Of moemoequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Adriaan het topic weer redden.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien post LTKDV nog wel iets wat weer helemaal niemand leuk vindt.
Goed idee welquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
Straks zit ik weer allemaal troep te tekenen, ik zie het zo gebeuren.
Zelfde hier, duurde me te langquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie niks, ik ben weer weggegaan.
Voetbal is zo afgelopen. Dan neem ik een kopje soep mee naar bed en zet ik ook nog even Pauw op. Kunnen we lekker het burgerkutje uithangen, met ons kopje vochtquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan typen dat ik dan maar thee ga maken, lekker de PvdA'er uithangen en Pauw kijken.
De laatste tijd voornamelijk water ja.quote:
Ik stikte half in mijn slokje water van deze post.quote:
Beetje stof happen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zon en feestdagen misschien een blaadje sla
Wie is er vanavond eigenlijk te gast?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan typen dat ik dan maar thee ga maken, lekker de PvdA'er uithangen en Pauw kijken.
Martin K.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is er vanavond eigenlijk te gast?
Ik moest enorm om hem lachen de laatste keer dat hij bij Pauw zat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
M-m-m-martin?
[update] Crimineel runt eigen website
Nee, zeker niet op die leeftijd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Dat met die kinderen bij Louis Theroux is niet goed hoor.
Dacht dat hij op het einde op zijn bril zou spuiten.quote:
Roepen ze nog wel eens wat naar je, of blijft het bij staren?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Nee maar echt ik kan jullie dit hongerdieet van harte aanbevelen, ik zie er gewoon fantastisch strak uit. Als ik ook mensen voorbij fiets en omkijk dan zie ik ze met open mond mij nastaren, daar krijgt je ego toch wel een enorme boost van.
Ja ze roepen steeds iets over Biafra ofzo, geen idee wat dat is. Waarschijnlijk een beroemde aantrekkelijke acteur ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Roepen ze nog wel eens wat naar je, of blijft het bij staren?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ze roepen steeds iets over Biafra ofzo, geen idee wat dat is. Waarschijnlijk een beroemde aantrekkelijke acteur ofzo.
Toch wel positief hoop ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik werd vandaag twee keer aangesproken op de fiets vanwege mijn roze broek
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Dat snap ik. Een roze broek is meh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Als je het vanuit het #TeamOpzij-oogpunt bekijkt was het ronduit verschrikkelijk.quote:
Raak je opgewonden van dat topic?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?
Omdat het mijn fietsbroek is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?
We bedoelen het goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het vanuit het #TeamOpzij-oogpunt bekijkt was het ronduit verschrikkelijk.
We? Jij bent toch van de hete mannenliefde?quote:
Ik spreid mijn winstkansen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We? Jij bent toch van de hete mannenliefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |