Ik heb niet goed opgelet blijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in slaap gevallen nadat hij die zin zei.
hij zei zoiets als kill the boy, and let the man be born.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet blijkbaar
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op een Mol die geen mol is. Maar goed; ik mis wel meer in deze serie vanwege de tientallen verhaallijnen.
Dat heb ik inderdaad niet meegekregenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Romanus het volgende:
[..]
hij zei zoiets als kill the boy, and let the man be born.
Eh, omdat Aemon Targaryen is lijkt me? Sam had het met hem over dat Dany daar alleen is, terwijl Aemon als enige andee Targaryen ver weg ook alleen is. Ik zie er in ieder geval even geen hint naar Snow in, maar goed, kan altijd nog wel zo zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Ooku het volgende:
De vorige aflevering al en nu met Aemon die iets roept over Targaryen precies dat Jon binnen komt lopen.
Wat ie zegt is geen hint, dat ie er over praat terwijl Jon precies binnen komt is de hint.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Eh, omdat Aemon Targaryen is lijkt me? Sam had het met hem over dat Dany daar alleen is, terwijl Aemon als enige andee Targaryen ver weg ook alleen is. Ik zie er in ieder geval even geen hint naar Snow in, maar goed, kan altijd nog wel zo zijn natuurlijk.
Het is een andere plek zoals al eerder gezegd werd, en Drogon vloog niet over en er was zo verdomde veel mist dat Martin eigenlijk alleen dezelfde brug hoefde te beschijven hetgeen hij wel drie keer deed, maar ik dwaal af.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef Slayage het volgende:
valyria was mooi om te zien
vraag me af hoe het in de boeken beschreven wordt
Based Stannis beschermt het rijk tegen ongeletterden en taalbarabaren!quote:
Overduidelijk dat ondankbare, verraderlijke kreng dat Jon tot zijn page heeft gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh eneeh, op wie doelde maester Aemon met ''Kill the boy'' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Misschien is het Ramsey wel!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.
Maar buiten deze ene theorie zijn er geen andere theorien die echt hout snijden.
Aflevering vier gaf meerdere vage hints, en deze aflevering ook een beetje, inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er inmiddels zo overduidelijk die kant wordt opgewezen, dat ik geneigd ben te denken dat het allemaal slechts dient om de toeschouwer af te wenden van een andere mogelijkheid, die straks werkelijk weet te verrassen.
Maar buiten deze ene theorie zijn er geen andere theorien die echt hout snijden.
N00b vraag: Wat boeit het? Stel Jon en Daenerys zijn familie, wat verandert er dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Rheagar was de troonopvolger, als Jon zijn zoon is dan heeft hij de beste targaryan claim op de Iron Throne.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:59 schreef Operc het volgende:
[..]
N00b vraag: Wat boeit het? Stel Jon en Daenerys zijn familie, wat verandert er dan?
Het lijkt me alleen sterk dat Ned en Rhaegar samen een kind hebben gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Rheagar was de troonopvolger, als Jon zijn zoon is dan heeft hij de beste targaryan claim op de Iron Throne.
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen sterk dat Ned en Rhaegar samen een kind hebben gekregen.
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.
/duh, daar werd al vanaf moment 1 naar gehint. Ned met zijn 'dat vertel ik je later wel'quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.
Maar Rhaegar was toch niet getrouwd met Lyanna? Dus is hij toch alsnog een bastardquote:Op maandag 11 mei 2015 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De L in R + L = J verwijst naar Ned's zus, Lyanna Stark. Die chick waar Robert verliefd of was en zijn hele revolutie heeft aangesticht.
Ned heeft het uit bescherming gedaan voor het kind natuurlijk. Anders had King Robert Jon wel afgemaakt als baby met zijn Targaeryen haat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan zou het verhaal dat Jon de bastaard van Ned is dus sowieso niet kloppen.
Ja maar wel Targaeryen bloed, ergo: tante Danny zal hem wel adopteren want er is nog een derde draakje vrij héquote:Op maandag 11 mei 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Rhaegar was toch niet getrouwd met Lyanna? Dus is hij toch alsnog een bastard
Wat? Iemand uit Westeros heeft een leugen verteld? Mijn suspension of disbelieve is totaal weg, ik kijk niet meer!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar opquote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel heerlijke episode hoor
Weer genoten van die Ramsay, als Joffrey in zijn beste dagen maar dan nog even beter. En die Sansa denkt van: "heb ik weer, weer zo'n psychopaat"
Dany kan sowieso geen kinderen meer krijgen door die heks uit seizoen 1.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja maar wel Targaeryen bloed, ergo: tante Danny zal hem wel adopteren want er is nog een derde draakje vrij hé
Daar is ze niet echt het type voor denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar op
Zou kunnen, maar vooralsnog is dat slechts één van de vele speculaties. Geloof dat ze er in de serie wel wat opzichtiger naar hinten dan in de boeken voor zover ik het heb gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ned heeft het uit bescherming gedaan voor het kind natuurlijk. Anders had King Robert Jon wel afgemaakt als baby met zijn Targaeryen haat.
Sterker nog, ik sluit niet uit dat zowel Arya, Sansa, en Bran uiteindelijk als de "slechten" eindigen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sansa gaat van psycho naar psycho om zelf als psycho te eindigen, let maar op
Ze kunnen ook beide een andere kant opgaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooralsnog is dat slechts één van de vele speculaties. Geloof dat ze er in de serie wel wat opzichtiger naar hinten dan in de boeken voor zover ik het heb gehoord.
En wie worden dan de goede?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik sluit niet uit dat zowel Arya, Sansa, en Bran uiteindelijk als de "slechten" eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |