Nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OnderzoeksresultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - GeruisloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 12-05-2015 11:16:48 ]![]()
RapaNui:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:27 schreef RapaNui het volgende:
Ik zie dat gisteren een groep jonge criminelen (14 stuks) is opgepakt in Chiriqui, bij David.
http://boquete.ning.com/f(...)antles-chiriqui-gang
Ze zien er niet fris uit.
Scroll omlaag, daar zijn nog meer foto's.![]()
Jackie bedankt voor je foto. Als je in dat afval sigarettenpakjes ziet, dan zie jij die foto groter dan ik eerst zag. Ik dacht eerst aan een soort fishermans-friends-grootte. Jij ziet het als groter. Dus ook voor die tak en die zakjes en die steen.
Eye opener."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb eerst niet mee gedaan met de discussie omdat ik niet eens wist hoe ik een foto kon vergroten. Nu ik dit wel kan vroeg ik mijn (rokende) collega wat hij in die 2 dingen zag.
Hij zei direct "een verfrommeld pakje sigaretten"
Eerst zag ik het niet maar toen hij me uitlegde wat hij bedoelde zag ik het opeens.
Nogmaals absoluut geen feit maar ik kan mij wel vinden in zijn gedachte.
Iemand met een supercomputer zal het ongetwijfeld beter zien![]()
Helaas, deze foto's zijn ergerlijk stupide verkleind tot maar 1024x768. De originelen zijn 4000x3000, daar kun je wel schermgroot op zoomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:17 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand een supercomputer die het blauwe "pakje" en het groen "pakje" kan uitvergroten?
Als je die 2048x1536 FB cover van MF bekijkt, van foto 499, merk je al hoe groot dat verschil is, met inzoomen, dat alles scherp blijft.
Foto's met zo'n lage resolutie kun je gewoon niet opblazen. Ook niet met software die gaat nadenken en invullen wat het geblokte korrelige beeld wel exact zou kunnen zijn, vergroot.
Niettemin is er een online EXIF site, die beter kan inzoomen dan de meeste Windows Viewers en fotoprogramma's.
Dus als je hier nu je fotolink of eigen foto uploadt en op de + blijft klikken, heb je al wat meer geluk. Al kun je dan nog steeds niet zien, waar die papiertjes op lijken.![]()
Zouden het qua grote wel pakjes sigaretten kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:22 schreef Perico het volgende:
[..]
Helaas, deze foto's zijn ergerlijk stupide verkleind tot maar 1024x768. De originelen zijn 4000x3000, daar kun je wel schermgroot op zoomen.
Als je die 2048x1536 FB cover van MF bekijkt, van foto 499, merk je al hoe groot dat verschil is, met inzoomen, dat alles scherp blijft.
Foto's met zo'n lage resolutie kun je gewoon niet opblazen. Ook niet met software die gaat nadenken en invullen wat het geblokte korrelige beeld wel exact zou kunnen zijn, vergroot.
Niettemin is er een online EXIF site, die beter kan inzoomen dan de meeste Windows Viewers en fotoprogramma's.
Dus als je hier nu je fotolink of eigen foto uploadt en op de + blijft klikken, heb je al wat meer geluk. Al kun je dan nog steeds niet zien, waar die papiertjes op lijken.
(bedankt voor de link!)![]()
Het kan vanalles zijn. Gelet op het lichtblauw dat voorkomt, houd ik het op een gescheurd stukje van een reisgids of brochure ofzo.. waarbij de "tekst" in het midden die op Hebreeuws lijkt, behoort tot een structuur van een buitentafereel in de buitenlucht ergens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef jackie12 het volgende:
Zouden het qua grote wel pakjes sigaretten kunnen zijn?
(bedankt voor de link!)
Je kunt er het best van een paar meter afstand naar kijken. En dan nog blijf ik gissen.
Groene ding rechts kan een pakje zijn ja. Of misschien een bagagelabel van het vliegveld, die zijn vaak zo gevouwen, aan elkaar geplakt.![]()
Wat is de afstand (in de foto, if any) en kun je het extrapoleren?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Is weer een ander waterlijk, duik er ff inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:27 schreef RapaNui het volgende:
Ik zie dat gisteren een groep jonge criminelen (14 stuks) is opgepakt in Chiriqui, bij David.
http://boquete.ning.com/f(...)antles-chiriqui-gang
Ze zien er niet fris uit.
Scroll omlaag, daar zijn nog meer foto's.
Lichaam ligt weer mooi gepositioneerd tussen de keien.
[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 09-05-2015 08:06:09 ]![]()
Er gebeuren daar veel rare dingen en dan te bedenken dat niet eens alles in de media terecht komt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is weer een ander waterlijk, duik er ff in
Lichaam ligt weer mooi gepositioneerd tussen de keien.![]()
Ik zag gisteren een stukje over de vuurwerkramp in Enschede.
Iemand zei:"Hoe kun je nou iets verwerken als je niet weet wat er precies is gebeurd"
Vond dat heel treffend. Zou denk ik hetzelfde gevoel hebben.![]()
H.G. op fb 8 mei:
Ahyy esta caraja! Gano Chiriqui.
Haal ik door translatie:
Deze shit! Ik win. Chiriqui.
Blijft een opmerkelijke jongeman.![]()
Toch zal men er mee moeten leren leven. Als men er niet achter komt, is het nu eenmaal zo. De vraag zal altijd blijven, alleen er in berusten is dan het beste. Ik heb een goede vriendin met overleden zoon en we weten de doodsoorzaak ook niet. Toch gaan we vrolijk op vakantie. Het leven gaat door.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:47 schreef jackie12 het volgende:
Iemand zei:"Hoe kun je nou iets verwerken als je niet weet wat er precies is gebeurd"
Vond dat heel treffend. Zou denk ik hetzelfde gevoel hebben.![]()
Ik denk dat het nog erger is als je weet dat er dingen worden achtergehouden of verdraaid. Dan misschien nog liever gekwetst door de harde waarheid, dan gesust met een leugen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:47 schreef jackie12 het volgende:
Vond dat heel treffend. Zou denk ik hetzelfde gevoel hebben.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Gano Chiriqui is niet;quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:47 schreef ToniB het volgende:
H.G. op fb 8 mei:
Ahyy esta caraja! Gano Chiriqui.
Haal ik door translatie:
Deze shit! Ik win. Chiriqui.
Blijft een opmerkelijke jongeman.
Ik win PUNT Chririquí
maar;
Ganó Chiriquí = Chiriquí heeft gewonnenThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
punt is drie uitroeptekens!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gano Chiriqui is niet;
Ik win PUNT Chririquí
maar;
Ganó Chiriquí = Chiriquí heeft gewonnen
Er staat: Gano!!! CHIRIQUÍ![]()
Ik las laatst een oude post van 11en30 die het 'woord' op een van de papiertjes las als 'keel' en in het object een medicijndoosje herkende. Onder keel zou dan een streep staan. Het papier is inderdaad gevouwen of gefrommeld, zodat de streep eronder niet meer volledig zichtbaar is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
O weet jij wat die papiertjes zijn? Daar verschillen de meningen nogal over, kauwgomverpakking, ticket van het Thrifty verhuurbedrijf in Boquete zijn er een paar.
Heb je een voorbeeld van die sigarettenpakjes? Dat zou geweldig zijn want niemand heeft dat nog kunnen vinden.
Is bepaald geen slechte interpretatie!
Vraag me af of het handschrift is herkend.![]()
Juist, helemaal waar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:49 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog erger is als je weet dat er dingen worden achtergehouden of verdraaid. Dan misschien nog liever gekwetst door de harde waarheid, dan gesust met een leugen.![]()
Is ook al lang geleden uitgebreid besproken. Vicks Blue!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:17 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik las laatst een oude post van 11en30 die het 'woord' op een van de papiertjes las als 'keel' en in het object een medicijndoosje herkende. Onder keel zou dan een streep staan. Het papier is inderdaad gevouwen of gefrommeld, zodat de streep eronder niet meer volledig zichtbaar is.
Is bepaald geen slechte interpretatie!
Vraag me af of het handschrift is herkend.![]()
ja, en op de foto's van de slaapkamer werden dezelfde papiertjes gezien.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:56 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Is ook al lang geleden uitgebreid besproken. Vicks Blue!![]()
Wat heeft gewonnen? De voetbalclub zeker?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gano Chiriqui is niet;
Ik win PUNT Chririquí
maar;
Ganó Chiriquí = Chiriquí heeft gewonnen
edit:
http://za.soccerway.com/m(...)co-chiriqui/1986552/
Oh nee, die hebben niet gespeeld.. De schaakclub ook niet.
[ Bericht 18% gewijzigd door ootjekatootje op 09-05-2015 18:15:51 ]![]()
Dat was idd al heel lang bekend.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:56 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Is ook al lang geleden uitgebreid besproken. Vicks Blue!![]()
Een lichaam in water is natuurlijk niet per definitie een waterlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is weer een ander waterlijk, duik er ff in
Lichaam ligt weer mooi gepositioneerd tussen de keien.![]()
Deze wel, lijk in het water lijkt een waterlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lichaam in water is natuurlijk niet per definitie een waterlijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: