Ik heb ook maar 1 console hier, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas kan ik echt niet meer vanilla spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee man. Kinderlogica: Als je het vaak genoeg herhaald gebeurd het misschien vanzelf. Of niet natuurlijk.
Betere graphics? Interesseert me niet zoveel, wil maar 1 console aangesloten hebben staan (vriendin enzo)
Ah.. PC gaming heb ik een jaar of 8-7 geleden achter mij gelatenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 console hier, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas kan ik echt niet meer vanilla spelenDie speel ik daarom op de pc.
Nucleaire oorlog? Zal vast komen dat ik her verhaal niet ken dat ik het maar een poep spel vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat de wereld "vrij leeg" is, is op zich wel logisch na een nucleaire wereldoorlog? Daarnaast vind ik dat eigenlijk wel meevallen, mutantjes etc genoeg
Enneuh:
"voor de handel als die net uit is" ->
Voor jou is het sowieso makkelijk winst maken op een game aangezien je daar niets voor betaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nucleaire oorlog? Zal vast komen dat ik her verhaal niet ken dat ik het maar een poep spel vind.
Sowieso jwz collectors edition resellen enzo
I know right?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nouja ik heb best wat tijd over voor te gamen, maar dan nog kan ik het niet. Ik kan echt niet uren lang en dagen achter elkaar een game spelen. Als een game 10 uur lang duurt dan doe ik er nog 1 week overVroeger speelde ik spellen ook als het kon in 1 dag uit, maar ik kan dat niet meer. Naja kan misschien nog wel, maar wil dat niet meer. Wil ook andere dingen doen op een dag
![]()
Daarom speel ik ook niet alle open wereld games. Daar gaat gewoon zoveel tijd in zitten. De enige games waar ik echt de tijd voor neem en alles wil doen zijn uiteraard de Fallout games. Maar dat is in mijn geval ook wel makkelijk, aangezien veel games mij toch niet lang kunnen boeien. Dan stop ik liever mijn tijd in een game zoals Fallout.
Dat gaat ook echt gebeuren als Fallout 4 er is. Dan speel ik zeker het eerste en waarschijnlijk het tweede jaar echt niks anders meer dan Fallout4. Uitzondering van een Mass Effect wat misschien dan uitkomt, maar voor de rest koop en speel ik niks meer dan
Oplossing:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
I know right?
Vroeger kon ik zo als een ekte ekte pc verslaafde vijf uur achtereen een spel spelen. Nu gaat dat niet zo meer.
Het is net wat jij zegt eigenlijk. Die freeroam games gaan echt veel tijd in zitten, vrijheid van keuze e.d.
Ik denk dat ik "vroegah" erom zou ejaculeren, maar nu is het toch echt van; boh eerst die sidequests maar completen!
Maar dat lukt nooit omdat het er zoveel van die dingen zijn en je de hoofdquest niet meer uitspeelt en je dus jezelf gaat vervelen in het spel
Of zoals met The Witcher 2: vet spel. Wil ik hem gaan spelen en daar ben je dan een X aantal uur mee bezig. Dan komt er een ander spel wat ik wil spelen, en dan is het maar zo dat ik na drie maand wéér the witcher 2 wil spelen; maar ik ben dan uit het verhaal dus ga wéér overnieuw.
Rinse and repeat.
Maar er zijn zoveel top gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oplossing:
http://howlongtobeat.com/
Gecombineerd met jezelf aanleren minder te kopen en enkel topgames te spelen.
dat haat ik ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Of zoals met The Witcher 2: vet spel. Wil ik hem gaan spelen en daar ben je dan een X aantal uur mee bezig. Dan komt er een ander spel wat ik wil spelen, en dan is het maar zo dat ik na drie maand wéér the witcher 2 wil spelen; maar ik ben dan uit het verhaal dus ga wéér overnieuw.
Rinse and repeat.
misschienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor jou is het sowieso makkelijk winst maken op een game aangezien je daar niets voor betaald.
Ging altijd dood, dus was nutteloosquote:
Was de sterkste toch met z'n lasers?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dogmeat was beste, want hont.
Goeie tweede was Fawkes, lekker stealthy de vijand benaderen waarna hij al schreeuwend er op af rent![]()
Hij gaat dood op het eindequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:29 schreef Cikx het volgende:
Hij kon ook (bijna) niet dood als ik het me goed kan herinneren.
Fawkes gaat niet dood. Die kan die radiation verdragen, Als je Broken Steel hebt dan zie je hem ook naast je bed staan.quote:
Incrowd-grapjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fawkes gaat niet dood. Die kan die radiation verdragen, Als je Broken Steel hebt dan zie je hem ook naast je bed staan.
Get Out morequote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik droomde dat ik de witcher 3 in de winkel was en het een limited box had met een soort prijsveaag; raad jij welke stof de doos is gemaakt? Dan betaal je 27 euro voor dit spel! Het was spijkerstof, dus lekker goedkoop.
Maar daarna keek ik op doosje en de hekser leek op een soort final fantasy, top down, met kleureijke poppetjes.
Ik heb teveel final fantasy gespeeld denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |