SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 14:17:41 ]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:06 schreef Beach het volgende:
ONZ / [DE GYM #734] Pepsi Max Meesterras
pak deze c_c
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Hey c-c waarom vertel je niet waar je vandaan kwam qua kgs? Maakt geen flikker uit waar je start, maakt uit waar je naar toe gaat. Niet zo voor schamen.
Is niet up to date.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
Die is ook zo lekker actueel, nitwit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link naar de wiki in stelletje imbecielen
vrouwen weten wat ze willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Oprotte, dat babaal jij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 5 kg zet ik mezelf er overigens bij, in de OP. 20 is een mooi ijkpunt.
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelfquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt al genoeg gevoerd voor de avondtrollerijen. Plus, ik laat jullie fantasie gewoon z'n ding doen.
gister borsthaar geschorenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In anders nieuws: embrace je endo pappalichaam. Dat is wat de vrouwtjes willen. http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
opflikkerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
rot op homoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mogen de trouwe leden van de VBL SC hier de komende dagen posten? Dit omdat een van onze sterspelers momenteel een ban heeft en we topic 4045 niet zonder hem willen vieren.
Zo voel ik me soms wel ossum. Zo voel ik me soms wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee dan niet :S dan verzin ik het bij dezen zelf
C-c is nu 230kg schoon aan de haak, jongens!![]()
haha is dat voor schut of wat?
Natuurlijk ouwe reus!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Mortaxx zou ik hoger aanslaan. Is een Hagenees, dat zijn oprechte en sympathieke mensen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:44 schreef Questular het volgende:
ik neig naar ja maar als Awesome_ het niet wilt dan is het een nee
goeiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:47 schreef Questular het volgende:
Dus eigenlijk moeten we in VB SC gaan posten zodat we topic nummer nogwattus bereikt hebben?
Oproepen tot uitwedstrijden is banwaardig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #4021] Godverdomme denk aan de kinderopvang
even 24 topics vollullen
kom me helpen danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #4021] Godverdomme denk aan de kinderopvang
even 24 topics vollullen
Echt zo'n vieze trap na dit weer naar de Weiss. Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Is kunt niet een vent van eind dertig met kinderen en whatnot?
Ik blijf het altijd bijzonder vinden dat je op zo'n leeftijd nog zo uit je slof kan schieten dat het een ban oplevert op het friggin internet.
Heeft die kinderen dan? Bij hoeveel vrouwen? Is fripsel een lovechild?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt zo'n vieze trap na dit weer naar de Weiss. Zo jammer dit.
en een Volvo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf het altijd bijzonder vinden dat je op zo'n leeftijd nog zo uit je slof kan schieten dat het een ban oplevert op het friggin internet.
Nee, we luldeN wel zo over je.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
Tijdens mijn sabbaticals, lulde jullie toen ook zo over mij?
Ja van hetzelfde volk wat een halve stad in puin slaat omdat hun pauperclubje een of andere wedstrijd verliest.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Voetbalfansquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde volk wat een halve stad in puin slaat omdat hun pauperclubje een of andere wedstrijd verliest.
Het blijven voetbalsupporters..
Sorry dat ik leef..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, we luldeN wel zo over je. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ff op je taal letten
aww laat hem nou, hij heeft nedteldrang.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:20 schreef no1uknow het volgende:
kkchampy weer van die kankerpuppyfoto's in m'n tijdlijn
nu ontvriend ik je gek
Als je dit echt meent zou je zelf voor de oplossing zorgenquote:
dat met die dt blijft lastig hequote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
aww laat hem nou, hij heeft nedteldrang.
En whiteboy enzo moet kunnen want alleen blanken kunnen racistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat ze zich onderling wel zo mogen noemen maar interraciaal mag het weer niet....
Denk dat ze me levend zou villen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
KLB / Racisme in interraciale relaties
Hey Etha, hoe hard denk je dat JB je zou punchen als jij dit zou doen?
ik denk dat ie dan aan de Turken overgeleverd zou zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
KLB / Racisme in interraciale relaties
Hey Etha, hoe hard denk je dat JB je zou punchen als jij dit zou doen?
ik ook. En aan traditionele Turken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens ben ik geen racist, ik heb alleen een kankerhekel aan Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |