als het dan spant om een paar honderd gram dan is zo'n trucje wel te doen, hehe.
  zondag 10 mei 2015 @ 10:37:02 #141
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152453155
En mijn voetpijn is weg! Net een half uurtje op vrij rustig tempo gelopen, zonder pijn. Ik twijfelde om vrijdag te gaan, maar toen heb ik toch maar de fiets gepakt voor de zekerheid. Komende week nog maar even rustig aan met de kilometers en dan zit ik wel weer goed denk ik. :)
  zondag 10 mei 2015 @ 10:51:37 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_152453441
quote:

[..]

I did. :D
  zondag 10 mei 2015 @ 10:52:04 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_152453448
Sporten met jachthond op zondagochtend in een park met konijnen is niet een briljant idee.
Het sporten bestond voornamelijk uit het achterna rennen van de hond. :')
  zondag 10 mei 2015 @ 10:53:38 #144
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152453474
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Sporten met jachthond op zondagochtend in een park met konijnen is niet een briljant idee.
Het sporten bestond voornamelijk uit het achterna rennen van de hond. :')
Heel goed, omhoog met die hartslag :P
  zondag 10 mei 2015 @ 11:12:59 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152453806
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:53 schreef Artoo het volgende:

[..]

Heel goed, omhoog met die hartslag :P
Pain is fear leaving the body _O_
  zondag 10 mei 2015 @ 11:25:58 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152454059
quote:
82 kg @ 1.82m..BF 12% *O*
75 kg @ 1.83 en bf 17,4% ;(
pi_152454115
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Pain is fear leaving the body _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 11:49:40 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_152454534
En tuin gedaan. *O* Zweten als een otter.
  zondag 10 mei 2015 @ 12:54:56 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152455969
Nom, lunch :9 Zelfgemaakte aspergesoep en een zelf afgebakken halve Focaccia :Y)
  zondag 10 mei 2015 @ 14:10:37 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152457801
Yes, weer terug in de 88(,9 hehe) kilo. Nu niet weer terugvallen in oude gewoonten en teveel uit eten gaan en doorzetten richting de 87. O+
  zondag 10 mei 2015 @ 14:58:22 #151
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152459121
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 11:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

75 kg @ 1.83 en bf 17,4% ;(
netjes toch...als je onder 70 zou komen dan is het ideaal, aardig op weg naar #fitgirl
  zondag 10 mei 2015 @ 15:27:39 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152459988
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

netjes toch...als je onder 70 zou komen dan is het ideaal, aardig op weg naar #fitgirl
Nee joh! Ik wil naar de 15% BF. Dus zal rond de 72/73 uitkomen denk ik.
  zondag 10 mei 2015 @ 15:31:19 #153
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152460099
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee joh! Ik wil naar de 15% BF. Dus zal rond de 72/73 uitkomen denk ik.
OK..houd wel een beetje spekje over, beetje cushin for the pushin.
  zondag 10 mei 2015 @ 15:37:13 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152460292
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

I can shake it, Like I'm supossed to do!

*winkwink*
  zondag 10 mei 2015 @ 15:54:13 #155
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152460990
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

I can shake it, Like I'm supossed to do!

*winkwink*
*jiggle wiggle*
  zondag 10 mei 2015 @ 16:06:53 #156
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152461433
Also lijstjes:

Gisteren:
O: Cookie dough oats
S: 10 minuten warmlopen @ loopband, vervolgens uur upper body
L: Omelet met serranoham, 2 tomaten en 300g gekookte broccoli
T1: Halve bak Optimel appel/kaneel + 2 rijstwafels
T2: Appeltje met pindakaas + nutella whey shake
D: Tartaar-kofta curry met erwtjes, boontjes en citroenrijst
T: 3 plakjes bananenbrood met pindakaas

Vandaag:
S: Half uurtje hardlopen
O: Overnight oats met kokosmelk en cacao
T: Smoothie van 1 appel en 250ml yoghurt
L: Taart :') Baksel van m'n moeder, heb maar 300 kcal ingevoerd op MFP. Het was bokkenpootjes-advocaattaart :9
T: 1 plakje bananenbrood, shake van 15g whey en 150g yoghurt
D: Gepofte zoete aardappel, in soja, honing, chilipeper, bosui en tijm gemarineerde kipfilet uit de oven + gewokte groente
T: Nog niet bekend
  zondag 10 mei 2015 @ 16:12:28 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152461599
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag? Die van mij staat op 45gram, maar dat lijkt me ergens wel erg weinig. Of althans.. het lukt me niet om eronder te blijven. Nu vind ik sowieso natuurlijke suikers (fruit e.d.) minder erg dan toegevoegde suikers, waardoor ik vaak alleen even kijk waar de suikers vandaan komen. Maar wat is eigenlijk een mooi uitgangspunt?
  zondag 10 mei 2015 @ 16:16:08 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152461735
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Maraca het volgende:
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag? Die van mij staat op 45gram, maar dat lijkt me ergens wel erg weinig. Of althans.. het lukt me niet om eronder te blijven. Nu vind ik sowieso natuurlijke suikers (fruit e.d.) minder erg dan toegevoegde suikers, waardoor ik vaak alleen even kijk waar de suikers vandaan komen. Maar wat is eigenlijk een mooi uitgangspunt?
kijk ik niet naar, geen idee hoeveel ik heb
  zondag 10 mei 2015 @ 16:16:57 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152461763
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

kijk ik niet naar, geen idee hoeveel ik heb
Heb even zitten kijken, maar ik zou dan ook geeneens een McFlurry mogen hebben _O-
  zondag 10 mei 2015 @ 16:17:39 #160
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152461788
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 06:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Succes. Want dat kan niet.
Hoe bedoel je? Ik bedoelde het niet letterlijk, maar meer in de zin van vet verbranden en spieren kweken in de plaats daarvan.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 10 mei 2015 @ 16:18:50 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152461831
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb even zitten kijken, maar ik zou dan ook geeneens een McFlurry mogen hebben _O-
Mag ook niet! o|O
  zondag 10 mei 2015 @ 16:19:48 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152461859
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mag ook niet! o|O
Maar.. maar.. :'(

Moet zeggen dat van de 100x ik een McFlurry wilde halen dat uiteindelijk niet heb gedaan. En dat is best lastig met een McDonalds op loopafstand :D
  zondag 10 mei 2015 @ 16:39:07 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152462393
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:06 schreef Artoo het volgende:
Also lijstjes:

Gisteren:
O: Cookie dough oats
S: 10 minuten warmlopen @ loopband, vervolgens uur upper body
L: Omelet met serranoham, 2 tomaten en 300g gekookte broccoli
T1: Halve bak Optimel appel/kaneel + 2 rijstwafels
T2: Appeltje met pindakaas + nutella whey shake
D: Tartaar-kofta curry met erwtjes, boontjes en citroenrijst
T: 3 plakjes bananenbrood met pindakaas

Vandaag:
S: Half uurtje hardlopen
O: Overnight oats met kokosmelk en cacao
T: Smoothie van 1 appel en 250ml yoghurt
L: Taart :') Baksel van m'n moeder, heb maar 300 kcal ingevoerd op MFP. Het was bokkenpootjes-advocaattaart :9
T: 1 plakje bananenbrood, shake van 15g whey en 150g yoghurt
D: Gepofte zoete aardappel, in soja, honing, chilipeper, bosui en tijm gemarineerde kipfilet uit de oven + gewokte groente
T: Nog niet bekend
Cookie dough oats????
pi_152462394
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar.. maar.. :'(

Moet zeggen dat van de 100x ik een McFlurry wilde halen dat uiteindelijk niet heb gedaan. En dat is best lastig met een McDonalds op loopafstand :D
Je kan best een keer een mcflurry halen.

Of ben ik nu slecht...
  zondag 10 mei 2015 @ 16:39:37 #165
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152462418
quote:
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag?
Geen flauw idee. Let eigenlijk alleen op de kcal en hoe ik daaraan kom vind ik voor nu wat minder belangrijk. Eet wel gezonder en zoek betere alternatieven voor de zoetigheid etc. maar ik zou helemaal gek worden als ik al die zaken ook nog zou moeten noteren. :+
  zondag 10 mei 2015 @ 16:41:34 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152462451
quote:
6s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Je kan best een keer een mcflurry halen.

Of ben ik nu slecht...
Het kan ook zeker wel eens :Y
  zondag 10 mei 2015 @ 16:42:35 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152462476
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het kan ook zeker wel eens :Y
Ik kan zoveel lekkerdere dingen bedenken voor die kcal :P
  zondag 10 mei 2015 @ 16:44:12 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152462505
Voor vanavond lasagne op het programma, staat nu in de oven en vanavond weer een uitje dus vast weer een aantal drankjes. Dat wordt lopen naar huis. ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 16:45:27 #169
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152462534
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

En dat :+
pi_152462583
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zoals. :+
  zondag 10 mei 2015 @ 16:50:33 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152462670
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

*boks*

Is de meet al? Duurt lang
pi_152462674
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 16:51:11 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152462688
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks*

Is er al een definitieve datum? :o
pi_152462700
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is er al een definitieve datum? :o
Nee :N

Situatie is niks verandert nog :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 16:58:39 #175
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152462959
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee :N

Situatie is niks verandert nog :P
Duurt lang :O
pi_152462971
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Er verzaakt 1 iemand in te vullen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 16:59:19 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152462987
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Working on it!
  zondag 10 mei 2015 @ 16:59:49 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152463003
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Er verzaakt 1 iemand in te vullen
Wasn't me :9

Deze keer :') :@
pi_152463020
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wasn't me :9

Deze keer :') :@
_O-

Zie app
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 17:05:39 #180
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152463209
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Qwea het volgende:

Cookie dough oats?????
Jong dat recept heb ik al 3x of zo gedeeld!! :P
http://www.workthates.nl/foodness-cookie-dough-overnight-oats/
pi_152464134
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Spek??? Vrouwen met 15% lichaamsvet hebben geen spek meer hoor.
  zondag 10 mei 2015 @ 17:41:23 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152464217
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Spek??? Vrouwen met 15% lichaamsvet hebben geen spek meer hoor.
Nou Q wel hoor, heb je haar wel eens gezien? Fucking spons!
  zondag 10 mei 2015 @ 17:41:59 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152464238
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou Q wel hoor, heb je haar wel eens gezien? Fucking spons!
_O- stfu ik pis bijna in mijn broek
  zondag 10 mei 2015 @ 17:42:37 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152464252
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:05 schreef Artoo het volgende:

[..]

Jong dat recept heb ik al 3x of zo gedeeld!! :P
http://www.workthates.nl/foodness-cookie-dough-overnight-oats/
Aight! Hebbes.
pi_152464494
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kennen jullie die cake-mergpijpen? Echt zo heerlijk :+
  zondag 10 mei 2015 @ 17:55:12 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152464547
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:53 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Kennen jullie die cake-mergpijpen? Echt zo heerlijk :+
pi_152464669
:'(!!

Ik wil dat altijd nog eens als tussendoortje eten, maar dan moet je meteen een heel pak kopen - en daar heb ik geen zin in.
  zondag 10 mei 2015 @ 18:03:12 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152464752
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Af!

Beter haal je dan milka :9 oreo. Nomz
  zondag 10 mei 2015 @ 18:03:38 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152464764
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Af!

milka tuc O+
  zondag 10 mei 2015 @ 18:04:10 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152464774
Loontje, leef je nog?
  zondag 10 mei 2015 @ 18:04:33 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152464781
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

milka tuc O+
Oeh! En dan eerst de tuk eraf vreten :P
pi_152464846
Milka oreo vind ik niets. Allang overheen, zo vaak gegeten 'vroeger' dat ik het niet meer lekker vind :P En milka tuc heb ik nooit geprobeerd, combi lijkt me echt neh.
  zondag 10 mei 2015 @ 18:13:57 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152464995
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Af!

Ik wil helemaal niks halen ;(
  zondag 10 mei 2015 @ 18:15:38 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152465034
quote:
Lees hem nu pas. Ergens tussen de 60 en 100
  zondag 10 mei 2015 @ 18:16:27 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152465059
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks halen ;(
*aait*

Ga je op de meet ook zo doen? Dan ga ik je dwangvoeren. Wil je zeker ook mijn witte chocolade cheese cake niet? :+ B-)
pi_152465077
Ik reed net terug naar huis na een hele dag coachen (dus km of 30 fietsen) en 14 km hardlopen, en ik maakte zo'n bocht richting de supermarkt.. Maar toen dacht ik.. nee! Er is genoeg in huis :P
Gelukkig maar, want ik had anders vast veel te slechte dingen gekocht.
Maar er zijn nog 4 pannenkoeken over van gisteren dus ik hoef niet eens te koken. Wel zo bieten-appelsap maken, over 4 dagen de halve marathon!
  zondag 10 mei 2015 @ 18:22:40 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152465200
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lees hem nu pas. Ergens tussen de 60 en 100
Ah top! Dan pas ik hem aan O+

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

*aait*

Ga je op de meet ook zo doen? Dan ga ik je dwangvoeren. Wil je zeker ook mijn witte chocolade cheese cake niet? :+ B-)
Nee, ik doe thuis juist zo zodat ik het buitenshuis niet hoef te doen :+
  zondag 10 mei 2015 @ 18:29:30 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152465308
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah top! Dan pas ik hem aan O+

[..]

Nee, ik doe thuis juist zo zodat ik het buitenshuis niet hoef te doen :+
_O-

Grootste deel van de suiker komt btw bij mij uit fruit, groente ende kwark.
  zondag 10 mei 2015 @ 18:44:39 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152465628
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Bij mij ook :Y En soms van iets.. ongezonds :@
Net even gekeken en ik zit vaak tussen de 60-80 gram :Y Met 1 uitschieter van 130, maar toen had ik cake, een muffin en een krentebol :@ :'(
  zondag 10 mei 2015 @ 18:49:02 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152465713
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bij mij ook :Y En soms van iets.. ongezonds :@
Net even gekeken en ik zit vaak tussen de 60-80 gram :Y Met 1 uitschieter van 130, maar toen had ik cake, een muffin en een krentebol :@ :'(
Mijn uitschieters zijn hoger hoor :P Die voer ik niet eens in _O-
  zondag 10 mei 2015 @ 18:51:57 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152465754
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn uitschieters zijn hoger hoor :P Die voer ik niet eens in _O-
Valsspelert :(
  zondag 10 mei 2015 @ 18:52:24 #202
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152465764
Haha ff ingevoerd, op een trainingsdag 76gr! :D
  zondag 10 mei 2015 @ 18:58:54 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152465882
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Valsspelert :(
:@

zit vandaag op 100 rond.

Vrijdag 77

Woensdag 87

Maandag 88
  zondag 10 mei 2015 @ 19:02:50 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152465945
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

:@

zit vandaag op 100 rond.

Vrijdag 77

Woensdag 87

Maandag 88
ik eet maar 1 appel. dus bij mij komt het niet uit fruit

lijstje:
O: oats express kaneel, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kalfsrollade, 1 gekookt ei, 1 appel, 1 cracker pindakaas
T1: Griekse stijl kers, 30gr cruesli
T2: 50gr kip, 1 cracker pindakaas
D: kip zoetzuur
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, 1 chocochip cookie
  zondag 10 mei 2015 @ 19:06:05 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152466000
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik eet maar 1 appel. dus bij mij komt het niet uit fruit

lijstje:
O: oats express kaneel, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kalfsrollade, 1 gekookt ei, 1 appel, 1 cracker pindakaas
T1: Griekse stijl kers, 30gr cruesli
T2: 50gr kip, 1 cracker pindakaas
D: kip zoetzuur
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, 1 chocochip cookie
Bij mij uit kwark, mijn dagelijkse banaan (meer fruit eet ik momenteel niet), mijn groentes en melk. En soms light jam.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:11:08 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152466100
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bij mij uit kwark, mijn dagelijkse banaan (meer fruit eet ik momenteel niet), mijn groentes en melk. En soms light jam.
ach ik maak me er sowieso niet druk om, weet dat ik gezond eet dus prima zo.

morgen wordt het:
O: oats expres, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas, 1 gekookt ei
T: 150gr kwark, 100gr optimel kwark
L: 2x boterham, 50gr kip, 1 gekookt ei, 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: groente, 150gr aardappel en stukjes vlees
T: 150gr Griekse yoghurt, 1/2 lepel pindakaas, klein koekje (geen chocochip ;( )

al mijn vet uit pindakaas zowat :D
pi_152466411
Lijstje vandaag:
- L: Suikerbrood met roomboter, croissant ei, wit bolletje knakworst, half pizzabroodje = 1000 kcal;
- S: fietsen;
- T: 300 gr kwark;
- D: Mie Fang,kip + groente.

Volgens mij zit ik wel aan de kcal vandaag, maar ook niet overdreven eind totaal.

Lijstje morgen:
- O: 2 volkoren, kip;
- T: 500 gr kwark;
- L: 2 volkoren met 1 gekookt ei, 2 volkoren met rosbief/komkommer;
- T: 500 gr kwark + mandarijnen;
- D: Restant van Mie Fang ^^;
- T: Nada, niks, nop, nul.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152466504
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
- L: Suikerbrood met roomboter, croissant ei, wit bolletje knakworst, half pizzabroodje = 1000 kcal;
- S: fietsen;
- T: 300 gr kwark;
- D: Mie Fang,kip + groente.

Volgens mij zit ik wel aan de kcal vandaag, maar ook niet overdreven eind totaal.

Lijstje morgen:
- O: 2 volkoren, kip;
- T: 500 gr kwark;
- L: 2 volkoren met 1 gekookt ei, 2 volkoren met rosbief/komkommer;
- T: 500 gr kwark + mandarijnen;
- D: Restant van Mie Fang ^^;
- T: Nada, niks, nop, nul.
Had je een speciaal ontbijt met familie/vrienden of zo.. Klinkt wel lekker :)
pi_152466516
Ik heb nu zin in taart ;(

Bestelde 15 slagroomtaarten + 30 tompouce stukjes :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152466527
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Had je een speciaal ontbijt met familie/vrienden of zo.. Klinkt wel lekker :)
Lunch. Met hele familie compleet ja :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152466544
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:04 schreef Qwea het volgende:
Loontje, leef je nog?
R.I.P. :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152466563
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:

Oooooh :'( Ik heb gisteren tompouce overgeslagen, yay :P
  zondag 10 mei 2015 @ 19:28:33 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152466648
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:

in je eentje? :o :P
pi_152466664
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:25 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Oooooh :'( Ik heb gisteren tompouce overgeslagen, yay :P
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152466688
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

in je eentje? :o :P
Wel in mijn eentje besteld ja :P

Was voor werk, worden woensdag uitgedeeld :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:31:53 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152466752
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

R.I.P. :'(
Teveel afgevallen ;(
pi_152466783
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Teveel afgevallen ;(
Ja. Ze zat op een dood punt ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:33:28 #218
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152466796
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:33 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja. Ze zat op een dood punt ;(
Ze woog negatief ;(
pi_152466920
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze woog negatief ;(
_O-

ik weet niks meer _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:41:10 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152467010
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

ik weet niks meer _O-
Ze is weggewaaid ;(
  zondag 10 mei 2015 @ 19:53:38 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467376
Die heeft straks 4000 whatsapp berichten gemist _O-
pi_152467390
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wel in mijn eentje besteld ja :P

Was voor werk, worden woensdag uitgedeeld :P
Eet je dan wel mee? :p
pi_152467402
Obese strakszo wie gaat kijken?
  zondag 10 mei 2015 @ 19:55:27 #224
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467432
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:54 schreef Ballet9 het volgende:
ik ga zo wel kijken denk ik
  zondag 10 mei 2015 @ 19:56:26 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467467
Zo. Kwark op. Ik ken iemand die de binnenkant van haar ogen gaat bekijken.
pi_152467469
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Die heeft straks 4000 whatsapp berichten gemist _O-
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152467482
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
Zo. Kwark op. Ik ken iemand die de binnenkant van haar ogen gaat bekijken.
Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?

WIE Q, WIE!!!!????!!!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:56:54 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152467486
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:54 schreef Ballet9 het volgende:
Heb hem al gezien :o :@
  zondag 10 mei 2015 @ 19:57:24 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467502
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?

WIE Q, WIE!!!!????!!!
Mag ik niet zeggen. Hihihihihi :@
  zondag 10 mei 2015 @ 19:57:28 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467504
quote:

[..]

Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?

WIE Q, WIE!!!!????!!!
jaa wieee?
pi_152467508
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

-O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:57:40 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467509
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vetzak
pi_152467518
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

jaa wieee?
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:58:05 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467530
quote:

[..]

_O-
Ik ga stuk dan hoor
  zondag 10 mei 2015 @ 19:58:17 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467541
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[..]

;(
  zondag 10 mei 2015 @ 19:58:26 #236
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152467548
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vetzak
:'(
pi_152467549
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ga stuk dan hoor
Zou mooi zijn _O- Complete dingen zijn beslist :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152467553
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:59:03 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467571
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:58 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zou mooi zijn _O- Complete dingen zijn beslist :D
Komt ze aan: ja die meet, ja nee dan kan ik toch niet.

_O-
pi_152467576
Ik hoor de tekst nu, die is toch wat gayer dan ik dacht :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152467590
"Ik wacht onbevredigd, ze heeft me in haar macht" :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 19:59:36 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467594
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-
nou dat zou niet tof zijn :6
  zondag 10 mei 2015 @ 19:59:37 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467595
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'(
Sorry, varkentje. Doe eens knorren?
pi_152467599
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-
Dan krijgt ze klappen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152467606
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:00:26 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467626
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan krijgt ze klappen.
Ja of jij :p
  zondag 10 mei 2015 @ 20:00:45 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152467634
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

y u do dis? :'(
  zondag 10 mei 2015 @ 20:00:55 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467640
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik zet mijn geld op loona
pi_152467670
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik zet mijn geld op loona
Gvd.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:02:35 #250
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152467701
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

+1, hier ook. Vooral bananen tikken hard aan :P Volgens MFP zit ik ook vaak 'te veel' in suikers, maar boeiuh. Vandaag wel vrij hoog (+100), maar ik had dan ook een stuk taart als lunch :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:03:06 #251
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152467722
En ik weet toevallig dat Lonaa een episch diner eet met 'r schoonouders. Veel voer en misschien ook wijn? Fat chance dat ze zich morgen pas weer meldt :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:03:10 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467726
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:02 schreef Artoo het volgende:

[..]

+1, hier ook. Vooral bananen tikken hard aan :P Volgens MFP zit ik ook vaak 'te veel' in suikers, maar boeiuh. Vandaag wel vrij hoog (+100), maar ik had dan ook een stuk taart als lunch :P
taaarrtt O+
  zondag 10 mei 2015 @ 20:03:35 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467747
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Artoo het volgende:
En ik weet toevallig dat Lonaa een episch diner eet met 'r schoonouders. Veel voer en misschien ook wijn? Fat chance dat ze zich morgen pas weer meldt :P
i see what you did there
pi_152467760
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Artoo het volgende:
Ze leeft dus nog. Good to know.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:04:02 #255
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152467764
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

taaarrtt O+
Ja uhu :D En, waar ik vooral heel blij mee ben, ik at wél taart en ik heb nu niet het gevoel dat ik mijn dag daarmee heb 'verpest'.
pi_152467766
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

i see what you did there
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:04:12 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467773
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ze leeft dus nog. Good to know.
en hoe!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:04:26 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467781
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja uhu :D En, waar ik vooral heel blij mee ben, ik at wél taart en ik heb nu niet het gevoel dat ik mijn dag daarmee heb 'verpest'.
*O*
pi_152467825
Oja ik hoorde vandaag van iemand dat banaan ongezond is. Dusssss :')
pi_152467840
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

leuke aflevering?
  zondag 10 mei 2015 @ 20:06:15 #261
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152467852
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Ballet9 het volgende:
Oja ik hoorde vandaag van iemand dat banaan ongezond is. Dusssss :')
Daar zit ook super veel suiker in. Vet slecht voor je!!!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:07:03 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152467882
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Artoo het volgende:

[..]

groene eten! minder suiker ^O^
  zondag 10 mei 2015 @ 20:07:24 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152467895
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

leuke aflevering?
Jawel :Y
pi_152467927
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja man!!!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:08:44 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152467939
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

y u do dis? :'(
Y u so angry?????????
  zondag 10 mei 2015 @ 20:09:14 #266
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152467957
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ja man!!!
Rijpe bananen bevatten meer suiker, da's slechter. Of was het nou andersom? Damn, al die mensen die shit bedenken :')
  zondag 10 mei 2015 @ 20:10:23 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468001
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:02 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb dagen dan vreet ik er 4. Dan kun je lachen :')

Taart :9
pi_152468026
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef Qwea het volgende:
Taart
+1
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152468039
Ik verdomme zin in taart. unglaublich
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:13:04 #270
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468097
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb dagen dan vreet ik er 4. Dan kun je lachen :')

Taart :9
Taart O+
  zondag 10 mei 2015 @ 20:16:00 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468222
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

groene eten! minder suiker ^O^
Of eten en daarna uitkotsen :Y
pi_152468233
Ik zit voooool :o En vandaag zit ik zeker hoog in suikers en koolhydraten in het algemeen, maar boeiend :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:18:00 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468290
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik verdomme zin in taart. unglaublich
Stfu ik ben aan het vechten met mezelf :')
  zondag 10 mei 2015 @ 20:19:05 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468341
Koolhydraten :9 veel :9
pi_152468359
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Qwea het volgende:
Met pannenkoeken als avondeten is het al haast onvermijdelijk :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:19:56 #276
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468368
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Qwea het volgende:
Taartcarbs zijn de beste carbs.

Overigens kreeg ik vandaag van mijn kiddo een doos bonbons en een pot honing. DO YOU LIKE ME TO BE FAT, HUH?!?! :')
  zondag 10 mei 2015 @ 20:20:36 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468391
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Met pannenkoeken als avondeten is het al haast onvermijdelijk :P
Pannenkoeken :9 veel :9
pi_152468412
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:

[..]

Overigens kreeg ik vandaag van mijn kiddo een doos bonbons en een pot honing. DO YOU LIKE ME TO BE FAT, HUH?!?! :')
Honing is nog wel een goed cadeau, dat kun je heeeel lang bewaren en is ook soms wel nodig in gerechten en zo :P En bonbons, ach, laat de kiddo er zelf ook lekker van snoepen :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:21:23 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468422
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:

[..]

_O- wel lekker :+

Taart carbs en choc carbs.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:22:30 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468470
Ooh ja ik moet de lapo! Fix ik morg de OP
  zondag 10 mei 2015 @ 20:22:33 #281
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468474
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Honing is nog wel een goed cadeau, dat kun je heeeel lang bewaren en is ook soms wel nodig in gerechten en zo :P En bonbons, ach, laat de kiddo er zelf ook lekker van snoepen :P
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- wel lekker :+

Taart carbs en choc carbs.
Och I ain't even mad. Ik vind zowel bonbons (Milka praliné ohmygod) als honing (van een lokale imker, zomg) echt awesome. Good kiddo!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:23:12 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468500
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:

[..]

[..]

Och I ain't even mad. Ik vind zowel bonbons (Milka praliné ohmygod) als honing (van een lokale imker, zomg) echt awesome. Good kiddo!
Nee, nee! Bonbons van leonidas. Ik vreet alleen alles in 1x op :')
pi_152468540
Bonbons kan ik juist i.t.t. chocoladerepen of koekjes ook wel lang/zuinig mee doen. Omdat het zo 'speciaal' is of zo :P Dus 1 of 2 per dag.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:24:35 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468554
Alles moet hier in 1x op :')
  zondag 10 mei 2015 @ 20:24:55 #285
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468568
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Bonbons kan ik juist i.t.t. chocoladerepen of koekjes ook wel lang/zuinig mee doen. Omdat het zo 'speciaal' is of zo :P Dus 1 of 2 per dag.
Oh god nee. Eentje. Ok en misschien nog eentje dan.
EN DAN DE HELE MOTHERFUCKING DOOS!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:25:24 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468595
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Artoo het volgende:

[..]

kijk, jij weets die struggles
  zondag 10 mei 2015 @ 20:25:54 #287
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468615

Dit is letterlijk wat er dan gebeurt. :P
  zondag 10 mei 2015 @ 20:26:09 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152468623
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, nee! Bonbons van leonidas. Ik vreet alleen alles in 1x op :')
Bonbons uit antwerpen O+
Idd doos moet leeg!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:26:27 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468637
Blegh. Ik moet cardio gaan doen, ooit weer. Heb nu maar roeien bedacht als ik weer wat kan, ooit.

:r cardio
  zondag 10 mei 2015 @ 20:26:55 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468653
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:25 schreef Artoo het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is letterlijk wat er dan gebeurt. :P
_O_
pi_152468656
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stfu ik ben aan het vechten met mezelf :')
Hier ook ;(

Want het staat in de koelkast :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 10 mei 2015 @ 20:27:06 #292
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468657
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

kijk, jij weets die struggles
Dude begreep gisteren ook niet waarom ik niet een koekje wilde eten. Nou, omdat ik dus niet zo goed één koekje kan eten. :')
  zondag 10 mei 2015 @ 20:27:10 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152468659
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
Blegh. Ik moet cardio gaan doen, ooit weer. Heb nu maar roeien bedacht als ik weer wat kan, ooit.

Ik doe het niet!!! ik vind het zo saai en stom!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:28:29 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152468726
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Artoo het volgende:

[..]

pi_152468729
quote:

inderdaad, cardio :r :r :r :r :r
  zondag 10 mei 2015 @ 20:28:42 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468739
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hier ook ;(

Want het staat in de koelkast :o
Nou dat hier niet. Maar wel koekjes :o maar ik wil eigk gewoon een banaan :')
pi_152468750
quote:

Hoezo ooit weer, je fietst toch al regelmatig?
En roeien of op de roeiergometer? Dat laatste is best dodelijk saai :P Maar wel effectief, je verbrandt er veel mee.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:29:04 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152468759
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dude begreep gisteren ook niet waarom ik niet een koekje wilde eten. Nou, omdat ik dus niet zo goed één koekje kan eten. :')
+100
  zondag 10 mei 2015 @ 20:29:21 #299
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152468773
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:22 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja ik moet de lapo! Fix ik morg de OP
Bijna daar!
  zondag 10 mei 2015 @ 20:29:30 #300