Ik dacht eerst aan Crunch en zijn weegschaal. En vervolgens aan mezelf en mijn weegschaal.quote:
Jupsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 03:19 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Witte bolletjes met halvarine en dat is het dan?
Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.quote:
Handig als je wil afvallenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
JupsMijn guilty pleasure om in de soep te dompelen.
Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All
@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel
Goed stukje tekstquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
http://www.guydroog.com/2012/11/01/leven-in-het-nu/
Guy
Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?
Ik kon me er wel kei goed in vindenquote:
Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's makenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.
Ik schrok me de touwtyfus toen ik net begon met zware kt![]()
En nu ben ik na een workout nog steeds zwaarder. Ws combinatie van veel vocht en vocht vasthouden, Want als ik op maandag weeg is het altijd minder doorgaans.
Pjoew, dan ben je al een heel eind! Super knap man!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All
@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's maken
Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder wasquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
En ik neem ook maar aan dat als ik nu wel aankom en me redelijk strak aan mijn maximale aantal kcal houd (1800-2000 ga ik maar even vanuit), ik eigenlijk haast niet 'dikker' kan worden/echt in vet aan kan komen? Ik zal de weegschaal uiteraard blijven monitoren maar ik moet me inderdaad dan maar niet te veel vastpinnen op minder dan 65kg willen wegen op niet al te lange termijn, I guess.
Oh en wat voor macro's kan ik het beste aanhouden? Heb MFP nu ingesteld op 45/30/25 oftewel 203/135/50. (ik weeg momenteel dus 66.8 bij 1.71m)
Uhh. Beetje tussen endo en meso in geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder wasI was like, "WTF?"
![]()
Ben je endo, meso of eckto?
Yay! *leestquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
https://drogespieren.nl/krachttraining/macronutrienten Leesvoer!!
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
https://drogespieren.nl/krachttraining/macronutrienten Leesvoer!!
kookroom een optie?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gisteren asperges gehaald en wil vanmiddag aspergesoep maken. Alleen zie ik in alle recepten slagroom staanDat wil ik helemaal niet. Kan ik slagroom gewoon vervangen door kwark of is dat niet zo verstandig?
Ik dacht exact hetzelfde toen ik het artikel lasquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?
Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Iets met de bomen en het bos. Potverdikkie.
Oh ja, dat bestaat ook nogquote:
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulkenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten welquote:Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Aight. Ja, ik loop ook hard inderdaad en ik wil nu het weer beter is ook 1x in de week een fietstocht van een uur of 1,5-2 implementeren (en daar 1x hardlopen voor laten vallen). Denk dat ik de macro's dan maar gewoon laat staan op 45/30/25. Ik denk dat voorlopig zwaarder trainen inderdaad al wel genoeg effect zal hebben. En ik heb dus ook nog geen idee wat dit met mijn lijf gaat doen en wat ik er over een maand of 3 over kan zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken
[..]
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten weldoe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken
[..]
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten weldoe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
Ok, thanks. Dan zit ik denk ik aardig in de goede richtingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.
Mijn bccaa zijn echt vies. ik wil geen apple!!
@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
Hmmmmmmmm. Zo ff vragen in de shop. Wat heb je gedokt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!
maar vandaag pas begonnen dus weet het nog niet. Zweette me wel kapot in de gym vanmorgen
Ik zit op 3.2quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook niet op 2 gr per kg. Op ongeveer 1,6 ofzo.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de combinatie eerst wel gaat werken ja. Als ik een kcal-tekort houd en voldoende eiwitten blijf consumeren (2g per kg lichaamsgewicht) dan denk ik wel dat ik minder vetmassa zal krijgen. Kom ook pas net kijken bij KT, dus het echte bulken en cutten is nog niet aan de orde voor mij. De toename in trainingsintensiteit will do the trick, verwacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'
Het is inderdaad het beste om te kiezen uiteindelijk. Mja als je wil afvallen is het wel handig krachttraining te blijven doen natuurlijk
Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.
Regelmatig is groot woord, vaak dat wel.
Dat ligt aan je doelstellingenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:25 schreef Montelly het volgende:
Hallo dames, ik wil graag een #fitchick worden, is helemaal on-trend trouwens![]()
Hoe kan ik het beste macros doseren? Zit nu op 28% BF.
Niet helemaal van begin. Ergens halverwege.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:33 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?
Ik doe ook geen kt. Sporten is niet noodzaak voor afvallen, maakt het alleen makkelijker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Ballet9 het volgende:
Jullie zijn zo serieus bezig met trainen en de definities zijn adacadabra voor mij. Ik denk dat ik nooit zo serieus kan trainenmaar hadden jullie ooit ook de denkwijze dat jullie nooit zo serieus en hard gingen sporten?
Ten eerste moet je een instagram aanmaken, zonder kan je net zo goed niet beginnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:25 schreef Montelly het volgende:
Hallo dames, ik wil graag een #fitchick worden, is helemaal on-trend trouwens![]()
Hoe kan ik het beste macros doseren? Zit nu op 28% BF.
Ik moest keihard lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ten eerste moet je een instagram aanmaken, zonder kan je net zo goed niet beginnen.
Oei, goed idee!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ten eerste moet je een instagram aanmaken, zonder kan je net zo goed niet beginnen.
Je kunt artoo ook vragenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef Qwea het volgende:
Post es door! Ik heb de lapo nodig ivm aanpassen op
Ik wist dat ik het allemaal voor de kat zijn kut deed!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook wel een hoop ik? anders kan je wel stoppen!
Nee want moet hem herschrijven:Pquote:
#cleaneating #powergirl #mybicepsarebiggerthenyoursquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oei, goed idee!
#fitchick #healthyfood #yesshesquats
Kom naar gymquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
#cleaneating #powergirl #mybicepsarebiggerthenyours
Ja dat, en de fitgirlsguide! Allesguides!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee je moet nu aan de kayla itsinis ofzo, bikini body!
goeie streefquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben meer een https://instagram.com/nikkiblackketter/ type
[ afbeelding ]
Dus wanneer hakken ze 'm eraf?quote:
Niks afhakken, gewoon beetje plakband en je ziet niks meer, wellicht af en toe een bulge..quote:
ohh qwea..quote:
Ja, ik zat mobiel! Struggles, alles.quote:
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik doe ook geen kt. Sporten is niet noodzaak voor afvallen, maakt het alleen makkelijker.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:42 schreef Maraca het volgende:
Hmm... heb nog 570kcal over voor de rest van de avond_! Ene dag is het ontzettend moeilijk om eronder te blijven, en dan heb je dagen zoals vandaag
Vrij weinig eigenlijk. Paar weken niet gesport, gister weer voor het eerst. Nu weer even oppakken.quote:
Dat scheelt alquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Hier ook.
400 kcal nog. Moet nog eten
Maar let je dan wel op of is hetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Rip kwark.
Ik tel in het weekend eigenlijk nog steeds niet. Zit me voorlopig wel best.
Ik heb soms ook momenten van eat all THE dood! Wie nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar let je dan wel op of is het
[ afbeelding ]
Huuuuu zombiieeesss! RUUUUNNNNN!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:34 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook momenten van eat all THE dood! Wie niet
Wel een geinig ren appje, trouwens.quote:
Dan kan het primaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een geinig ren appje, trouwens.
En ik let wel op hoor, alleen wat minder zin om te noteren.
Quote hem gewoon, dan copy pastequote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo... ik ga de OP herschrjven... kun je de edit knop voor me inrammen, en hem ff mailen?
Klopt, er zijn uiteraard wel weekenden waarin het idealiter wel wat minder kan, maar per saldo blijft de boel, zonder frequent sporten doordeweeks, tenminste stabiel. En dat vond ik op zich wel prima, maar nu wordt het toch wel tijd om de volgende 10kg eraf te krijgen. Dus deze week weer braaf twee keer wezen hardlopen ipv weer eens hobbelen en dan twee weken niet ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kan het primaZou alleen zonde zijn als je elk weekend volledig losgaat..
Moet ik de OP even copypasta-en en naar je mailen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo... ik ga de OP herschrjven... kun je de edit knop voor me inrammen, en hem ff mailen?
Zonder kappertjes hoop ik???quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:
OW goddd...heb mezelf net op 2 van deze badboys getrakteerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:
OW goddd...heb mezelf net op 2 van deze badboys getrakteerd![]()
[ afbeelding ]
Had al gequotequote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Moet ik de OP even copypasta-en en naar je mailen?
klopt..gewoon plain ui en eiquote:
Goede binnenkomer in dit topicquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
klopt..gewoon plain ui en eidayumm
[ afbeelding ]
Kon me niet schelen hoeveel kcal, lekker genieten!
Filet americanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
klopt..gewoon plain ui en eidayumm
[ afbeelding ]
Kon me niet schelen hoeveel kcal, lekker genieten!
Vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:08 schreef sanger het volgende:
Zo, dat was wel een hoop beweging vandaag![]()
40 m2 bestrating in een aanhanger laden en even verderop weer uitladen. Sportschool is er niets bij
Mijn lijstje kwam vandaag op precies 0 uitTotdat mijn vrouw kan aanzetten met een kop latte machiato... Nou ja, dan maar 89 kcal boven dagdoel
Maar koffiequote:
Maar ja, jij bent dan weer vrouwquote:
En zout!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Filet american!! Beetje peper erover. Bohhh
Viezevuileteringhoer zout!quote:
Ja grof zout!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Viezevuileteringhoer zout!
(grof zout)
En een gekookt hard eitje en bosui
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Viezevuileteringhoer zout!
(grof zout)
En een gekookt hard eitje en bosui
Welke smaak heb je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja ik had Waldenfarms siroop gevonden in een winkel in de stad, best prima! Smaakt een beetje als Amerikaanse pancake syrup, kan niet helemaal tippen aan de Nederlandse maar voor 0 calorieen smaakt het toch best prima!
Gewoon pancake syrup heet het geloof ik..quote:
Meh. Die vond ik minder. Als je Caramel tegenkomt moet je die ff proberen. Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon pancake syrup heet het geloof ik..
Noted!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q als je toch met die op bezig bent.
Die extra info bronnen onder in. Tweede link is dood.
Succes. Want dat kan niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:45 schreef Kutmanager het volgende:
maar vooral om het converteren van vet in spiermassa.
Nicequote:Op zondag 10 mei 2015 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej, vandaag weer onder de 63, was dus geen uitgedroogdheid
eerst ff grote boodschap doenquote:
Bij mij scheelt het meestal wel paar onsjes, grote keutels jwtquote:Op zondag 10 mei 2015 10:12 schreef Artoo het volgende:
[..]
Of voor het poepen wegen, en daarna nog eens!
Alles voor de cijfertjes.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het meestal wel paar onsjes, grote keutels jwt
Lijkt me briljant als dat bij Obese zou gebeurenquote:
Haha! Ja als het dan spant om een paar honderd gram dan is zo'n trucje wel te doen, hehe.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me briljant als dat bij Obese zou gebeurenJe doel niet gehaald hebben, even weglopen, later terugkomen en dan je doel gehaald hebben
Heel goed, omhoog met die hartslagquote:Op zondag 10 mei 2015 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Sporten met jachthond op zondagochtend in een park met konijnen is niet een briljant idee.
Het sporten bestond voornamelijk uit het achterna rennen van de hond.
Pain is fear leaving the bodyquote:
netjes toch...als je onder 70 zou komen dan is het ideaal, aardig op weg naar #fitgirlquote:
Nee joh! Ik wil naar de 15% BF. Dus zal rond de 72/73 uitkomen denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
netjes toch...als je onder 70 zou komen dan is het ideaal, aardig op weg naar #fitgirl
OK..houd wel een beetje spekje over, beetje cushin for the pushin.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee joh! Ik wil naar de 15% BF. Dus zal rond de 72/73 uitkomen denk ik.
I can shake it, Like I'm supossed to do!quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
OK..houd wel een beetje spekje over, beetje cushin for the pushin.
*jiggle wiggle*quote:Op zondag 10 mei 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
I can shake it, Like I'm supossed to do!
*winkwink*
kijk ik niet naar, geen idee hoeveel ik hebquote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Maraca het volgende:
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag? Die van mij staat op 45gram, maar dat lijkt me ergens wel erg weinig. Of althans.. het lukt me niet om eronder te blijven. Nu vind ik sowieso natuurlijke suikers (fruit e.d.) minder erg dan toegevoegde suikers, waardoor ik vaak alleen even kijk waar de suikers vandaan komen. Maar wat is eigenlijk een mooi uitgangspunt?
Heb even zitten kijken, maar ik zou dan ook geeneens een McFlurry mogen hebbenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kijk ik niet naar, geen idee hoeveel ik heb
Hoe bedoel je? Ik bedoelde het niet letterlijk, maar meer in de zin van vet verbranden en spieren kweken in de plaats daarvan.quote:
Mag ook niet!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb even zitten kijken, maar ik zou dan ook geeneens een McFlurry mogen hebben
Maar.. maar..quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:06 schreef Artoo het volgende:
Also lijstjes:
Gisteren:
O: Cookie dough oats
S: 10 minuten warmlopen @ loopband, vervolgens uur upper body
L: Omelet met serranoham, 2 tomaten en 300g gekookte broccoli
T1: Halve bak Optimel appel/kaneel + 2 rijstwafels
T2: Appeltje met pindakaas + nutella whey shake
D: Tartaar-kofta curry met erwtjes, boontjes en citroenrijst
T: 3 plakjes bananenbrood met pindakaas
Vandaag:
S: Half uurtje hardlopen
O: Overnight oats met kokosmelk en cacao
T: Smoothie van 1 appel en 250ml yoghurt
L: TaartBaksel van m'n moeder, heb maar 300 kcal ingevoerd op MFP. Het was bokkenpootjes-advocaattaart
T: 1 plakje bananenbrood, shake van 15g whey en 150g yoghurt
D: Gepofte zoete aardappel, in soja, honing, chilipeper, bosui en tijm gemarineerde kipfilet uit de oven + gewokte groente
T: Nog niet bekend
Cookie dough oats????
Je kan best een keer een mcflurry halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. maar..
Moet zeggen dat van de 100x ik een McFlurry wilde halen dat uiteindelijk niet heb gedaan. En dat is best lastig met een McDonalds op loopafstand
Geen flauw idee. Let eigenlijk alleen op de kcal en hoe ik daaraan kom vind ik voor nu wat minder belangrijk. Eet wel gezonder en zoek betere alternatieven voor de zoetigheid etc. maar ik zou helemaal gek worden als ik al die zaken ook nog zou moeten noteren.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Maraca het volgende:
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag?
Het kan ook zeker wel eensquote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Je kan best een keer een mcflurry halen.
Of ben ik nu slecht...
Ik kan zoveel lekkerdere dingen bedenken voor die kcalquote:
En datquote:Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan zoveel lekkerdere dingen bedenken voor die kcal
Zoals.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan zoveel lekkerdere dingen bedenken voor die kcal
*boks*quote:
Is er al een definitieve datum?quote:
Jong dat recept heb ik al 3x of zo gedeeld!!quote:
Spek??? Vrouwen met 15% lichaamsvet hebben geen spek meer hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
OK..houd wel een beetje spekje over, beetje cushin for the pushin.
Nou Q wel hoor, heb je haar wel eens gezien? Fucking spons!quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spek??? Vrouwen met 15% lichaamsvet hebben geen spek meer hoor.
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou Q wel hoor, heb je haar wel eens gezien? Fucking spons!
Aight! Hebbes.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Jong dat recept heb ik al 3x of zo gedeeld!!![]()
http://www.workthates.nl/foodness-cookie-dough-overnight-oats/
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:53 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Kennen jullie die cake-mergpijpen? Echt zo heerlijk
Af!quote:
Oeh! En dan eerst de tuk eraf vretenquote:
Ik wil helemaal niks halenquote:
Lees hem nu pas. Ergens tussen de 60 en 100quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Maraca het volgende:
Op hoeveel gram suiker zitten jullie per dag? Die van mij staat op 45gram, maar dat lijkt me ergens wel erg weinig. Of althans.. het lukt me niet om eronder te blijven. Nu vind ik sowieso natuurlijke suikers (fruit e.d.) minder erg dan toegevoegde suikers, waardoor ik vaak alleen even kijk waar de suikers vandaan komen. Maar wat is eigenlijk een mooi uitgangspunt?
*aait*quote:
Ah top! Dan pas ik hem aanquote:Op zondag 10 mei 2015 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees hem nu pas. Ergens tussen de 60 en 100
Nee, ik doe thuis juist zo zodat ik het buitenshuis niet hoef te doenquote:Op zondag 10 mei 2015 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*aait*
Ga je op de meet ook zo doen? Dan ga ik je dwangvoeren. Wil je zeker ook mijn witte chocolade cheese cake niet?![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah top! Dan pas ik hem aan
[..]
Nee, ik doe thuis juist zo zodat ik het buitenshuis niet hoef te doen
Bij mij ookquote:Op zondag 10 mei 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grootste deel van de suiker komt btw bij mij uit fruit, groente ende kwark.
Mijn uitschieters zijn hoger hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mij ookEn soms van iets.. ongezonds
Net even gekeken en ik zit vaak tussen de 60-80 gramMet 1 uitschieter van 130, maar toen had ik cake, een muffin en een krentebol
![]()
Valsspelertquote:Op zondag 10 mei 2015 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn uitschieters zijn hoger hoorDie voer ik niet eens in
quote:
ik eet maar 1 appel. dus bij mij komt het niet uit fruitquote:Op zondag 10 mei 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
zit vandaag op 100 rond.
Vrijdag 77
Woensdag 87
Maandag 88
Bij mij uit kwark, mijn dagelijkse banaan (meer fruit eet ik momenteel niet), mijn groentes en melk. En soms light jam.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik eet maar 1 appel. dus bij mij komt het niet uit fruit
lijstje:
O: oats express kaneel, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kalfsrollade, 1 gekookt ei, 1 appel, 1 cracker pindakaas
T1: Griekse stijl kers, 30gr cruesli
T2: 50gr kip, 1 cracker pindakaas
D: kip zoetzuur
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, 1 chocochip cookie
ach ik maak me er sowieso niet druk om, weet dat ik gezond eet dus prima zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij mij uit kwark, mijn dagelijkse banaan (meer fruit eet ik momenteel niet), mijn groentes en melk. En soms light jam.
Had je een speciaal ontbijt met familie/vrienden of zo.. Klinkt wel lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 19:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
- L: Suikerbrood met roomboter, croissant ei, wit bolletje knakworst, half pizzabroodje = 1000 kcal;
- S: fietsen;
- T: 300 gr kwark;
- D: Mie Fang,kip + groente.
Volgens mij zit ik wel aan de kcal vandaag, maar ook niet overdreven eind totaal.
Lijstje morgen:
- O: 2 volkoren, kip;
- T: 500 gr kwark;
- L: 2 volkoren met 1 gekookt ei, 2 volkoren met rosbief/komkommer;
- T: 500 gr kwark + mandarijnen;
- D: Restant van Mie Fang ^^;
- T: Nada, niks, nop, nul.
Lunch. Met hele familie compleet jaquote:Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Had je een speciaal ontbijt met familie/vrienden of zo.. Klinkt wel lekker
Ooooohquote:Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb nu zin in taart![]()
Bestelde 15 slagroomtaarten + 30 tompouce stukjes
in je eentje?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb nu zin in taart![]()
Bestelde 15 slagroomtaarten + 30 tompouce stukjes
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:25 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
OoooohIk heb gisteren tompouce overgeslagen, yay
Wel in mijn eentje besteld jaquote:
Eet je dan wel mee? :pquote:Op zondag 10 mei 2015 19:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel in mijn eentje besteld ja
Was voor werk, worden woensdag uitgedeeld
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Die heeft straks 4000 whatsapp berichten gemist
Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
Zo. Kwark op. Ik ken iemand die de binnenkant van haar ogen gaat bekijken.
Mag ik niet zeggen. Hihihihihiquote:Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?
WIE Q, WIE!!!!????!!!
jaa wieee?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mo? Lonaa? Gcjoel? Link?
WIE Q, WIE!!!!????!!!
Komt ze aan: ja die meet, ja nee dan kan ik toch niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou mooi zijnComplete dingen zijn beslist
nou dat zou niet tof zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt ze aan: ja die meet, ja nee dan kan ik toch niet.
Sorry, varkentje. Doe eens knorren?quote:
Dan krijgt ze klappen.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt ze aan: ja die meet, ja nee dan kan ik toch niet.
+1, hier ook. Vooral bananen tikken hard aanquote:Op zondag 10 mei 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grootste deel van de suiker komt btw bij mij uit fruit, groente ende kwark.
taaarrttquote:Op zondag 10 mei 2015 20:02 schreef Artoo het volgende:
[..]
+1, hier ook. Vooral bananen tikken hard aanVolgens MFP zit ik ook vaak 'te veel' in suikers, maar boeiuh. Vandaag wel vrij hoog (+100), maar ik had dan ook een stuk taart als lunch
i see what you did therequote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Artoo het volgende:
En ik weet toevallig dat Lonaa een episch diner eet met 'r schoonouders. Veel voer en misschien ook wijn? Fat chance dat ze zich morgen pas weer meldt
Ze leeft dus nog. Good to know.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Artoo het volgende:
En ik weet toevallig dat Lonaa een episch diner eet met 'r schoonouders. Veel voer en misschien ook wijn? Fat chance dat ze zich morgen pas weer meldt
Ja uhuquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja uhuEn, waar ik vooral heel blij mee ben, ik at wél taart en ik heb nu niet het gevoel dat ik mijn dag daarmee heb 'verpest'.
Daar zit ook super veel suiker in. Vet slecht voor je!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Ballet9 het volgende:
Oja ik hoorde vandaag van iemand dat banaan ongezond is. Dusssss
groene eten! minder suikerquote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Artoo het volgende:
[..]
Daar zit ook super veel suiker in. Vet slecht voor je!!!
Ja man!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Artoo het volgende:
[..]
Daar zit ook super veel suiker in. Vet slecht voor je!!!
Rijpe bananen bevatten meer suiker, da's slechter. Of was het nou andersom? Damn, al die mensen die shit bedenkenquote:
Ik heb dagen dan vreet ik er 4. Dan kun je lachenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:02 schreef Artoo het volgende:
[..]
+1, hier ook. Vooral bananen tikken hard aanVolgens MFP zit ik ook vaak 'te veel' in suikers, maar boeiuh. Vandaag wel vrij hoog (+100), maar ik had dan ook een stuk taart als lunch
Taartquote:Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dagen dan vreet ik er 4. Dan kun je lachen
Taart
Stfu ik ben aan het vechten met mezelfquote:
Met pannenkoeken als avondeten is het al haast onvermijdelijkquote:
Taartcarbs zijn de beste carbs.quote:
Pannenkoekenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met pannenkoeken als avondeten is het al haast onvermijdelijk
Honing is nog wel een goed cadeau, dat kun je heeeel lang bewaren en is ook soms wel nodig in gerechten en zoquote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Taartcarbs zijn de beste carbs.
Overigens kreeg ik vandaag van mijn kiddo een doos bonbons en een pot honing. DO YOU LIKE ME TO BE FAT, HUH?!?!
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Taartcarbs zijn de beste carbs.
Overigens kreeg ik vandaag van mijn kiddo een doos bonbons en een pot honing. DO YOU LIKE ME TO BE FAT, HUH?!?!
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Honing is nog wel een goed cadeau, dat kun je heeeel lang bewaren en is ook soms wel nodig in gerechten en zoEn bonbons, ach, laat de kiddo er zelf ook lekker van snoepen
Och I ain't even mad. Ik vind zowel bonbons (Milka praliné ohmygod) als honing (van een lokale imker, zomg) echt awesome. Good kiddo!quote:
Nee, nee! Bonbons van leonidas. Ik vreet alleen alles in 1x opquote:Op zondag 10 mei 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
[..]
Och I ain't even mad. Ik vind zowel bonbons (Milka praliné ohmygod) als honing (van een lokale imker, zomg) echt awesome. Good kiddo!
Oh god nee. Eentje. Ok en misschien nog eentje dan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Bonbons kan ik juist i.t.t. chocoladerepen of koekjes ook wel lang/zuinig mee doen. Omdat het zo 'speciaal' is of zoDus 1 of 2 per dag.
kijk, jij weets die strugglesquote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh god nee. Eentje. Ok en misschien nog eentje dan.
EN DAN DE HELE MOTHERFUCKING DOOS!
Bonbons uit antwerpenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, nee! Bonbons van leonidas. Ik vreet alleen alles in 1x op
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:25 schreef Artoo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is letterlijk wat er dan gebeurt.
Dude begreep gisteren ook niet waarom ik niet een koekje wilde eten. Nou, omdat ik dus niet zo goed één koekje kan eten.quote:
Ik doe het niet!!! ik vind het zo saai en stom!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
Blegh. Ik moet cardio gaan doen, ooit weer. Heb nu maar roeien bedacht als ik weer wat kan, ooit.cardio
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh god nee. Eentje. Ok en misschien nog eentje dan.
EN DAN DE HELE MOTHERFUCKING DOOS!
inderdaad, cardioquote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
Blegh. Ik moet cardio gaan doen, ooit weer. Heb nu maar roeien bedacht als ik weer wat kan, ooit.cardio
Nou dat hier niet. Maar wel koekjesquote:Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hier ook
Want het staat in de koelkast
Hoezo ooit weer, je fietst toch al regelmatig?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
+100quote:Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dude begreep gisteren ook niet waarom ik niet een koekje wilde eten. Nou, omdat ik dus niet zo goed één koekje kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |