Fylax hier.quote:
Geen pics hier, enkel de OP.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
smoothquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
al zo lang als ik mij kan herinnerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen pics hier, enkel de OP.
Denken jongens van die leeftijd 'al' zo?
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:42 schreef karr-1 het volgende:
Is hij niet gewoon op zoek naar een soort moederfiguur? Hoe gaat hij bv om met de nieuwe vriendin van pa?
Ok, mijn vorige reactie was ietwat flauw ..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.
Niet specifiek over die vriendin van zijn vader. Wel dat hij hier geen vrienden heeft.
Hij is dus al een paar keer meegeweest hier naar binnen om 's middags te lunchen. Dus ik dacht eerst ook meer in de trant van een moederfiguur, luisterend oor, warmte etc.
Nooit geen seksuele opmerkingen ofzo.
Maar dan krijg ik opeens opmerkingen als 'ik zal vanavond wel eens lekker voor je koken', vragen of het okay is als hij boven even met mij kijkt (daar zijn de slaapkamers, nee dus, drink je melk maar op), en dat achter mij aan gefiets.. doe je dat bij een moederfiguur?
Fly, check fobo man. Je kan beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Op een moederfiguur?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:11 schreef probeer het volgende:
Ow enne, 15? Ja, die rukt al als een malle.
Jup!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij ziet je waarschijnlijk niet als moederfiguur. Nouja .. misschien als MILF.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Op een moederfiguur?
Dan vind ik het heel aandoenlijk.![]()
Dan zal ik eens iets speciaal lekkers voor hem klaarmaken 's middags, en hem vertellen dat hij een leuke jongen is, maar vooral voor meiden van zijn leeftijd.En niet voor mij.
Ja, maar dat is illegaal ..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee hoe ik daar achter kom, of ik gewoon een moederfiguur ben?
Ik denk dat je beter ff kort en krachtig kunt zeggen dat je er niet zo van bent gediendquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Ik zou het gewoon laten zitten, niet druk om maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Maak alsjeblieft een lemming van dit topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Heb je soms na al die jaren niet weer zin in een strakke jongen van 15?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Op een moederfiguur?
Dan vind ik het heel aandoenlijk.![]()
Dan zal ik eens iets speciaal lekkers voor hem klaarmaken 's middags, en hem vertellen dat hij een leuke jongen is, maar vooral voor meiden van zijn leeftijd.En niet voor mij.
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:19 schreef probeer het volgende:
Betrek je man er bij ..? Als hij dan nog steeds zin heeft om voor jullie te koken oid, lijkt me er niet veel aan de hand. Al zou ik er sowieso niet al te veel aandacht aan besteden zolang hij zich fatsoenlijk gedraagt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef Geerd het volgende:
Fylax heeft ondertussen zijn sokje wel weer vol dat weet ik wel
Ja daar zit ik ook een beetje mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:22 schreef Sigaartje het volgende:
Je kunt er als jongen weinig aan doen als je een crush krijgt op een oudere vrouw. Als hij zich weet te beheersen is er weinig aan de hand. Ik zou hem er niet op aanspreken, want als het niet zo is, krijgt die arme jongen een mentale tik, dat is ook niet leuk.
Dat is inderdaad ook een beetje raar, en een van de redenen waarom men hier denkt dat hij verliefd op je is. maar ik vind dit wel een goede:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.
Als ik over mijn man praat (niets serieus meer in de zin van 'morgen gaan we met z'n drieën hier of daar naar toe') praat hij heel wijs mee.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:22 schreef Sigaartje het volgende:
Je kunt er als jongen weinig aan doen als je een crush krijgt op een oudere vrouw. Als hij zich weet te beheersen is er weinig aan de hand. Ik zou hem er niet op aanspreken, want als het niet zo is, krijgt die arme jongen een mentale tik, dat is ook niet leuk.
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.
Als ik over mijn man praat (niets serieus meer in de zin van 'morgen gaan we met z'n drieën hier of daar naar toe') praat hij heel wijs mee.
Waarschijnlijk moet die dan ook zelf thuis etenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?
Misschien heeft hij wel een heel logisch antwoord.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik idd eens vragen, goeie!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?
Misschien heeft hij wel een heel logisch antwoord.
Aah joh niet op die leeftijd met een lekkere milf dat gozertje is hotel de botel,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:34 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien is hij bang voor je man, of voelt hij zich schuldig dat hij jou veel aandacht geeft. Dat hoeft nog niets met verliefdheid te maken. Mensen kunnen raar in elkaar steken wat schuldgevoelens betreft.
Door laten sudderen of hard afkappen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah joh niet op die leeftijd met een lekkere milf dat gozertje is hotel de botel,
Hard hoeft niet, gewoon ff die roze ballon door prikken is voldoendequote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Door laten sudderen of hard afkappen?
Wat is voor hem het beste?
Zo heb je niks en zo een handvolquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef Cockwhale het volgende:
Streel zn ballen eens en kijk of ie hard wordt.
Jij bent de baas. Gewoon doorgaan zoals het nu gaat, zou ik zeggen. Zodra je man thuis komt en hij loopt weg, dan vraag je "waarom loop je eigenlijk weg?", mooi op het juiste moment.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Door laten sudderen of hard afkappen?
Wat is voor hem het beste?
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij bent de baas. Gewoon doorgaan zoals het nu gaat, zou ik zeggen. Zodra je man thuis komt en hij loopt weg, dan vraag je "waarom loop je eigenlijk weg?", mooi op het juiste moment.
Als hij "zijn grenzen overtreedt", vraag hem waarom hij dat doet en als het werkelijk zo is dat hij je aantrekkelijk vindt, dan zeg je dat dat bij jou niet de bedoeling is. Zoiets.
Niet te naief zijn met deze dingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?
Eh ja,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?
Nee, ik wil hem niet perse weg hebben. Het is een jonge jongen die kennelijk ook wat normale warmte zoekt. Hij is aardig en ik vind het leuk om schoolse dingen te horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wil je hem weg hebben of niet? Zo nee, waarom zo nieuwsgierig?
Zonder je man ?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:57 schreef capricia het volgende:
Met het mooie weer komende week, wilde hij graag (zijn idee) met ons (mijn peuter-dochter en ik) naar het strandje hier.
Mss is ie dan ook wel meteen genezen.![]()
En anders merk ik dat snel genoeg.
Doe ik ook eigenlijk niet. Maar je neemt in gedachten zo af en toe de dag door. En dan vallen je soms dingen op. In hetzelfde straatje als het buurmeisje die dingen van je mee naar huis neemt...soms.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:57 schreef Ballet9 het volgende:
Ik snap niet dat je je hier als volwassen vrouw zo mee bezighoud.
Ja, door de weeks.quote:
Jij in bikini natuurlijk die knul ziet het al helemaal voorzich en dan lekt zijn softijsje op je buik.quote:
Je gaat toch ook naar het strand met je moeder?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij in bikini natuurlijk die knul ziet het al helemaal voorzich en dan lekt zijn softijsje op je buik.
Grrrrr
Ben jij zijn moeder dan??quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het strand met je moeder?
Nee.quote:
Het is mei-vakantie. Maar als hij met jou naar het strand wil, tja, dan zou ik ook even nadenken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, door de weeks.
Zijn er eigenlijk schoolvakanties, ik heb geen idee.
Nee. Niet perse. Het is meer iets wat ik niet ken. Wat me verbaast en ook wat puzzelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:04 schreef Ballet9 het volgende:
Voel je je gevleid als hij je als milf ziet dan oid?
Ik ga hem niet meenemen. Zoveel is mij duidelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is mei-vakantie. Maar als hij met jou naar het strand wil, tja, dan zou ik ook even nadenken.
Is hij type macho?
Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar als dat <12 kun je zelf wel invullen dat hij niet daarvoor gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet perse. Het is meer iets wat ik niet ken. Wat me verbaast en ook wat puzzelt.
Hoe ga je als volwassene met kinderen om? Tot welke leeftijd zie je ze als kind? Dat.
Ik zie hem als kind, maar als hij mij niet zo ziet?
Je bent als moeder eerder gespitst op seksuele interesse naar je dochtertje. Naar jezelf, daar denk je niet zo snel aan.
Heeft hij vriendjes waarbij soms het een en ander moet worden bewezen? (status)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meenemen. Zoveel is mij duidelijk.
Hij is wat dikkig, soms wel macho ja.
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heeft hij vriendjes waarbij soms het een en ander moet worden bewezen? (status)
Wat voor persoon is hij, introvert, schuchter, uitgelaten, beetje studentachtig, of wil hij zich bewijzen, of tobt hij wel eens, dat soort eigenschappen. Beschrijf eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.
Twee keer zoenen en hij komt klaar? Die tijd ligt 25 jaar achter me.quote:
Uhmzz beetje raar, als het nou het buurjongetje was van 5/8 waarmee je ook wel contact had met de ouders no prob.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.
Nee, dat je er wel zin in hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Twee keer zoenen en hij komt klaar? Die tijd ligt 25 jaar achter me.
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Insert Raymond van Barneveld Gifquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat voor persoon is hij, introvert, schuchter, uitgelaten, beetje studentachtig, of wil hij zich bewijzen, of tobt hij wel eens, dat soort eigenschappen. Beschrijf eens.
Door jou nu wel, ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.
vind je het normaal om te soppen op 14-jarige jongetjes¿quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.
Zeker niet studenterig. Juist eerder MTS achtig. Serieus bovenal. Praat over zijn jeugd (probeert daarop te reflecteren terwijl hij er midden in zit). Zachte gevoelige jongen. Vaak stil. Kijkt veel voor zich uit.
Eigenlijk een jongere versie van deze.quote:
In bed is het waarschijnlijk een beest. Zo gaat dat met die introverte types.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.
Zeker niet studenterig. Juist eerder MTS achtig. Serieus bovenal. Praat over zijn jeugd (probeert daarop te reflecteren terwijl hij er midden in zit). Zachte gevoelige jongen. Vaak stil. Kijkt veel voor zich uit.
En nog steeds,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:27 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik als jonge knaap veel liever een volwassen rijpe vrouw had dan zo'n jonge visgraat. Sorry dat ik het zo uitdruk...
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:28 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat die jongen beter eens zijn ouders in kan lichten over dat rare vrouwtje dat hem steeds naar binnen lokt
Misschien is TS wel fucking lelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,
Ts moet American Pie maar eens kijken, dan weet ze wel beter
Oh, dan weet ik nog een leuke, even zoekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,
Ts moet American Pie maar eens kijken, dan weet ze wel beter
Natuurlijk vindt ze dat, ze heeft er duidelijk over nagedachtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
Krijg het idee dat TS de aandacht wel fijn vindt. Niet dat ik daar een oordeel over heb oid. We're all human.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Mja als je al een man hebt en kinders.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
Krijg het idee dat TS de aandacht wel fijn vindt. Niet dat ik daar een oordeel over heb oid. We're all human.
Dan kan dat niet? Emoties, behoeften en gevoel zijn weinig flexibele reacties. Sociaal-maatschappelijk is het idealiter niet wenselijk, maar idealen zijn gemaakt.quote:
als 40er een 15 jarige leuk vinden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dan kan dat niet? Emoties, behoeften en gevoel zijn weinig flexibele reacties. Sociaal-maatschappelijk is het idealiter niet wenselijk, maar idealen zijn gemaakt.
Ja jonge vent en iets oudere vrouw?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:35 schreef Sigaartje het volgende:
The graduate. De ultieme natte-droom-film voor pubers (en nog steeds)
[ afbeelding ]
Mja, ik praat met alle kinderen hier op het pleintje. En er komen ook meisjes en jongetjes hier thuis van een jaar of 9 à 10. Maar net deze leeftijdscategorie, begin puberteit, kan ik niet goed inschatten. Is het een kind? Is het een jongen die net seksueel aan het rijpen is?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
Daar doe je heel goed aan, buiten is prima maar niet thuis/prive.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Mja, ik praat met alle kinderen hier op het pleintje. En er komen ook meisjes en jongetjes hier thuis van een jaar of 9 à 10. Maar net deze leeftijdscategorie, begin puberteit, kan ik niet goed inschatten. Is het een kind? Is het een jongen die net seksueel aan het rijpen is?
En de gemixte reacties hier geven mij wel aan dat hij beiden is.
Ik zal hem dus ook op die manier benaderen. Met respect voor het individu, maar ook met duidelijke grenzen op dat gebied.
Dus niet mee naar het strandje (wat ik met een 10 jarige geen probleem zou vinden). Wel gezellig kletsen op de bank bij de speeltuin of een boterham mee-eten.
Dat is wel iets waar ik even over na moet denken. Niet in die zin dat ik verlegen zit om de aandacht van een 14 jarige, maar dat ik dit dus anders moet zien dan de aandacht van een 10-jarige.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:47 schreef deadprez het volgende:
hij wil zijn ninja-zwaard maar al te graag laten zien![]()
verder matige trolll dit
eeehhhh.......quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:45 schreef capricia het volgende:
(of een ninja-zwaard). Dan ga je daar toch op in, als moeder zijnde.
De reacties zijn vrij duidelijk. Mij is het helder.quote:
Maak je niet al te druk. Hou het gewoon op vriendschap.....quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:53 schreef capricia het volgende:
[..]
De reacties zijn vrij duidelijk. Mij is het helder.
Deze bevestiging zocht ik even. Dank daarvoor. Had het zelf niet zo gezien.
(Sorry)
Met groeiend vermogenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Maak je niet al te druk. Hou het gewoon op vriendschap.....
Vind het wel een beetje vreemd om als getrouwde vrouw met een kind, zulke vragen te stellen op een forum. Ipv dit te bespreken met je man/ouders van het kind, dan wel zelf even duidelijk zijn naar die 15 jarige, zonder de ouders in te lichten om schaamte bij hem te voorkomen.quote:
Daar is een forum ook voor. Dan kun je dat anoniem doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd om als getrouwde vrouw met een kind, zulke vragen te stellen op een forum. Ipv dit te bespreken met je man/ouders van het kind, dan wel zelf even duidelijk zijn naar die 15 jarige.
Ik ken de vader niet en mijn man vindt er niets interessants aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd om als getrouwde vrouw met een kind, zulke vragen te stellen op een forum. Ipv dit te bespreken met je man/ouders van het kind, dan wel zelf even duidelijk zijn naar die 15 jarige.
Serieus, heb je hier nou internet voor nodig? Beetje naïef hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:41 schreef capricia het volgende:
Maar net deze leeftijdscategorie, begin puberteit, kan ik niet goed inschatten. Is het een kind? Is het een jongen die net seksueel aan het rijpen is?
En de gemixte reacties hier geven mij wel aan dat hij beiden is.
Als volwassene en als ouder mag je sowieso toch wel duidelijk zijn qua grenzen, ongeacht zijn gedrag.quote:Ik zal hem dus ook op die manier benaderen. Met respect voor het individu, maar ook met duidelijke grenzen op dat gebied.
Wat een negatief mensbeeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:31 schreef longinus het volgende:
een keer sex met die gast en hij whatsapped dat meteen door naar al zijn vrienden, binnen een paar dagen ben jij dan de slet van de buurt
Pubersemmer koud water erover
Denk dat ie met zijn fallus op je mossel/gezicht wil swaffelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:36 schreef capricia het volgende:
Laat ik me voorstellen: vrouw van in de 40, gelukkig getrouwd en klein dochtertje.
Nu woont er hier in de buurt af en toe een jonge jongen, rond de 14/15 jaar, ouders zijn gescheiden, vader woont hier met zijn nieuwe vriendin. Hij woont hier om het weekend en in de schoolvakanties.
En als hij hier is, en ik ben met m'n dochtertje in het speeltuintje op het pleintje, dan komt hij altijd direct naar buiten en gaat hij naast me zitten op het bankje. Dan praten we over zijn school, zijn vrienden enzo.
Als ik ga hardlopen, en hij ziet het, gaat ie er meteen op zijn fiets achteraan, om met me mee te fietsen (waar ik overigens niet op zit te wachten).
Zie ik hem in de supermarkt, dan wil ie mijn boodschappen naar de auto dragen. Heel attent allemaal.
Hij wil ook graag een keer voor me koken, zegt ie.
Nu viel het me laatst op dat hij meteen weg is uit ons huis zodra mijn man thuis komt.
En ik vraag me dus af of hier, van zijn kant, iets seksueels achter kan zitten.
Ik heb nooit jongens in die leeftijd zo gekend, En ik kan me ook niet voorstellen dat je als 14/15 jarige een vrouw van in de 40 als 'vriend' kunt zien. Dan blijft over een moederfiguur, maar daar zijn zijn acties duidelijk niet op gericht.
Wie wil mij inzicht verschaffen in het seksuele (gedachten en gevoels)leven van een 14/15 jarige jongen?
Ja. Vanaf je 14e tot je pakweg 20e wil je alles wat rondloopt te pletter naaien. Alle andere dingen zijn bijzaak. Pa na 20 begint dat wat af te nemen, wat dan weer de studievertraging van de meeste heren verklaart.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik zie hem niet dagelijks. Gelukkig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:00 schreef JedimindhaX het volgende:
en, ts, heb je hem al erover gesproken?
ik kan je verzekeren dat hij je wel ziet zitten. bron: hoe ik zelf was op m'n 13e
Een neukmaatje, of gewoon een vriendschapsmaatje?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:44 schreef Stompzinnig het volgende:
Susanne?
Ik ga dit topic maar even uitprinten en bij de ouders van dat joch langsbrengen. Je bent echt niet normaal bezig hoor. Ik denk dat ik wel weet over welke jongen het gaat, die zoekt gewoon een maatje.
Hij waardeert je aandacht en zal je vast aantrekkelijk vinden. Het zijn wel tieners hequote:Wie wil mij inzicht verschaffen in het seksuele (gedachten en gevoels)leven van een 14/15 jarige jongen?
Gezien zijn leeftijd denk ik niet dat hij weet wat je daar mee bedoelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef Geerd het volgende:
Fylax heeft ondertussen zijn sokje wel weer vol dat weet ik wel
Hij is 12+. Hij weet het.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:01 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd denk ik niet dat hij weet wat je daar mee bedoelt.
Duhquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig bestaan er niet kieskeurige tieners die je kunt inzetten om je genoegens alsnog binnen te halenquote:
en intussen het verhaal zo neerzetten dat de focus op de jonge jongen ligt...quote:Op zondag 10 mei 2015 10:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig bestaan er niet kieskeurige tieners die je kunt inzetten om je genoegens alsnog binnen te halen
Ts wil dus gewoon weten of het oke is om sex te hebben met een 15 jarigequote:Op zondag 10 mei 2015 10:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
en intussen het verhaal zo neerzetten dat de focus op de jonge jongen ligt...
In het andere topic was haar al verteld dat 16 de wettelijke grens is. Daar vroeg ze subtiel naar.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ts wil dus gewoon weten of het oke is om sex te hebben met een 15 jarige
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:04 schreef capricia het volgende:
Welke leeftijd zou eigenlijk legaal zijn?
Ja. 100% zeker. Wat ben je zelf van plan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het mag niet en het lijkt me moreel ook tamelijk discutabel. Maar het is TS's leven. Als zij van een beetje spanning in haar leven houdt...quote:Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moree discutabel ligt er maar net aan of de jongen het de beleving van zijn leven vindt. Dus TS, geef die jongen een geweldige nachtquote:Op zondag 10 mei 2015 10:28 schreef jaha het volgende:
[..]
Het mag niet en het lijkt me moreel ook tamelijk discutabel. Maar het is TS's leven. Als zij van een beetje spanning in haar leven houdt...
Nou ja, geldt andersom ook wel. Een volwassen man die met een 15 jarig meisje seks heeft komt daar meestal wel mee weg indien het vrijwillig was.
PEDO GESPOT!!!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 10:35 schreef jaha het volgende:
Ja, en nu? Een man van in de 40 die een meisje van 15 de nacht van haar leven bezorgt. Ik lees de reacties op de Frontpage al: "Opknopen die pedofiel"
Vraag volgende keer of hij al een vriendin heeft gehad. En of hij ervaring met seks heeft.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik zie hem niet dagelijks. Gelukkig.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:56 schreef probeer het volgende:
*klikt op fotoboek*
Jup, hij zoekt een moederfiguur
Beetje normaal denkend persoon weet dat dit niet correct is, om zo te denken. Iets zegt mij dat de TS de bevestiging wil hebben dat het wel correct is om sex met die jongen te hebben..quote:Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:56 schreef probeer het volgende:
*klikt op fotoboek*
Jup, hij zoekt een moederfiguur
Ik krijg toch ook een beetje dat idee. Datbedoel ik niet flauw TS, maar je bent wel érg geïnteresseerd naar een jongetje van 15. ik weet niet exact hoe het uit te leggen maar tussen de regels door zie ik toch iets van een interesse in iets heel anders dan hoe deze jongen af te wijzen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij snapt niet helemaal wat ik bedoel in de OP met "gelukkig getrouwd"?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik krijg toch ook een beetje dat idee. Datbedoel ik niet flauw TS, maar je bent wel érg geïnteresseerd naar een jongetje van 15. ik weet niet exact hoe het uit te leggen maar tussen de regels door zie ik toch iets van een interesse in iets heel anders dan hoe deze jongen af te wijzen.
Wat heeft gelukkig getrouwd te maken met sex ?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij snapt niet helemaal wat ik bedoel in de OP met "gelukkig getrouwd"?
Dat mijn man me ook op dat gebied meer dan gelukkig maakt, en ik geen seksuele behoeften heb aan een 14 jarige jongen. Of welke andere jongen of man dan ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft gelukkig getrouwd te maken met sex ?
Schoonmoedersquote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat mijn man me ook op dat gebied meer dan gelukkig maakt, en ik geen seksuele behoeften heb aan een 14 jarige jongen. Of welke andere jongen of man dan ook.
Hij heeft er een lemming van gemaakt? Nice ..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand die het topic van Fylax gelezen heeft?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een lemming van dit topic.
Dan snap ik je OP niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat mijn man me ook op dat gebied meer dan gelukkig maakt, en ik geen seksuele behoeften heb aan een 14 jarige jongen. Of welke andere jongen of man dan ook.
Een vrouwtje (of twee) voor erbij dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies. Why go through all the trouble. Als je het écht niet vindt kunnen en wanstaltig enzo dan vertel je hem gewoon dat dit geen gezonde omgang is en ga je hem zéker niet thuis bij je laten eten als je vent er niet is en weet ik wat voor debiele meuk nog meer.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik krijg toch ook een beetje dat idee. Datbedoel ik niet flauw TS, maar je bent wel érg geïnteresseerd naar een jongetje van 15. ik weet niet exact hoe het uit te leggen maar tussen de regels door zie ik toch iets van een interesse in iets heel anders dan hoe deze jongen af te wijzen.
Ja nou ja, dat dus inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies. Why go through all the trouble. Als je het écht niet vind kunnen en wanstaltig enzo dan vertel je hem gewoon dat dit geen gezonde omgang is en ga je hem zéker niet thuis bij je laten eten als je vent er niet is en weet ik wat voor debiele meuk nog meer.
Haha epic epic epicquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
Als zij totaal geen interesse daar in heeft etc. wat heeft het dan uberhaupt voor zin om over te beginnen verder? en boeiend ook, je hebt toch geen enkele interesse er in toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:01 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vind die verdachtmakingen aan TS haar adres dan wel weer een beetje treurig. Dit kan toch oprechte verwondering / nieuwsgierigheid zijn? Ze behandelt die knul in eerste instantie niet anders dan dat ze andere kinderen zou behandelen, maar dat joch lijkt er een lading aan te geven die zij niet verwacht had of meegemaakt heeft.
Je kunt toch gewoon nieuwsgierig zijn naar wat je ziet gebeuren? De seksuele context vanuit TS verzint menig user er toch echt zelf bij. Die lees ik nergens in TS haar berichten.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als zij totaal geen interesse daar in heeft etc. wat heeft het dan uberhaupt voor zin om over te beginnen verder? en boeiend ook, je hebt toch geen enkele interesse er in toch?
Of toch wel, TS?
TS.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon nieuwsgierig zijn naar wat je ziet gebeuren? De seksuele context vanuit TS verzint menig user er toch echt zelf bij. Die lees ik nergens in TS haar berichten.
Wie is er hier dan dubieus?
Een mens kan zich zoiets toch afvragen? Dat staat toch los van enige interesse in de persoon waar het om gaat, maar gaat het om de/een dynamiek zijn die je zo bijzonder vindt dat je je afvraagt of je het allemaal wel goed interpreteert. Dat is het enige wat ik TS hier zie doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS.
Vind het juist wel apart om een discussie te starten over iets waar je verder geen interesse voor hebt.
Want waarom? waarom tijd en energie in steken in een vraagstuk waar je niks mee doet/kan etc.?
Als mijn buurmeisje van 11 mij zo behandeld denk ik er ook niks van, wil ik er ook niks van denken en zal ik er ook niks mee doen.
Het is goed om je dingen af te vragen. En dat is menselijk. Hoe je daarna met iets omgaat is een ander verhaal he.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een mens kan zich zoiets toch afvragen? Dat staat toch los van enige interesse in de persoon waar het om gaat, maar gaat het om de/een dynamiek zijn die je zo bijzonder vindt dat je je afvraagt of je het allemaal wel goed interpreteert. Dat is het enige wat ik TS hier zie doen.
Het heeft toch een vagina? Meer is er niet nodig op een zekere leeftijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Even in je fobo gekeken maar kan mij niet voorstellen dat iemand je aantrekkelijk vind op die manier.
Ik ben ook zo oud geweest en voor mij was het juist heel erg belangrijk, vandaar ook die opmerking.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Het heeft toch een vagina? Meer is er niet nodig op een zekere leeftijd.
Het kan. Maar ook ik kreeg ik er een "ze vindt het stiekem wel interessant" gevoel bij. Zeker toen ze tussen neus en lippen door vroeg wat eigenlijk de legale leeftijd was.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een mens kan zich zoiets toch afvragen? Dat staat toch los van enige interesse in de persoon waar het om gaat, maar gaat het om de/een dynamiek zijn die je zo bijzonder vindt dat je je afvraagt of je het allemaal wel goed interpreteert. Dat is het enige wat ik TS hier zie doen.
De meeste mensen "ontdekken" hun seksualiteit vanaf hun twaalfde ongeveer. Dat betekent dus ook dat tieners op die leetijd kriebels kunnen krijgen. Dat kan van leeftijdsgenoten zijn, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een jongen of een meisje van 15 hopeloos verliefd wordt op zijn leraar of lerares (of een andere volwassene in zijn of haar omgeving). Er schijnt een of andere niewsposter hier op Fok! te zijn, die de internationale media afstruint naar dat soort berichtenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS.
Vind het juist wel apart om een discussie te starten over iets waar je verder geen interesse voor hebt.
Want waarom? waarom tijd en energie in steken in een vraagstuk waar je niks mee doet/kan etc.?
Als mijn buurmeisje van 11 mij zo behandeld denk ik er ook niks van, wil ik er ook niks van denken en zal ik er ook niks mee doen.
Is dat zo? Volgens mij is dat ordinair.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef jaha het volgende:
[..]
De meeste mensen "ondekken" hun seksualiteit vanaf hun twaalfde ongeveer. Dat betekent dus ook dat tieners op die leetijd kriebels kunnen krijgen. Dat kan van leeftijdsgenoten zijn, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een jongen of een meisje van 15 hopeloos verliefd wordt op zijn leraar of lerares (of een andere volwassene in zijn of haar omgeving). Er schijnt een of andere niewsposter hier op Fok! te zijn, die de internationale media afstruint naar dat soort berichten
Als je er als verstandig mens verstandig wil blijven dan ga je het natuurlijk niet uitlokken. In een kort rokje voorbij lopen en een beetje vooroverbuigen is niet zo slim. Zo voedt je de geilheid van zo'n jongen alleen maar.
Jij was toch net nieuw?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 04:54 schreef Sir-Instant het volgende:
Ja die jongen is daar zeker al mee bezig, of die ook echt verliefd op je is is moeilijker. Inderdaad vriendelijke maar wel duidelijk aangeven dat iemand van zijn eigen leeftijd beter is lijkt me erg verstandig voor jullie beiden.
Gaat je schoonmoeder ook mee?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:09 schreef capricia het volgende:
Ik heb hem niet meer gezien, en we vertrekken zo naar de camping, dus de komende dagen zal ik niet thuis zijn.
Maar bedankt voor jullie inzichten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |