SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 14:17:41 ]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:06 schreef Beach het volgende:
ONZ / [DE GYM #734] Pepsi Max Meesterras
pak deze c_c
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Hey c-c waarom vertel je niet waar je vandaan kwam qua kgs? Maakt geen flikker uit waar je start, maakt uit waar je naar toe gaat. Niet zo voor schamen.
Is niet up to date.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
Die is ook zo lekker actueel, nitwit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
vrouwen weten wat ze willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Oprotte, dat babaal jij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 5 kg zet ik mezelf er overigens bij, in de OP. 20 is een mooi ijkpunt.
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
gister borsthaar geschorenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
opflikkerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
rot op homoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
Zo voel ik me soms wel ossum. Zo voel ik me soms wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelf
C-c is nu 230kg schoon aan de haak, jongens!![]()
haha is dat voor schut of wat?
Natuurlijk ouwe reus!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |