Niets mis meequote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is AC Unity tegenwoordig, qua bugs en 'onspeelbaarheid' en zo?
Hij ploft vanmiddag als het goed is op de mat en op de FP wenst men mij sterkte.
Ik had toch de inruk dat het na de nodige patches tegenwoordig toch goed te doen is.
Lees veel dat er niet of nauwelijks force feedback aanwezig is? Lijkt me vrij lastig bij een race-sim.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:16 schreef jackson het volgende:
Project Cars is lekker zeg! Voor iedereen die een uitdagende racer zoekt met prima graphics is het zeker een aanrader. De moeilijkheid is vlot aan te passen en je merkt snel of het te makkelijk / moeilijk is. Online opties lijken goed gezien de eerste paar races tegen vrienden.
Op een dergelijke game zat ik echt een tijd te wachten: 9/10
Bedoel je met specifieke stuurtjes of waar doel je exact op?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees veel dat er niet of nauwelijks force feedback aanwezig is? Lijkt me vrij lastig bij een race-sim.
Dat je controller of stuurtje niet of nauwelijks trilt als je bv. op curbstones terecht komt e.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedoel je met specifieke stuurtjes of waar doel je exact op?
Vond het bij de controller meevallen maar dat blijft sowieso altijd lastig. Merkte wel met schade en vol accelereren je controller bijna continu trilt, dat vond ik minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je controller of stuurtje niet of nauwelijks trilt als je bv. op curbstones terecht komt e.d.
Lees daar o.a. op GAF nogal wat klachten over.
Lijkt me sowieso vrij eenvoudig toe te voegen via een update.
Het genre er tussenin kan ik nog wel waarderen, een Gran Turismo zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef RRuben het volgende:
PC is te realistischdoe mij maar lekkere arcade shit
![]()
fallout vegas of een andere vegas serie?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel spelen he![]()
![]()
Waarom heb ik ooit wow gekocht
Hoe is trouwens die vegas versie ?
Gaan we guacamelee co-op platinum halen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fallout vegas of een andere vegas serie?
en wowaswesome game. Vind het eigenlijk jammer dat ik die niet meer speel
ja fallout new vegasquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fallout vegas of een andere vegas serie?
en wowaswesome game. Vind het eigenlijk jammer dat ik die niet meer speel
We kunnen altijd even kijken. guacamelee is wel tofquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gaan we guacamelee co-op platinum halen?
dan liever WoWquote:
Niet vaak meer nee.. En ik ken het nooit gebruiktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan liever WoW
trouwens speel je nog d3? zo ja, heb je al eens turbohud gebruikt? Is dat like maphack maar dan anders of iets?
Ja want volledig co-op toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We kunnen altijd even kijken. guacamelee is wel tof
vooral van die race spellen zoals ssx of downhill met sicke stunt en waar je elkaar KO kan slaanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Het genre er tussenin kan ik nog wel waarderen, een Gran Turismo zeg maar. Echte arcade vind ik helemaal niks. Mooi dat smaken zo verschillen
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
vooral van die race spellen zoals ssx of downhill met sicke stunt en waar je elkaar KO kan slaan![]()
![]()
Die is wel episch.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
Clueless Gamer: Conan Reviews "The Witcher: Wild Hunt"
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
werkelijk geen idee, hebt t spel niet aangeraakt sinds ik hem uitgespeeld hebquote:
Net zo slecht als alle anderequote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
De DLC van Outlast staat nu voor ik geloof 3 eurootjes in de PSN-storequote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:48 schreef l0lownkill het volgende:
Wat is outlast een topgame(geen kutindie dus
)
Had hem vorig jaar in de psplus gekregen, heb een jaartje gewacht aangezien ik de gameplay van lekkerspelen al had gezien.
Ook meteen maar alle andere backlog-indies gedownload
De fluitjeblazer is nu 4 euro, maar die hoef ik voorlopig niet want witcher 3quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De DLC van Outlast staat nu voor ik geloof 3 eurootjes in de PSN-store
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door l0lownkill op 08-05-2015 15:36:17 ]You can't be late if you don't show up.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:14 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
De fluitjeblazer is nu 4 euro, maar die hoef ik voorlopig niet want witcher 3
Is er trouwens iemand die van driveclub af wil? DM maar
In de psstore is DC trouwens niet beschikbaar, krijg dan deze melding:Krijgen we dan toch nog de Plus versie van DC?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef de leven
In de psstore is DC trouwens niet beschikbaar, krijg dan deze melding:Pak je wel de goede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://store.playstation(...)_00-XXXXDRIVECLUBPSULet's drop some acid and go to a titty bar.
[..]
De fluitjeblazer is nu 4 euro, maar die hoef ik voorlopig niet want witcher 3
Is er trouwens iemand die van driveclub af wil? DM maar
In de psstore is DC trouwens niet beschikbaar, krijg dan deze melding:Ik denk dat je beter kan wachten met het kopen van DC, straks is ie voor een prikkie op MP te kopen. Of zelfs gratis bij PSplusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Oepsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pak je wel de goede?
https://store.playstation(...)_00-XXXXDRIVECLUBPSU
Goede keuze.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Oeps
Ik koop hem gewoon via psstore dan
Waarom? de game is digitaal beter?quote:
Ik vind van wel, scheelt me opstaan en disc wisselen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom? de game is digitaal beter?
24 euro vs 17 euro wat ik binnen 3 sec. vind op MP. Of 31 euro in de winkel.
Als je hard copy hebt kan je nadat je ontdekt dat je hem toch niet leuk vind (en dat kan ik bij DC goed voorstellen) hem nog voor een zelfde bedrag wel weer kwijt.
Die 24 euro online versie is echt overpriced, zeker als je nagaat dat ons ook nog eens een gratis versie was beloofd.......
Guy Fawkes.quote:
Jesus dat jij niet een keer helemaal klaar bent met gamen. Jij blijft volgens mij achter elkaar games spelen. Heb je die uit dan ga je meteen weer door met een andere en heb je die uit dan ga je weer door met een ander spelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:07 schreef StateOfMind het volgende:
Goed, dat was Killzone. Aardige maar vooral schitterende game, maar minder pakkend als voorgaande delen qua verhaal en characters (Sev en Rico).
Zometeen even eten en AC Unity erin doen, zal ongetwijfeld een flinke patch gedownload moeten worden, en dan ben ik voorlopig wel weer even onder de pannen.
Zit nu al wel te twijfelen over welke game ik daarna weer als eerste zal kopen: Bloodborne, Dragon Age Inquisition of Shadow of Mordor. Of Battlefield 4, want ik moet nog een toffe multiplayer game hebben.
Oh die ja. Ja had ik maar krijg je pas ergens end game volgens mij. Had eerst die kut wolf waar je niks aan had.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Guy Fawkes.
De FA3 versie:
http://www.giantbomb.com/fawkes/3005-8633/
De echte versie, gewoon voor je algemene ontwikkeling:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes
De echte zou je mogen kennen door V For Vendetta of Anonymous
Sinds november heb ik mn ps4 en van de "normale" games die ik heb:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jesus dat jij niet een keer helemaal klaar bent met gamen. Jij blijft volgens mij achter elkaar games spelen. Heb je die uit dan ga je meteen weer door met een andere en heb je die uit dan ga je weer door met een ander spel![]()
Dat de wereld "vrij leeg" is, is op zich wel logisch na een nucleaire wereldoorlog? Daarnaast vind ik dat eigenlijk wel meevallen, mutantjes etc genoegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh die ja. Ja had ik maar krijg je pas ergens end game volgens mij. Had eerst die kut wolf waar je niks aan had.
De FA games trekken mij niet zo omdat ik de werelden vrij leeg vind. Misschien dat ik hem haal voor de handel als die net uit is.
Niet haten op Dogmeatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh die ja. Ja had ik maar krijg je pas ergens end game volgens mij. Had eerst die kut wolf waar je niks aan had.
De FA games trekken mij niet zo omdat ik de werelden vrij leeg vind. Misschien dat ik hem haal voor de handel als die net uit is.
Er was toch ook nog zo'n badass huurling in Nuketown (of hoe heette dat eerste dorpje ook al weer?)?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sinds november heb ik mn ps4 en van de "normale" games die ik heb:
the last of us (uitgespeeld)
Shadow of mordor (uitgespeeld)
dragon age Inq
Bloodborne
Zijn dat de enigen die ik heb uitgespeeld
Maarja, 40 urige werkweek dus doordeweeks speel ik niet zoveel omdat ik dan vaak wel verlept ben. Ben al een aardig eindje met bloodborne onderweg though. DA:I moet ik denk ik nog wel 95% doen
Vroeger vond ik het helemaal mooi, zo'n wereld met allemaal lore e.d. (Baldurs gate 2 en fallout 1 en 2), maar tegenwoordig vind ik het overweldigend en knap ik daar van af omdat ik er te weinig tijd aan wil besteden (het kan wel, maar ga dan liever zuipen of iets met mn vriendin doen of series kijken).achja, je wordt een dagje ouder.
Nouja ik heb best wat tijd over voor te gamen, maar dan nog kan ik het niet. Ik kan echt niet uren lang en dagen achter elkaar een game spelen. Als een game 10 uur lang duurt dan doe ik er nog 1 week overquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sinds november heb ik mn ps4 en van de "normale" games die ik heb:
the last of us (uitgespeeld)
Shadow of mordor (uitgespeeld)
dragon age Inq
Bloodborne
Zijn dat de enigen die ik heb uitgespeeld
Maarja, 40 urige werkweek dus doordeweeks speel ik niet zoveel omdat ik dan vaak wel verlept ben. Ben al een aardig eindje met bloodborne onderweg though. DA:I moet ik denk ik nog wel 95% doen
Vroeger vond ik het helemaal mooi, zo'n wereld met allemaal lore e.d. (Baldurs gate 2 en fallout 1 en 2), maar tegenwoordig vind ik het overweldigend en knap ik daar van af omdat ik er te weinig tijd aan wil besteden (het kan wel, maar ga dan liever zuipen of iets met mn vriendin doen of series kijken).achja, je wordt een dagje ouder.
Megaton. Jericho was die gastquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er was toch ook nog zo'n badass huurling in Nuketown (of hoe heette dat eerste dorpje ook al weer?)?
Ah.. Idd.. Word echt tijd voor een HD remake. Heb enkele 100den uren in dat spel gestopt en nog niet alles gezienquote:
Nee man. Kinderlogica: Als je het vaak genoeg herhaald gebeurd het misschien vanzelf. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda gaat Fallout 3 echt niet meer in een HD remake uitbrengen hoor. Vergeet dat nou maar gewoon.
Als je betere graphics wilt dan moet je dan toch echt naar de pc gaan. Plus je hebt nog een boel mods tot je beschikking
Ik heb ook maar 1 console hier, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas kan ik echt niet meer vanilla spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee man. Kinderlogica: Als je het vaak genoeg herhaald gebeurd het misschien vanzelf. Of niet natuurlijk.
Betere graphics? Interesseert me niet zoveel, wil maar 1 console aangesloten hebben staan (vriendin enzo)
Ah.. PC gaming heb ik een jaar of 8-7 geleden achter mij gelatenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 console hier, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas kan ik echt niet meer vanilla spelenDie speel ik daarom op de pc.
Nucleaire oorlog? Zal vast komen dat ik her verhaal niet ken dat ik het maar een poep spel vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat de wereld "vrij leeg" is, is op zich wel logisch na een nucleaire wereldoorlog? Daarnaast vind ik dat eigenlijk wel meevallen, mutantjes etc genoeg
Enneuh:
"voor de handel als die net uit is" ->
Voor jou is het sowieso makkelijk winst maken op een game aangezien je daar niets voor betaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nucleaire oorlog? Zal vast komen dat ik her verhaal niet ken dat ik het maar een poep spel vind.
Sowieso jwz collectors edition resellen enzo
I know right?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nouja ik heb best wat tijd over voor te gamen, maar dan nog kan ik het niet. Ik kan echt niet uren lang en dagen achter elkaar een game spelen. Als een game 10 uur lang duurt dan doe ik er nog 1 week overVroeger speelde ik spellen ook als het kon in 1 dag uit, maar ik kan dat niet meer. Naja kan misschien nog wel, maar wil dat niet meer. Wil ook andere dingen doen op een dag
![]()
Daarom speel ik ook niet alle open wereld games. Daar gaat gewoon zoveel tijd in zitten. De enige games waar ik echt de tijd voor neem en alles wil doen zijn uiteraard de Fallout games. Maar dat is in mijn geval ook wel makkelijk, aangezien veel games mij toch niet lang kunnen boeien. Dan stop ik liever mijn tijd in een game zoals Fallout.
Dat gaat ook echt gebeuren als Fallout 4 er is. Dan speel ik zeker het eerste en waarschijnlijk het tweede jaar echt niks anders meer dan Fallout4. Uitzondering van een Mass Effect wat misschien dan uitkomt, maar voor de rest koop en speel ik niks meer dan
Oplossing:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
I know right?
Vroeger kon ik zo als een ekte ekte pc verslaafde vijf uur achtereen een spel spelen. Nu gaat dat niet zo meer.
Het is net wat jij zegt eigenlijk. Die freeroam games gaan echt veel tijd in zitten, vrijheid van keuze e.d.
Ik denk dat ik "vroegah" erom zou ejaculeren, maar nu is het toch echt van; boh eerst die sidequests maar completen!
Maar dat lukt nooit omdat het er zoveel van die dingen zijn en je de hoofdquest niet meer uitspeelt en je dus jezelf gaat vervelen in het spel
Of zoals met The Witcher 2: vet spel. Wil ik hem gaan spelen en daar ben je dan een X aantal uur mee bezig. Dan komt er een ander spel wat ik wil spelen, en dan is het maar zo dat ik na drie maand wéér the witcher 2 wil spelen; maar ik ben dan uit het verhaal dus ga wéér overnieuw.
Rinse and repeat.
Maar er zijn zoveel top gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oplossing:
http://howlongtobeat.com/
Gecombineerd met jezelf aanleren minder te kopen en enkel topgames te spelen.
dat haat ik ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Of zoals met The Witcher 2: vet spel. Wil ik hem gaan spelen en daar ben je dan een X aantal uur mee bezig. Dan komt er een ander spel wat ik wil spelen, en dan is het maar zo dat ik na drie maand wéér the witcher 2 wil spelen; maar ik ben dan uit het verhaal dus ga wéér overnieuw.
Rinse and repeat.
misschienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor jou is het sowieso makkelijk winst maken op een game aangezien je daar niets voor betaald.
Ging altijd dood, dus was nutteloosquote:
Was de sterkste toch met z'n lasers?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dogmeat was beste, want hont.
Goeie tweede was Fawkes, lekker stealthy de vijand benaderen waarna hij al schreeuwend er op af rent![]()
Hij gaat dood op het eindequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:29 schreef Cikx het volgende:
Hij kon ook (bijna) niet dood als ik het me goed kan herinneren.
Fawkes gaat niet dood. Die kan die radiation verdragen, Als je Broken Steel hebt dan zie je hem ook naast je bed staan.quote:
Incrowd-grapjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fawkes gaat niet dood. Die kan die radiation verdragen, Als je Broken Steel hebt dan zie je hem ook naast je bed staan.
Get Out morequote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik droomde dat ik de witcher 3 in de winkel was en het een limited box had met een soort prijsveaag; raad jij welke stof de doos is gemaakt? Dan betaal je 27 euro voor dit spel! Het was spijkerstof, dus lekker goedkoop.
Maar daarna keek ik op doosje en de hekser leek op een soort final fantasy, top down, met kleureijke poppetjes.
Ik heb teveel final fantasy gespeeld denk ik
erg snel iddquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Witcher 3 street date broken. Dat is wel heel snel.
http://kotaku.com/the-wit(...)tm_medium=Socialflow
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
erg snel idd
Heeft iemand btw dat plaatje van The Witcher 3 nog met al die info erop. Was handig als je deel 1 en 2 niet gespeeld had, ben de link kwijt
quote:
Een hoop winkels wachten nog op de eerste levering van de game. De vraag schijnt veel hoger te zijn dan van te voren werd verwacht. Logisch dat de game niet onder de 50 euro wordt verkocht nu, de vraag is hoog genoegquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even tijd om nu Project cars te kopen bij de Mediamarkt. Valt op dat het nergens voor onder de ¤50 verkocht wordt.
Dat is ook weer lichtelijk overdreven. Zie er in ieder geval genoeg van in de schappen liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een hoop winkels wachten nog op de eerste levering van de game. De vraag schijnt veel hoger te zijn dan van te voren werd verwacht. Logisch dat de game niet onder de 50 euro wordt verkocht nu, de vraag is hoog genoeg
Mediamarkt in de randstad doet dat soms gewoon, 48,- als er goeie concurrentie is. ( let op elke media markt vestiging heeft andere prijzen )quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Een nieuwe game meteen op dag 1 al onder de 50 euro? Optimist
Alleen bij de populaire games zoals cod, fifa etc.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Mediamarkt in de randstad doet dat soms gewoon, 48,- als er goeie concurrentie is. ( let op elke media markt vestiging heeft andere prijzen )
Nee Foregames wacht op een tweede levering en had niets tijdens release. Gamemania had op de releasedag ook maar net genoeg om de preorders te kunnen voldoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is ook weer lichtelijk overdreven. Zie er in ieder geval genoeg van in de schappen liggen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Drankster het volgende:
is de handsome collection inc. alle DLC?
Neem aan dat je dit bedoelt?quote:Borderlands: The Handsome Collection
The Handsome Collection bevat Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-Sequel.
Beiden in Full HD met verbeterde graphics.
Ook kan je nu split screen multiplayer spelen (local) tot wel 4 spelers.
Daarnaast krijg je alle DLC van beide games + de DLC die nog niet is uitgekomen.
De Handsome Collection werkt ook nog eens met cross-platform saves!
(In dezelfde console familie, bijvoorbeeld PS4 naar PS3)
Yep, zelfs inclusief dlc die nog moet uitkomenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Drankster het volgende:
Ik heb die ook gehad, maar was een infobrief..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer mensen die gisteren een mailtje hebben gekregen van Playstation Plus, met een Deense of Zweedse titel?
De titel van dat mailtje luidt als volgt: Din manedlige PS-Plus oppdatering er her -sjekk den ut na
Durf hem niet te openen, je weet nooit of het een virus bevat, al zal het ongetwijfeld een foutje zijn.
Schitterend taaltje overigens, het is makkelijk te vertalen naar het Nederlands.
Yep. Alles erop en eraan. Bizar goede deal, gezien wat je er voor terug krijgt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Drankster het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg een mail over nieuwe psn+ games is het allemaal Indi meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |