SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 14:17:41 ]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:06 schreef Beach het volgende:
ONZ / [DE GYM #734] Pepsi Max Meesterras
pak deze c_c
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Hey c-c waarom vertel je niet waar je vandaan kwam qua kgs? Maakt geen flikker uit waar je start, maakt uit waar je naar toe gaat. Niet zo voor schamen.
Is niet up to date.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
Die is ook zo lekker actueel, nitwit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
vrouwen weten wat ze willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Oprotte, dat babaal jij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 5 kg zet ik mezelf er overigens bij, in de OP. 20 is een mooi ijkpunt.
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
gister borsthaar geschorenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
opflikkerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
rot op homoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
Zo voel ik me soms wel ossum. Zo voel ik me soms wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelf
C-c is nu 230kg schoon aan de haak, jongens!![]()
haha is dat voor schut of wat?
Natuurlijk ouwe reus!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mortaxx zou ik hoger aanslaan. Is een Hagenees, dat zijn oprechte en sympathieke mensen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:44 schreef Questular het volgende:
ik neig naar ja maar als Awesome_ het niet wilt dan is het een nee
goeiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:47 schreef Questular het volgende:
Dus eigenlijk moeten we in VB SC gaan posten zodat we topic nummer nogwattus bereikt hebben?
Oproepen tot uitwedstrijden is banwaardig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #4021] Godverdomme denk aan de kinderopvang
even 24 topics vollullen
kom me helpen danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #4021] Godverdomme denk aan de kinderopvang
even 24 topics vollullen
Echt zo'n vieze trap na dit weer naar de Weiss. Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Is kunt niet een vent van eind dertig met kinderen en whatnot?
Ik blijf het altijd bijzonder vinden dat je op zo'n leeftijd nog zo uit je slof kan schieten dat het een ban oplevert op het friggin internet.
Heeft die kinderen dan? Bij hoeveel vrouwen? Is fripsel een lovechild?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt zo'n vieze trap na dit weer naar de Weiss. Zo jammer dit.
en een Volvo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf het altijd bijzonder vinden dat je op zo'n leeftijd nog zo uit je slof kan schieten dat het een ban oplevert op het friggin internet.
Nee, we luldeN wel zo over je.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
Tijdens mijn sabbaticals, lulde jullie toen ook zo over mij?
Ja van hetzelfde volk wat een halve stad in puin slaat omdat hun pauperclubje een of andere wedstrijd verliest.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Voetbalfansquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde volk wat een halve stad in puin slaat omdat hun pauperclubje een of andere wedstrijd verliest.
Het blijven voetbalsupporters..
Sorry dat ik leef..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, we luldeN wel zo over je. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ff op je taal letten
aww laat hem nou, hij heeft nedteldrang.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef no1uknow het volgende:
kkchampy weer van die kankerpuppyfoto's in m'n tijdlijn
nu ontvriend ik je gek
Als je dit echt meent zou je zelf voor de oplossing zorgenquote:
dat met die dt blijft lastig hequote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
aww laat hem nou, hij heeft nedteldrang.
En whiteboy enzo moet kunnen want alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat ze zich onderling wel zo mogen noemen maar interraciaal mag het weer niet....
Denk dat ze me levend zou villen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
KLB / Racisme in interraciale relaties
Hey Etha, hoe hard denk je dat JB je zou punchen als jij dit zou doen?
ik denk dat ie dan aan de Turken overgeleverd zou zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
KLB / Racisme in interraciale relaties
Hey Etha, hoe hard denk je dat JB je zou punchen als jij dit zou doen?
ik ook. En aan traditionele Turken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens ben ik geen racist, ik heb alleen een kankerhekel aan Marokkanen.
dit dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je het beestje niet bij de naam mogen noemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk dat ze me levend zou villen.
Daarnaast snap ik geen zak van zo'n gastAls je zo'n attitude heb, waarom ga je dan met een donkere chick
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:05 schreef stinkie het volgende:
En nu te paard mannen (cc mag in de wagen plaatsnemen, beter voor het paard)
Ff dat vbl vullen
ik zal je missenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef no1uknow het volgende:
kkchampy weer van die kankerpuppyfoto's in m'n tijdlijn
nu ontvriend ik je gek
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben ook geen racist maar naast Marokkanen en traditionele Turken heb ik ook een hekel aan nationalistische Turken, Somaliërs en praktiserende moslims ongeacht uit welk land ze komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ook. En aan traditionele Turken.
Idd, Moslimsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook geen racist maar naast Marokkanen en traditionele Turken heb ik ook een hekel aan nationalistische Turken, Somaliërs en praktiserende moslims ongeacht uit welk land ze komen.
Echt he, direct in de verdediging schieten "nee echte moslims doen dat niet". Net zoals die Turken. Direct roepen dat het een Europees complot is om Turkije zwart te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd, Moslims
Hypocriete moslims die lid zijn van de pagina 'Niet mijn Islam', maar vervolgens wel overal gaan verkondigen dat IS een Zionistisch complot is
bang dat ze klaarstaan met een vat zuur?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik durf niet op de moslimdiscissie in te gaan want je weet dat stimo en co meelezen.
Voor je het weet ben ik gebrainwashed door het westen en probeer ik me in te likken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik gebrainwashed door het westen en probeer ik me in te likken.
Is natuurlijk wel waar, maar hoeft niet hardop gezegd te worden.
Wat kan jou de mening van die borderliner schelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik gebrainwashed door het westen en probeer ik me in te likken.
Is natuurlijk wel waar, maar hoeft niet hardop gezegd te worden.
gewoon die hoofddoek aftrekken en elke moslim duikt erop om te verkrachten. En dan heb jij alle tijd om rustig weg te wandelenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik durf niet op de moslimdiscissie in te gaan want je weet dat stimo en co meelezen.
Nja niet, maar kom je weer in een vermoeiende discussie terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Wat kan jou de mening van die borderliner schelen?
Net drie sollicitaties de deur uit gedaan in de hoop een baan te vinden waar ik niet de hele kkdag voor me uit zit te staren/fokken. Bid met me mee.quote:
quote:
Net drie sollicitaties de deur uit gedaan in de hoop een baan te vinden waar ik niet de hele kkdag voor me uit zit te staren/fokken. Bid met me mee. Zit hier de zin om te leven te verliezen.quote:
Welke kant moeten we op bidden?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net drie sollicitaties de deur uit gedaan in de hoop een baan te vinden waar ik niet de hele kkdag voor me uit zit te staren/fokken. Bid met me mee.
Ff frikandel uit de muur trekkenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
heb persoonlyk een groot probleem
ze zeggen dat je geen boodschappen moet doen op een lege maag / alls je honger hebt
nou wil ik boodschappen doen maar ik heb honger
sinds woensdag is het hele huis leeg
maar ik kan ook niks eten want er zijn geen boodschappen
heefd iemand de oplossing???
Niet echt frikandel maar iets andersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ff frikandel uit de muur trekken
Hey sap
Hoe kom je daar in vredesnaam?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
badtripbob op xvideosomgggggggggggggggggggggggggggg
Hahaha te erg he gvd manquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Eh wtfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
oja idd want er waren 6 verkeersregelaars die zijn pa aan t bedreigen waren iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben kon daar nix aan doen ja het lag allemaal aan die wegwerker
ben is gwn rustige jongen
luister ff vriendquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oja idd want er waren 6 verkeersregelaars die zijn pa aan t bedreigen waren idd
dat zijn altijd zulke gevaarlijke types die verkeersregelaars
ik weet niet of hij vrij komtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
wanneer komt seto weer vrij? ik vind het maar saai met jullie eigelijk.
of wordt hij overgedragen aan peter r de vries?
Het is net een soort lopende-band-werk, ze blijven komen die powerlifters.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Voor de liefhebbers, live equipped EK powerliften
Bij McDonalds?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is net een soort lopende-band-werk, ze blijven komen die powerlifters.
Jij bent ook maar een slappe jahr00n ripoff tbh.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
wanneer komt seto weer vrij? ik vind het maar saai met jullie eigelijk.
of wordt hij overgedragen aan peter r de vries?
Lekker windenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Krijg net een mailtje waar dit pareltje in staat
Wie niet waagt wie niet wind
Manmanmanman.
Is 't ook maar ja beter als een paar mannen in string die naast elkaar staan tochquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is net een soort lopende-band-werk, ze blijven komen die powerlifters.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah trainen als je net een glas whisky op hebt is een beetje vaag. Niet echt een succes.
Vrouwenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #519 Fripsel's fapselsverhalen
Waarschijnlijk nog zo een die liever een endo met een "dadbod" heeft, omdat ze zich anders onzeker voelt.
Haha straks even kijken. Toevallig ook deadlift gedaan vandaag, alleen de whisky was ik niet van plan.quote:
Chris Duffinquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha straks even kijken. Toevallig ook deadlift gedaan vandaag, alleen de whisky was ik niet van plan.
mja is ook weer zoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik realiseerde dat niets wat wij doen is nieuw
The good the bad & the uglyquote:
Goeiequote:
Ben net teruggekomen van Age of Ultron in IMAXquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Avengers: Age of Ultron.
Maar je hebt waarschijnlijk allang gesopt op de Chrissen.
quote:In the future, the Night Maps update will include night versions of several maps, including Siege of Shanghai, Zavod 311, and Golmud Railway.
Heb hem twee weken geleden gezien, in IMAX. Fucking vet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben net teruggekomen van Age of Ultron in IMAX
hnnggggggggggg![]()
zoveel actie
yep echt ALLANGquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Avengers: Age of Ultron.
Maar je hebt waarschijnlijk allang gesopt op de Chrissen.
nee ik kijk geen NL seriesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Hey JB, kijk je ook Gooische Vrouwen, op de bank samen met Etha en een pot B&J?
doe dan iets feel-good kijken en niet die kksaaie greys...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee ik kijk geen NL series
etha kijkt nooit mee
ik mag geen b&jj meer zomer komt te dichtbij
haat me leve eigk
haha okquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
gisteren tindermatch
bleek spam te zijn
keiharde feels
maar volgens mij wilde ze de d wel ondanks dat ze nep was
#dimastories
Unsere vater unsere muterquote:
Jaaa je hebt wel gelijk, vond dat best een oké film, behalve die scene met dat busje en dat die toeter blijft hangen... helemaal stuk gegaanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
doe dan iets feel-good kijken en niet die kksaaie greys...
Little Miss Sunshine of zo
Kkvet als is t geen film. Kut.quote:
Amelie, Chasing Amy of The Cat Returnsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaaa je hebt wel gelijk, vond dat best een oké film, behalve die scene met dat busje en dat die toeter blijft hangen... helemaal stuk gegaan
Chasing Amy is echt een vd mindere Kevin Smiths. Doe dan Clerks, Dogma, of aks je écht in een flauwe bui bent jay and silent Bob strike back.quote:
heb bij Chasing Amy succes geboekt met toenmalige chick, niet bij Clerks, Dogma of J&SB strike back dus is gewoon goede chickflickquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chasing Amy is echt een vd mindere Kevin Smiths. Doe dan Clerks, Dogma, of aks je écht in een flauwe bui bent jay and silent Bob strike back.
SPOILER: serieus niet kijken eigenlijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:54 schreef V1z0R het volgende:
WasdatdanSPOILER: serieus niet kijken eigenlijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die dit bekijken moeten opgenomen worden. srsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Google resultaten: Suicide compilation.
Neh bedankt
Ja dit weer is wel beetje jammer. Wil eigenlijk een jurkje aanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit tyfus weer? No thanks.
Fisser an de pisser met die wind.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dit weer is wel beetje jammer. Wil eigenlijk een jurkje aan
Gewoon laten gaan vriend, vinden de vrouwtjes leuk. Vraag maar aan drinkyquote:
Ja kweenie man. Hou het toch wel ff liever allemaal fashionable op dezelfde lengte. Vind langer niet erg maar groeit niet gelijkmatig op.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan vriend, vinden de vrouwtjes leuk. Vraag maar aan drinky
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:01 schreef Montelly het volgende:
Ban van 4 maandenthey still cant break me..
[ afbeelding ]
Hey Jacky bby, nog steeds met Etha?quote:
Zou haar wel graag volsprietsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Montelly het volgende:
https://instagram.com/nikkiblackketter/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damn
Damn wat had je gepost dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja is mij ook opgevallen, te droog..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Nikki mist momenteel wat facial fat. Lijkt ze oud door. Niet op bovenstaande pics though, maar op haar laatste vlogs
Dickpics in kunstvorm.quote:
Broederquote:
welkom terug in de wolfpack broederquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef Montelly het volgende:
https://instagram.com/nikkiblackketter/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damn
jij moet het zwaar gehad hebben vriend, we hebben het elke dag over je gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag F4F, ben buffed mofo nuquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij moet het zwaar gehad hebben vriend, we hebben het elke dag over je gehad
welkom terug
Wie ben jij nu weerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:16 schreef Montelly het volgende:
Wie van jullie paarse lanzen heeft CC en/of Fripsel al mogen prikken?
Ik snap best dat je dit hier niet openbaar wil posten, stuur anders een dm
Ik weet het, its been a long time..quote:
ja beetje voor schut wel als je als newbie aan een ancien gaat vragen wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:20 schreef Awesome_ het volgende:
alle noobs nu die de gym inner circle niet erkennen
Ja ze zit ook niet in de groepsapp dus dan kun je het ook niet weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja beetje voor schut wel als je als newbie aan een ancien gaat vragen wie ben jij nou weer
Tja als je een ban hebt van 4 maandenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja beetje voor schut wel als je als newbie aan een ancien gaat vragen wie ben jij nou weer
Nee vriend, doe ik niet meer aan, heb een leven nu.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:28 schreef no1uknow het volgende:
Pls fripsel en deuce, kunnen jullie niet gewoon optyfen
ik denk dat ik die website voortaan geef bij een chick waar ik vanaf wil met het uitgaan of zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
brabantsebeffer heeft de chat weer open mensen
Visite kaartjes laten drukken allesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik die website voortaan geef bij een chick waar ik vanaf wil met het uitgaan of zo.
nee doodquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:33 schreef Deuce92 het volgende:
Leeft Fanta nog? Die heeft echt al lang niet meer gepost.
Goed lichaam ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:34 schreef Deuce92 het volgende:
Jammer. Was wel een leuke meid volgens mij.
hey bby was gezellig neem contact op via me websitequote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Visite kaartjes laten drukken alles
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
Montolly was toch die user die zijn gezicht én zijn tolly had gepost?
nee fok update niet zo goed blijkbaarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Beach. Zit je op een inbelverbinding?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey bby was gezellig neem contact op via me website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |