wimderon?quote:
Zo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Hoe kan ik iemand zijn reactie quoten jongens? Kan iemand mij dat even uitleggen, bedankt.
verwijder system32quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Hoe kan ik iemand zijn reactie quoten jongens? Kan iemand mij dat even uitleggen, bedankt.
Rechtsboven van iemands post heb je allemaal icoontjes, de meest rechtse moet je hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef TikiTaka het volgende:
Ik ga daar morgen naar kijken, grote baas.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie je Scorito poule al compleet voor zaterdag?
Ik heb nog mijn twijfelsquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel nog of ik Zakarin moet meenemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf te stellen dat Zakarin een grotere baas is dan Dynamite John.quote:
Zou wel heel dom zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik Zakarin moet meenemen.
Zakarin meenemen? Oke, dan neem ik Flens meequote:
Oh ze verschijnen als je er met je muis naartoe gaat dus. Bedankt Mani89!quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rechtsboven van iemands post heb je allemaal icoontjes, de meest rechtse moet je hebben.
Veel betere keuzequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zakarin meenemen? Oke, dan neem ik Flens mee
Kan dat geneuzel niet ergens anders?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
lol XDquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Is die coach wel helemaal in orde lol?
Volgens mij loop jij me te flessen, jongeman!quote:
Graag gedaan TikiTaka!quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef TikiTaka het volgende:
[..]
Oh ze verschijnen als je er met je muis naartoe gaat dus. Bedankt Mani89!
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel niet ergens anders?
Praat eens normaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel niet ergens anders?
Ik heb getwijfeld over België, toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik deed een imitatie, even lachen.
Ik twijfel aan Cunego.
Het Vuelta team van Cavaliers had alleen maar Colombianen, hij faalde opzichtig.quote:
Colombianen kunnen dan ook niet fietsenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Vuelta team van Cavaliers had alleen maar Colombianen, hij faalde opzichtig.
Belgiëquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België, toch maar niet gedaan.
Aru is natuurlijk keihard getarget door de UCI, die rijdt op water en brood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel een paar geheime wapens
Ik twijfel vooral welke toppers ik thuis kan laten.
Zakarin is een snotneus vergeleken met D'n John.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Zakarin een grotere baas is dan Dynamite John.
Op water en brood in het rozequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aru is natuurlijk keihard getarget door de UCI, die rijdt op water en brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |