Ik dacht eerst aan Crunch en zijn weegschaal. En vervolgens aan mezelf en mijn weegschaal.quote:
Jupsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 03:19 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Witte bolletjes met halvarine en dat is het dan?
Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.quote:
Handig als je wil afvallenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
JupsMijn guilty pleasure om in de soep te dompelen.
Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All
@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel
Goed stukje tekstquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
http://www.guydroog.com/2012/11/01/leven-in-het-nu/
Guy
Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Heb je dan een gezond gewicht? Moet echt heerlijk zijn om dat zo te bereiken. Van welk gewicht kom je en krijg je regelmatig te horen dat je bent afgevallen?
Ik kon me er wel kei goed in vindenquote:
Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's makenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus, beginners gains gaan best hard. Dus die weegschaal moet je je echt ff niks van aan trekken. Beter = spiegel voorlopig.
Ik schrok me de touwtyfus toen ik net begon met zware kt![]()
En nu ben ik na een workout nog steeds zwaarder. Ws combinatie van veel vocht en vocht vasthouden, Want als ik op maandag weeg is het altijd minder doorgaans.
Pjoew, dan ben je al een heel eind! Super knap man!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx All
@Artoo. 95 kg, die heb ik vastgezet toen ik begon. Als ik hem haal stel ik een nieuw doel
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ok, helder. Dat wordt dus progressiefoto's maken
Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder wasquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
En ik neem ook maar aan dat als ik nu wel aankom en me redelijk strak aan mijn maximale aantal kcal houd (1800-2000 ga ik maar even vanuit), ik eigenlijk haast niet 'dikker' kan worden/echt in vet aan kan komen? Ik zal de weegschaal uiteraard blijven monitoren maar ik moet me inderdaad dan maar niet te veel vastpinnen op minder dan 65kg willen wegen op niet al te lange termijn, I guess.
Oh en wat voor macro's kan ik het beste aanhouden? Heb MFP nu ingesteld op 45/30/25 oftewel 203/135/50. (ik weeg momenteel dus 66.8 bij 1.71m)
Uhh. Beetje tussen endo en meso in geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Correct. Ik had de eerste weken (3) dat ik 5 kilo zwaarder wasI was like, "WTF?"
![]()
Ben je endo, meso of eckto?
Yay! *leestquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
https://drogespieren.nl/krachttraining/macronutrienten Leesvoer!!
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
https://drogespieren.nl/krachttraining/macronutrienten Leesvoer!!
kookroom een optie?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gisteren asperges gehaald en wil vanmiddag aspergesoep maken. Alleen zie ik in alle recepten slagroom staanDat wil ik helemaal niet. Kan ik slagroom gewoon vervangen door kwark of is dat niet zo verstandig?
Ik dacht exact hetzelfde toen ik het artikel lasquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?
Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Iets met de bomen en het bos. Potverdikkie.
Oh ja, dat bestaat ook nogquote:
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulkenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hhm hm. Ik begrijp uit dit artikel dat voor vetverlies het voor meso's en endo's nuttig is om niet een te hoog carb-gehalte te hebben in het dieet. Nu kom ik echter enigszins in de knoop met mijn doelen: ik wil namelijk zowel vet verliezen als spiermassa opbouwen. Zou ik mijn doelen dan moeten bijstellen? Moet ik eerst proberen om vet te verliezen en daarna pas flink KT gaan doen? Of kan dat ook prima samen en loopt het dan wel los, op de langere termijn?
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten welquote:Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Aight. Ja, ik loop ook hard inderdaad en ik wil nu het weer beter is ook 1x in de week een fietstocht van een uur of 1,5-2 implementeren (en daar 1x hardlopen voor laten vallen). Denk dat ik de macro's dan maar gewoon laat staan op 45/30/25. Ik denk dat voorlopig zwaarder trainen inderdaad al wel genoeg effect zal hebben. En ik heb dus ook nog geen idee wat dit met mijn lijf gaat doen en wat ik er over een maand of 3 over kan zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken
[..]
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten weldoe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
In het begin kun je in de cut newbie gains krijgen. Maar dat is van korte duur. Ik zou lekker KT Gaan doen en afvallen en in het najaar als je meer massa wil meer gaan eten/bulken
[..]
Hou 2g per kg lichaams gewicht aan voor de eiwitten. Je loopt ook hard toch? Dus mag je best wat meer kh's. Weet je, die macro's zijn niet zo heel boeiend in het begin. Echt niet. Je eiwitten weldoe iets waar je je goed bij voelt, en probeet dat ff uit
Ok, thanks. Dan zit ik denk ik aardig in de goede richtingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Q ik had me gewogen! maar omdat ik vandaag met die fat attack ging beginnen wilde ik heb begin weten zodat ik kan zien of het helpt.
Mijn bccaa zijn echt vies. ik wil geen apple!!
@ artoo
uiteindelijk gaat vetverlies niet om de macro's. als je genoeg eiwit eet om het spierverlies minimaal te houden zit je verder vaak wel goed. dus rond de1.8-2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1gr vet per kg dan kan de rest prima carbs zijn.
Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer moet je fatattack resultaat kunnen zien?!
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vraag is een beetje wat ik dan moet doen met die verhoudingen. Meer dan 30% eiwit is voor mijn gevoel niet zo'n goed idee omdat ik dan boven de 2xlichaamsgewicht uit kom.
Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
Hmmmmmmmm. Zo ff vragen in de shop. Wat heb je gedokt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee het zou extra ondersteuning geven en het schijnt je honger te onderdrukken, alleen dat laatste al is fijn!
maar vandaag pas begonnen dus weet het nog niet. Zweette me wel kapot in de gym vanmorgen
Ik zit op 3.2quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook niet op 2 gr per kg. Op ongeveer 1,6 ofzo.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een combinatie die niet goed samen gaat.. massa kweken en vet verliezen. Normaal gesproken creëer je eerst massa en ga je vanuit daar naar vetverbranding/vet verliezen.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de combinatie eerst wel gaat werken ja. Als ik een kcal-tekort houd en voldoende eiwitten blijf consumeren (2g per kg lichaamsgewicht) dan denk ik wel dat ik minder vetmassa zal krijgen. Kom ook pas net kijken bij KT, dus het echte bulken en cutten is nog niet aan de orde voor mij. De toename in trainingsintensiteit will do the trick, verwacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als je net begint met krachttraining kan het wel, de zogenoemde 'noobgains'
Het is inderdaad het beste om te kiezen uiteindelijk. Mja als je wil afvallen is het wel handig krachttraining te blijven doen natuurlijk
Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee nog niet gezond, BMI van 27. 133,1 --> 95,6 kg.
Regelmatig is groot woord, vaak dat wel.
Dat ligt aan je doelstellingenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:25 schreef Montelly het volgende:
Hallo dames, ik wil graag een #fitchick worden, is helemaal on-trend trouwens![]()
Hoe kan ik het beste macros doseren? Zit nu op 28% BF.
Niet helemaal van begin. Ergens halverwege.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:33 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Knap! Dat lijkt mij zo tof om jezelf zo te zien veranderen qua lichaam. Heb je ook foto's gemaakt van het begin zodat je echt kunt zien hoe je was?
Ik doe ook geen kt. Sporten is niet noodzaak voor afvallen, maakt het alleen makkelijker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Ballet9 het volgende:
Jullie zijn zo serieus bezig met trainen en de definities zijn adacadabra voor mij. Ik denk dat ik nooit zo serieus kan trainenmaar hadden jullie ooit ook de denkwijze dat jullie nooit zo serieus en hard gingen sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |