Fylax hier.quote:
Geen pics hier, enkel de OP.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
smoothquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
al zo lang als ik mij kan herinnerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen pics hier, enkel de OP.
Denken jongens van die leeftijd 'al' zo?
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:42 schreef karr-1 het volgende:
Is hij niet gewoon op zoek naar een soort moederfiguur? Hoe gaat hij bv om met de nieuwe vriendin van pa?
Ok, mijn vorige reactie was ietwat flauw ..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.
Niet specifiek over die vriendin van zijn vader. Wel dat hij hier geen vrienden heeft.
Hij is dus al een paar keer meegeweest hier naar binnen om 's middags te lunchen. Dus ik dacht eerst ook meer in de trant van een moederfiguur, luisterend oor, warmte etc.
Nooit geen seksuele opmerkingen ofzo.
Maar dan krijg ik opeens opmerkingen als 'ik zal vanavond wel eens lekker voor je koken', vragen of het okay is als hij boven even met mij kijkt (daar zijn de slaapkamers, nee dus, drink je melk maar op), en dat achter mij aan gefiets.. doe je dat bij een moederfiguur?
Fly, check fobo man. Je kan beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Op een moederfiguur?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:11 schreef probeer het volgende:
Ow enne, 15? Ja, die rukt al als een malle.
Jup!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij ziet je waarschijnlijk niet als moederfiguur. Nouja .. misschien als MILF.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Op een moederfiguur?
Dan vind ik het heel aandoenlijk.![]()
Dan zal ik eens iets speciaal lekkers voor hem klaarmaken 's middags, en hem vertellen dat hij een leuke jongen is, maar vooral voor meiden van zijn leeftijd.En niet voor mij.
Ja, maar dat is illegaal ..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee hoe ik daar achter kom, of ik gewoon een moederfiguur ben?
Ik denk dat je beter ff kort en krachtig kunt zeggen dat je er niet zo van bent gediendquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Ik zou het gewoon laten zitten, niet druk om maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Maak alsjeblieft een lemming van dit topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Heb je soms na al die jaren niet weer zin in een strakke jongen van 15?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Op een moederfiguur?
Dan vind ik het heel aandoenlijk.![]()
Dan zal ik eens iets speciaal lekkers voor hem klaarmaken 's middags, en hem vertellen dat hij een leuke jongen is, maar vooral voor meiden van zijn leeftijd.En niet voor mij.
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:19 schreef probeer het volgende:
Betrek je man er bij ..? Als hij dan nog steeds zin heeft om voor jullie te koken oid, lijkt me er niet veel aan de hand. Al zou ik er sowieso niet al te veel aandacht aan besteden zolang hij zich fatsoenlijk gedraagt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef Geerd het volgende:
Fylax heeft ondertussen zijn sokje wel weer vol dat weet ik wel
Ja daar zit ik ook een beetje mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:22 schreef Sigaartje het volgende:
Je kunt er als jongen weinig aan doen als je een crush krijgt op een oudere vrouw. Als hij zich weet te beheersen is er weinig aan de hand. Ik zou hem er niet op aanspreken, want als het niet zo is, krijgt die arme jongen een mentale tik, dat is ook niet leuk.
Dat is inderdaad ook een beetje raar, en een van de redenen waarom men hier denkt dat hij verliefd op je is. maar ik vind dit wel een goede:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.
Als ik over mijn man praat (niets serieus meer in de zin van 'morgen gaan we met z'n drieën hier of daar naar toe') praat hij heel wijs mee.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:22 schreef Sigaartje het volgende:
Je kunt er als jongen weinig aan doen als je een crush krijgt op een oudere vrouw. Als hij zich weet te beheersen is er weinig aan de hand. Ik zou hem er niet op aanspreken, want als het niet zo is, krijgt die arme jongen een mentale tik, dat is ook niet leuk.
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als mijn man thuis komt is hij meteen weg. Wat ik raar vond.
Als ik over mijn man praat (niets serieus meer in de zin van 'morgen gaan we met z'n drieën hier of daar naar toe') praat hij heel wijs mee.
Waarschijnlijk moet die dan ook zelf thuis etenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?
Misschien heeft hij wel een heel logisch antwoord.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik idd eens vragen, goeie!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het gewoon niet waarom hij weggaat als je man thuis komt?
Misschien heeft hij wel een heel logisch antwoord.
Aah joh niet op die leeftijd met een lekkere milf dat gozertje is hotel de botel,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:34 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien is hij bang voor je man, of voelt hij zich schuldig dat hij jou veel aandacht geeft. Dat hoeft nog niets met verliefdheid te maken. Mensen kunnen raar in elkaar steken wat schuldgevoelens betreft.
Door laten sudderen of hard afkappen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah joh niet op die leeftijd met een lekkere milf dat gozertje is hotel de botel,
Hard hoeft niet, gewoon ff die roze ballon door prikken is voldoendequote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Door laten sudderen of hard afkappen?
Wat is voor hem het beste?
Zo heb je niks en zo een handvolquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef Cockwhale het volgende:
Streel zn ballen eens en kijk of ie hard wordt.
Jij bent de baas. Gewoon doorgaan zoals het nu gaat, zou ik zeggen. Zodra je man thuis komt en hij loopt weg, dan vraag je "waarom loop je eigenlijk weg?", mooi op het juiste moment.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Door laten sudderen of hard afkappen?
Wat is voor hem het beste?
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij bent de baas. Gewoon doorgaan zoals het nu gaat, zou ik zeggen. Zodra je man thuis komt en hij loopt weg, dan vraag je "waarom loop je eigenlijk weg?", mooi op het juiste moment.
Als hij "zijn grenzen overtreedt", vraag hem waarom hij dat doet en als het werkelijk zo is dat hij je aantrekkelijk vindt, dan zeg je dat dat bij jou niet de bedoeling is. Zoiets.
Niet te naief zijn met deze dingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?
Eh ja,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat uit jouw ervaring als man het beste voor hem?
Nee, ik wil hem niet perse weg hebben. Het is een jonge jongen die kennelijk ook wat normale warmte zoekt. Hij is aardig en ik vind het leuk om schoolse dingen te horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:44 schreef Cockwhale het volgende:
Wil je hem weg hebben of niet? Zo nee, waarom zo nieuwsgierig?
Zonder je man ?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:57 schreef capricia het volgende:
Met het mooie weer komende week, wilde hij graag (zijn idee) met ons (mijn peuter-dochter en ik) naar het strandje hier.
Mss is ie dan ook wel meteen genezen.![]()
En anders merk ik dat snel genoeg.
Doe ik ook eigenlijk niet. Maar je neemt in gedachten zo af en toe de dag door. En dan vallen je soms dingen op. In hetzelfde straatje als het buurmeisje die dingen van je mee naar huis neemt...soms.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:57 schreef Ballet9 het volgende:
Ik snap niet dat je je hier als volwassen vrouw zo mee bezighoud.
Ja, door de weeks.quote:
Jij in bikini natuurlijk die knul ziet het al helemaal voorzich en dan lekt zijn softijsje op je buik.quote:
Je gaat toch ook naar het strand met je moeder?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij in bikini natuurlijk die knul ziet het al helemaal voorzich en dan lekt zijn softijsje op je buik.
Grrrrr
Ben jij zijn moeder dan??quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het strand met je moeder?
Nee.quote:
Het is mei-vakantie. Maar als hij met jou naar het strand wil, tja, dan zou ik ook even nadenken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, door de weeks.
Zijn er eigenlijk schoolvakanties, ik heb geen idee.
Nee. Niet perse. Het is meer iets wat ik niet ken. Wat me verbaast en ook wat puzzelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:04 schreef Ballet9 het volgende:
Voel je je gevleid als hij je als milf ziet dan oid?
Ik ga hem niet meenemen. Zoveel is mij duidelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is mei-vakantie. Maar als hij met jou naar het strand wil, tja, dan zou ik ook even nadenken.
Is hij type macho?
Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar als dat <12 kun je zelf wel invullen dat hij niet daarvoor gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet perse. Het is meer iets wat ik niet ken. Wat me verbaast en ook wat puzzelt.
Hoe ga je als volwassene met kinderen om? Tot welke leeftijd zie je ze als kind? Dat.
Ik zie hem als kind, maar als hij mij niet zo ziet?
Je bent als moeder eerder gespitst op seksuele interesse naar je dochtertje. Naar jezelf, daar denk je niet zo snel aan.
Heeft hij vriendjes waarbij soms het een en ander moet worden bewezen? (status)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meenemen. Zoveel is mij duidelijk.
Hij is wat dikkig, soms wel macho ja.
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heeft hij vriendjes waarbij soms het een en ander moet worden bewezen? (status)
Wat voor persoon is hij, introvert, schuchter, uitgelaten, beetje studentachtig, of wil hij zich bewijzen, of tobt hij wel eens, dat soort eigenschappen. Beschrijf eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.
Twee keer zoenen en hij komt klaar? Die tijd ligt 25 jaar achter me.quote:
Uhmzz beetje raar, als het nou het buurjongetje was van 5/8 waarmee je ook wel contact had met de ouders no prob.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij geeft aan hier geen vrienden te hebben. Daarom nam ik hem ook mee naar huis om te lunchen. Ik was gewoon aardig voor hem en we waren in gesprek.
Nee, dat je er wel zin in hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Twee keer zoenen en hij komt klaar? Die tijd ligt 25 jaar achter me.
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Insert Raymond van Barneveld Gifquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat voor persoon is hij, introvert, schuchter, uitgelaten, beetje studentachtig, of wil hij zich bewijzen, of tobt hij wel eens, dat soort eigenschappen. Beschrijf eens.
Door jou nu wel, ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht, jij blijkbaar wel.
vind je het normaal om te soppen op 14-jarige jongetjesŋquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.
Zeker niet studenterig. Juist eerder MTS achtig. Serieus bovenal. Praat over zijn jeugd (probeert daarop te reflecteren terwijl hij er midden in zit). Zachte gevoelige jongen. Vaak stil. Kijkt veel voor zich uit.
Eigenlijk een jongere versie van deze.quote:
In bed is het waarschijnlijk een beest. Zo gaat dat met die introverte types.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou hem beschrijven als introvert, maar toch iemand die graag wil praten in de juiste setting, als je er naar vraagt en ruimte geeft. Mss eerder verlegen? Maar hij wil zich graag bewijzen, hoffelijk zijn, een man zijn.
Zeker niet studenterig. Juist eerder MTS achtig. Serieus bovenal. Praat over zijn jeugd (probeert daarop te reflecteren terwijl hij er midden in zit). Zachte gevoelige jongen. Vaak stil. Kijkt veel voor zich uit.
En nog steeds,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:27 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik als jonge knaap veel liever een volwassen rijpe vrouw had dan zo'n jonge visgraat. Sorry dat ik het zo uitdruk...
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:28 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat die jongen beter eens zijn ouders in kan lichten over dat rare vrouwtje dat hem steeds naar binnen lokt
Misschien is TS wel fucking lelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,
Ts moet American Pie maar eens kijken, dan weet ze wel beter
Oh, dan weet ik nog een leuke, even zoekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het nou andersom was oke, maar dit is toch elk jongens droom,
Ts moet American Pie maar eens kijken, dan weet ze wel beter
Natuurlijk vindt ze dat, ze heeft er duidelijk over nagedachtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
Krijg het idee dat TS de aandacht wel fijn vindt. Niet dat ik daar een oordeel over heb oid. We're all human.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Mja als je al een man hebt en kinders.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
Krijg het idee dat TS de aandacht wel fijn vindt. Niet dat ik daar een oordeel over heb oid. We're all human.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |