Laat ik me voorstellen: vrouw van in de 40, gelukkig getrouwd en klein dochtertje.
Nu woont er hier in de buurt af en toe een jonge jongen, rond de 14/15 jaar, ouders zijn gescheiden, vader woont hier met zijn nieuwe vriendin. Hij woont hier om het weekend en in de schoolvakanties.
En als hij hier is, en ik ben met m'n dochtertje in het speeltuintje op het pleintje, dan komt hij altijd direct naar buiten en gaat hij naast me zitten op het bankje. Dan praten we over zijn school, zijn vrienden enzo.
Als ik ga hardlopen, en hij ziet het, gaat ie er meteen op zijn fiets achteraan, om met me mee te fietsen (waar ik overigens niet op zit te wachten).
Zie ik hem in de supermarkt, dan wil ie mijn boodschappen naar de auto dragen. Heel attent allemaal.
Hij wil ook graag een keer voor me koken, zegt ie.
Nu viel het me laatst op dat hij meteen weg is uit ons huis zodra mijn man thuis komt.
En ik vraag me dus af of hier, van zijn kant, iets seksueels achter kan zitten.
Ik heb nooit jongens in die leeftijd zo gekend, En ik kan me ook niet voorstellen dat je als 14/15 jarige een vrouw van in de 40 als 'vriend' kunt zien. Dan blijft over een moederfiguur, maar daar zijn zijn acties duidelijk niet op gericht.
Wie wil mij inzicht verschaffen in het seksuele (gedachten en gevoels)leven van een 14/15 jarige jongen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"