Nee , want je moet met die zooi in aanraking komen en het zit nog niet op Jorah z'n handen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:20 schreef pollepel. het volgende:
Jorah heeft Tyrion gered en hem naar het strand gebracht. Lijkt het me toch dat Tyrion ook greyscale heeft/krijgt?
Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee , want je moet met die zooi in aanraking komen en het zit nog niet op Jorah z'n handen.
Yep , lijkt me wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef pollepel. het volgende:
[..]
Thanks!
Dus als Tyrion de pols/onderarm van Jorah aanraakt krijgt ie t wel.
Dit dus. Werd ook duidelijk aan gezet doordat Jon zwart haar heeft terwijl Cat redhead is (Sansa nam dat over) en Ned heeft bruin/donkerblond dus no way dat Jon van die twee afkomstig is. Daarbij wordt Ned als de honourable man neergezet, kindje van je zus op laten groeien is veel eervoller dan een beetje bastaardkinderen de wereld in helpen. Dat is puur de legitieme smoes opdat Jon in huize Stark terecht kon komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..](en vanaf het begin vond ik het al belachelijk niet bij Ned passen: een kind met een andere vrouw? onze rechtschapen Ned?!)
Je hoeft niet dezelfde haarkleur te hebben als je ouders hè.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus. Werd ook duidelijk aan gezet doordat Jon zwart haar heeft terwijl Cat redhead is (Sansa nam dat over) en Ned heeft bruin/donkerblond dus no way dat Jon van die twee afkomstig is. Daarbij wordt Ned als de honourable man neergezet, kindje van je zus op laten groeien is veel eervoller dan een beetje bastaardkinderen de wereld in helpen. Dat is puur de legitieme smoes opdat Jon in huize Stark terecht kon komen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kunnen ze beter de Avengers kijken
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kings Landing is sowieso booooring zonder Tyrion Joff en Tywin
chaos is immers een ladder, je kan ook downnnnnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb zo het idee dat volgende week de kop van Littlefinger gaat rollen...
the seed is strong!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je hoeft niet dezelfde haarkleur te hebben als je ouders hè.
Ja maar als hij verteld had dat Jon het kind was van Rhaegar en Lyanna had Robert baby Jon vermoord. Het ultieme bewijs dan dat zijn grootste vijand zijn meisje had ingepiktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Catelyn![]()
Die kut heeft Jon altijd een bastaard laten voelen, terwijl hij eigenlijk gewoon fucking bazenbloed heeft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Tyf anders lekker een end op met dat offtopic gezeik over andere films/series
Er staat niet voor niets "voor niets"quote:
Als Targaryan seed dan zo strong was, dan was Jon wel een geblondeerde dude geweest zoals Dani en Visaerys.quote:
Ned had het Cat heus wel kunnen vertellen, die verteld dat echt niet door aan Robert.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij verteld had dat Jon het kind was van Rhaegar en Lyanna had Robert baby Jon vermoord. Het ultieme bewijs dan dat zijn grootste vijand zijn meisje had ingepikt
whedonquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Tyf anders lekker een end op met dat offtopic gezeik over andere films/series
ik doelde meer op de seed KAN strong zijn, baratheon, daarnaast hebben de targaryens ook gemixt met de martels en die zijn ook niet blond, dus zo sterk is targaryen zaad niet iigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Targaryan seed dan zo strong was, dan was Jon wel een geblondeerde dude geweest zoals Dani en Visaerys.In dit geval zou t dan "the eggs are strong" zijn.
Nee, donker beats blond. Dat betekent het.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Targaryan seed dan zo strong was, dan was Jon wel een geblondeerde dude geweest zoals Dani en Visaerys.In dit geval zou t dan "the eggs are strong" zijn.
wwie zijn rhaegar en lyannaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij verteld had dat Jon het kind was van Rhaegar en Lyanna had Robert baby Jon vermoord. Het ultieme bewijs dan dat zijn grootste vijand zijn meisje had ingepikt
zie het relutaat, lord commanderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is er veel te veel ellende voor die arme jongen geweest, hij ''moest'' zelfs bij de Night's Watch omdat er anders niks voor hem was als bastaard.
Die zit Tyrion nog te zoeken in dat bordeelquote:
wtf is een circle jerk?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:34 schreef Re het volgende:
hoe zou een circle jerk er uit zien tussen varys, theon en grey worm?
onderweg naar meereen i hope, the small counsel van danyquote:
quote:Stannis mutters under his breath "fewer" to correct the complaint that if the wildlings die there will be "less" of them to fight. This is a callback to how Stannis corrected Davos prior to the Battle of the Blackwater in Season 2: Davos said that without the fingertips on his off-hand he at least had four less fingernails to clean, and Stannis insisted "fewer". Stannis is a stickler for the rulers in all things, including proper grammar.
Als Jorah en Tyrion bij Daenerys aankomen, dan zal hij daar al naast de Khaleesi staan. Helaas Is Sir Barristar al vermoord en zullen we zijn reactie niet kunnen zien.quote:
was al langs geweest http://imgur.com/gallery/S84Xjquote:
Het zou me niets verbazen als hij weer terug is naar King's Landing. Immers denkt hij natuurlijk dit iemand Tyrion daarheen probeert te brengenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
onderweg naar meereen i hope, the small counsel van dany
Denk het niet. Men weet dat hij iets te maken heeft met de verdwijning van Tyrion.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij weer terug is naar King's Landing. Immers denkt hij natuurlijk dit iemand Tyrion daarheen probeert te brengen
Wat wordt er over de boeken besproken dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef Karina het volgende:
Discussies over de boeken kan hiero:
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #17
Danku
Rhaegar is de broer van Danaerys, vermoord door Robert op de Trident.quote:
Dat heb ik weggehaaldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Wat wordt er over de boeken besproken dan?
Extra achtergrondinformatie is toch altijd wel boeiend?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik weggehaaldAls je de boeken niet hebt gelezen is dat totaal niet boeiend.;
Rhaegar is toch die blonde dude die we alleen helemaal in het begin hebben gezien dacht ik? In seizoen 1? Ben die gozer alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rhaegar is de broer van Danaerys, vermoord door Robert op de Trident.
Lyanna is de zus van Ned Stark en was het liefje van Robert
Daar is het boekentopic dus voor. Omdat er blijkbaar personages in de boeken staan die niet in de serie zitten en andersom.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Extra achtergrondinformatie is toch altijd wel boeiend?
Nee, nee en neen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Rhaegar is toch die blonde dude die we alleen helemaal in het begin hebben gezien dacht ik? In seizoen 1? Ben die gozer alweer vergetenHij verkocht Danaerys aan die caveman.
Das Vyserys, broertje van Danny die later door Khal Drogo gekroond werd tot koningquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Rhaegar is toch die blonde dude die we alleen helemaal in het begin hebben gezien dacht ik? In seizoen 1? Ben die gozer alweer vergetenHij verkocht Danaerys aan die caveman.
Nee dat was Viserys. Rheager was hun oudere broer, nooit in de serie voorgekomen omdat hij door Robert is verslagen op het slagveld en zo zijn rebellion had gewonnen. Dus die was al dood, alleen bij naam genoemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, nee en neen.
Dat was Illyrio Mopatis
Oh wacht, negeer mij. Dat was inderdaad Viserys. Die dikke dude die de "koop" regelde was Illyrio en dat is een goede vriend van Varys.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OhJe ziet ik ben slecht in namen en dingen onthouden
Dacht dat hij de broer was.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das Vyserys, broertje van Danny die later door Khal Drogo gekroond werd tot koning
Ah dankjulliewel. Nu weet ik het weer. Misschien ooit s01 een keertje opnieuw kijken dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee dat was Viserys. Rheager was hun oudere broer, nooit in de serie voorgekomen omdat hij door Robert is verslagen op het slagveld en zo zijn rebellion had gewonnen. Dus die was al dood, alleen bij naam genoemd.
die blonde dude is vyseris haar broer die een leger wilde van drogo om westeros te veroverenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |