quote:Op maandag 11 mei 2015 17:32 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Misschien vind je de trailer voor de volgende aflevering wel leukTwijfel altijd of ik die trailers moet gaan zien xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke hints bedoel je precies?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Ooku het volgende:
DIe hints dat Jon Snow een Targaryen is. Niet normaal meer
De vorige aflevering al en nu met Aemon die iets roept over Targaryen precies dat Jon binnen komt lopen.quote:
Heb ik vast over het hoofd gezien, maar had als eerder zo'n idee.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Ooku het volgende:
[..]
De vorige aflevering al en nu met Aemon die iets roept over Targaryen precies dat Jon binnen komt lopen.
als het echt zoi s zou je het als hint kunnen zien maar lijkt me niet dat je normaal gesproken dat al als een hint kan zienquote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Ooku het volgende:
[..]
De vorige aflevering al en nu met Aemon die iets roept over Targaryen precies dat Jon binnen komt lopen.
is maar speculatie, stel je niet aanquote:Op maandag 11 mei 2015 18:43 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb ik vast over het hoofd gezien, maar had als eerder zo'n idee.
Misschien beter om zulke dingen in het vervolg in een spoiler tag te doen. kan nogal een enorme spoiler zijn.
Als we zelf al niet meer mogen speculerenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:43 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb ik vast over het hoofd gezien, maar had als eerder zo'n idee.
Misschien beter om zulke dingen in het vervolg in een spoiler tag te doen. kan nogal een enorme spoiler zijn.
Inderdaad, daar gaat het zo overduidelijk naar toe. Ik verwacht dat zo rond aflevering 7 Bran met zijn superpowers de White Walkers bezig houdt, zodat Jon zich op Drogon kan richten.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Ooku het volgende:
Niet weten dat in de seizoensfinale Jon Snow Winterfell terug pakt van de Boltons terwijl die op Drogon vliegt
Wellicht omdat ze in Winterfell zitten?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef Quotidien het volgende:
Waarom doet men alsof Sansa en de Boltons in Winterfell zitten, terwijl ze in Moat Cailin zitten?
Pod en Brienne stonden toch bij Moat Cailin? Of ben ik nou gek aan het wordenquote:
Volgens mij toch echt bij Winterfell.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Pod en Brienne stonden toch bij Moat Cailin? Of ben ik nou gek aan het worden
Ja, maar ze hebben ondertussen niet stil gezeten. Er is ook ergens een shot van Winterfell in de vertequote:
Seizoen 1?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef Gezicht het volgende:
Jon Targaryen? Waar komt dit in vredesnaam vandaan?
Die scene in Ep 4, 25 min. Sansa kaarsje branden in de catacomben met Little Finger, ook gemist?quote:
Nee maar toen had ik ook een WTF-momentje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Die scene in Ep 4, 25 min. Sansa kaarsje branden in de catacomben met Little Finger, ook gemist?
en vandaag stonden ze bij winterfell, whats your point?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
mensen die slapenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef Gezicht het volgende:
Grapje, toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Misschien vind je de trailer voor de volgende aflevering wel leukZiet er veelbelovend uit. Voor het eerst, eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Sansa en Petyr zijn DOOR Moat Cailin gegaan op weg naar Winterfell.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja dat was even onduidelijk in die vorige aflevering.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit viel me ook wel erg op deze afleveringquote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Ooku het volgende:
DIe hints dat Jon Snow een Targaryen is. Niet normaal meer
[..]
Misschien vind je de trailer voor de volgende aflevering wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergezocht? Er zijn door de hele serie heen echt ontelbaar veel aanwijzingen te vinden die het heel aannemelijk maken, hoor. En het gerucht bestaat al zo'n beetje vanaf de allereerste afleveringen. Ik begrijp echt niet dat dit nog nieuws is.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef Gezicht het volgende:
Is me oprecht nog nooit opgevallen dat Jon Targaryen gehint.Ik vind het ook wel semi-vergezocht, maar aangezien ik blijkbaar de enige ben die het nog nooit is opgevallen zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Volgens mij zit je op een Mol die geen mol is. Maar goed; ik mis wel meer in deze serie vanwege de tientallen verhaallijnen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Vergezocht? Er zijn door de hele serie heen echt ontelbaar veel aanwijzingen te vinden die het heel aannemelijk maken, hoor. En het gerucht bestaat al zo'n beetje vanaf de allereerste afleveringen. Ik begrijp echt niet dat dit nog nieuws is.
Jon moet meer ballen krijgen. Dat is het enige.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh eneeh, op wie doelde maester Aemon met ''Kill the boy'' ?
'Vertrouw in je eigen kunnen'.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens mij ben je in slaap gevallen nadat hij die zin zei.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb niet goed opgelet blijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in slaap gevallen nadat hij die zin zei.
hij zei zoiets als kill the boy, and let the man be born.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet blijkbaar
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op een Mol die geen mol is. Maar goed; ik mis wel meer in deze serie vanwege de tientallen verhaallijnen.
Dat heb ik inderdaad niet meegekregenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Romanus het volgende:
[..]
hij zei zoiets als kill the boy, and let the man be born.
Eh, omdat Aemon Targaryen is lijkt me? Sam had het met hem over dat Dany daar alleen is, terwijl Aemon als enige andee Targaryen ver weg ook alleen is. Ik zie er in ieder geval even geen hint naar Snow in, maar goed, kan altijd nog wel zo zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Ooku het volgende:
Wat ie zegt is geen hint, dat ie er over praat terwijl Jon precies binnen komt is de hint.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Eh, omdat Aemon Targaryen is lijkt me? Sam had het met hem over dat Dany daar alleen is, terwijl Aemon als enige andee Targaryen ver weg ook alleen is. Ik zie er in ieder geval even geen hint naar Snow in, maar goed, kan altijd nog wel zo zijn natuurlijk.
Het is een andere plek zoals al eerder gezegd werd, en Drogon vloog niet over en er was zo verdomde veel mist dat Martin eigenlijk alleen dezelfde brug hoefde te beschijven hetgeen hij wel drie keer deed, maar ik dwaal af.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef Slayage het volgende:
valyria was mooi om te zien
vraag me af hoe het in de boeken beschreven wordt
Based Stannis beschermt het rijk tegen ongeletterden en taalbarabaren!quote:
Overduidelijk dat ondankbare, verraderlijke kreng dat Jon tot zijn page heeft gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Misschien is het Ramsey wel!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.
Maar buiten deze ene theorie zijn er geen andere theorien die echt hout snijden.
Aflevering vier gaf meerdere vage hints, en deze aflevering ook een beetje, inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.
Maar buiten deze ene theorie zijn er geen andere theorien die echt hout snijden.
N00b vraag: Wat boeit het? Stel Jon en Daenerys zijn familie, wat verandert er dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Rheagar was de troonopvolger, als Jon zijn zoon is dan heeft hij de beste targaryan claim op de Iron Throne.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:59 schreef Operc het volgende:
[..]
N00b vraag: Wat boeit het? Stel Jon en Daenerys zijn familie, wat verandert er dan?
Het lijkt me alleen sterk dat Ned en Rhaegar samen een kind hebben gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Rheagar was de troonopvolger, als Jon zijn zoon is dan heeft hij de beste targaryan claim op de Iron Throne.
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen sterk dat Ned en Rhaegar samen een kind hebben gekregen.
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.
/duh, daar werd al vanaf moment 1 naar gehint. Ned met zijn 'dat vertel ik je later wel'quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.
Maar Rhaegar was toch niet getrouwd met Lyanna? Dus is hij toch alsnog een bastardquote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.
Ned heeft het uit bescherming gedaan voor het kind natuurlijk. Anders had King Robert Jon wel afgemaakt als baby met zijn Targaeryen haat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.
Ja maar wel Targaeryen bloed, ergo: tante Danny zal hem wel adopteren want er is nog een derde draakje vrij héquote:Op maandag 11 mei 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Rhaegar was toch niet getrouwd met Lyanna? Dus is hij toch alsnog een bastard
Wat? Iemand uit Westeros heeft een leugen verteld? Mijn suspension of disbelieve is totaal weg, ik kijk niet meer!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar opquote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel heerlijke episode hoor
Weer genoten van die Ramsay, als Joffrey in zijn beste dagen maar dan nog even beter. En die Sansa denkt van: "heb ik weer, weer zo'n psychopaat"
Dany kan sowieso geen kinderen meer krijgen door die heks uit seizoen 1.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja maar wel Targaeryen bloed, ergo: tante Danny zal hem wel adopteren want er is nog een derde draakje vrij hé
Daar is ze niet echt het type voor denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar op
Zou kunnen, maar vooralsnog is dat slechts één van de vele speculaties. Geloof dat ze er in de serie wel wat opzichtiger naar hinten dan in de boeken voor zover ik het heb gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ned heeft het uit bescherming gedaan voor het kind natuurlijk. Anders had King Robert Jon wel afgemaakt als baby met zijn Targaeryen haat.
Sterker nog, ik sluit niet uit dat zowel Arya, Sansa, en Bran uiteindelijk als de "slechten" eindigen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar op
Ze kunnen ook beide een andere kant opgaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooralsnog is dat slechts één van de vele speculaties. Geloof dat ze er in de serie wel wat opzichtiger naar hinten dan in de boeken voor zover ik het heb gehoord.
En wie worden dan de goede?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik sluit niet uit dat zowel Arya, Sansa, en Bran uiteindelijk als de "slechten" eindigen.
Ja, maar daarbij moet ik wel zeggen dat het in het boek van meer belang is of hij wel of niet een Targaryan is. Staat onder de spoiler voor de veiligheid. Meer lore dan een boek spoiler of plottwist, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Rhaegar was toch niet getrouwd met Lyanna? Dus is hij toch alsnog een bastard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je afkomst/bloedgroep/naam schijnt in dat hele wereldje - van koningen en ridders en tovenaars en zombies en dwergen en heksen en draken en weet ik wat nog meer - nogal belangrijk te zijn. Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:59 schreef Operc het volgende:
[..]
N00b vraag: Wat boeit het? Stel Jon en Daenerys zijn familie, wat verandert er dan?
Jammer dat we Frey nooit meer zien. Of die oude Balon Greyjoy, die moet toch ook een keer de pijp uitgaan door die bloedzuigers van Melisandrequote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plottwist: Walder Frey, Roose Bolton en uncle Lannister
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij moet ik wel zeggen dat het in het boek van meer belang is of hij wel of niet een Targaryan is. Staat onder de spoiler voor de veiligheid. Meer lore dan een boek spoiler of plottwist, maar je weet maar nooit.Ah, die post verklaart iets meer dan de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want op zich, of mensen aanspraak maken op de Iron Throne doet er niet veel meer toe lijkt het. Iedereen heeft zo zijn/haar redenen, maar daar heeft de rest dan weer geen boodschap aan. Het zal uiteindelijk toch knokken worden lijkt me.
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij moet ik wel zeggen dat het in het boek van meer belang is of hij wel of niet een Targaryan is. Staat onder de spoiler voor de veiligheid. Meer lore dan een boek spoiler of plottwist, maar je weet maar nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En dat terwijl Brienne en Podd Mountain Goatlin wel gepasseerd zijn, das nabij Twin Peaks en dus Frey gebied no? Sansa/Petyr Baelish idem, maarja. Greyjoy zal in seizoen 6 wel de pijp uit gaan ben ik bang, anders dan Reek gaan we niet krijgen, wie weet herpakt Reek zich als Theon en kablam: revanche op Ramsay voordat Sansa hem uit wraak en Ramsay want psycho killtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we Frey nooit meer zien. Of die oude Balon Greyjoy, die moet toch ook een keer de pijp uitgaan door die bloedzuigers van Melisandre
En als Sansa the North weer terug heeft kan Rickon weer terug naar Winterfell (Zit nu bij de Umbers volgens mij) en is er weer een kleine hereniging. En kunnen Sansa, Rickon en Theon op zoek naar Branquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat terwijl Brienne en Podd Mountain Goatlin wel gepasseerd zijn, das nabij Twin Peaks en dus Frey gebied no? Sansa/Petyr Baelish idem, maarja. Greyjoy zal in seizoen 6 wel de pijp uit gaan ben ik bang, anders dan Reek gaan we niet krijgen, wie weet herpakt Reek zich als Theon en kablam: revanche op Ramsay voordat Sansa hem uit wraak en Ramsay want psycho killt
Aemon is de oom van de Mad King en dus de oudoom van Deanarys. Aemon mocht zelf trouwens ook koning worden maar bedankte voor de eer en liet de Iron Throne aan zijn jongere broer, de vader van de Mad King.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:24 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de stamboos tussen Deanarys en Aemon is. Die draak die in Valyria overvloog, dat was niet een draak van Deanarys is he? Dus, er zijn nog meerdere draken, terwijl ik dacht dat Deanarys de enige drie had op het moment.
Misschien leven in die stad nog wel meer overgebleven Targaryans. Verder was het een rustige aflevering waarin lijntjes worden gecreëerd voor komende afleveringen.
Bran zal wel Lord of Winterfell worden nadat ie teruggevlogen is, gelijk aan de legendarische Brandon de Builder in diens voetstappen staan door Winterfell weer in ere te herstellen zoals 'vroegah'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Sansa the North weer terug heeft kan Rickon weer terug naar Winterfell (Zit nu bij de Umbers volgens mij) en is er weer een kleine hereniging. En kunnen Sansa, Rickon en Theon op zoek naar Bran
Met nog wat extra epische snufjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bran zal wel Lord of Winterfell worden nadat ie teruggevlogen is, gelijk aan de legendarische Brandon de Builder in diens voetstappen staan door Winterfell weer in ere te herstellen zoals 'vroegah'
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met nog wat extra epische snufjes.
En Rickon wordt dan een basass ridder (allemaal ervaring opgedaan bij de Umbers) en Sansa erft de Riverrun and the Vale uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dacht ik ook al aan. Mooi momentje was dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij snapt hem
Moest wel bijna een traantje laten toen Sansa op die plek stond waar ze even gezellig babbelde met Myranda. Dat is immers de tower waar Jaime Brandon naar beneden toe flikkert in SE01E01, looooong loooong time ago...![]()
Precies, met opzet zo gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Mooi momentje was dat wel.
Eerst dacht ik dat die Myranda heel cliché dat hek dicht zou doen en een paar honden op Sansa af zou sturen
Wel een lekkere chick trouwens die Myranda bôh. Die mag wel wat lesbische scènes met Sansa
Waarom denk je dat Melisandre vorige aflevering wilde neuken met Jon? Voor zijn koningssperma zodat ze weer zo'n shadow creature kon maken. Dat was nog wel de grootste hint.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op een Mol die geen mol is. Maar goed; ik mis wel meer in deze serie vanwege de tientallen verhaallijnen.
Edit: Je kan wel eens gelijk hebben, er waren twee gesprekken die precies het zelfde verliepen. Die Aemon tegen Jon en die slaaf tegen Daenerys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |