wimderon?quote:
Zo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Hoe kan ik iemand zijn reactie quoten jongens? Kan iemand mij dat even uitleggen, bedankt.
verwijder system32quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Hoe kan ik iemand zijn reactie quoten jongens? Kan iemand mij dat even uitleggen, bedankt.
Rechtsboven van iemands post heb je allemaal icoontjes, de meest rechtse moet je hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Ik ga daar morgen naar kijken, grote baas.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie je Scorito poule al compleet voor zaterdag?
Ik heb nog mijn twijfelsquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel nog of ik Zakarin moet meenemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf te stellen dat Zakarin een grotere baas is dan Dynamite John.quote:
Zou wel heel dom zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik Zakarin moet meenemen.
Zakarin meenemen? Oke, dan neem ik Flens meequote:
Oh ze verschijnen als je er met je muis naartoe gaat dus. Bedankt Mani89!quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rechtsboven van iemands post heb je allemaal icoontjes, de meest rechtse moet je hebben.
Veel betere keuzequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zakarin meenemen? Oke, dan neem ik Flens mee
Kan dat geneuzel niet ergens anders?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
lol XDquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Is die coach wel helemaal in orde lol?
Volgens mij loop jij me te flessen, jongeman!quote:
Graag gedaan TikiTaka!quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef TikiTaka het volgende:
[..]
Oh ze verschijnen als je er met je muis naartoe gaat dus. Bedankt Mani89!
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel niet ergens anders?
Praat eens normaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel niet ergens anders?
Ik heb getwijfeld over België, toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik deed een imitatie, even lachen.
Ik twijfel aan Cunego.
Het Vuelta team van Cavaliers had alleen maar Colombianen, hij faalde opzichtig.quote:
Colombianen kunnen dan ook niet fietsenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Vuelta team van Cavaliers had alleen maar Colombianen, hij faalde opzichtig.
Belgiëquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België, toch maar niet gedaan.
Aru is natuurlijk keihard getarget door de UCI, die rijdt op water en brood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel een paar geheime wapens
Ik twijfel vooral welke toppers ik thuis kan laten.
Zakarin is een snotneus vergeleken met D'n John.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Zakarin een grotere baas is dan Dynamite John.
Op water en brood in het rozequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aru is natuurlijk keihard getarget door de UCI, die rijdt op water en brood.
Aru gaat op rocketfuel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij hijgt nog meer dan de gemiddelde hond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Porte heeft nog nooit 3 weken constant gepresteerd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aru gaat op rocketfuel.
Ik twijfel eerder of Contador niet te duur is voor wat ie gaat opleveren en of een Porte niet veel beter is zodat ik niet met prutsers van knechten zit
Klopt, daarom heb ik m ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Porte heeft nog nooit 3 weken constant gepresteerd.
Ok, ik weet niet of dat een goed idee is maar soit, patat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik m ook niet.
Waarom staat er steeds zo'n raar icoontje voor jouw posts?quote:
Joh. Daarom twijfel ik, Hansie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of dat een goed idee is maar soit, patat.
Je moet Porte en Contador natuurlijk allebei sowieso hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Daarom twijfel ik, Hansie.
Only God knows.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er steeds zo'n raar icoontje voor jouw posts?
En Aru, en Uran, en Pozzovivo, en Matthews, en Greipel, en... nu ben ik wel zo door mijn budget heenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet Porte en Contador natuurlijk allebei sowieso hebben.
TRquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Aru, en Uran, en Pozzovivo, en Matthews, en Greipel, en... nu ben ik wel zo door mijn budget heen
Teams opstellen met beperkt geld
Jij bent geen mod.quote:
Je kan eventueel wel een keuze maken tussen Matthews en De Grijp, veel vlakke sprintetappes zijn er niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Aru, en Uran, en Pozzovivo, en Matthews, en Greipel, en... nu ben ik wel zo door mijn budget heen
Teams opstellen met beperkt geld
Dat duurt niet lang meerquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent geen mod.
Dat is maar goed ook.
Irritantste PI ever.quote:
Retweetquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Rickertman wordt de nieuwe mod, beter houd je hem te vriend
Als je nu niet gauw kapt met die achterlijke PI kom ik je opzoeken. Echt waar.quote:
lolquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef Shreyas het volgende:
Wat is het verschil tussen de Spaanse competitie en de rest van Europa toch gigantisch
TRquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nu niet gauw kapt met die achterlijke PI kom ik je opzoeken. Echt waar.
KingRoland vindt dit geen leuke postquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef Shreyas het volgende:
Wat is het verschil tussen de Spaanse competitie en de rest van Europa toch gigantisch
Mwah toch een etappetje of zes. Al heb ik al m'n sprinters wel ingesteld op klimetappes en ik wil ook wat renners die op rocketfuel kunnen aankomenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan eventueel wel een keuze maken tussen Matthews en De Grijp, veel vlakke sprintetappes zijn er niet.
TR. Don waar ben je?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah toch een etappetje of zes. Al heb ik al m'n sprinters wel ingesteld op klimetappes en ik wil ook wat renners die op rocketfuel kunnen aankomen
Oke dagquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
effe zappen naar de belg, dit is wel beslist
Pogba kan er geen klote vanquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
KingRoland![]()
Die denkt dat Spaanse competitie niks voorstelt. Spanje neukt iedereen.
Daarom posten we het ook zsm vol zodat het niet meer zijn topic isquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
Niet kloten in Rickerts topic. Hij is daar gevoelig voor.
een offtopic discussie omdat de wedstrijd wat saai is mag helemaal niet meer?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
TRquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
Als die winnen danquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks halen ze de finale.
Die kunnen lekker op de counter blijven chillen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grensrechter vooral, metertje buitenspel.
Die 2-0 thuis blijft bizar knapquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:42 schreef Grifte het volgende:
Doet me denken aan hoe kansloos Feijenoord was in de uitwedstrijd bij Sevilla. Al pakten we ze thuis mooi terug.
Hij kijkt ook nooit voetbal alleen Robben al betwijfel ik zelfs datquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pogba kan er geen klote van
lol..
Deze post is ook offtopicquote:
Tyron is erger naar mijn mening , die spoort gewoon nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kijkt ook nooit voetbal alleen Robben al betwijfel ik zelfs dat
Volgens mij is deze opmerking ook niet on topic.quote:
Ja, maar Tyron zijn geouwehoer is nog leuk omdat hij zichzelf niet serieus neemtquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tyron is erger naar mijn mening , die spoort gewoon niet
Kan jij het uitspreken?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week dus genieten van Dnijepr - Napels.
Ik moet hem nog tot 4 juni, weddenschapje enzoquote:
NEEM DEZE DANquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet hem nog tot 4 juni, weddenschapje enzo
crapquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet hem nog tot 4 juni, weddenschapje enzo
Misschien doe je wat wel gewoon NU.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg van Mani ook al een andere. Die was leuker. Misschien stel ik hem morgenmiddag in.
Jij bent altijd online. Verrassend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De keeper van Dnijepr heeft in de 92e minuut pijn.
Verrassend.
Die kaarsjes staan er voor de sier, studiocamera's hebben geen hoge iso waarden of lenzen met een groot diafragma, iets wat je ook ziet en het gebrek aan bokeh.quote:
Ze slaan in als een Buk raket.quote:
ZOOOO heb je nog zo'n pareltje?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat Napels doelpunten maakt.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze slaan in als een Buk raket.
Voorwaarde is dat Dnjepr er niet meer maakt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat Napels doelpunten maakt.
Goed punt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat Dnjepr er niet meer maakt.
Sevilla onderschattenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:18 schreef bianconeri het volgende:
De Italiaanse clubs zetten zich in de EL wel echt gigantisch voor schut zeg
Napoli dramatisch slecht resultaat, en Fiorentina is echt gigantisch voor schut zeg. 3-0 van een ploeg als Sevilla slaat nergens op.
Ik onderschat ze niet maar als objectieve voetbalkijkert krijg ik nou niet echt een harde plasser van zo'n ploeg.. denk dat de UEFA er ook niet blij mee is. Maar het is ook wel weer de charme van Europees voetbal dat zo'n baggerclub zo ver kan komen..quote:
Waarom niet? Ben blij dat ik heb mogen beleven dat Feyenoord de UEFA Cup won.. dat was bijzonder. Kan je nagaan hoe het moet zijn als je die beker 4x binnen 10 jaar wint.. echt ongelofelijk. Wel wordt het zachtjes aan eens tijd dat de overheersing van de Spaanse clubs stopt.. heb het nu wel gehad met die paella vretersquote:
Sevilla heeft relatief gezien niet zo'n hoge begroting.. ik schat iets van 80 of 90 miljoen.. Er zijn zat clubs die meer te besteden hebben. Vind het knap wat ze daar doen. Alleen zullen ze wel diep in de schulden zitten, net als de andere Spaanse clubs. In die zin gun ik het ze dan weer niet.. is toch competitievervalsingquote:
Sevilla overschattenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:30 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Sevilla onderschatten
Ze hebben dit seizoen 1 x thuis verloren en dat was onverdiend tegen Real Madrid. Sevilla is echt wel een goede ploeg en Carlos Bacca is 1 van de beste spitsen van Spanje.
Klopt, maar Fiorentina heeft dan ook echt niet te missen kansen verprutst. Ben het wel met je eens dat 3-0 fel overdreven cijfers zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sevilla overschatten
Ik zeg alleen maar dat Fiorentina niet 3-0 zou horen te verliezen van zo'n ploeg.
Fiorentina is geen Ajax/PSV of nog lager niveau
Precies zat allemaal ook niet mee en was wat geflatteerd, maar kan gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:48 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Klopt, maar Fiorentina heeft dan ook echt niet te missen kansen verprutst. Ben het wel met je eens dat 3-0 fel overdreven cijfers zijn.
Nee, want die speelden tegen een ploeg die van Sevilla verloorquote:
Putin vindt het inderdaad een Russische ploeg.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Johan liegt. Ik support deze Russische ploeg.
Putin en ik zijn op dezelfde dag jarig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Putin vindt het inderdaad een Russische ploeg.
Dit was in Munchenquote:
Dit is algemeen bekend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als opper Stuttgart zegt, dan is het Stuttgart.
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 20:35:10Johan Derksen, sorry, het is echt München.... #Bayern-#Napoli, op de heilige dag 19 april 1989, toen Derksen bij Milan-Real (5-0) zat. reageer retweet
En toch ook groene stoelen??quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
in munchen had je toch de atletiekbaan er om heen vroeger?
Jur is niet goed wijs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 20:35:10Johan Derksen, sorry, het is echt München.... #Bayern-#Napoli, op de heilige dag 19 april 1989, toen Derksen bij Milan-Real (5-0) zat. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloof niet alles wat op internet staat
- Abraham Lincoln, 1945
tweet jij dit even door naar geneequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Lincoln was toen al lang dood man.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloof niet alles wat op internet staat
- Abraham Lincoln, 1945
Dat staat op internet, daarom geloof je dat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lincoln was toen al lang dood man.
Je snapt dus de grap nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lincoln was toen al lang dood man.
Zo denk ik ook over Casillas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan kan zich het voorstellen dat Casillas wordt uitgefloten.
Ga eens met pensioen, debiel.
Die moet inderdaad met pensioen, had na het EK 2012 moeten stoppen.quote:
De 3-0 was enorm geflatteerd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Pep wordt qua voetbalinhoudelijk verhaal onterecht bekritiseerd.
Hoogtepunt van zijn carrière.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet inderdaad met pensioen, had na het EK 2012 moeten stoppen.
Dat was op weg naar... op weg naar...quote:
Nou, dat mag wel iets aardig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan kan zich het voorstellen dat Casillas wordt uitgefloten.
Ga eens met pensioen, debiel.
zoooooooquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was op weg naar... op weg naar...
ooh
Johan, je hebt een mening waar ik het mee oneens ben. Dat kan gebeuren, verder ben je een fantastische man. Maar misschien moet je eens overwegen om te stoppen. Het is tijd voor wat nieuws!quote:
Nee, ik meen het. Dit was geen correcte afspiegeling van de wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vandaag in je trollbui bent.
HAHAHA goeiequote:
Kom op, Opper. Zonder Manuel had Pep met vochtige oogjes langs de zijlijn gezeten. Dan was het een zes nulletje worden, misschien zelfs meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Dit was geen correcte afspiegeling van de wedstrijd.
Bayern had er ook best een goaltje in kunnen prikken. Een 3-1 zou ook prima zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, Opper. Zonder Manuel had Pep met vochtige oogjes langs de zijlijn gezeten. Dan was het een zes nulletje worden, misschien zelfs meer.
Mwah 3-0 was wel terecht, in de eerste 75 minuten kreeg barca te weinig, in het laatste kwartier wel te veel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, Opper. Zonder Manuel had Pep met vochtige oogjes langs de zijlijn gezeten. Dan was het een zes nulletje worden, misschien zelfs meer.
De enige echte kans vond ik die bal waar Robert (MET MASKER!!!!!!) nééééééét niet de bal aan kon raken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern had er ook best een goaltje in kunnen prikken. Een 3-1 zou ook prima zijn.
Het C-elftal van Sevilla was niet zo boeiend.quote:
Bayern is bijna geen enkel moment scherp geweest in de eindpass. Veel de bal, nauwelijks kansen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah 3-0 was wel terecht, in de eerste 75 minuten kreeg barca te weinig, in het laatste kwartier wel te veel.
Oei.quote:
Absoluut niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Ben je misschien een beetje mad?
bayern kan er niks vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern is bijna geen enkel moment scherp geweest in de eindpass. Veel de bal, nauwelijks kansen.
Gelukkig maar. Ik kreeg het idee dat je een beetje gefrustreerd bent door mijn opmerking.quote:
Nee, ik neem je absoluut niet serieus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar. Ik kreeg het idee dat je een beetje gefrustreerd bent door mijn opmerking.
Val dood, alsjeblieft, val dood!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |