Niets mis meequote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is AC Unity tegenwoordig, qua bugs en 'onspeelbaarheid' en zo?
Hij ploft vanmiddag als het goed is op de mat en op de FP wenst men mij sterkte.
Ik had toch de inruk dat het na de nodige patches tegenwoordig toch goed te doen is.
Lees veel dat er niet of nauwelijks force feedback aanwezig is? Lijkt me vrij lastig bij een race-sim.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:16 schreef jackson het volgende:
Project Cars is lekker zeg! Voor iedereen die een uitdagende racer zoekt met prima graphics is het zeker een aanrader. De moeilijkheid is vlot aan te passen en je merkt snel of het te makkelijk / moeilijk is. Online opties lijken goed gezien de eerste paar races tegen vrienden.
Op een dergelijke game zat ik echt een tijd te wachten: 9/10
Bedoel je met specifieke stuurtjes of waar doel je exact op?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees veel dat er niet of nauwelijks force feedback aanwezig is? Lijkt me vrij lastig bij een race-sim.
Dat je controller of stuurtje niet of nauwelijks trilt als je bv. op curbstones terecht komt e.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedoel je met specifieke stuurtjes of waar doel je exact op?
Vond het bij de controller meevallen maar dat blijft sowieso altijd lastig. Merkte wel met schade en vol accelereren je controller bijna continu trilt, dat vond ik minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je controller of stuurtje niet of nauwelijks trilt als je bv. op curbstones terecht komt e.d.
Lees daar o.a. op GAF nogal wat klachten over.
Lijkt me sowieso vrij eenvoudig toe te voegen via een update.
Het genre er tussenin kan ik nog wel waarderen, een Gran Turismo zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef RRuben het volgende:
PC is te realistischdoe mij maar lekkere arcade shit
![]()
fallout vegas of een andere vegas serie?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel spelen he![]()
![]()
Waarom heb ik ooit wow gekocht
Hoe is trouwens die vegas versie ?
Gaan we guacamelee co-op platinum halen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fallout vegas of een andere vegas serie?
en wowaswesome game. Vind het eigenlijk jammer dat ik die niet meer speel
ja fallout new vegasquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fallout vegas of een andere vegas serie?
en wowaswesome game. Vind het eigenlijk jammer dat ik die niet meer speel
We kunnen altijd even kijken. guacamelee is wel tofquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gaan we guacamelee co-op platinum halen?
dan liever WoWquote:
Niet vaak meer nee.. En ik ken het nooit gebruiktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan liever WoW
trouwens speel je nog d3? zo ja, heb je al eens turbohud gebruikt? Is dat like maphack maar dan anders of iets?
Ja want volledig co-op toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We kunnen altijd even kijken. guacamelee is wel tof
vooral van die race spellen zoals ssx of downhill met sicke stunt en waar je elkaar KO kan slaanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Het genre er tussenin kan ik nog wel waarderen, een Gran Turismo zeg maar. Echte arcade vind ik helemaal niks. Mooi dat smaken zo verschillen
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
vooral van die race spellen zoals ssx of downhill met sicke stunt en waar je elkaar KO kan slaan![]()
![]()
Die is wel episch.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
Clueless Gamer: Conan Reviews "The Witcher: Wild Hunt"
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
werkelijk geen idee, hebt t spel niet aangeraakt sinds ik hem uitgespeeld hebquote:
Net zo slecht als alle anderequote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
De DLC van Outlast staat nu voor ik geloof 3 eurootjes in de PSN-storequote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:48 schreef l0lownkill het volgende:
Wat is outlast een topgame(geen kutindie dus
)
Had hem vorig jaar in de psplus gekregen, heb een jaartje gewacht aangezien ik de gameplay van lekkerspelen al had gezien.
Ook meteen maar alle andere backlog-indies gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |