Fylax hier.quote:
Geen pics hier, enkel de OP.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
smoothquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Ik denk dat hij je misschien ziet als een MILF. Mag ik als mede 15-jarige pics ter beoordeling?
al zo lang als ik mij kan herinnerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen pics hier, enkel de OP.
Denken jongens van die leeftijd 'al' zo?
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:42 schreef karr-1 het volgende:
Is hij niet gewoon op zoek naar een soort moederfiguur? Hoe gaat hij bv om met de nieuwe vriendin van pa?
Ok, mijn vorige reactie was ietwat flauw ..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, daar praat hij dus wel over met mij (kort). Vooral dat zo'n scheiding klote is, dat hij twee levens heeft etc.
Niet specifiek over die vriendin van zijn vader. Wel dat hij hier geen vrienden heeft.
Hij is dus al een paar keer meegeweest hier naar binnen om 's middags te lunchen. Dus ik dacht eerst ook meer in de trant van een moederfiguur, luisterend oor, warmte etc.
Nooit geen seksuele opmerkingen ofzo.
Maar dan krijg ik opeens opmerkingen als 'ik zal vanavond wel eens lekker voor je koken', vragen of het okay is als hij boven even met mij kijkt (daar zijn de slaapkamers, nee dus, drink je melk maar op), en dat achter mij aan gefiets.. doe je dat bij een moederfiguur?
Fly, check fobo man. Je kan beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
Op een moederfiguur?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:11 schreef probeer het volgende:
Ow enne, 15? Ja, die rukt al als een malle.
Jup!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen pics hier, enkel de OP.
Denken jongens van die leeftijd 'al' zo?
Hij ziet je waarschijnlijk niet als moederfiguur. Nouja .. misschien als MILF.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Op een moederfiguur?
Dan vind ik het heel aandoenlijk.![]()
Dan zal ik eens iets speciaal lekkers voor hem klaarmaken 's middags, en hem vertellen dat hij een leuke jongen is, maar vooral voor meiden van zijn leeftijd.En niet voor mij.
Ja, maar dat is illegaal ..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee hoe ik daar achter kom, of ik gewoon een moederfiguur ben?
Ik denk dat je beter ff kort en krachtig kunt zeggen dat je er niet zo van bent gediendquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Ik zou het gewoon laten zitten, niet druk om maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:16 schreef capricia het volgende:
Maak alsjeblieft een lemming van dit topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |