http://www.infomine.com/i(...)/ferro-titanium/all/quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Vgs mij is dat echt gruwelijk duur.
Gvd, gaan er 2 mensen foto's lopen makenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef daanski82 het volgende:
is deze klapjosti al gevonden ?[ afbeelding ]twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Denk eens na, dat is kankervolk uit hetzelfde rijtje.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef derLudolf het volgende:
Gvd, gaan er 2 mensen foto's lopen makenipv iets te doen, ik had hem er met zijn kop ingedrukt. Of houden ze zich netjes aan de stilte coupé?
Dat was een retorische vraag Flesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eens na, dat is kankervolk uit hetzelfde rijtje.
Och, denk dat die zn kop nu ook niet meer laat zienquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gvd, gaan er 2 mensen foto's lopen makenipv iets te doen, ik had hem er met zijn kop ingedrukt. Of houden ze zich netjes aan de stilte coupé?
Oja, was dit in een SLeT geweest had ik het wel leuk gevonden
Nou, met een goederentrein ben je er natuurlijk helemaal als landquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef greavy het volgende:
Gaat de goede kant op in Albanië: Sinds 1 mei 2015 rijdt er weer een planmatige goederentrein
[ afbeelding ]
Anders was het vast ook niet genomineerd voor de nationale staalprijs.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zal wel gewoon geborsteld staal zijn denk
Die rijdt er als het goed is wel doorheen, maar volgens mij ook alle treinen uit Amsterdam die doorrijden naar Deventer en verder.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Oh die heb ik ook nog niet gehad. Welke trein moet je dan hebben? Schiphol - Enschede?
Ja die! Ze falen er nog mooi even achteraan. Geen bewegwijzering naar waar er een bus staat. Geen personeel en de conducteur van de trein wist het ook niet. Op het nippertje de bus gehaald.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Oh die heb ik ook nog niet gehad. Welke trein moet je dan hebben? Schiphol - Enschede?
Spoordeelweken much?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:27 schreef ZwarteKater het volgende:
Wauw. Zit in de boeken trein van Zwolle RI den Haag via Lelystad. Net over de omroep dat ivm drukverschil mensen met gehoor apparaten ed beter hun oren dicht kunnen zien.
Oh. En de 1e klas zit vol met 2e klassers, natuurlijk geen HC te bekennen.
Hiep hoi wat een lolquote:Op zondag 10 mei 2015 18:21 schreef _JdM_ het volgende:
Reisje Apeldoorn-Enschede met DDZ en een half uurtje langer, ipv met VIRM. Stiekem best leuk :$
Ah, niets anders dan afgelopen week. Geen treinenquote:Op zondag 10 mei 2015 19:13 schreef greavy het volgende:
Höhenzollernbrücke bij Köln versperd door een verstoring. Treinverkeer daar ernstig ontregelt, staat ook een ICE al enige tijd - met reizigers - op de brug gestrand
nu ook dubbeldekkerdieselen bij NS?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:43 schreef b2py het volgende:
Nee, is gebruikt voor een nieuwe commercial van NS die op de Houtrakpolder is opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |