Zo kennen we hem weer, van seizoen 1quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ging ik helemaal stuk om,. Tyriongod
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, met opzet zo gedaan natuurlijk.
Uhu, precies mijn gedachte
Hoe eerder, hoe beter. Doe maar met Ramsay erbij als triootje waarbij Myranda en Sansa hem eens flink aanpakkenDoor Ramsay vast te binden, elkaar op te geilen als lesbisch duo, zoals Ramsay deed bij Reek. Reek binnen laten en kablam:
Ramsay Bolton
Had ja, Aemon zijn rikketik zou ophouden na de daad denk ik zoquote:
Om vervolgens in de huwelijksnacht te worden geroosterd door Drogon, nee dank jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gevangene in Meereen die opeens mag trouwen met DanyGvd dan wil ik ook wel wat dagen opgesloten zitten als dat je beloning is
Zolang ik het huwelijk maar mag consumerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om vervolgens in de huwelijksnacht te worden geroosterd door Drogon, nee dank je
Mag je snel zijn, wie consumeert sneller? Jij Khaleesi of Drogon jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ik het huwelijk maar mag consumeren
Klopt. Maar Rhaegar was dood en Leanna ook en Ned kwam met dit verhaal om zijn neefje baby Jon te beschermen tegen de Targaryen haat van Robert Baratheon.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.
Drogon heeft nog niet eens zijn bek open kunnen trekken als ik al klaar ben met Khaleesi.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag je snel zijn, wie consumeert sneller? Jij Khaleesi of Drogon jou?
Ze deed net of ze die draken kon controleren, terwijl ze alle grip al kwijt isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik maar wil zeggen: kom nooit aan de mother of dragons, her kidds won't allow it I assume
Puur een verstandshuwelijk, ze blijft gewoon neuken met Michiel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ik het huwelijk maar mag consumeren
Drogon is baas, lekker even ancient times herbeleven in Old Valeryaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drogon heeft nog niet eens zijn bek open kunnen trekken als ik al klaar ben met Khaleesi.
Wat is die Drogon trouwens aan het doenBeetje rondvliegen door Essos yolo. Misschien andere draakjes zoeken aan de andere kant van de wereld en gewoon alle mensen doden
Een huwelijk telt pas echt als het geconsumeerd is volgens mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Puur een verstandshuwelijk, ze blijft gewoon neuken met Michiel.
Het hoeft ook niet echt te tellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een huwelijk telt pas echt als het geconsumeerd is volgens mij.
Tenminste dat gold zo voor Sansa en Tyrion.
Zou ik ook doen als draak hoor. Lekker rondvliegen, wat dingen in de fik zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Drogon is baas, lekker even ancient times herbeleven in Old ValeryaWie weet kan ie nog restant draakjes ver weggestopt aanwakkeren en terug meenemen. Kijk mama, surprise-ei!
Ik denk zo dat Danny ze gaat gebruiken, Old Valerya leek wel Rome, daar werd je voor de leeuwen geworpen door de keizers. Welnu.. Danny = koningin, keizeres en admiralisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als draak hoor. Lekker rondvliegen, wat dingen in de fik zetten.
Heeft het beter voor elkaar dan zijn broertjes die nog steeds opgesloten zitten in een tombe. Wanneer komen die eens vrij gvd
Er hoeven geen kinderen uit te komen ofzo, er hoeft geen bloedlijn voortgezet te worden. Puur voor de bühne om het volk te verenigen. Dat kan ook zonder seks. Die gast heeft toch het lef niet om dat b ekend te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft het huwelijk dan perse voor zin?
Z'n schoen ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef maho_91 het volgende:
Ser Barriston![]()
Grammar Nazi Stannis![]()
. Eindelijk gaat hij naar Winterfell. Had al in episode 3 moeten gebeuren. Hopelijk geeft hij Ramsey een pijnlijke dood. Wat haat ik die gast.
Dany die even stoer doet met z'n draken. Ze moet die draken echt onder controle krijgen en die beesten gewoon los laten! EN WTF, ze gaat trouwen met hizdahr zo loraq (lucky fcking bastard)
#IfJorahDiesWeRiot,. Wat zijn die stoneman eigenlijk? En Tyrion werd toch ook door ze aangeraakt
?
Seizoen komt een beetje langzaam op gang jammer genoeg. We zijn alweer halverwegeBtw, mensen zoeken echt overal een hint voor R+L=J
quote:
Komt een beetje door het lange wachten tussen de seizoenen dat dit genuil elk seizoen weer terugkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
Het magische van GoT is er een beetje af voor mij. Verwachting was ook steeds wel torenhoog, elke keer tien maanden aftellen tot het grote Game of Thrones weer verder zou gaan. Maar de teleurstelling dus nu paar keer al dat er veel afleveringen gewoon erg weinig gebeurd. Halverwege het seizoen alweer..
Maar ook zonder onrealistische verwachtingen is het nog niet heel sterk allemaal. Want geniet nu meer van andere series zoals momenteel Daredevil.
Er moet een zoon komen, en wanneer er een kind is is Sansa niet meer nodig. Tot die er is, zijn ze nog afhankelijk van Sansa.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er hoeven geen kinderen uit te komen ofzo, er hoeft geen bloedlijn voortgezet te worden.
Zie TV / [USA] Game of Thrones#185 Are You Ashamed Of Me, Father?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef maho_91 het volgende:
#IfJorahDiesWeRiot,. Wat zijn die stoneman eigenlijk? En Tyrion werd toch ook door ze aangeraakt
?
Dit inderdaad. Het "er gebeurd niksquote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op S1 na zijn zo'n beetje alle seizoenen tot halverwege slechts inleidingen met hier en daar sterke momenten.
Voordeel van Daredevil is ook dat het hele seizoen er in een keer opgeknald wordt. Series zijn al snel leuker als je niet elke week hoeft uit te kijken naar de volgende. Doordat gewacht zijn veel mensen al sneller teleurgesteld. Dat was voor mij ook een van de redenen om de eerste vier direct te kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
Het magische van GoT is er een beetje af voor mij. Verwachting was ook steeds wel torenhoog, elke keer tien maanden aftellen tot het grote Game of Thrones weer verder zou gaan. Maar de teleurstelling dus nu paar keer al dat er veel afleveringen gewoon erg weinig gebeurd. Halverwege het seizoen alweer..
Maar ook zonder onrealistische verwachtingen is het nog niet heel sterk allemaal. Want geniet nu meer van andere series zoals momenteel Daredevil.
Daarbij had Ned Stark dan een wel heel goede reden om te verbergen wie dat kind precies was. Door het als de zijne door te laten gaan, kon hij het beschermen. Daarbij zou het toch wel wat op hem lijken, want het was het kind van zijn zusquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
Volgens mij zit je op een Mol die geen mol is. Maar goed; ik mis wel meer in deze serie vanwege de tientallen verhaallijnen.
Edit: Je kan wel eens gelijk hebben, er waren twee gesprekken die precies het zelfde verliepen. Die Aemon tegen Jon en die slaaf tegen Daenerys.
Ik wil niet zeggen dat het de beste serie ooit was, daar heb ik een paar andere series staan, maar ik geniet nog elke aflevering enorm. Ook als er 'niets' gebeurt, gebeurt er best heel veel. Alleen niet op het spectaculaire niveau.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb dit seizoen van elke aflevering genoten. GoT is echt de beste serie ooit
Ik geniet sowieso meer van goede dialogen en sterke opbouw. Dan is de echte actie die er zo ongetwijfeld komt ook weer beterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het de beste serie ooit was, daar heb ik een paar andere series staan, maar ik geniet nog elke aflevering enorm. Ook als er 'niets' gebeurt, gebeurt er best heel veel. Alleen niet op het spectaculaire niveau.
Er gebeurt elk seizoen genoeg spectaculairs.quote:
Dát zou pas saai zijn. Elke aflevering een Red Wedding of moord op Joffrey en dergelijkequote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:42 schreef GGMM het volgende:
Er gebeurt elk seizoen genoeg spectaculairs.
Snap niet dat mensen verwachten dat dat elke aflevering gebeurt.
Mensen hebben geen geduld voor opbouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dát zou pas saai zijn. Elke aflevering een Red Wedding of moord op Joffrey en dergelijke
Ik vond het juist een geniale aflevering; omgevingen gezien, belangrijke gesprekken. Eindelijk geen micro-problemen zoals deze in Kingslanding worden uitgevochten. Wat meer fantasy ipv politiek24.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hebben geen geduld voor opbouw.
Misschien kunnen ze beter de Avengers kijken
Je weet dat er al ongeveer tien keer is gepraat over greyscale en stonemen dit seizoen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef maho_91 het volgende:
Ser Barriston![]()
Grammar Nazi Stannis![]()
. Eindelijk gaat hij naar Winterfell. Had al in episode 3 moeten gebeuren. Hopelijk geeft hij Ramsey een pijnlijke dood. Wat haat ik die gast.
Dany die even stoer doet met z'n draken. Ze moet die draken echt onder controle krijgen en die beesten gewoon los laten! EN WTF, ze gaat trouwen met hizdahr zo loraq (lucky fcking bastard)
?
Seizoen komt een beetje langzaam op gang jammer genoeg. We zijn alweer halverwegeBtw, mensen zoeken echt overal een hint voor R+L=J
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vond het juist een geniale aflevering; omgevingen gezien, belangrijke gesprekken. Eindelijk geen micro-problemen zoals deze in Kingslanding worden uitgevochten. Wat meer fantasy ipv politiek24.
Ja dat was wel heel duidelijk een set-up naar ietsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je weet dat er al ongeveer tien keer is gepraat over greyscale en stonemen dit seizoen?
Met dat laatste had ie Catelyn ook wel erg pijn gedaan. En dat was dan nu "voor niets"?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij had Ned Stark dan een wel heel goede reden om te verbergen wie dat kind precies was. Door het als de zijne door te laten gaan, kon hij het beschermen. Daarbij zou het toch wel wat op hem lijken, want het was het kind van zijn zus(en vanaf het begin vond ik het al belachelijk niet bij Ned passen: een kind met een andere vrouw? onze rechtschapen Ned?!)
Ik gok zomaar dat Catelyn het ook wel wist.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat laatste had ie Catelyn ook wel erg pijn gedaan. En dat was dan nu "voor niets"?
Dan was ze niet zo verbitterd geweest tegenover Jon in S1 lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Catelyn het ook wel wist.
Hoezo voor niets?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat laatste had ie Catelyn ook wel erg pijn gedaan. En dat was dan nu "voor niets"?
nee daar zijn genoeg scenes over hoe ze Jon niet kon accepteren als haar Eigen, hem zelfs dood wilde etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Catelyn het ook wel wist.
Dat zou pas kut zijn als die baas weg valt! Sansa moet het dan ook alleen gaan oplossen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb zo het idee dat volgende week de kop van Littlefinger gaat rollen...
Die is zo glad als een aal en zo sluw als een vos. Nee, die is anderen altijd drie stappen voor, zelfs in Kings Landing. Hij heeft nu wat pech met een religieus knokploegje die zijn zakelijk gewin onderbreekt nu zowel zijn klandizie is/wordt opgepakt en zijn bordelen gesloten want plekken voor zondaars.. Ik weet zeker dat ie via Cersei ervoor kan zorgen dat hij meer nut heeft dan die High Sparrow dude.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb zo het idee dat volgende week de kop van Littlefinger gaat rollen...
Catelynquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het probleem is, is dat ze totaal niet weet hoe ze die onder controle zou moeten krijgen. Zie Drogon als voorbeeld. En dat ze bang is dat die beesten nog meer mensen aan gaan vallen. Dan wordt haar rol als moeder/ leider natuurlijk helemaal wankel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef maho_91 het volgende:
Dany die even stoer doet met z'n draken. Ze moet die draken echt onder controle krijgen en die beesten gewoon los laten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |